Alles goed verlopen met de bestelling

Correct Alles mooi verpakt

Super en correcte service

Super team Voor iets terug te sturen wordt alles perfect opgevolgd en de creditnota wordt onmiddellijk op de rekening terug gestort. Een firma met een top service Ik raad ze aan iedereen aan Doe zo verder en bedankt voor de service

heel tevreden

héél goede kwaliteit, zelfs in en goed geïsoleerde hangar prima ontvangst! Wel wat werk om de eerste instelling van posten te doen maar dan ben je vertrokken

Alles perfect afgehandeld

Mooi product, snelle levering.

mooi product op tijd geleverd, goede info

mooi product op tijd geleverd, goede info

Afspraken waar jullie zich strik aan hielden. Erg tevreden, zowel over de producten als over de dienstverlening!!!

levering goederen

Moet zeggen dat men levering snel op men adres was en dit zonder enige probleem. Ik moet zeggen had deze goederen via men werk verkregen. Nu ik in pensioen ben wou ik toch nog even enkele bijbestellen en moet zeggen dat dit via de site heel makkelijk en snel was. De site was overzichtelijk en alles was in een mum van tijd besteld. Ook de levering was heel snel. Bedank voor de service Tony

Goed en kwalitatief product

Prijs-kwaliteit verhouding is heel goed. Het is een goed product en heel gebruiksvriendelijk. De bestelling ging super vlot; drie dagen. Thuis afgeleverd en goed verpakt. Dus top!!

Wat beloofd werd is ook uitgevoerd

Vlotte bestelprocedure en betaling

makkelijk om te bestellen en correcte levering

zeer goede service

Perfecte dienstverlening.

Snel en correct verlopen.

Goeie service. Snelle levering.

Goeie service en prijzen

snel en correct

Een kleine bestelling geplaatst in heel drukke periode, maar service was voortreffelijk. Snel en correct ter plaatse. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heeeeel goed

Heel goed, op tid geleverd, goede kwaliteit

De cijfers te klein.

Vinde het jammer dat er alleen de en breedte woede vermeld. En niet te grote vd cijfers Misschien goed om daar een volgende keer aan te denken.

Grandioos

Eindelijk goede kleuren gevonden! Vlotte bestelli g en levering hoera !!

Goede service na een kleine hindernis

Ik had een Canvas pad Conda 45 x 60 cm besteld. Bij ophalen bij de post bleek de verpakking leeg. Dus pakje geweigerd en teruggestuurd. Ik nam contact op met muldi en twee dagen later had ik het gevraagde bij mij thuis. Zeer vriendelijke mail, met verontschuldigingen. Maar één opmerking: de afmetingen betroffen 45,7x61cm ( ipv 45x60cm)… maar, beter te groot dan te klein….

Snelle levering en goed verpakt, top service.

Muldi heeft een goede en overzichtelijke website. Door de snelle en goed verpakte zending is dit voor herhaling vatbaar.

Snelle levering, goede kwaliteit

Alles vlot verlopen

Alles op tijd geleverd

Vlotte communicatie en snelle levering

Overzichtelijke website, vlotte communicatie en snelle levering.

Alles prima verlopen

Snelle levering en goede prijs..

Witte tschirt bedrukking ok zwarte bedrukking iets minder

Handige website en heel duidelijke communicatie

Onze eerste ervaring met Muldi maar voor herhaling zekers vatbaar

Bedrijfsgegevens

Mijlweg 11

3595 XB ’s-gravendeel

085-7821200

[email protected]

Over Muldi.be

Muldi, de meest uitgebreide online warenhuis voor bedrijven. Met inmiddels meer dan 100.000 artikelen en grootste voorraad van België en Nederland tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team klaar om net dat stapje extra aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op 03 808 6454. www.muldi.be

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.