Supervlotte en correcte levering

Alles correct en vlot verlopen

besteld en ontvangen zoals het hoort.

ik dacht dat ik iets fout had ingevuld, stuur een mail en onmiddellijk een retour dat alles in orde was. Goede service!

Het is zeker niet negatief

Mijn bestelling is in 2 verzendingen aangekomen. En DHL die het steeds aan Bpost geeft, is tegenwoordig positief. Niet DHL, maar Bpost kan ik volgen op een kaart, tot het moment deze aan de deur staat. De verzending van het 1 was snel, en het andere duurde een paar dagen..= 50/50 op dit moment. En de prijs die ik met dit bericht kan krijgen? Geef die maar aan een sukkel. Want een dinner?? Ik los alles via logica op. Mijn vrouw is kunstschilder, beeldhouwer, kan gewone en rotstuinen aanleggen, kleding zelf maken, heeft tot zelfs meerdere pistolen en vergunning...... te lijst is te lang. Eten? Ze maakt veel beter eten dan de meeste restaurants van nu. Spijtig genoeg mag er in België geen tabak verstuurd worden. Ander hadden jullie mij een doos echte (zwarte)Brasil sigaren kunnen sturen, want wat ze nu als Brasil sigaren verkopen???? Maar ja, de Boomers (verwende kinderen geboren na 1980) kunnen echt niets meer, geen muziek, geen kleding, geen manieren.

Een goed product

De handschoenen blijven goed aanpassen aan de pols.

snelle verzending

goede materialen

Voldoet aan alle verwachtingen

veilige betaling, snelle levering en goede producten

Goede prijs voor een goede kwaliteit

Kwalitatief goed!

Goede en correcte service

Snelle en correcte service

Goede service , correcte levering. Enige nadelige was dat ik wel wist welke dag er geleverd werd. Maar niet of het voor-of namiddag was. Ik kon de route van de chauffeur niet volgen. Bijgevolg hele dag aan huis gekluisterd. Bij vele leveringsbedrijven kan dit wel bij DHL in dit geval niet . Spijtig . Voor de rest alles top !

goed en snelle service

artikelen goed en snel geleverd

Perfecte dienstverlening. Dank

Perfecte dienstverlening. Dank Mijn persoonlijke gegevens nergens vermelden a.u.b.

kan ni beter

zeer goed en snel

Très bien

Très rapide, très bien.

Product geleverd zoals verwacht

Levering in 2 gesplitst im sneller wat op stok was te bezorgen. Dit was eiegenlijk niet nodig voor mij. Alles mogt iets later gezamelijk geleverd worden.

Vlotte en correcte service

Wij hebben de Papierbak Durable 3310-01 15liter 165mm perforatie zwart besteld en oogt heel mooi bij ons kantoorinterieur. Mooi design en stevig genoeg.

Goede service product is super

Zeker een aanrader goede service geen achterpootjes alles zoals het moet en supersnel geleverd scheelt me 10 euro tov de concurrentie dus zeer tevreden

A very efficient company

Express shipping - on the day of placing the order. My next purchase. I recommend.

Slechte ervaring, geen sterren

Bestelling gedaan op 12/09 van een kluis, er waren er nog 18 in voorraad. Dit zou binnen de 2 dagen worden geleverd nu zijn we 22/09 en er is nog steeds geen levering toegekomen. Wanneer ik ga kijken naar de leveringsdatum staat er op dat dit ging gebeuren op woensdag 20/09. Maat niets gezien en op mijn klachten is geen antwoord gekomen. Hoe gaat dit opgelost worden.

Hallo Ronny, Dank voor je beoordeling, We hebben dit direct onderzocht, u heeft een email getuurd waarop wij hebben gevraagd of u ons kon voorzien van uw bestelgegevens deze heeft u door gestuurd. We hebben toen direct actie ondernomen en als het goed is heeft u de kluis zaterdag ontvangen. Ik begrijp dat de levering niet is verlopen zoals als u had gehoopt waarvoor ons excuus, uw bestelling heeft op tijd ons magazijn verlaten, helaas heeft het bij de vervoerder langer dan normaal geduurd om hem bij u te leveren we hebben hier melding van gemaakt. Dat wij niet hebben gereageerd is gelukkig geen spraken van en berust op een misverstand. Fijn om te horen dat de kluis u bevalt wij wensen u er nog veel plezier mee. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Muldi

goede service

altijd correct geleverd en in een rappe levertijd.

Mijn bestelling was TIP TOP … Dik in orde

Het was de eerste keer dat ik bij jullie een bestelling plaatste, ik was aangenaam verrast van de correcte en snelle afhandeling en dit met de grootste zorg wat verpakking betreft. Dikke pluim en hopelijk tot binnenkort voor een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Een zeer tevreden klant

Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Transparant en snel, volledig volgens afspraak

top!

Ik had een geweldige ervaring met Muldi.be! De verzending was tijdig en de algemene ervaring was zeer positief. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en zal zeker weer bij deze winkel winkelen. Bedankt voor de uitstekende service!

Snel en correct

zeer snelle en correcte service, alles te vinden en zeker op voorraad

snelle en correcte levering

ik bestelde voor de eerste keer en kreeg mijn goederen snel en correct aangeleverd.

Mijlweg 11 3595 XB ’s-gravendeel

Over Muldi.be

Muldi, de meest uitgebreide online warenhuis voor bedrijven. Met inmiddels meer dan 100.000 artikelen en grootste voorraad van België en Nederland tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team klaar om net dat stapje extra aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op 03 808 6454. www.muldi.be