Betrouwbaar en stipt

Na t ontvangst van men betaling heb ik geen moment getwijfeld of mijn order zal aankomen. Bij andrer heb ik steeds het gevoel dat er iets fout loopt. online wikkelen bij jullie is wikkelen zonder zorgen. Top kwaliteit product ik ben echt tevreden. Thx

Zeer tevreden, snelle service

Heb snel kunnen genieten van mijn lekkere thee :)

top

top

Alles perfect en correct verlopen

A

Perfect, snel,

Snelle gebruiksvriendelijke bestelling en levering. Wat een verschil met andere dienstverleners! Ik ben fan en bestel vanaf nu nog maar bij jullie. Zeer warme groeten, Martine van Maat Consultancy

Een woord "SUPER"

Levering super vlucht ook naar België. Zeer goede producten!!

prima kwaliteit. exact wat ik nodig heb om de reservaties van mijn b&b overzichtelijk weer te geven.

Perfecte afwikkeling en afspraken: zeer goede koeriersdienst

Inderdaad, zeer goede service!! Ik wou jullie 5 sterren geven, maar mijn probleem was de verpakking. Volgens mij is dit een zeer dure verpakking voor het versturen van een niet zo kwetsbare grill. Zowel qua afmetingen ( te groot) als (onnodige) stevigheid, een veel te kostbaar product. Hierop besparen kan misschien ook helpen om jullie(reeds interessante) prijzen te drukken. Ik begrijp net hoe jullie op een dergelijke bestelling nog ergens winst kunnen maken.. PaulOK, niet mijn probleem kan je zeggen, maar ik denk dat de wereld(toch voor sommigen) er wel anders begint uit te zien. En nee, dit is absoluut geen negatieve kritiek!! Vriendelijke groet

Goed aanbod en snelle service

Zoals het hoort te zijn.

Heb een bestelling geplaatst, en de levering was vlot en verzorgt toegekomen.Ook zeer tevreden ivm het product zelf .Kwaliteits zoals het hoort te zijn.Dus zeker z'n geld waard .Alvast voor uw kwalitatieve en verzorgt produckt.

Ik heb geen klachten. Snel geleverd en per stuk verkrijgbaar.

Een van de betere handschoenen voor in een omgeving van -21 te werken. En goedkoper dan op andere sites waar ik ze per 100st moest aanschaffen.

Het bestelde product beantwoordde aan mijn eisen

Correcte afhandeling!

Correcte prijs, snelle verzending

Alles zoals het hoort

Er was een fout gemaakt bij mijn bestelling. Ik nam contact op omdat ik een product miste. Ze hebben hun fout direct rechtgezet en een dag later werd mijn product al geleverd.

ZEER GOED

correcte levering

Heel snelle en goede service!

Ik kocht iets en enkele dagen had ik het in goede staat in huis.

Perfecte service en nooie kluis

Mooie en gemakkelijk te bedienen kluis met verstaanbare handleiding ook perfecte service

Top service!

Top service ! order moest besteld worden werd super goed verder geholpen. zeker aanrader!

Top service, prima materiaal.

Via een google zoekactie naar zwart karton ben ik beland op een pagina van Muldi over zwart foamboard. Dit leek me exact wat ik nodig had. Na bestelling werd er s’anderendaags al geleverd! perfect materiaal!

A tot z vlotte en transparante transactie

A tot z vlotte en transparante transactie

Slecht.

Het pakje van ongeveer 15 euro (vervoerskosten meegerekend) is door DHL 2x aangeboden. Ipv het naar een service point te brengen in de buurt van Gent heeft men het helemaal terug naar DHL Ternat gebracht waar ik een zelf met de auto naar toe moet om een pakje van 15 euro te halen. Toen ik wilde telefoneren naar jullie bedrijf was er niemand beschikbaar. Toen ik de telefoniste vertelde dat ik wel even wilde wachten antwoordde ze: u begrijpt het niet. Er is niemand beschikbaar. Dat was dus een kort gesprek. Daarna heb ik twee mails verstuurd met het verzoek om mijn geld terug te geven en het pakje vanuit Ternat terug te nemen. Daar heb ik vooralsnog zelfs geen antwoord op gekregen. En nu zijn jullie geïnteresseerd in een tevredenheidscore. Nul sterren. Maar dat kan ik blijkbaar niet invullen. Dat is mijn tevredenheidsscore.

Hallo Sophie, We hebben u een aantal keer geprobeerd te contacten. Helaas is het niet helemaal juist gegaan met de vervoerder. We hebben gevraagd of zij het pakket opnieuw wilde aanbieden bij u maar u wenste deze al niet meer te ontvangen. Zodra het pakket retour is bij ons zal deze worden verwerkt en aan u terug worden betaald. Excuus voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen we het graag. Met vriendelijk groet, Team Muldi

Niettang en nieten perfect.

Alles goed verloopt. Snel levering. Sterk ingepakt. Goede kwaliteit en eerlijk prijs.

De service was top, geen problemen en bestelling was volledig in orde en op tijd. Doe zo verder!

Snelle levering van mijn bestelling...waarvoor dank

De levering was snel. En ook de communicatie met de klantenservice was goed en vlot.

Mijlweg 11

3595 XB ’s-gravendeel

Over Muldi.be

Muldi, de meest uitgebreide online warenhuis voor bedrijven. Met inmiddels meer dan 100.000 artikelen en grootste voorraad van België en Nederland tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team klaar om net dat stapje extra aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op 03 808 6454. www.muldi.be