slechte onprofessionele service

wij zijn circa 6 weken geleden bij u binnen geweest en hebben toen serieuze interesse getoond in een set van 6 stoelen. de juiste kleur was nog niet binnen maar deze zouden binnen 1 a 2 weken wel binnenkomen. er werd een notitie gemaakt en we zouden gebeld worden wanneer de stoelen binnen zouden komen. 4 telefoontjes verder, een 2e bezoek aan de winkel, geen enkele reactie of herkenning op onze vraag wanneer de juiste stoelen binnen zouden zijn. mijn laatste telefoontje met de vraag of de stoelen binnen waren kreeg ik weer het verzoek om het verhaal nog maar eens te vertellen. Ik verzocht vriendelijk de (inmiddels) 4 notities erbij te pakken maar daar had de dame (met een zeer arrogante houding)zeker geen zin in. Het nare gesprek dus maar gelijk beeindigd. Dan zelf maar even een telefoontje naar een andere retailer van dit merk om dan gelijk te horen dat ze de fabriek even zouden bellen. Deze wisten te vertellen dat de stoelen volgend jaar pas weer leverbaar werden. een goed en duidelijk antwoord dus, in 5 minuten bereikt. Kortom, wat een klantonvriendelijke onprofessionele benadering, hier kom je dus niet meer.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Top service; bevestiging-onderdeeltje van onze ligbedden was verloren gegaan; klein mailtje en paar dagen later het onderdeel netjes in de bus! Super dus en geeft vertrouwen om ook in de toekomst weer hier te bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nieuwe tuinstoelen besteld. Ze waren wat later binnengekomen bij DutchGarden. Desalniettemin hebben ze ervoor gezorgd dat ze toch binnen 1 week geleverd waren. Top service! Wij zijn zeer tevreden met de prachtige stoelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

beetje laat binnen, maar wel alles netjes en professioneel in elkaar gezet. Aardige jongens die het bij ons brachten. Prima.

laat het sneller weten als je de producten niet in huis hebt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke info voor, tijdens en na aanschaf. Blij met de stationsbank!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leuk en vriendelijk personeel

gekochte teak meubelen begonnen wat witte strepen te krijgen, bleek natuurlijk proces te zijn. Goed advies om het weer mooi natuurlijke kleur te krijgen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima levering! Mooie teak loungeset.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leuke video's! Goede uitleg van producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed geholpen met het uitzoeken van een bankje. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Blij met de producten en de ontvangen service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Stond net in de winkel om nieuwe boutjes te halen voor mijn teakhouten tuinstoel die ik al tien jaar heb. Kosten een schijntje. Waren super vriendelijk en kreeg zelfs nog een kopje thee! Aardig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Als restaurant wel fijn om ook een mooi terrasje te hebben. Dankzij Dutch Garden (van De Teakspecialist) zijn we super geslaagd. Het was wel een flinke zoektocht, maar we betaalden enkel de tuinmeubelen en de service kregen we er bij. We kregen ook nog wat teak protector en shield om de spullentjes mooi te houden. Top zeg!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij bestelden een prachtige SUNS set. Snelle levering! Werd ook op locatie gemonteerd. Bleek wel een flinke kras op de set te zitten, maar dat hebben ze echt supernetjes afgehandeld met SUNS en ons.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

kwaliteitsteak!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer leuke video's!

Geen idee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Sehr gut! Sie hatten freundliche leute! Herzlichen dank fur ihren service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bedankt voor jullie duidelijke uitleg aan de telefoon en op de mail! Aanrader vanuit ons hoor!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super fijn personeel! Ik werd meteen geholpen toen ik een vraag had zowel telefonisch als via de mail. Verder ook geen klachten over de producten. Ik ben er super blij mee! Zeker een aanrader voor als u op zoek bent naar tuinmeubelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel erg leuk gedaan met de video's die ze meesturen. Ook heel vriendelijk aan de telefoon geholpen door Kayan. Dikke plus voor jullie!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top producten! Echt aan te raden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top bedrijf! Mooie tuinmeubelen en fijn advies. Zowel over telefoon als email

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Dutch Garden

Tuinmeubelen waar iedereen gelukkig van wordt! Zodra de zon schijnt zijn we buiten te vinden, en spenderen we het liefst zoveel mogelijk tijd in onze tuin! We zijn dan ook altijd druk bezig om alles er goed uit te laten zien, zodat we er heerlijk van kunnen genieten. Dat willen wij ook samen met jou bereiken met jouw tuin! Design tuinmeubelen

Filter op Taal