☀️!

Zeer ruime collectie, uitstekende service. Een echte aanrader!

Hele goede en prettige service, prachtige overkapping!

Ik heb de Maranza overkapping gekocht. Vanaf meet af aan verliep het contact met de klantenservice heel goed! Ik heb een aantal maal met Maria gesproken, altijd vriendelijk, gezellig en behulpzaam. De levering ging zeer vlot en de jongens die hem kwamen brengen waren ook heel vriendelijk. Kortom, ik raad iedereen Dutch Garden aan!

Fantastisch!

Na bij meerdere zaken te zijn geweest, toch ook nog even naar Dutch Garden. Aangenaam verrast waren we . Geen opdringerige verkopers, nee, zeer relaxed en eerlijk advies. In een woord: top!

Wij schuilden voor de regen en werden verrast door de selektie tuinmeubelen.

Ik merkte de tuinbank Milou op en was op slag verliefd! De prijs was correct. De medewerker, Jered gaf ons extra informatie en zorgde voor een super snelle levering naar Antwerpen!!!

Toch even geschrokken

Bij de levering bleek er een misverstand omtrent de montage van de tuinmeubelen. Dit is gelukkig naderhand uitgeklaard. Ik heb de tuintafel dan zelf gemonteerd, wat zeer vlot bleek te gaan (mede dankzij de doorgestuurde documentatie en videohandleiding). Met dit mooie weer genieten we er nu elke dag van :-)

Beste meneer Bogaarden, Wij betreuren deze situatie ook ten zeerste en dit is zeker niet de bedoeling geweest. Wij hadden het zeker anders gewild. Wij hebben dit ook besproken met onze externe vervoerder en zijn blij dat we u tegemoet hebben gekomen met het opsturen van een filmpje hoe de tafel te monteren en een restitutie. Wij hopen dat u alsnog veel plezier heeft van de tafel. Wij zullen er alles aan doen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Jered Beumer

Ze begrijpen wat er bij de klant speelt

Met één mailtje werdt alles in het werk gesteld en de afspraak nagekomen. Perfecte service. Ik kocht online 2 stoelen waarvan ik er al 4 had. Na een snelle levering bleek dit een " nieuw" model te zijn. Na mijn mailtje werd ik dezelfde dag nog teruggebeld dat er nog 2 "oude" bij de leverancier stonden. Binnen een week werden de stoelen kosteloos ongeruild. Klinkt allemaal simpel......ze doen het gewoon omdat een klant het vroeg. Heel duidelijk, de klant komt op de eerste plaats.

Verwachtingen overtroffen

Van de tuinstoel die ik graag wilde kopen was nog maar 1 exemplaar beschikbaar. En uiteraard wilde ik 2 stoelen. Na hierover gechat te hebben met Gea kreeg ik een uur later een e-mail dat zij nog een stoel gevonden had die als toonexemplaar buiten had gestaan. Deze mocht ik voor een aangepaste prijs kopen. Zojuist heb ik de stoelen ontvangen en ik ben er superblij mee. De stoel die buiten had gestaan was ook nog als nieuw. Zo blij met de extra inspanning van Gea. Daarmee heeft het bedrijf en vooral Gea mijn verwachtingen overtroffen. Bedankt hiervoor!

Wat buitengewoon áárdig!

In de nazomer kwam ik een prachtige aanbieding tegen van een wel heel mooi en degelijk tuinbankje. Dát is een leuk cadeau aan mijn man voor onze koperen bruiloft, ergens half februari. Maar hoe houd ik zo’n groot cadeau geheim? Ik vroeg of mijn aankoop nog een poos in hun magazijn mocht blijven tot de tijd daar was, en men was zo vriendelijk om dat te honoreren. Erg blij mee!

Wat een fijne review! Heel graag gedaan, en nog veel plezier met uw tuinmeubel. Groeten, Jered

eerlijk en zeer geduldig

Mijn man en ik hebben er best lang over gedaan om tot een keuze te komen. Met name de enorme keuze van stoffen was voor ons lastig. Gea kwam met leuke ideeën, was zeer geduldig en eerlijk. Wij wonen aan de andere kant van Nederland maar het was de reis zeker waard. We zijn erg tevreden!

Super service, snel en heel vriendelijk geholpen!

Een onderdeel van onze tuintafel was stuk. De factuur en een bankafschrift had ik niet zo 1,2,3 voorhanden. Een mailtje naar Dutch Garden gestuurd en kreeg binnen een uur (!) een reactie van Gea met mogelijke oplossingen. Na een paar dagen ontvingen we het onderdeel, keurig verpakt, thuis bezorgd. De dienstverlening, klantvriendelijkheid van Dutch Garden en het contact met Gea verdient een 10. Volgende aankoop weer bij Dutch Garden!

Prachtige winkel, vakkundige medewerkers

Verleden week even naar binnen gelopen. Wat een vriendelijke vrouw die mij te woord stond. Ze nam de tijd voor me, eerlijk en vakkundig legde ze me van alles uit. Met haar humor liet ze me voelen dat zij er met plezier werkte en gaf mij het vertrouwen om er een aankoop te doen!! Heel blij met mijn nieuwe eettafel en stoelen. Ook compliment voor de bezorgers die het zonder mokken achter in mijn tuin wilde zetten! Dank voor de goede en fijne service!

wat een prachtige winkel en vakkundig personeel!!

op zoek naar een mooie tuintafel, stoelen en gave loungeset.. we kwamen binnen in een mooie overzichtelijke winkel. vriendelijk begroet, of we misschien een kopje koffie wilde.. heerlijk met een koekje! we zijn geslaagd, de medewerkers nemen de tijd voor je, niets is te gek! gratis bezorgd en gemonteerd. zij weten tenminste wat service verlenen is! kortom; we zijn heel blij met onze nieuwe meubelen en komen graag nog eens een kijkje nemen!!

Zeer klantvriendelijke mensen. Denken graag mee, en lossen vragen goed op.

Zondagochtend, een ritje naar Naarden. Mooie meubelen, goede sfeer. Jasmijn weet wat er speelt in de tuinmeubel wereld. Heel behulpzaam, niets is haar te veel. Terwijl we even met elkaar willen overleggen komt er een heerlijk kop cappuccino op tafel. Ze begrijpen het. Levering precies zoals afgesproken. De ruimte waar het tuinset kwam te staan bleek toch wat groter, waardoor onze voorkeur uitging naar een 220 cm tafel met 6 stoelen. Een telefoontje was voldoende om de tafel ( ongebruikt uiteraard) om te kunnen ruilen. Kijk dat noem ik service.

Meest asociale bezorgers die ik in lange tijd gezien heb

Links inhalen, rechts inhalen. Twee rijstroken tegelijk gebruiken.. Afsnijden, bumperkleven, duwen, veel en veel te hard rijden. .. Rijgedrag wat bij een petje in een 4e hands golf past, niet bij iemand die het visitekaartje van het bedrijf hoort te zijn.

Goedemiddag Jeroen, Wij hebben je meerdere malen proberen te bellen, maar je neemt niet op en belt ook niet terug. Ook niet na onze gestuurde email. We willen bovenstaande graag met u bespreken, omdat wij met onze mannen van de bezorging hebben gesproken en de verhalen wat ver uit elkaar liggen. Mocht je behoefte hebben aan contact zijn wij 6 dagen per week open en telefonisch bereikbaar. U kunt vragen naar Laura of Jered. Met vriendelijke groet, Laura Beumer

slechte onprofessionele service

wij zijn circa 6 weken geleden bij u binnen geweest en hebben toen serieuze interesse getoond in een set van 6 stoelen. de juiste kleur was nog niet binnen maar deze zouden binnen 1 a 2 weken wel binnenkomen. er werd een notitie gemaakt en we zouden gebeld worden wanneer de stoelen binnen zouden komen. 4 telefoontjes verder, een 2e bezoek aan de winkel, geen enkele reactie of herkenning op onze vraag wanneer de juiste stoelen binnen zouden zijn. mijn laatste telefoontje met de vraag of de stoelen binnen waren kreeg ik weer het verzoek om het verhaal nog maar eens te vertellen. Ik verzocht vriendelijk de (inmiddels) 4 notities erbij te pakken maar daar had de dame (met een zeer arrogante houding)zeker geen zin in. Het nare gesprek dus maar gelijk beeindigd. Dan zelf maar even een telefoontje naar een andere retailer van dit merk om dan gelijk te horen dat ze de fabriek even zouden bellen. Deze wisten te vertellen dat de stoelen volgend jaar pas weer leverbaar werden. een goed en duidelijk antwoord dus, in 5 minuten bereikt. Kortom, wat een klantonvriendelijke onprofessionele benadering, hier kom je dus niet meer.

Goedemiddag Peter, Dit is een erg vervelende situatie, maar zoals ik telefonisch al aan had gegeven had ik geen aantekeningen. Ik snap volkomen uw irritatie op dat moment aan de lijn, maar kon u niet verder helpen omdat u niet wilde vertellen waar het over ging. Het geen zin hebben was niet aan de orde. Om aan te geven dat wij dit zeer serieus nemen, zijn wij op dit moment bezig om ons systeem nog beter te laten werken en op zoek naar een manier hoe (toekomstige) klanten met vragen beter en sneller geholpen kunnen worden Onze excuses, dit was zeker niet de bedoeling. Laura Beumer

Pluspunten

Top service; bevestiging-onderdeeltje van onze ligbedden was verloren gegaan; klein mailtje en paar dagen later het onderdeel netjes in de bus! Super dus en geeft vertrouwen om ook in de toekomst weer hier te bestellen!

Pluspunten

Nieuwe tuinstoelen besteld. Ze waren wat later binnengekomen bij DutchGarden. Desalniettemin hebben ze ervoor gezorgd dat ze toch binnen 1 week geleverd waren. Top service! Wij zijn zeer tevreden met de prachtige stoelen.

Pluspunten

beetje laat binnen, maar wel alles netjes en professioneel in elkaar gezet. Aardige jongens die het bij ons brachten. Prima.

laat het sneller weten als je de producten niet in huis hebt.

Dank voor je review! We gaan het zeker meenemen en proberen onze klanten altijd zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Vriendelijke Groet, het team van Dutch Garden

Pluspunten

Duidelijke info voor, tijdens en na aanschaf. Blij met de stationsbank!

Dankjewel Gerard! Goed om te horen en veel plezier met de bank. Groetjes, het Dutch Garden Team

Pluspunten

Leuk en vriendelijk personeel

gekochte teak meubelen begonnen wat witte strepen te krijgen, bleek natuurlijk proces te zijn. Goed advies om het weer mooi natuurlijke kleur te krijgen.

Bedankt Marcel. Wij leggen met alle liefde het proces uit, en laten het ook graag zien. Dus mocht je nog in de toekomst andere vragen hebben, dan helpen we je graag verder! Groetjes, het Dutch Garden team

Pluspunten

Prima levering! Mooie teak loungeset.

geen

Dankjewel! Heel veel plezier met de loungeset. Groetjes van het Dutch Garden team

Pluspunten

Leuke video's! Goede uitleg van producten

Bedankt! Groetjes van het Dutch Garden team

Pluspunten

Goed geholpen met het uitzoeken van een bankje. Top!

Dankjewel! Groetjes van het Dutch Garden team

Pluspunten

Blij met de producten en de ontvangen service!

Bedankt Kim! Heel veel plezier met je set!

Over Dutch Garden

Tuinmeubelen waar iedereen gelukkig van wordt! Zodra de zon schijnt zijn we buiten te vinden, en spenderen we het liefst zoveel mogelijk tijd in onze tuin! We zijn dan ook altijd druk bezig om alles er goed uit te laten zien, zodat we er heerlijk van kunnen genieten. Dat willen wij ook samen met jou bereiken met jouw tuin! Design tuinmeubelen