Dankjewel!

Bedankt voor uw review!

Bedankt voor uw review!

Pluspunten

Stond net in de winkel om nieuwe boutjes te halen voor mijn teakhouten tuinstoel die ik al tien jaar heb. Kosten een schijntje. Waren super vriendelijk en kreeg zelfs nog een kopje thee! Aardig!

Bedankt voor uw review! Kom gerust langs voor nog een kopje!

Pluspunten

Als restaurant wel fijn om ook een mooi terrasje te hebben. Dankzij Dutch Garden (van De Teakspecialist) zijn we super geslaagd. Het was wel een flinke zoektocht, maar we betaalden enkel de tuinmeubelen en de service kregen we er bij. We kregen ook nog wat teak protector en shield om de spullentjes mooi te houden. Top zeg!

Top om te horen!

Pluspunten

Wij bestelden een prachtige SUNS set. Snelle levering! Werd ook op locatie gemonteerd. Bleek wel een flinke kras op de set te zitten, maar dat hebben ze echt supernetjes afgehandeld met SUNS en ons.

Bedankt mevrouw Knapen. We zijn blij dat we eruit zijn gekomen, en nogmaals sorry dat het zo heeft gelopen. We zijn blij dat we er samen met SUNS toch nog een krasvrije set hebben kunnen leveren!

Pluspunten

kwaliteitsteak!

Bedankt meneer Dekker! Heb je nog tips zodat we onze service kunnen verbeteren? Laat het ons gerust weten!

Pluspunten

Zeer leuke video's!

Geen idee

Dankjewel Frank!

Pluspunten

Sehr gut! Sie hatten freundliche leute! Herzlichen dank fur ihren service.

Herzlichen dank fur ihren Review!

Pluspunten

Bedankt voor jullie duidelijke uitleg aan de telefoon en op de mail! Aanrader vanuit ons hoor!

Bedankt! Veel plezier met de set!

Pluspunten

Super fijn personeel! Ik werd meteen geholpen toen ik een vraag had zowel telefonisch als via de mail. Verder ook geen klachten over de producten. Ik ben er super blij mee! Zeker een aanrader voor als u op zoek bent naar tuinmeubelen.

Wat fijn dat u zo enthousiast bent over ons. Hartelijk bedankt voor uw aanbeveling!

Pluspunten

Heel erg leuk gedaan met de video's die ze meesturen. Ook heel vriendelijk aan de telefoon geholpen door Kayan. Dikke plus voor jullie!

Bedankt! Ook namens Kayan. Erg leuk om te horen dat u bent geslaagd! Geniet van uw tuinmeubelen!

Pluspunten

Top producten! Echt aan te raden

Dank voor uw vriendelijke woorden!

Pluspunten

Top bedrijf! Mooie tuinmeubelen en fijn advies. Zowel over telefoon als email

Dankuwel Katja! Veel plezier met uw aankoop!

Pluspunten

- Heel prettige service, zowel persoonlijk als telefonisch. - Veel kennis van de producten en het onderhoud. - Snelle afhandeling van vragen.

Bedankt mevrouw Bisscheroux! Dat horen wij graag. Heel veel plezier met uw aankoop en als er nog iets anders is, dan weet u ons hopelijk ook weer te vinden!

Pluspunten

Super service en fijn personeel

Bedankt Chi!

Pluspunten

Super snelle bezorging, prima product.

Beste W, Bedankt voor uw review. Heel veel plezier met uw product!

Pluspunten

goede service

Bedankt voor uw review!! Veel plezier met uw aankoop.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooi assortiment. Smaakvol gepresenteerd.

Mijn bestelde 2 stoeltjes werden geleverd zonder kussens en 1 onderstel moest worden omgeruild omdat de schroeven er niet in pasten. Aanvankelijk werd dit goed opgepakt maar het leveren van de kussens liet op zich wachten. Daarop volgde wat minder plezierige correspondentie. Enfin alles is uiteindelijk naar wens opgelost met speciale dank aan Kayan die zeer klantvriendelijk was!

Beste mevrouw,Ontzettend vervelend dat het vanaf het begin al gelijk verkeerd liep. Daar ondervonden wij ook onze teleurstelling in en op het moment dat we iets vanuit de winkel versturen, is het ook niet echt meer in onze handen. Desalniettemin hebben wij het naar ons weten zo goed mogelijk proberen op te lossen met u. Jammer dat u dat niet zo helemaal heeft ervaren. In ieder geval fijn dat het uiteindelijk wel naar wens is opgelost, daar streven wij altijd naar! Wij wensen u nog wel veel plezier met de stoeltjes! Vriendelijke groet, Dutch Garden.

Pluspunten

Zeer professioneel personeel en prachtige meubels van zware kwaliteit. Een sier voor elke tuin/terras.

Beste Annelie,bedankt voor uw review! Geniet van uw aankoop. Vriendelijke groet, Dutch Garden.

Pluspunten

snelle en goede afhandeling van het bestelde produkt

????

Bedankt voor je review, Kees! Veel plezier met het bestelde product.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Goede kwaliteit producten - Aflevering en jongens van de koerierdienst waren zeer netjes

- Deel van de levering was vertraagd, kan gebeuren, maar de communicatie over de status van de levering was gebrekkig - Eén van de verkoopsters kan een stevige opfriscursus klantvriendelijkeheid gebruiken

Bedankt voor uw review! Het was een druk seizoen, maar dat mag geen excuus zijn voor gebrekkige communicatie. Onze excuses in ieder geval als u dit wel zo heeft ervaren. Wij doen altijd ons best om u en andere klanten zo goed mogelijk te informeren en te helpen. Wel fijn dat u onze jongens van de aflevering als zeer netjes heeft ervaren! Daar zullen zij (en wij ook) blij van worden als ze het horen. Vriendelijke groet, Dutch Garden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prettige vriendelijke communicatie uitstekende spullen geleverd! ik ben niet blij met de AVG optie. U mag mijn email adres en adres verder niet gebruiken voor wat dan ook...!

denk mee met de klant. ( bv de bank moet onder de tafel geschoven kunnen worden...) p de website is het wat moeilijk te begrijpen welk kussen bij welke stoel hoort.

Bedankt voor uw review een feedback! In lijn met de AVG-wet kunnen we om feedback vragen aan onze klanten. Dit doen wij eenmalig en daarna krijgt u geen mail meer van ons betreft review schrijven. Uiteraard staat u in uw recht om "vergeten" te worden, dus hebben wij verdere gegevens uit ons systeem verwijderd! Verder ook nog bedankt voor uw andere tips. We gaan ons erover buigen over hoe wij de klant nog meer van dienst kunnen zijn. Zowel offline (met de tips voor of een bankje onder een tafel geschoven moeten worden) als online (met tips voor welke kussen bij welke stoel hoort)!

Pluspunten

Wat een super ervaring bij de Teakspecialist! Door de uitgebreide uitleg in de review filmpjes en op de product pagina's weet je precies wat je besteld, en het stelt dan ook zeker niet teleur bij aankomst. Verder ben ik ook heel fijn geholpen door Laura toen ik nog wat vragen had over het onderhouden van de tuinmeubelen.

Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat u zo goed geinformeerd bent, zowel online als offline. Geniet van uw tuinmeubelen!

Pluspunten

Zeer vakkundig!

Bedankt! Veel plezier met uw aankoop!

Over Dutch Garden

Tuinmeubelen waar iedereen gelukkig van wordt! Zodra de zon schijnt zijn we buiten te vinden, en spenderen we het liefst zoveel mogelijk tijd in onze tuin! We zijn dan ook altijd druk bezig om alles er goed uit te laten zien, zodat we er heerlijk van kunnen genieten. Dat willen wij ook samen met jou bereiken met jouw tuin! Design tuinmeubelen