Pluspunten

Super service, iets per ongeluk verkeerd geleverd. Hierover gebeld met Michelle. De juiste tafel werd direct verzonden en de volgende dag in huis. De verkeerde tafel werd weer mee terug genomen. Kwaliteit is goed, het ziet ernaar uit dat het nog lang mee kan gaan.

Fijn dat we het zo konden oplossen. Geniet van de tafel!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed geholpen met vragen tijdens de bestelling. Mooie tuinset geleverd en in elkaar gezet in onze tuin op de plek waar wij mochten aanwijzen!

Geen communicatie over exacte levering. Gelukkig waren we thuis! Tuinset werd met een aantal krassen en deukjes geleverd. Wij zijn hiermee akkoord gegaan mits we daar verf voor kregen. Nu een 1,5 maand later en meerdere keren herinneren krijgen we de verf hopelijk snel binnen. Dat zou adequater kunnen.

Hi,De verf komt vanuit SUNS en hebben wij zojuist binnen gekregen. Het wordt vandaag verstuurd.Mvg, Dutch Garden.

Pluspunten

Hele fijne service bij de Teakspecialist. Jered heeft ons goed geadviseerd bij onze keuze voor een loungeset. Levering was snel waardoor we nu heerlijk kunnen genieten in de tuin!

Dankjewel Lisanne! Goed om te horen dat Jered je zo goed op weg heeft kunnen helpen. Geniet van de loungeset!

Pluspunten

Heel erg fijne service. Dankewel Steven Voor je advies en supervrolijke hulp!

Dag Frank! Ook namens Steven, hartelijk dank voor de review :). Geniet van uw tuinset!

Pluspunten

Heel erg fijn op weg geholpen door Steven. Eerst online en daarna ook in de winkel. Groot assortiment en heel persoonlijk allemaal. Kreeg zelfs een kopje koffie tijdens het bekijken van de producten!

Dag meneer PC, goed om te horen dat u zowel online als in de winkel goed bent geholpen. Hopelijk heeft u genoten van de kop koffie en gaat u nog meer genieten van uw set!

Pluspunten

Fijne klantenservice die echt heel graag meedenken. Leuk ook dat jullie persoonlijke video's maken om wat meer duidelijkheid te geven aan producten. Zo een leuke tuinset gevonden!

Nvt

Bedankt! Heel veel plezier met je tuinset!

Pluspunten

De service is top, het assortiment is zeer uitgebreid met een hele mooie winkel, het team is professioneel en we zijn goed geadviseerd! Wij zijn heel blij ons tuinset!

Beste Christel, bedankt voor uw review! Fijn ook dat u zo goed bent geholpen. Hopelijk bent u nu extra aan het genieten van uw tuinset!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed in het contact

Realistische levertijden

Hartelijk dank voor uw review. Uiteraard proberen wij zo goed mogelijk met onze klanten de verwachtingen voor te schetsen. Er kunnen nu eenmaal logistieke problemen komen, maar het is uitermate vervelend dat u die heeft moeten ondervinden. Desalniettemin wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Vriendelijke groet, Dutch Garden.

Pluspunten

Keurig op tijd en in overleg afgeleverd

Er zou nog een onderhoudsolie nagestuurd worden maar dat is tot op heden niet gebeurd. Dus in het algemeen: beloften nakomen!

Bedankt! Veel plezier met de meubelen en het onderhoudsmiddel is onderweg!

Pluspunten

Super blij met onze tuinset. Zeer professioneel geholpen in de winkel, communicatie over de levering ging ook goed en snel (3 dagen later hadden we het al) Bedankt voor de fijne service!

Bedankt en veel plezier met uw meubelen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Afspraak nakomen doen ze niet

Goedemiddag Rienk,We hebben hier contact over gehad en inderdaad erg vervelend dat het allemaal wat langer heeft geduurd. Zoals uitgelegd geven wij de order gelijk door aan onze transporteur. Hier is het helaas niet gegaan zoals het hoort te gaan. Wij hopen dat u alsnog blij bent uw tuinbank. Mvg Dutch Garden.

Pluspunten

Kwaliteit: prima product en inzet om klant tevreden te stellen

Bedankt!

Pluspunten

Goede assortiment, redelijke prijzen, duidelijk uitleg over de producten, snelle levering.

Bedankt!

Pluspunten

directe levering , goed aan de telefoon min puntje de toegezegde gevraagde moeren voor de stoelen duurt wat langer . verder orina 7 jaar nog prima stoelen en tafel

beloofde moertje s etc opsturen

Bedankt voor de review. Moertjes zijn inmiddels verstuurd!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb een ander artikel (andere kleur) geleverd gekregen dan ik heb besteld. Heb gebeld maar er werd niet opgenomen. Voicemail ingesproken, maar ik ben ik nog niet teruggebeld. Ik zou dan ook graag dit opgelost zien.

Beste Christine, Door drukte komt het helaas voor dat het iets langer duurt. Excuses voor het ongemak

Pluspunten

Overzichtelijke site en snelle levering

Geen

Bedankt voor uw review!

Pluspunten

Al 3 jaar lang winkel ik hier met plezier. Je kan vrijblijvend binnenlopen zonder het gevoel dat je altijd iets moet kopen. Ondertussen al ligbedden, tafeltjes en een loungeset gekocht. Prachtig spul en zit super. Hun kussens zijn van superkwaliteit!

Blijf zo doorgaan!

Wat fijn om te horen dat u tevreden ben, daar doen we het voor. Graag tot snel!

Pluspunten

Prima service. Snelle levering.

2 sterren: slechter dan verwacht

Verkeerd product geleverd gekregen. Na telefonisch contact hierover gehad zouden ze me gelijk het juiste product versturen maar ik heb het nog steeds niet ontvangen

Pluspunten

Snel en correct geleverd

geen

Pluspunten

Vriendelijk te woord gestaan bij problemen.

Website niet op to date betreffende voorraad, waardoor ik langer heb moeten wachten. Afspraak om af te halen i.p.v. bezorgen liep mis. Uiteindelijk alles toch goed ontvangen.

Pluspunten

Perfect. Alles correct afgehandeld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle en juiste bezorging

Nvt

Geen

Pluspunten

Nette snelle levering Goede producten

Bedankt voor uw review, en nog veel plezier met uw tuinmeubelen meubelen.

Amsterdamsestraatweg 7 1411AW Naarden

Over Dutch Garden

Tuinmeubelen waar iedereen gelukkig van wordt! Zodra de zon schijnt zijn we buiten te vinden, en spenderen we het liefst zoveel mogelijk tijd in onze tuin! We zijn dan ook altijd druk bezig om alles er goed uit te laten zien, zodat we er heerlijk van kunnen genieten. Dat willen wij ook samen met jou bereiken met jouw tuin! Design tuinmeubelen