Even een vraagje: - ik heb in gebruik Golden Care Teak Protector, welke staat voor een goudbruine kleur. Ik heb ontvangen Golden Care Protector, welke staat voor lichtbruin. Zijn beide hetzelfde? Ik kan hier zowel in de verpakking als op de website niets van terugvinden. Verder verbeterpunten: Ik kreeg een bericht dat de zending de eerstvolgende werkdag afgeleverd zou worden, echter het werden zonder bericht, 2 werkdagen. Verder zat er een factuur (10796) in de verpakking, welke geen betrekking had op deze zending. Ik hoor graag van u. Vriendelijke groet, Henk Kaffener

Beste Henk, Ik heb u zojuist een email gestuurd. Bedankt voor uw beoordeling.

Pluspunten

Prima. Snelle service. Helemaal tevereden.

Voor zover ik dit kan beoordelen: geen.

Pluspunten

Snelle en goede levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk personeel. Mooie producten.

Sneller leveren. Tijdstip van leveren en de communicatie daarover. Controle op bestelling en wat er geleverd moet worden. Scheelt een hoop tijd, geld, ergernis.

Beste Dré, Wij doen altijd erg ons best om zsm te leveren, het wil soms door drukte of door factoren waar wij geen invloed op hebben gebeuren dat we de de beloofde levertijd niet na kunnen komen. Excuses voor dit ongemak en nog veel plezier met uw tuinmeubelen. Vriendelijke groet, Jered

Pluspunten

Snelle levering van het juiste product.

Pluspunten

levering verliep zonder problemen

Pluspunten

correcte afhandeling van mijn bestelling

ga zo door

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Communicatie over levertijden zijn onvoldoende. Lange levertijd. Anders dan toegezegd.

Excuses voor de vertraging, soms wil er wat ruis op de lijn ontstaan door bol.com. Wij doen ons best om onze levertijden goed na te komen en vinden het vervelend dat we die bij u niet na konden komen. alsnog wens ik u veel plezier met uw aanschaf. Vriendelijke groet, Jered

Pluspunten

snelle levering en goede uitleg over producten

Pluspunten

Heel fijn geholpen in de zaak. Goede communicatie over de levering. Zeer correct bezorgd. Erg blij met mijn mooie banken !!

Geen

Pluspunten

Snelle en adequate service.

Geen.

Pluspunten

showroom: namen rustig de tijd, zodat je alle vrijheid voelde om op je gemak rond te kijken en te wikken en wegen chatten: uitgebreide en volledige info

bij verkoop crosssellen toepassen voor onderhoudsproducten. We hadden dan meteen teak shield aangeschaft.

Als de website aangeeft voorraad verwacht ik als je betaald heb het binnen 2 dagen in huis is dat duurde 4 dagen

Pluspunten

Er is niets mis gegaan, ben ook heel tevreden over het product.

Pluspunten

Snelle levering van het juiste product

Verzendkosten à €6,50 erg hoog!

Pluspunten

goede service, goede uitleg, zeer goede bezorging. goede kwaliteit van in ons geval de boomtafels

iets sneller reageren op mails

Amsterdamsestraatweg 7 B

1411AW Naarden

Over Dutch Garden

Tuinmeubelen waar iedereen gelukkig van wordt! Zodra de zon schijnt zijn we buiten te vinden, en spenderen we het liefst zoveel mogelijk tijd in onze tuin! We zijn dan ook altijd druk bezig om alles er goed uit te laten zien, zodat we er heerlijk van kunnen genieten. Dat willen wij ook samen met jou bereiken met jouw tuin! Design tuinmeubelen