Materiaal besteld voor aanpassing bestaande riolering (grote diameter). Praktijk bleek anders te zijn uitgevoerd als op tekening aangegeven. Materiaal retour gestuurd, nieuwe passend onderdeel besteld. De eerste levering had behoorlijke vertraging opgelopen, oorzaak het zeer late tijdstip van afhalen door de pakketdienst bij de webshop. De tweede levering was echter binnen 2 dagen binnen. De financiële afhandeling van de retourzending ook binnen 2 dagen afgesloten. Samengevat; een uitstekende service. Dank daarvoor.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Zeer goed en vlot gegaan

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Geen

goede kwaliteit, goede prijs

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Betrouwbare webshop met klantgerichte serviceervice tege

Ze houden zich aan afspraken en houden contact met de klant indien nodig. En daarnaast hanteren ze redelijke prijzen

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Bestelde artikel was niet aangekomen

Ordernummer 3345, besteld op 9 februari is nog niet aangekomen. Het is nu de 17e, dus ga ervan uit dat er iets is misgegaan. Wel keurig de factuur ontvangen. Na contact met Broeders is de bestelling twee dagen later ontvangen. Met keurige uitleg. Hier onderscheidt een webshop zich door gelijk actie te ondernemen en het voor de klant op te lossen.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Als je belt direct antwoord. Weten waar ze over praten. Super vriendelijk!

snel en duidelijk

Fijne webwinkel, alles is goed te vinden, duidelijke omschrijvingen, eenvoudig te bedienen. Levering was snel. Zonder problemen

Top service!

Erg fijne service! Bestelling voor afhaling werd na een telefoontje direct klaar gelegd en buizen werden ingekort voor transport. En nog scherpe prijzen ook. Dat vind je niet snel meer.

Eenvoudig en doeltreffend

+++++

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Prima zo

Goed geregeld

Eenvoud en duidelijke site

Nvt

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goed advies en levering volgens afspraak

Telefonisch goed en eerlijk advies gekregen. Levering vlot volgens afspraak tegen .concurrerende prijs.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Vindbaarheid via zoekmachine. Nu met nodige toeval website gevonden

Uitstekend.

Perfecte levering conform afspraak.

besteld en compleet geleverd

Goed advies en service.

Broeders geeft een duidelijk advies en alle materialen op voorraad. Goede service en prettige en snelle afhandeling van de bestelling.

Snel en betaalbaar

Onderdeel besteld voor mijn vloergoot. Ik vond deze nergens anders zo goedkoop. Hij was ook snel geleverd, en was precies zoals in de advertentie beschreven stond.

Super snelle service!!!

Daags na mijn bestelling meteen verzonden en dus de dag daarop meteen binnen

Alles perfect en snel geregeld 0

Alles naar wens en snel verlopen volgens afspraak product in perfecte staat geleverd

Eerste keer

Eerste keer besteld. Netjes gebeld dat niet op voorraad was. Prima service bij afhalen

Helemaal prima

Makkelijk online besteld en snel af te halen

Correcte en snelle levering

Correct Goede prijs kwaliteit Snelle levering

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Nee

snelle en correcte service. De mensen van Broeders kennen jouw pakket en hoe het ermee staat.

ik kreeg een vreemd plannings bericht van de bezorger : de mensen van Broeders konden meteen het inzicht geven dat dit planningsoverzicht fout was en gaven inzicht in de feitelijke leverdatum. Chapeau.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Duidelijke website, makkelijk betalen, snelle levering

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Duidelijke website, goeie prijzen, snelle levering, ik mis alleen een verwachte leverdatum.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Verwachte leverdatum

Over Broeders Webshop

Broeders Webshop houdt zich bezig met de verkoop van installatie materialen op het gebied van: riolering, hemelwaterafvoer, beregening, dakbedekking, elektra, sanitair, ventilatie, perslucht, water, gas & verwarming etc. In samenwerking met twee vestigingen, Broeders Boxtel en Broeders Oss, biedt Broeders Webshop kwalitatief goede producten tegen scherpe prijzen aan. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en hopen u nog vaak terug te zien op onze webshop of in één van onze vestigingen.