Eindelijk 28mm beugels met inzage gevonden

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goed verpakt, snelle levering.

Geen op- of aanmerkingen. Gewoon zo als het hoort.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Herziening recensie Geen materiaal kennis.

Nou herziening op mijn vorige recensie , Ik moet toegeven dat Broeders alles uit de kast hebben gehaald om te bewijzen dat het zinken beugels zijn, en dat er door wijziging van leverancier deze beugels ze nu volledig van zink zijn. Het stond dus fout op de website. Maar goed ik geef ze een pluim voor de tijd die ze er in hebben gestoken. En dit alles omdat ik de vraag stelde waarom ik aluminium beugels geleverd kreeg in plaats van de gegalvaniseerd die ik besteld had. Voor mij zijn ze nog steeds aluminium, maar dat heb ik ook aan de telefoon gezegd, daar ging het niet om, ik ben geen metaal diskundige, in mijn ogen is dit te zacht voor zink. Aluminium of zink, het zijn maar beugels die hemelwaterafvoer hun plaats moeten houden. Oude recensie: Ik bestel gegalvaniseerde beugels en krijg aluminium beugels toe gestuurd. Bij na vraag, zegt men: Na onderzoek is gebleken dat de beugels van zink zijn. we hebben het gelijk aangepast op de website. Nou sorry als je het verschil niet weet tussen zink en aluminium. Ben ik het vertrouwen kwijt in dit bedrijf, en zal in het vervolg mijn materiaal ergens anders bestellen.

Slechte zoekmachine

Slechte ervaring met zoeken. Als ik op buis zoek krijg ik kabelgoot te zien. Om in mijn winkelwagen te wijzigen moet ik eerst doorklikken dit is onduidelijk. Kijk eens bij collega bedrijven daar gaat het zoeken veel beter en sneller.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Zie mijn opmerkingen

Beste, Onze webshop is ondergebracht bij een platform waardoor dit weleens beperkingen met zich meebrengt. Als tip kan ik u meegeven om te zoeken via het uitklapmenu. Hier staat alles gesorteerd op categorie. Met vriendelijke groet, Sandra Broeders

Overzichtelijk met goede prijzen

Fijne site met duidelijke categorieën. Prijzen zijn ook erg scherp in vergelijking met anderen.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goed geholpen en veel keuze

Goede prijs/ kwaliteit verhouding en vee keuze

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Geen

alles prima en snel geregeld

levering netjes geregeld en in overleg.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Prima verlopen

Alles volgens afspraak. Volgende keer weer.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Snelle bestelling en goede afspraken nagekomen

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Snelle levering, en met de klant mee denken

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Geweldig prettige webshop met 2 fysieke locaties!

Tegenwoordig zijn er zo ontzettend veel webshops waardoor er steeds minder fysieke winkels zijn. Dit bedrijf heeft beide opties en dat is heel fijn want soms wil je gewoon eerst zien wat een product inhoudt. Terugsturen is heel makkelijk en dat kan hier ook maar zeker wanneer je het over grote producten hebt dan is het gewoon fijn dat je er even heen kan rijden om te checken. Daarnaast is het meedenken en het krijgen van advies heel fijn!

goede prijzen veel voorraad

prima, inmddels al 2e bestelling gedaan..

Goed en snel

Snelle levering, goed product

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Grotere verpakkingseenheden, meer keuze op

's Ochtends vroeg gebeld om te vragen naar een product die ik die dag nodig had, werd meteen vriendelijk te woord gestaan en uitgenodigd om niet een bestelling te plaatsen maar om langs te komen, omdat ik aangaf ook andere producten nodig te hebben, maar niet zeker wist welk product. Het rijden naar Boxtel was even zoeken en vervolgens ook daar snel en vriendelijk geholpen met ook uitleg tussen de verschillende producten om een keuze te kunnen maken. De service en de behandeling zoals ik het fijn vind. Heel erg bedankt, ik kom zeker terug.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Aantrekkelijk assortiment tegen goede prijzen (prijs/kwakiteitverhouding)

Groot aanbod van grote veelzijdigheid aan producten. Prijzen zijn heel acceptabel (goede verhouding prijs-kwaliteit). Mensen zijn vriendelijk en flexibel/behulpzaam. Komt de afspraken goed na.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Stuur na een betaling in de webshop direkt een bevestigingsemail van ontvangs van de order. Je weet nu niet of de bestelling goed is doorgekomen, tot je de bevestiging krijgt dat de order ook voor je klaar ligt. Kan best wel een tijd tussen zitten.

Snelle levering goede materialen goede prijs kwaliteit. Alleen de vervoerder mag wel iets gaan doen aan klantvriendelijkheid die was helaas ver te zoeken

Prima spul

Prima gegaan geleverd wat besteld

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Betere communicatie tov klant

Snel en voordelig

3m lijngoot met toebehoren gekocht die erg scherp geprijsd waren. Levering ook binnen 2 dagen dus alles perfect verlopen. Volgende keer kijk ik weer eerst bij Broeders als ik iets moet bestellen

Een prima webshop.

Overzichtelijk waardoor het makkelijk zoeken is naar de juiste producten.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? enkele producten niet aanwezig in de webshop

kennis van zaken en goed advies

Als amateurklusser materialen halen is geen probleem. Ze geven eventueel advies als je andere/betere materialen kunt gebruiken of komen met de materialen die het beste passen bij de klus.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Super net bedrijf met heel goede service

Hele proces perfect

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Geen

Over Broeders Webshop

Broeders Webshop houdt zich bezig met de verkoop van installatie materialen op het gebied van: riolering, hemelwaterafvoer, beregening, dakbedekking, elektra, sanitair, ventilatie, perslucht, water, gas & verwarming etc. In samenwerking met twee vestigingen, Broeders Boxtel en Broeders Oss, biedt Broeders Webshop kwalitatief goede producten tegen scherpe prijzen aan. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en hopen u nog vaak terug te zien op onze webshop of in één van onze vestigingen.