Hele proces perfect

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Geen

Niks aan veranderen, goed is goed.

Fijne site, kon het snel afhalen

Fijne site, kon het snel afhalen

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede service ook. Netjes kunnen omruilen. Ik had verkeerde maat besteld.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

duidelijke website en snelle levering.

Mooi assortiment snelle levering

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Supersnelle leveringen bij afhalen in Oss

Behulpzaam en geduldige mensen die goed luisteren en advies geven. Prijs van de producten is laag te noemen.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Volledig assortiment en niet te duur

Gefilterd op prijs en alles onder één dak.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? geen

prima service, aardige mensen, snelle reactie

Prima service, goede kwaliteit

Snelle levering!

Goede communicatie en snelle levering

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Materiaal is goed, doch de verzending duurt veel te lang, meer dan een week!

Zie boven

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Verzending

Beste Andre, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u te lang op uw pakket heeft moeten wachten. De levertijd, aangegeven op onze webshop, bedraagt 2-4 werkdagen. U heeft uw pakket ontvangen op de vijfde werkdag, dit is inderdaad te laat. Echter heeft dit in dit geval te maken met de slechte weersomstandigheden (sneeuw), waardoor DPD de pakketten niet volgens afspraak heeft kunnen ophalen en bezorgen. Excuses voor het ongemak en hopelijk zien we u nog eens terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Sandra Broeders

Gunstig geprijst, keurig geholpen, goed geadviseerd, dicht bij huis.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

goede site alles goed te vinden

De eerste keer maar goed alles kunnen vinden

Helemaal top

Voordelig en snelle correcte levering

Netjes, goede communicate, duidelijk

Netjes geholpen, mogelijkheden besproken voor levering. Deskundig personeel

Snelle correcte service

goede en snelle service

Bestelling was volgende werkdag al klaar om opgehaald te worden

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Snel goed en prijstechnisch oke

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Zoek functie webshop

Snelle en juiste service

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Duidelijk meld punt aangeven bij ophalen

alles wat ik heb besteld was er en op tijd

?

Goede en snelle levering

Ondanks de drukke periode en lockdown tijdige levering

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goede behandeling, snelle levering.

Goed alternatief de webshop om af te halen

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Bad- en toiletmeubel met kraan en spiegel besteld; incompleet maar uiteindelijk goed gekomen.

Ik pas mijn beoordeling aan omdat ik gebeld ben door Sandra Broeders; Spiegel zonder ophang beugels (deze had er bij moeten zitten want is rechtstreeks vanaf de leverancier verzonden, dus daar kan Broeders niets aan doen). Wastafelkraan zonder aansluitingen. Badmeubel en wc fonteintje zonder aansluitmaterialen, (Sandra geeft aan dat ze niet iedereen die via de webshop besteld kunnen nabellen en dat een loodgieter exact weet wat hij nodig heeft en dit vaak al standaard in zijn auto heeft zitten). Ik ben het eens dat onze loodgieter zelf ook wat meer betrokkenheid had kunnen tonen door na te gaan wat we besteld hebben. In de winkel had men de levertijd extra kunnen aanduiden, maar dat heeft Sandra prima opgelost, de spullen waren er op tijd en binnen 3 dagen. Ik heb hier zelf ook van geleerd en zal de volgende keer zeker weer bij Broeders bestellen maar dan ook nog bellen om mijn bestelling door te nemen met ze. Ik heb er zelf niet genoeg verstand van en heb de expertise wel nodig.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Op de website aangeven wat je erbij moet bestellen als je een badmeubel, fontein etc koopt. Dan heeft de klant in elk geval gezien dat het niet direct aan te sluiten is zonder de extra aangegeven spullen erbij.

De Renbaan 1 5282 HJ Boxtel

Over Broeders Webshop

Broeders Webshop houdt zich bezig met de verkoop van installatie materialen op het gebied van: riolering, hemelwaterafvoer, beregening, dakbedekking, elektra, sanitair, ventilatie, perslucht, water, gas & verwarming etc. In samenwerking met twee vestigingen, Broeders Boxtel en Broeders Oss, biedt Broeders Webshop kwalitatief goede producten tegen scherpe prijzen aan. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en hopen u nog vaak terug te zien op onze webshop of in één van onze vestigingen.