Snel. Goede service.

Afgehaald in Oss. Precies als besteld. Had te veel besteld. Na terugbrengen zelfde dag nog geld terug gestort. TOP

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? Voor mij geen.

Snel en correct

Duidelijke website. Snel en correct geleverd.

Nu voor de 2e keer niets op aan te merken

Beide keren top afgehandeld. Zelf afgehaald in Oss en ter plekke nog aangevuld zonder problemen.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Altijd prima verzorgd en snel

Zie boven

Snel en correct geleverd

Goede communicatie per web. Zodra klaar krijg je netjes een e-mail.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Deskundig, heel vriendelijk en behulpzaam

Hemelwater infiltratiekratten en toebehoren gekocht. Zoiets doe je niet vaak dus ik had ook wat advies nodig. Super vriendelijk en deskundig geholpen. Systeem zit bijna in de grond. Fijn bedrijf.

Bijzonder behulpzaam en vriendelijk

Laatste weken enkele keren geweest voor aanpassing sproei installatie. Bijzonder behulpzaam en meedenkend. Nieuw adres voor dit soort dingen gevonden!!

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Zeer onvriendelijk en niet klantvriendelijk

Ik heb hier jl. Zaterdag een halfuur in de rij gestaan. Dat kan want we zitten midden in de corona tijd. En ik begrijp dat de medewerkers geen tijd hebben om te kletsen en pauzeren de halve tijd. Maar vriendelijkheid kost niks hoor.!! Ik had een sproeier bij me waar een onderdeel van weg was. Toen ik er naar vroeg kreeg ik kort en nors te horen dat ze geen onderdelen verkopen van sproeier. Een sproeier die ik daar enkele jaren geleden gekocht heb voor bijna 250 euro. Dus hebben we naar een andere gekeken. Toen ik vroeg of ik die ff 5 minuten mocht proberen zei de verkoper nors dat dat niet mogelijk was omdat deze sproeier dan 2dehands was. Ik zeg hij wordt enkel een paar minuten getest. Maar hij wees mijn voorstel meteen af. Klaar en hup naar de volgende klant. Ik vind dit een zeer klant onvriendelijke behandeling. En heb me voorgenomen nooit meer een voet te zetten in deze zaak. En ik zal het ook iedereen vertellen die naar hun soort handel op zoek is. M.vr.gr Hans

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Hans, Helaas heeft u geen gehoor gegeven aan ons verzoek tot contact, vandaar onderstaande reactie. De betreffende sproeier kwam niet bij ons vandaan en wij hebben inderdaad aangegeven hier geen onderdelen van te hebben. Daarna zijn we samen met u op zoek gegaan naar een geschikte vervanger, waarbij we inderdaad aangegeven hebben dat het niet mogelijk is om de sproeier te testen. De reden is dat een messing sproeier bij het eerste gebruik verkleurd en het product dan niet meer als nieuw te verkopen is. Met bovenstaande handelswijze lijkt ons niets mis. Wellicht kwamen we enigszins gehaast over door de extreme drukte, hiervoor onze excuses. Met vriendelijke groet, Sandra Broeders

Goede service en kwaliteit

Veel en alles op voorraad

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goed assortiment en redelijke prijs

Goed assortiment en redelijke prijs en bovendien snel geleverd.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goede en snelle service voor een betaalbare prijs

Gewoon heel goed

Goed assortiment en snelle levering. Duidelijke webshop.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Bestelling snel verwerkt en stond netjes klaar in Boxtel

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

De firma Broeders neemt de tijd ervoor om een goed advies te geven.

De bestelde producten waren niet op voorraad. Broeders belde mij op en stelde mij een meer dan gelijkwaardig product voor. Zeer klantvriendelijk.

• Wat zijn uw verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Heldere en snelle communicatie en mijn bestelling netjes thuis geleverd.

Goede snelle service

Goede snelle service en goede Prijs/ kwaliteit verhouding

Persoonlijke klantervaring.

goede service & snelle levering

duidelijke website snel en goed behandeld goede kwaliteit van de producten

super

Het was super snel in huis kon gauw mijn klanten tevreden stellen

Goede Service, snelle levering, product zoals verwacht en beschreven

Goede Service, snelle levering, product zoals verwacht en beschreven

Pluspunten

Kwaliteit producten voor goede prijzen

Op webshop via m'n telefoon is het niet handig om terug te gaan naar de producten waar je mee bezig was.

Bedankt voor uw review. Dit is inderdaad vervelend en een bekend probleem. Helaas ondersteunt het platform deze mogelijkheid op het moment niet. Met vriendelijke groet, Sandra Broeders

Pluspunten

goede prijs/kwaliteits verhouding, vlotte levering

De Renbaan 1

5282 HJ Boxtel

Over Broeders Webshop

Broeders Webshop houdt zich bezig met de verkoop van installatie materialen op het gebied van: riolering, hemelwaterafvoer, beregening, dakbedekking, elektra, sanitair, ventilatie, perslucht, water, gas & verwarming etc. In samenwerking met twee vestigingen, Broeders Boxtel en Broeders Oss, biedt Broeders Webshop kwalitatief goede producten tegen scherpe prijzen aan. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en hopen u nog vaak terug te zien op onze webshop of in één van onze vestigingen.