Beter dan menige dure merken

Goede camera's. Snelle levering. En hulp achteraf.

Wel email ontvangen dat bestelling verstuurd is maar niet de goederen ontvangen.

Er wordt niet gereageerd op de e-mails die ik verstuurd heb met de vraag waar de bestelling is. Zeer slechte service!

Camera heeft geen bewegings detectie

camera wordt verkocht als babyfoon en zou prima zijn om puppies in de gaten te houden. Helaas deze camera heeft geen bewegingsdetectie. Ik heb maar een andere besteld,

Makkelijk te instaleren

Het is een fijn en makkelijk systeem om mee te werken. Wat ik mis is het via de app kunnen draaien van de camera. Omdat ik niet alle hoeken van de kamer kan zien vanuit 1 hoek.

Problemen met 1 van de camera's thuis. Kreeg kosteloos een nieuwe opgestuurd die perfect werkt. Wat een service! Dat zie je niet vaak meer.

Werk naar wens,zeer goed van beeld en geluid.

Slecht

Ik heb reeds een buitencamera van cleverdog gekocht maar hij is nooit geleverd geweest . PostNL heeft een briefée achter gelaten zonder informatie en kan mij niet zeg heb waar mijn pakje is. Contact van Cleverdog antwoordt niet op mijn mails dus ik wacht nog altijd achter mijn caméra.

Veel waar voor weinig geld!

Zeer goed!

Het is een kloot bedrijf !!!

We hadden een nieuwe kabel voor de camera besteld. Omdat een van de hondjes het stuk gemaakt had. Een van drie meter maar die doet het niet met de camera. Niet een van de zes camera’s doen het met deze kabel. Dat hebben we gemaild naar cleverdog kregen ook netjes bericht terug. Over drie dag krijgt u persoonlijk bericht van ons. Nou tot op heden niets meer van dat Kl bedrijf gehoord. Dus van ons geen x. Wel al twee duizend keer gedeeld op FB. Plus de andere fokkers spreken er ook schande van en zullen daar niet meer bestellen. We stappen over op een ander camera van een ander merk.

gewoon fantastis

wij hebben al verschijdene personen deze aanbiedingen aangepreisd

Prettige transactie en goed product.

De product omschrijving was duidelijk en compleet, de bestelling was snel geplaatst, de betalingsmogelijkheden waren ruim en de bezorging verliep ook goed. Al met al een aanrader!

Pluspunten

Uitstekende camera voor weinig geld, ook makkelijk te installeren.

Pluspunten

Eenvoudig te installeren

Vreet wel wat van je telefoonbatterij mag wat minder verbruiken

Ik kan er geen bedenken

Pluspunten

Snel en duidelijke uitleg gekregen, handig apparaat heb er 2 kan nu alles zien terwijl ik er niet ben.

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke productomschrijving, kwalitatief goed product voor een scherpe prijs!

Gebruiksaanwijzing bij het product wat wat uitgebreider is dan wat er nu bij zit.

Pluspunten

beste, mijn camera werd betaald maar nog niet geleverd. kan u helpen aub? mvg evelyn

levering niet toegekomen was van plan om meerdere toestellen te bestellen aanrader van collega op werk

Pluspunten

De gebruiksaanwijzing koppelen camera telefoon zou iets duidelijker uitgelegd mogen

Pluspunten

snelle reactie qua bestelling en het afhalen bij het desbetreffende distributiebedrijf.

Misschien nader text en uitleg geven omtrent het installeren van de camera. Ik heb deze aangekocht ,maar halverwege het programma kon ik niet verder en werkt het apparaat/camera nog steeds niet

Pluspunten

uiteindelijk prima service

telefonische bereikbaarheid - evt alleen op duidelijk aangegeven tijden - zou wenselijk zijn.

Pluspunten

Ik ben er heel erg blij mee, de camera buiten moet nog geplaatst worden, maar omdat er maar een heel kort snoer aan zit,dat naar binnen door de muur moet omdat het in het stopcontact geplaatst moet worden. Moet ik iemand vinden die dit kan. Dus daar heb ik nog geen oordeel over. En jammer dat we geen uitleg kunnen vinden over het plaatsen van de USB kaart voor in de camera . Maar met de twee binnen camera's ben ik heel erg blij. Groetjes Marcha

Langer snoer aan de buiten camera's en uitleg over het gebruik van de USB kaart voor in de camera.

5 stars: perfect, definitely recommended

Over Cleverdog