Ik baal als een stekker, camera nog steeds niet binnen en 1/2 werkdagen allang voorbij. Ook geen reactie op mail en geen telefoonnummer beschikbaar.

Service bij problemen is er niet. Geen reactie op mails

Slecht

Camera niet zoals omschreven en klantenservice reageert niet

Vraag gesteld over de camera. Wordt aangegeven dat er een SD slot in zou zitten, helaas niet aanwezig. Vraag over gesteld aan Cleverdog maar krijg geen reactie.

Hier moet mij toch iets van het hart ik lees hier veel slechte beoordelingen over Cleverdog maar hebben jullie uwe Wifi en dergelijke al eens gecontroleerd 7/10 hebben slechte ontvangst van die reviews maar daar kan Cleverdog niets aan doen hé

Camera opzicht niets mis mee

Camera werkt naar behoren ,maar dan ineens geef deze de geest diverse malen geprobeerd contact te krijgen met de leverancier, maar geven niet thuis heel jammer dus voor mij geen Clever Dog camera meer, service nul koma nul.

Waardeloze klantenservice

na diverse keren geprobeerd om een mail te sturen en via de website diverse keren geprobeerd te hebben om contact te krijgen krijgt deze leverancier een dikke vette 1. liever gaf ik helemaal geen waardering. Als je dan via heel veel omwegen terecht komt op enveloppen.nl en daar een telefoonnummer kan achterhalen krijg je te horen dat de persoon thuiswerkt. Ja en....?? dus dan ben je als klantenservice maar niet bereikbaar? met deze moderne technieken? Ben er helemaal klaar mee!! Weggegooid geld

Camera werkt niet. Support reageert niet

Accout aangemaakt zoals voorgeschreven en camera getracht online te krijgen volgens instructies. Krijg steeds melding dat account niet geregistreerd is.... Meerdere keren contact opgenomen om oplossing te krijgen. Ticket aangemaakt maar daar blijft het verder bij. Na 5 dagen niet het minste antwoord....

Très mauvaise expérience

Après avoir retourné un produit défectueux , je suis toujours en attente du remplacement de ma caméra extérieure malgré de nombreux appels téléphoniques et mails infructueux.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Zeer goede, snelle, persoonsgerichte service

Camera besteld, Helaas defect. Maar ja, alle camera's even testen voor verkoop? Nee dan kun je net zo goed stoppen. Even bellen, geen probleem, met 1 dag een nieuwe en de oude mocht ik nog even houden voor als ik een schroefje of iets anders nodig had. Alles getest en werkt perfect. Resultaat: . Prachtige camera . 1e aanzicht bij betreden privé is rode lichtjes en de blauwe in het zicht. . Goede HD functie . Online opslag niet nodig maar gewoon een flink sd kaartje erin en klaar. . Instellen zeer makkelijk en goed uitgelegd voor degene die wel even de moeite nemen om wat te lezen . Super in gebruik en i.c.m. de App. Wij voelen ons veilig en is zelfs door de vrouw des huizes als mooi beschreven. Nou dat zegt wat. Bedankt Cleverdog! Groetjes, Paul Kruijswijk/Slimme hond gebruiker.

Super goede en snelle service. Ook bij problemen snel een oplossing.

Goed voor de prijs

Na wat start problemen met aansluiten op wifi, nu tevreden met de camera. Miste wel een duidelijke Nederlandse handleiding, ook op internet erg summier.

Goed met enkele gebreken.

Ben er zeer content van mijn device. Ik kan mijn hond in het oog houden en heb een security feature in huis. toch een aantal verbeterpunten: *Onstabiele connectie: Connectie valt soms weg, maar dan moet je simpelweg op reconnect klikken. Niet veel moeite, maar een betere stabiliteit zou aangenaam zijn. *Geluid probleem: Mogelijks is het een probleem eerder met mijn telefoon, maar als ik het geluid opzet, word die afgespeelt alsof ik bel. Ik kan het geluid niet afspelen als muziek zoals ik youtube zou luisteren. Ik krijg het dan ook niet naar bluetooth verbonden. *shedule mogelijkheden: Nu moet alles telkens handmatig gedaan worden, via een shedule zou ik bijvoorbeeld mijn recorden op een vast moment kunnen starten, inplaats van 24u. Voor het detecteren van een dier/persoon hetzelfde. *sneltoetsen: Moest shedule moeilijk zijn, eventueel sneltoetsen. Paar knoppen in het begin van het menu waarbij ge bovenstaande functies in het algemeen op of af kunt zetten. Zo kan men het huis verlaten, zonder 5-6 stappen te moeten zetten. (in android kan dit eventueel als widgets, iphone ging hier ook mee uitkomen )

Connect niet met WiFi

Wat ik ook probeer, alle hulpvragen al doorgelezen, wanneer ik de code intoets gaat ineens het blauw knipperend lampje op rood, waardeloos

goed en gemakkelijk in gebruik

Zeer eenvoudig te installeren. Geluid is iets minder. App heel gemakkelijk in gebruik.

Solide apparatuur, prettige bediening

Prima en kwalitatief hoogwaardige apparatuur. App is makkelijk in gebruik.

no responses

Sold me 6 cameras and do not respond to issue a proper invoice !

Good

Works very good at night time en day time

Krijg geen reactie!

Na eindelijk het telefoon nummer gevonden te hebben ( blijkt van enveloppen.nl te zijn ) werd ik doorverbonden met Cleverdog. Ik kreeg mijn camera niet gelinkt aan mijn mobiel en had gevraagd of ik deze mocht terug sturen. Was geen probleem. ( aan de verpakking te zien was het al geen nieuwe camera! ) op 7 Juli zou deze moeten zijn afgeleverd bij hen, maar tot op heden geen refund. Beetje jammer. Ik hoop vandaag nog reactie te krijgen. maar heb er een hard hoofd in...….

Super tevreden, goede camera!

Ik ben heel erg tevreden over Cleverdog, heb meerdere apparaten in huis en ze werken allen perfect. Zeker aanrader voor wie zich wat beter in en om huis wil voelen. Ik zie mijn hondjes bij mijn afwezigheid en dat geeft me een goed gevoel. Bedankt team CLEVERDOG!!

Geweldig beeld goed geluid perfecte prij kwaliteit

Mooi heel goed geluid en werkt perfect.

Simple ordering and fast deliver

Didn’t want a complicated cctv for the front garden and already use Cleverdog products. Simple to set up and pleased with the overall experience.

Slecht

Halo mijn Laptop is uitgevallen geweest en bij het terug opstarten was mijn Clever dog camera niet meer aanwezig , terug mijn Clever Dog Smart Camera geïnstalleerd en terug opgestart maar dat gaat nu niet meer ?

it’s ok for the money

"Well, you get what you pay for." it’s ok for the money. mount it so you can clean it every day as the spiders love It I have switched the I/R of as I have LED floodlights Would I recommend Clever Dog Cameras yes if you don’t want to spend a fortune

Service clientèle très incompétent

Après déballage d’une caméra extérieure qui se révèle défectueuse, j’essaie de contacter le site par mails sans aucune réponse mes nombreuses tentatives. Je contacte leurs bureaux par téléphone où l’on me transfère de service en service avant de me raccrocher et cela à deux reprises. Je renvoie à mes frais le produit défectueux en sollicitant son échange ou son remboursement ; toujours sans réponse. Je viens d’envoyer un dernier mail en spécifiant que sans réponse sous dix jours, je déposerai plainte et entamerai des poursuites.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Het werkt goed Maar bij het installeren ging het niet te vlot