het is niet wat je denkt dat t is

was in eerste instantie enthousiast, kocht daarom 4!! cameras totdat...... het beeld van groothoek veranderde naar normaal!!! nou ja zeg...heel het zicht verdwenen!!! Alles is dug mogelijk met de Stupid Dog.

Niet ontvangen, 3 wk geleden besteld, geen tel nr en geen reactie op mails

Helaas voel ik me zeer gedupeerd door Cleverdog. Op aanraden van hondentrainster gekocht. Order bevestiging ontvangen (12-12). Maar hierna geen bericht meer, niet ontvangen tot dusver. Op PostNL staat pakket aangemeld maar geen bezorgtijd en hadden geen info. Kreeg wel vraag product te beoordelen en gezien website geen telefoonnummer heeft maar gemaild. Geen reactie. Weer gemaild en nog in afwachting...

Moeilijk met het netwerk te verbinden

Slechts 1 van de toestellen is voor het ogenblik verbonden met het wifi netwerk, de andere 3 proberen steeds verbinding te maken maar dat lukt niet. De NB maakt wel zonder probleem een wifi-verbinding. zelfs met een extra AP, op nog geen meter afstand en weliswaar met een andere naam , lukt het nog steeds niet de verbinding te maken.

Goed product

Jammer van de USB aansluiting aan de zijkant. Vind ik een beetje onhandig

werkt goed

mooi strak uitzicht geeft meldingen correct en onmiddellijk door

Snelle levering, makkelijke installatie

Werd na 2 werkdagen al geleverd en ook nog een makkelijk te installeren (ten minste, ik kreeg het niet voor elkaar, maar mijn man had het binnen 10 seconden gepiept). Geeft mooi beeld.

Snelle levering werkt prima direct geinstaleerd

Geweldig beeld

Ik had vroeger een D-Link camera staan voor mijn puppy in de gaten te houden toen ik dit toestel op het internet tegenkwam niets dan lof over dit apparaat op alle vlakken ben nu van plan om dezelfde maar met Panorama beeld aan te schaffen !!

tegenvallende kwaliteit

Makkelijke installatie en werkt vlot, maar beeldkwaliteit is behoorlijk tegenvallend.

Fijne camera,s eenvoudig

Ik heb er nu 4 hebben steeds goed gewerkt. Alleen na de laatste update van jullie even een paar dagen geen beeld achteraf. En wat ik jammer vind geen 3 foto,s meer achter elkaar om achteraf te bekijken nog maar 1 fotootje. Verder tevreden.

Prima service maar eerste levering niet compleet

De eerste camera bleek het niet buiten de deur te doen. Kreeg zonder mankeren een nieuw exemplaar en werkt prima. Goede service !!

spullen zijn na maanden nog steeds niet geleverd!!!!

Wifi camera's besteld om bevallingen te kunnen zien op afstand van mijn cattery, 30 mei 2019 besteld. Was niet thuis bij levering, adres om op te halen heeft te korte openingstijden, dus cameras waren retour gestuurd. Nu 3x gereclameerd, totaal geen reactie gekregen. Geen cameras en geld kwijt. Ben zeeeer teleurgesteld/boos na maanden wachten. We leven nu 2 november 2019!!!!

prettig en veilig

installeren door zoon laten doen...

having tried and tried to get the outdoor camera to log on I have so far not managed it. The way it

the ordering and delivery was ok except I wasn't away it would coming from holland

• Would you recommend us? No

Slecht

Product voldoet niet aan de omschrijving

Kreeg 1 camera van de 2 bestelde niet online. Kreeg per omgaande, zonder enig commentaar of gedoe een nieuwe toegestuurd. Nu werken ze beide naar behoren, mooi beeld!

Niets mis mee.alleen de bekabeling voor de buiten camera's kunnen een stuk beter. Niet gemaakt voor buiten en slecht weer, en dat is vreemd als je buiten camera's koopt. Maar verder tevreden.

Krijg het niet werkend

Zeer slecht

Top als snel geholpen

Goed vriendelijk en snel geholpen goede uitleg

Great camera

Great camera, easy install, good app, quick service and delivery. The only thing is you can’t view more than one camera at a time 🤨

Super camera

Super snel geleverd en ook deze camera is weer top!

Heel positief!

Goede camera's alleen de montage socket van de buitencamera is niet geweldig. De 180 graden visie is heel bijzonder, maar helaas onduidelijk voor gezichtsherkenning. Altijd snelle levering. Ook achteraf goede service.

Beter dan menige dure merken

Goede camera's. Snelle levering. En hulp achteraf.

Laatste bestelling niet ontvangen

Mijn 2 vorige bestellingen zeer vlug en correct ontvangen. Laatste bestelling na 14 dagen nog niets ontvangen

Wel email ontvangen dat bestelling verstuurd is maar niet de goederen ontvangen.

Er wordt niet gereageerd op de e-mails die ik verstuurd heb met de vraag waar de bestelling is. Zeer slechte service!