Zeer te vrede

Werkt prima .snel geleverd . Makkelijk in gebruik

De 1ste keer dat ik bestelde bij jullie werkte mijn camera helemaal niet (deze wilde niet conecten met het internet) dit is dan ook super goed opgelost! Een jaar na datum heb ik weer 2 cameras besteld deze werken ook alle 2 prima! Ben er super tevreden mee, en kan mijn kindjes savonds als ze slapen in het oog houden en er tegen praten als ze uit hun bed komen, hahaha

Totally user unfriendly and the help menu do not help.

I have tried to get the Clever Dog (90°) camera to work many times with no luck. It was delivered from Amazon in 2018, and later I discovered the power supply was missing. It is not compatible with Windows, only Android or I smartphones. The light flashes blue but won't flash red with the Q code. I don't hear the Di noise when the camera looks at the Q Code. I have no idea why it is so complicated and difficult to set it up. Why can't it be simple to set up? It's just a web camera!

• Would you recommend us? No

Goede camera

Deze camera is ideaal om te gebruiken voor mijn hond met verlatingsangst op deze manier kan ik ze geruststellen via de microfoon en even ik de gaten houden via de camera. Handig voor je hond leren alleen te blijven.

Zeer goede en snelle service

Unacceptable

Delivery took 10 days. Sent emails but no reply. Wrong power supply/adapter. Requested correct UK power supply/adapter, again no reply. Had to purchase my own. Customer Service non existent.

• Would you recommend us? No

Works good

I have never had any problems with any items I have purchased .

Geweldige camera

Inmiddels een 2e aangeschaft, voor mijn hond, voor binnen en buiten. Geweldig, ook in het donker goed te zien. Tevens op mn achtertuin gericht, voor als ze door het hondenluik naar buiten gaat.

Heel makkelijk te gebruiken.

Zeer invoudig te gebruiken.

Smakelijk te installeren

Perfecte service en toestellen

Heb er al 2 buiten en 4 voor binnen gekocht zeer tevreden.

Goed werkende camera

Ben tevreden over deze camera

Heeft zijn nut al bewezen

Momenteel al enkele toestellen in mijn bezit en ben er momenteel zeer tevreden over,vind dit trouwens tijd dat er een buitencamera in het gamma komt te zitten dat kan werken met dezelfde app. Wat ik wel jammer vind is dat artikelen worden opgestuurd zonder track en tracé code alhoewel er verzendkosten worden aangerekend ?

Krijg hem niet geinstaleerd

Camera Clever Dog 1W V5 is aan gekomen geinstaleerd alles werkte goed alleen bij het opstarten van Clever Dog moest ik Email ingeven dat ging allemaal maar toen ik het wachtwoord gaf kreeg ik de foutmelding verkeert wachtwoord heb alles gedaan om die te plaatsen maar ik kreeg de zelfde fout terug . Is er iemand die dat type heeft en mij kan helpen . Gr

Geweldige camera. Ik gebruik hem voor m'n hond. Prima nachtzicht.

Werkt perfect!!

Ik had er 2 besteld. Snelle levering en het werkt perfect!! Was binnen 5 minuten klaar

Jamais livré

Colis non livré depuis le mois de juillet !!!!! Pas de remboursement, pas de suivi .... Toujours pas de solutions depuis !!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

het is niet wat je denkt dat t is

was in eerste instantie enthousiast, kocht daarom 4!! cameras totdat...... het beeld van groothoek veranderde naar normaal!!! nou ja zeg...heel het zicht verdwenen!!! Alles is dug mogelijk met de Stupid Dog.

Niet ontvangen, 3 wk geleden besteld, geen tel nr en geen reactie op mails

Helaas voel ik me zeer gedupeerd door Cleverdog. Op aanraden van hondentrainster gekocht. Order bevestiging ontvangen (12-12). Maar hierna geen bericht meer, niet ontvangen tot dusver. Op PostNL staat pakket aangemeld maar geen bezorgtijd en hadden geen info. Kreeg wel vraag product te beoordelen en gezien website geen telefoonnummer heeft maar gemaild. Geen reactie. Weer gemaild en nog in afwachting...

Moeilijk met het netwerk te verbinden

Slechts 1 van de toestellen is voor het ogenblik verbonden met het wifi netwerk, de andere 3 proberen steeds verbinding te maken maar dat lukt niet. De NB maakt wel zonder probleem een wifi-verbinding. zelfs met een extra AP, op nog geen meter afstand en weliswaar met een andere naam , lukt het nog steeds niet de verbinding te maken.

Goed product

Jammer van de USB aansluiting aan de zijkant. Vind ik een beetje onhandig

werkt goed

mooi strak uitzicht geeft meldingen correct en onmiddellijk door

Snelle levering, makkelijke installatie

Werd na 2 werkdagen al geleverd en ook nog een makkelijk te installeren (ten minste, ik kreeg het niet voor elkaar, maar mijn man had het binnen 10 seconden gepiept). Geeft mooi beeld.

Snelle levering werkt prima direct geinstaleerd

Geweldig beeld

Ik had vroeger een D-Link camera staan voor mijn puppy in de gaten te houden toen ik dit toestel op het internet tegenkwam niets dan lof over dit apparaat op alle vlakken ben nu van plan om dezelfde maar met Panorama beeld aan te schaffen !!