tegenvallende kwaliteit

Makkelijke installatie en werkt vlot, maar beeldkwaliteit is behoorlijk tegenvallend.

Fijne camera,s eenvoudig

Ik heb er nu 4 hebben steeds goed gewerkt. Alleen na de laatste update van jullie even een paar dagen geen beeld achteraf. En wat ik jammer vind geen 3 foto,s meer achter elkaar om achteraf te bekijken nog maar 1 fotootje. Verder tevreden.

Prima service maar eerste levering niet compleet

De eerste camera bleek het niet buiten de deur te doen. Kreeg zonder mankeren een nieuw exemplaar en werkt prima. Goede service !!

spullen zijn na maanden nog steeds niet geleverd!!!!

Wifi camera's besteld om bevallingen te kunnen zien op afstand van mijn cattery, 30 mei 2019 besteld. Was niet thuis bij levering, adres om op te halen heeft te korte openingstijden, dus cameras waren retour gestuurd. Nu 3x gereclameerd, totaal geen reactie gekregen. Geen cameras en geld kwijt. Ben zeeeer teleurgesteld/boos na maanden wachten. We leven nu 2 november 2019!!!!

prettig en veilig

installeren door zoon laten doen...

having tried and tried to get the outdoor camera to log on I have so far not managed it. The way it

the ordering and delivery was ok except I wasn't away it would coming from holland

• Would you recommend us? No

Slecht

Product voldoet niet aan de omschrijving

Kreeg 1 camera van de 2 bestelde niet online. Kreeg per omgaande, zonder enig commentaar of gedoe een nieuwe toegestuurd. Nu werken ze beide naar behoren, mooi beeld!

Niets mis mee.alleen de bekabeling voor de buiten camera's kunnen een stuk beter. Niet gemaakt voor buiten en slecht weer, en dat is vreemd als je buiten camera's koopt. Maar verder tevreden.

Krijg het niet werkend

Zeer slecht

Top als snel geholpen

Goed vriendelijk en snel geholpen goede uitleg

Great camera

Great camera, easy install, good app, quick service and delivery. The only thing is you can’t view more than one camera at a time 🤨

Super camera

Super snel geleverd en ook deze camera is weer top!

Heel positief!

Goede camera's alleen de montage socket van de buitencamera is niet geweldig. De 180 graden visie is heel bijzonder, maar helaas onduidelijk voor gezichtsherkenning. Altijd snelle levering. Ook achteraf goede service.

Beter dan menige dure merken

Goede camera's. Snelle levering. En hulp achteraf.

Laatste bestelling niet ontvangen

Mijn 2 vorige bestellingen zeer vlug en correct ontvangen. Laatste bestelling na 14 dagen nog niets ontvangen

Wel email ontvangen dat bestelling verstuurd is maar niet de goederen ontvangen.

Er wordt niet gereageerd op de e-mails die ik verstuurd heb met de vraag waar de bestelling is. Zeer slechte service!

Camera heeft geen bewegings detectie

camera wordt verkocht als babyfoon en zou prima zijn om puppies in de gaten te houden. Helaas deze camera heeft geen bewegingsdetectie. Ik heb maar een andere besteld,

Het werkt maar niet te goeii

Heb hier een maand mee gesukkeld voor deze geconect werd met het internet omwille de camera geen ip adres kan verkrijgen. Nadat dit dan toch gelukt is heeft hy super gewerkt voor 2 uurtjes tot deze op de goede plaats werd gezet en uitgetrokken werd nu zitten we weer bij af en blijft het rode lichtje traag flikkeren zoekend naar internet dus heb ik er weer niets aan.. Beetje teleurgesteld..

Makkelijk te instaleren

Het is een fijn en makkelijk systeem om mee te werken. Wat ik mis is het via de app kunnen draaien van de camera. Omdat ik niet alle hoeken van de kamer kan zien vanuit 1 hoek.

Problemen met 1 van de camera's thuis. Kreeg kosteloos een nieuwe opgestuurd die perfect werkt. Wat een service! Dat zie je niet vaak meer.

Werk naar wens,zeer goed van beeld en geluid.

Slecht

Ik heb reeds een buitencamera van cleverdog gekocht maar hij is nooit geleverd geweest . PostNL heeft een briefée achter gelaten zonder informatie en kan mij niet zeg heb waar mijn pakje is. Contact van Cleverdog antwoordt niet op mijn mails dus ik wacht nog altijd achter mijn caméra.

Veel waar voor weinig geld!

Zeer goed!

Het is een kloot bedrijf !!!

We hadden een nieuwe kabel voor de camera besteld. Omdat een van de hondjes het stuk gemaakt had. Een van drie meter maar die doet het niet met de camera. Niet een van de zes camera’s doen het met deze kabel. Dat hebben we gemaild naar cleverdog kregen ook netjes bericht terug. Over drie dag krijgt u persoonlijk bericht van ons. Nou tot op heden niets meer van dat Kl bedrijf gehoord. Dus van ons geen x. Wel al twee duizend keer gedeeld op FB. Plus de andere fokkers spreken er ook schande van en zullen daar niet meer bestellen. We stappen over op een ander camera van een ander merk.

Graafstroomstraat 2628 3044 AR Rotterdam