Heb sinds de pest free weken 6 muizen

Heb eind 2019 2 pest free muizen kastjes gekocht en heb daar na nog 10 keer een muis uit een traditionele val moeten halen dus het valt me wel tegen

Beste Piet, Ik betreur het dat je niet tevreden bent. Wij hebben goed contact gehad alvorens je over ging tot aankoop. Ik heb de spullen netjes naar Zweden opgestuurd en daarna heb ik niets meer van je vernomen. Geen bericht is goed bericht zeg ik altijd. Nu , een jaar later zet je hier dit bericht, waarom heb je niet eerder aan de bel getrokken?? Ik vind het jammer dat mij niet rechtstreeks heb benaderd want dan had ik je kunnen helpen. Helaas heb je dat niet gedaan, en heb ik niet de kans gekregen om je te helpen. Met vriendelijke groet Francois

Echt een aanrader!

Elk jaar kwamen er muizen in ons huis en ik wilde geen gif of een val gebruiken. Ik heb de Pest Free nu ongeveer een jaar. Een paar weken geleden zat er toch een muis in de kamer. Ik heb contact opgenomen met de leverancier en die zei me dat de muis waarschijnlijk van buiten kwam en ik moest laten weten hoe het verder zou gaan. Ik heb de Pest Free in een stopcontact gedaan in de voorkamer waar de muis zat. Later zag ik hoe de muis een soort stress leek te ervaren en door de tuinder naar buiten vluchtte. Ik ben super tevreden over het product èn de service bij problemen! Super fijn!!!

Beste Linda, hartelijk dank voor je reactie. Fijn om te horen. Met vriendelijke groet Francois

Een goed apparaat met echte garantie

Wij gebruikten de unit in ons appartement. In het begin hadden wij last van zilvervisjes. Nadat wij deze hadden geplaatst, waren de zilvervisjes binnen 2 weken niet meer te bekennen. Dit apparaat doet echt wat het moet doen. Zeer blij mee. Garantie: Na 23 maanden raakte de unit defect. Ik heb contact met Francois opgenomen en had nog een maand garantie. Ik heb de defecte retour gezonden en een nieuwe unit ontvangen. Wat een service!!! Dankjewel Francois

Beste heer / mevrouw, hartelijk dank voor uw mooie bericht en fijn dat u zo tevreden bent. daar doe wij het voor. Met vriendelijke groet Francois

Nog geen muis gevangen

De vallen incl speciaal lokaas gebruiken we nu een maand en nog geen muis gevangen, slechte verkooptruc die niet werkt!

Beste Anna, onze professionele muizenklemmen met lokaas vangen doorgaans erg goed. Wij gebruiken ze zelf dagelijks in de praktijk en leveren deze ook aan collega ongediertebestrijders. Waarom jij er niets mee vangt kan ik niet nagaan omdat ik simpelweg niet weet hoe je ze zet. Ik vind het daarom jammer dat je hier deze beoordeling plaatst zonder eerst contact met ons op te nemen en je probleem voor te leggen. Als je niets vraag kunnen wij je ook niet helpen. Ik denk dat er iets fout gaat waardoor je niets vangt. Wellicht kun je alsnog contact met ons opnemen zodat ik je kan helpen. Ik hoor graag van je. met vriendelijke groet Francois

Fantastisch succes! Alle mollen en muizen totaal verdwenen in een 'moeilijk pand en omgeving'!!

Na aanvankelijk geploeter, mede omdat ik niet de precieze instructies had opgevolgd die Francois had gegeven is hij de situatie komen onderzoeken, heeft enkele 'kunstgrepen' toegepast met zowel zijn Pestfree Plugin apparaat als het plaatsen van professionele muizenklemmen en na twee weken ben ik verlost van een enorme muizenplaag. Al enkele maanden ben ik 'muisvrij' en zijn er in ons huis alleen nog computermuizen. Toen hij in onze parktuin talloze molshopen zag heeft hij zonder kosten enkele klemmen gezet en na twee dagen waren wij ook van een ware mollenplaag verlost. Tevens heeft hij een nest 'hoornaars' uit de schoorsteen verwijderd, eveneens succesvol en dat alles tegen zeer billijke prijs en uiterst klantvriendelijke bejegening. Chapeau, een aanrader deze man en zijn spullen! Frans Kampshoff

Beste Frans, Hartelijk dank voor je lovende woorden. Fijn dat ik je op een goede manier heb kunnen helpen. En je weet het dat je mij altijd kunt bellen als er iets is. Met vriendelijke groet Francois

Eindelijk geen muizen meer in huis!

wij hebben 2 domestic units en het werkt geweldig. Zoals aangegeven werden de muizen de eerste dagen na het plaatsen zeer actief en hoorden we ze overal. Na minder dan 2 weken hoorden wij er geen één meer en we zjn nu al drie maanden muisvrij. Onze kinderen van 1 en 4 lijken in het geheel geen last te hebben van de units. Dit scheelt ook heel veel muizengif en is beter voor het milieu en op de lange termijn ook gewoon goedkoper.

Beset Koen, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat Pest Free ook voor jullie een goed en gifvrije oplossing is. Met vriendelijke groet Francois

Werkt totaal niet!!

We hebben muizen in het plafond !!Pest free gekocht maar totaal geen effect . Zonde van de €100.- Gewoon simpele muizenval voor weinig en dan vang je er af en toe een

Beste Charlie, wat jammer om dat op deze manier te moeten zien. Wij geven 60 dagen geen resultaat geld terug garantie, en dat is in de praktijk tijd genoeg om te zien of het werkt ja of nee. Ik kan vanaf hier niet beoordelen waarom het niet werkt. Ik weet niet hoe groot jullie huis is en of dat je wel de juiste unit/s hebt gekozen. Wij doen bij elke bestelling een flyer waarop ook onze contact gegevens staan. Het verbaasd mij dus waarom je geen contact met ons hebt opgenomen. Om je alsnog goed te kunnen helpen zou ik graag de volgende gegevens van je ontvangen. 1. Hoe lang heb je de unit / units? ? wanneer heb je de unit aangekocht ? 2. Waar heb je de unit ingeplugd? 3. Boven welk plafond heb je last van muizen? 4. Waar kun je de muizenval boven het plafond zetten? 5. Hebben jullie een kruipruimte? Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen. Met vriendelijke groet Francois.

Goeie service!

Ik heb in 2018 3 rattenlokdozen met rattenklemmen besteld. Ik ben hier de sleutels van kwijt geraakt. Ik heb naar pestfree.nl gebeld, en binnen 2 dagen heb ik een nieuwe set sleutels opgestuurd gekregen! Topservice!

Beste Tom, hartelijk dank voor je bericht en wij waarderen het zeer dat je onze service heel goed vindt. Dat is waar wij ons voor inspannen. Helaas lukt het ons niet altijd maar we doen ons best. Nogmaals dank en vriendelijke groet Francois

Zeer slecht

Het geluid wordt gehoord door katten konijnen en andere dieren die hierdoor erg gestrest raken en op deze manier sneller dood gaan. Daarnaast hebben jonge kinderen er ook veel last van en worden ze onrustig. Schadelijk. Ook omdat de frequentie bij dieren en kinderen wel gehoord zouden worden. Anders gingen ratten en muizen er ook niet door weg. Stop hier mee. Gebruik vallen waar ze levend mee gevangen worden. Controleer iedere morgen en zet ze paar km verder uit. Liefst bij bomen. Goed voor roofvogels

Beste heer / mevrouw, Dat u uw mening wilt geven is prima, maar u bent niet eens klant bij ons maar u heeft wel een oordeel. Het is overigens erg jammer dat u niet eens begrijpt dat ons systeem geen geluid maakt. U heeft het over ultrasoon systemen en dat is ons systeem absoluut niet. Ik wil u dan ook vragen om uzelf eerst goed in te lezen voordat u negatieve beoordelingen gaat geven. Ik wil u overigens wijzen op het feit dat levende vallen zeker niet altijd diervriendelijk zijn. Sterker nog deze kunnen zelfs heel dieronvriendelijk zijn. Dus als u uw mening wilt ventileren zorg dan minimaal dat u weet waar u over praat. Ik wens u een fijne dag en veel succes. Met vriendelijk groet Francois van Iersel

Lang verwacht en stil gezwegen, nooit gedacht en tóch gekregen

Jaaa, eindelijk is het dan al dagen lang stil. Wij hebben de muizen dan niet over de vloer, maar tussen de plafonds gehad. We wonen nl in een houtskelet huis en via de ventilatie openingen in de buitenmuur kunnen de muizen ons plafond bereiken. Momenteel is nog 1 van de sleuven open, aangezien daar een houthok voor staat. De rest van de sleuven hebben we dicht gemaakt met een speciaal daarvoor gemaakt metalen 'hekje'. Wekenlang na het installeren van Pest Free hoorden we de muizen nog. Wat wel opviel was dat ze beweeglijker (onrustiger) waren dan anders. We hebben 1 keer een unit op een andere plek geplaatst en een paar nachten daar het licht laten branden om het proces te stimuleren. Nu ongeveer een kleine week horen we niks meer, weldadige stilte tijdens de ochtend- en avonduren. Ja, het werkt en we hopen dat de muizen definitief ons huis overslaan.

Beste André, hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Wat leuk en fijn dat je zo enthousiast reageert. Dat doet mij persoonlijk erg veel goeds. Het proces zoals je omschrijft is zoals het vaak gaat. Natuurlijk wil iedereen een nog snellere oplossing maar dat lukt niet altijd. Ik adviseer je wel om de sleuf achter het houthok straks ook dicht te maken. Muizen zitten vaak in houtstapels en als daar achter een ingang naar binnen zit dan kun je erop wachten dat muizen die weten te vinden. Als de sleuf dicht is heb je een duurzame en gifvrije oplossing waarvan je tot in lengte van jaren plezier zult beleven. Nogmaals dank en vriendelijke groet François van Iersel

Geen muizen meer

Nu ik de Pest free geïnstalleerd heb, heb ik geen muis meer gezien. Heerlijk. Ik raad het iedereen aan Janna

Beste Janna, hartelijk dank voor je beoordeling en fijn dat deze oplossing je een heerlijk gevoel geeft. Dat is waar wij het voor doen. Met vriendelijke groet François van Iersel

Unit werkt niet en geen reactie of hulp op eerdere vraag

Ik heb het apparaat al een jaar. De muizen zijn nog geen dag weg geweest, op de zomerperiode na maar dat heeft niets met het apparaat te maken. Eerder al contact gezocht maar werd alleen gevraagd of de unit een beetje warm is. Ja? Dan is hij ok. Nou dus niet! Want nog steeds muizen. Zonde van de €100. Dat ik graag uitgeef als het had gewerkt!

Beste Wendy, volgens mij hebben wij een afspraak geplant voor 15 november. Ik zal dan onderzoeken waarom Pest Free bij jouw in huis niet werkt. Als ons systeem niet werkt is daar meestal een oorzaak voor. Ik hoop dat ik die bij je kan ontdekken en dat ik je alsnog kan helpen. Ik heb onze mailwisseling nog eens doorgekeken en inderdaad heb ik eerder een mail over het hoofd gezien. Dat vind ik erg vervelend en mijn excuus daarvoor.

Echt een wonder, het is "muisstil".

Na een jarenlang gevecht tegen muizen in huis en na alles al te hebben geprobeerd, was ik in de veronderstelling dat er niets was dat zou helpen. De muizen kwamen elk jaar terug vanaf de herfst. Ten einde raad, heb ik gebeld met François van Pestfree. Daarna de unit besteld via internet, onder het mom van "eerst zien, dan geloven". De eerste weken gingen de muizen 'snachts flink protesteren. Schreeuwen, gillen, krijsen, alles kapot knagen, vechten en rennen als bezetenen. Ik was echt bang, dat dit nooit zou ophouden. Sinds 3 dagen.... is het muisstil!. Echt zo bizar. Dit mag best een wonder genoemd worden, na 11 jaar strijd. Je kunt je niet voorstellen, hoe blij we hiermee zijn. Bedankt François.

Beste Anja, hartelijk dank voor je bericht en wat fijn dat Pest Free na zo`n korte tijd al effectief is. Dat horen wij graag. Is er in de toekomst iets laat het mij dan ook altijd weten. Hartelijk dank en vriendelijke groet Francois van Iersel

Wow, nooit gedacht dat dit zo effectief zou zijn!!

Al enige jaren hadden wij last van muizen in het plafond boven de keuken (situatie: holle ruimte - balkenplafond (onderzijde gestuct - tussenruimte balken met isolatie - bovenzijde houten platen)). Probleem: je komt er niet makkelijk bij. Enige jaren geleden van bovenaf een plaat van 1,5 meter lengte losgemaakt zodat we er bij konden (er lag nl een stinkende dode muis). We konden de situatie hierdoor beter monitoren. Probleem blijft dat we lang niet bij de hele ruimte kunnen. Jarenlang bleven we last houden van muizen - telkens met vallen gewerkt. Ook met een goedkoop ultrasoon apparaat, maar dat hielp echt 0,0. In de winter van 2017/2018 hebben we de keuken grondig verbouwd. De aannemer heeft toen zo goed als hij kon alle gaten gedicht. Plafond weer dichtgemaakt en gestuct. In de herfst en winter van 2018/2019 heel veel last van muizen. Veel in de klemmen gevangen en uiteindelijk zelfs een professionele bestrijder ingeschakeld. De muizen vonden de gifblokken een feest. Deze werden telkens flink aangevreten en dit bleef maar doorgaan. Het nam zeker af maar er bleven muizen komen. In de zomer bleven we er ook last van houden. We zagen dat de verse gifblokken nog steeds werden aangevreten. We dachten, er zit niets anders op dan het hele plafond van bovenaf open te breken. Toen ben ik op internet eens gaan speuren en kwam in contact met Francois. Hem het probleem uitgelegd. Ik was zeer sceptisch aangezien dit toch niet kon werken!?? Dan zou feitelijk geen enkele bestrijder meer werk hebben. Gegeven de nog uitgebreidere niet goed geld terug garantie die we van Francois kregen, hebben we op aanraden van Francois een Pro Unit aangeschaft. Sindsdien hebben wij geen last meer van muizen. Nooit gedacht dat dit zo effectief kon zijn!! Het lijkt er tot op dat we er van zijn verlost. We blijven het monitoren, maar we zij zeer tevreden tot op heden. Dank Francois 👍

Beste Maickel, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Het is erg fijn om deze terugkoppeling te krijgen. Mocht er iets zij n dan verneem ik graag van je. Met vriendelijke groet Francois van Iersel

Het heeft een jaar redelijk gewerkt en daarna niet meer

Ik was in het begin best tevreden over het product maar na een dik jaar kwamen de muizen weer net zo hard terug! Uiteindelijk zonde van het geld (en de tijd om het honderd keer te moeten uitleggen) geweest want heb hem ook nog terug moeten sturen om hem te laten testen zonder resultaat… Heel jammer!

Beste Anna, Ik vind het heel vervelend om te horen dat je niet meer tevreden bent. Ik kan ook niet beoordelen waarom het Pest Free systeem nu niet meer werkt bij je. Na de test bleek de unit inderdaad nog goed te werken. Helaas kunnen wij 2 jaar na dato geen geld meer retour geven wat wel werd verwacht.

Helemaal geen effect

Heb er 2 aangeschaft en de muizen lijken op. Dit geluid af te komen, ze hebben een nest in me huis geplaatst waardoor ik niet meer me zelf veilig voel en ze blijven maar keer op keer jaar op jaar komen zeer vervelend Dit is. Zeker niet de oplossing!!!

Beste Ruben, Ik betreur je reactie en ik vind het jammer dat je geen contact met mij hebt opgenomen om het probleem te bespreken en mij de kans te geven om het op te lossen. In 98% van de gevallen werkt Pest Free namelijk wel en daarom kunnen wij ook 60 dagen geen resultaat geld terug garantie geven. Bij al onze units doen wij een A5je met daarop tips, uitleg en contactmogelijkheden voor als er iets niet naar wens is. Wij hebben nooit iets van je vernomen en daarom hebben wij je ook niet kunnen helpen. Dat is jammer voor jezelf maar ook jammer voor ons. Ik adviseer daarom iedereen als er iets is om eerst contact met mij op te nemen, en mij de kans te geven het probleem wel op te lossen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Kennis & Vakmanschap

Beste Henri, hartelijk dank voor deze klantbeoordeling. Fijn dat jullie ook hebben gekozen voor een gifvrije en duurzame oplossing. Met vriendelijke groet Francois van Iersel / Pest Free Benelux

goede service, goed behandeld

• Kennis & Vakmanschap

Beste Joey, hartelijk dank voor je beoordeling. En je weet het, ik ben graag tot je dienst. Met vriendelijke groet Francois van Iersel pest Free Benelux

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Kennis & Vakmanschap

Beste Marlies, deze beoordeling is hetzelfde als van je moeder hieronder en derhalve niet correct. Als een probleem is opgelost en er na een jaar opnieuw muizen zijn en wij komen telkens zonder kosten langs en horen dan steeds een jaar niets, is er voor ons geen rede om over te gaan tot terugbetaling. Niet goed geld terug is inderdaad geld terug en daar houden wij ons strikt aan binnen de gestelde termijn. Als wij steeds na een jaar een melding krijgen en wij doen er alles aan om het op te lossen kan er geen sprake zijn van geld terug, immers alle service daarna was gratis. Zoals ik reeds heb aangegeven zit het probleem bij konijnen in de tuin en in de kruipruimte van je moeder waar zichtbaar muizen naar binnen komen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Frans is aardig maar de stekker is pure nep. Een nieuwe gekregen maar werkt ook niet. Stikt nog steeds van de muizen.

Een stekker die wel werkt. Die geluidsgolven zijn pure onzin. Ik heb ook nadat Frans bij mij thuis is geweest nog heel veel muizen. Ik wil mijn geld terug van die waardeloze stekker. Ik heb nu in 3 dagen 8 muizen gevangen en gedood met een ectrische lokkendoos.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Anneke, op 4 juli 2017 heb ik van je een melding gekregen dat de units niet zouden werken. Ik ben daarna een keer bij je geweest en toen bleek dat er een konijnenhok in de tuin tegen de woonkamer stand en er zaten gaten in de muur. Deze gaten heb ik toen gedicht en heb daar slechts een zeer kleine vergoeding voor gevraagd. Een jaar later op 24 april had je weer last van muizen. Ik ben toen opnieuw kosteloos bij je geweest opgespoord waar het probleem vandaan kwam en zonder kosten de units omgeruild. Daarna hen ik nooit meer iets vernomen. Nu zijn we weer een jaar verder en komt je beoordeling hier binnen zonder eerst contact op te nemen. Nu met het verzoek om geld terug gave. Helaas is dat na 2 jaar niet meer mogelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Kennis & Vakmanschap

Beste Hilda, Ik betreur uw beoordeling erg en heb daarom onze mailwisseling nog eens nagekeken. Ik heb op 9 september 2018 van u de volgende mail ontvangen Bericht Wij hebben elk najaar muizen in de schuur en de spouw van ons huis. Ik heb meerdere stekkers in huis en buiten van een goedkoper soort, maar wie garandeert mij dat deze wel erg dure stekkers wel helpen. Niet goed geld terug vind ik wel erg makkelijk. In antwoord op deze mail heb ik u het volgende gestuurd : Beste mevrouw van der Weg, In uw schuur weet ik ook niet of het gaat werken. Dat is afhankelijk of er stroombekabeling voldoende aanwezig is en of er stroom wordt verbruikt. Als Pest Free niet werkt is daar altijd een oorzaak voor. Ik vroeg u om bellen en niets meer gehoord

goede service, goed behandeld

Beste mevrouw Kooijman, hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat het alsnog is opgelost met onze Pro unit. Met vriendelijke groet François van Iersel Pest Free Benelux

Pluspunten

ik ben in aanraking gekomen met pest free via social media en was zeer sceptisch in het pest free plug in systeem en geloofde er niet in, want er waren al zoveel apparaten met geluid, trilling etc en die werkten allemaal maar tijdelijk en meestal zelfs niet! Pest free plug in toch geprobeert en “ getest” en echt waar het werkt!! Ja je beheersmaatregelen moet ze wel goed doen zoals gaten en kieren dichten maar binnen een week merk je dat de overlast vermindert tot echt helemaal weg!! Het is duurzaam, milieuvriendelijk ( geen gif meer hoeven gebruiken) en zeer gebruiksvriendelijk! En het allerbelangrijkste ; HET WERKT !! Ook de aftersale die pest free heeft is echt fantastisch heel makkelijk bereikbaar en staat altijd klaar met raad en daad en je merkt dat pest free enorm veel ervaring heeft met ongedierte problematiek! Echt een super goed en fijn betrouwbaar bedrijf! Ook op andere gebieden in de ongediertebestrijding heeft pest free een gedegen milieuvriendelijke oplossing( zie de site van pest free) Pest free super bedankt voor je steun, adviezen, ondersteuning en het aanleveren top kwaliteit materialen! Ik hoop op een nog zeer lange samenwerking! Met vriendelijke groeten, Winters Bedrijfshygiene & Coaching

Enige tip die ik kan bedenken is om eventueel bij het plug in systeem van pest free iets aan te kunnen leveren zoals een beugel , en of afscherming van het apparaat plug in zodat voorkomen kan worden dat deze apparaten door derden worden “ geleend” zonder dat men het weet en dat het geleende nooit wordt teruggebracht. Een soort anti diefstal systeem.

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Winters, hartelijk dank voor je mooie Klantbeoordeling. Ik ben erg blij met onze samenwerking en de projecten die we tot nu toe hebben gedaan. Ik spreek de wens uit voor een duurzame en milieuvriendelijke relatie. Met vriendelijke groet François van Iersel Pest Free Benelux

Pluspunten

Zeer professionele en snelle service.klantgerichtheid en lange termijn oplossing stonden duidelijk centraal.ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Bart, hartelijk dank voor je beoordeling en de klandizie. Met vriendelijke groet Francois van Iersel / Pest Free Benelux