• Kennis & Vakmanschap

Beste heer / mevrouw van Straeten, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn en goed om te horen dat Pest Free ook bij u zo goed werkt. Nogmaal dank en vriendelijke groet Francois van Iersel

Hartelijk dank voor je beoordeling. Met vriendelijke groet François van Iersel

• Kennis & Vakmanschap

Beste Marco, hartelijk dank dat je deze klantbeoordeling hebt willen geven. Fijn dat jullie zo tevreden zijn en dat de mieren vorige week zo snel waren verdwenen. Met vriendelijke groet Francois van Iersel

• Kennis & Vakmanschap

Beste Toine, hartelijk dank voor je mooie klantbeoordeling en fijn dat ik jullie goed heb kunnen helpen. Met vriendelijke groet François van Iersel

Pluspunten

Geweldige service, duidelijke uitleg en geweldige producten. Ben zeer tevreden. François bedankt.

Beste Diana, hartelijk dank en graag tot je dienst. Met vriendelijke groet François Van Iersel Pest Free Benelux

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer / mevrouw Pen, hartelijk dank voor uw klantbeoordeling. Fijn om te horen. Met vriendelijke groet Francois van Iersel

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Smid, hartelijk dank voor uw klantbeoordeling en erg fijn om te horen dat u ook erg tevreden bent over het pest Free systeem. Met vriendelijke groet Francois van Iersel. Pest Free Benelux

• Kennis & Vakmanschap

Beste Heer Kooistra, hartelijk dank voor uw klantbeoordeling. Heel fijn om te horen dat u al 3 jaar zo tevreden bent. Met vriendelijke groet Francois van Iersel / Pest Free Benelux

• Kennis & Vakmanschap

Beste Truus, Service en garantie staan bij Pest Free hoog in het vaandel. Tenslotte zorgt dat ervoor dat u tevreden bent en daar doen wij het voor. Hartelijk dank voor uw beoordeling en als er iets is neem dan gerust weer contact met mij op. Met vriendelijke groet Francois van Iersel / Pest Free Benelux

• Kennis & Vakmanschap

Beste Samir, hartelijk dank voor je beoordeling. Goed dat je mij hebt gebeld zodat ik je heb kunnen helpen. Fijn dat je zo tevreden bent over de effectiviteit van Plug In Pest Free. Met vriendelijke groet Francois

slechter dan verwacht

• Communicatie

Beste Ivan, excuus dat ik ik veel te laat heb gereageerd. U heeft helemaal gelijk, maar helaas schiet er wel eens een mail doorheen. Heden ochtend heb ik u gebeld en daaruit bleek dat voor de grootte van uw woning 1 domestic unit niet sterk genoeg is waardoor u niet het gewenste resultaat heeft en ook niet zult gaan halen. Ik heb net precies gezien dat u naar aanleiding van ons gesprek een extra Domestic unit heeft besteld. Ik zal u sowieso de 10% korting over beide units terug storten. Ik vraag u als een mail niet snel genoeg wordt beantwoord op even telefonisch contact op te nemen. Ik kan dan direct actie ondernemen. Helaas kan er wel eens een mail vergeten worden door de hoeveelheid van mails die ik elke dag ontvang. Nogmaals excuus.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Audrey, Hartelijk dank en fijn dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet François

Pluspunten

We hadden een serieus muizenprobleem op onze tandartsenpraktijk. Al op verschillende manieren hadden we geprobeerd er vanaf te komen. Omdat we een biologische tandartsenraktijk zijn voelde we niet zoveel voor muizengif of de gebruikelijke muizenvallen. Toevallig kwam ik bij een netwerkgelegenheid Francois en hij vertelde over Pest Free. Hiermee konden we op verantwoorde wijze van de muizen afkomen. Zo gezegd zo gedaan. we zijn nu een paar maanden verder en de muizen zijn verdwenen. Fijn!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Jos, hartelijk dank voor je beoordeling en fijn dat jullie zo tevreden zijn over onze gifvrije manier van werken. Met vriendelijke groet François

• Kennis & Vakmanschap

Beste Sandra, Hartelijk dank voor je aanbeveling. Wat gaat de tijd toch snel want de units zijn al bijna 4 maanden geleden geïnstalleerd in plaats van een aantal weken. Fijn om te horen dat de overlast van muizen zo snel was opgelost bij jullie op kantoor, en dat jullie hebben gekozen voor onze duurzame en milieuvriendelijke manier van werken. Nogmaals dank voor het vertrouwen en de opdracht. Met vriendelijke groet François van Iersel / Pest Free Benelux

Pluspunten

We waren nogal behouden over de resultaten van Pest Free Benelux om de muizen te verjagen. We hadden er zelf al veel aangedaan om de overlast te verhelpen. Na een beoordeling van PFB is er een plan van aanpak gemaakt waarbij ook de aandacht uitging naar de oorzaak van de overlast. Dit is uitgevoerd, waarbij alle gaten gedicht zijn en er units geplaatst zijn om ervoor te zorgen dat er geen aangename omgeving voor de muizen wordt gecreerd. Hebben we nu geen last meer van de overlast. Dus bij twijfel schakel PFB in en ze zorgen ervoor dat je geholpen wordt.

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer van der Lans, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat we zonder gebruik van giftige bestrijdingsmiddelen de overlast van muizen hebben kunnen oplossen. Hartelijk dank voor het vertrouwen en vriendelijke groet François van Iersel

perfect, zeker aan te bevelen

Beste heer /mevrouw van Loon, Goed dat u ons op de hoogte heeft gebracht dat u weer last van muizen kreeg. De unit die ik van u terug heb ontvangen was inderdaad kapot. Fijn om te horen dat nadat de nieuwe unit weer was geïnstalleerd het muizenprobleem weer verholpen was. Hartelijk dank voor uw compliment en vriendelijke groet, Francois van Iersel

Pluspunten

Super goed geholpen. Werkelijk goed advies gekregen waar ook de tijd voor wordt genomen. een dikke 10!!!

Beste heer Donders, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen dit erg en heel fijn dat u zo tevreden bent. Nogmaals dank en middels deze weg wil ik u fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar wensen. Met vriendelijke groet Francois van Iersel

perfect, zeker aan te bevelen

Beste heer bakker, hartelijk dank voor uw reactie en fijn dat u even de moeite heeft genomen. Ik wens u een fijne dag en vriendelijke groet Francois

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Ilse, Hartelijk dank voor je beoordeling. Je belde mij op dat je weer last had van muizen. Ik ben toen direct naar jullie toe gekomen en heb de unit doorgemeten. Deze bleek zwak te werken. Nadat ik de unit heb omgeruild was de overlast van muizen weer direct opgelost. Goed dat je mij hebt gebeld en dat ik het probleem heb kunnen verhelpen met een nieuwe unit. Met vriendelijke groet Francois

Geen

Beste Penningstrading, Hartelijk dank voor je beoordeling. Met vriendelijke groet Francois

goede service, goed behandeld

Beste Peter, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij zijn blij da jullie al vanaf het begin trouwe gebruikers zijn van Plug In Pest Free. Ook dank voor de aanbevelingen die wij via jouw hebben mogen ontvangen. Met vriendelijke groet Francois

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Ton, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet Francois

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Joey, hartelijk dank voor je beoordeling. Ik waardeer het erg dat je zo tevreden bent over onze service en garantie. Fijn dat jullie hebben gekozen voor de gifvrije en milieuvriendelijke oplossing van Pest Free. Met vriendelijk groet Francois

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Pincelada, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Erg fijn dat je zo tevreden bent en onze service zo goed vindt. Altijd fijn om te horen. Ik waardeer dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling te geven. Met vriendelijke groet, Francois