Super snelle levering

Doordat we zelf de deur niet uit kunnen wordt de bestelling razendsnel thuis afgeleverd

Super goede service

Top service , snel geleverd !

Snel goed en vertrouwen

Snel bestelt snel en goed gekregen top

Goede maskertjes , snel geleverd . Top service

perfect

Zeer snelle levering en niet duur.

Correct en snel

Zeer correcte service, Whatsapp contact ivm opvolging bestelling, snelle levering ... Zeer tevreden over.

Betrouwbaar...

Een vlotte, correcte en meer dan betrouwbare afhandeling!

Zeer servicegericht en snel - super!

Prima service en kwaliteit

Er was 1 flacon met te droge doekjes. De leverancier nam die klacht serieus en nam telefonisch contact op.

Beste Trudy, na het lezen van uw beoordeling hebben wij direct telefonsich contact met u opgenomen, u zou ons laten weten of de sluiting van alle geleverde dispensers niet goed afgesloten waren of dat het alleen deze ene dispenser was die tijdens het productieproces blijkbaar niet goed was afgesloten. Wij hebben helaas niets meer van u vernomen. Wij hebben u ook per mail benaderd met het verzoek ons te laten weten of alle doekjes daadwerkelijk droog waren zodat wij u een nieuwe dispenser konden sturen. Ook daar hebben wij helaas geen reactie op gekregen. Is het misschien toch gelukt de vochtige doekjes uit de dispenser te krijgen?

Super snel en fijn geregeld!

Een belletje naar Erik en direct zorgt hij voor (re)actie! 15 minuten later de bestelling al bij hem opgehaald. Ook het online betalen is top, direct de (BTW)factuur op de mail.

Zeer snelle service

Zeer snel, beleefd, ook in deze rare drukke tijd!

prima prijs/kwaliteit verhouding

Nette behandeling en een prima prijs/kwaliteit verhouding

Goede kwaliteit product snelle levering

Prachtig product makkelijk in elkaar te zetten en goede duidelijke communicatie. hartelijke bedankt

Top ervaringen met Outletkopen!

Goede prijs, duidelijke communicatie en snelle bezorging!

Vlotte levering conform het aanbod

Prima nieuw product tegen een ongekend lage prijs

Produkten binnen een paar dagen geleverd in goede verpakking

super snel geholpen

snel , gedienstig en zorgvuldig.

goede producten, tijdige levering

Heb bij dit bedrijf diverse maskers gekocht, voordat er een rush op maskers was, en goede producten waren zeer snel geleverd. Kostte me wat moeite om dit bedrijf te vinden (1e bestelling was via bol.com, die 10 euro per doos extra vroeg), maar ben tevreden over deze leverancier.

Snel en duidelijk

Duidelijke info en snelle levering

Betrouwbaar en snellen levering

Altijd weer, snel en betrouwbaar

doet wat het zegt

betrouwbare leverancier. servicegericht. snelle levering.

Fantastisch deze wijze van handel drijven

Keurige reactie. Snelle afhandeling.

Top service en klantvriendelijk

Goede service en klant vriendelijk. Geeft vrij snel antwoord op je vraag.

snelle levering, maar prijzen gaan te snel omhoog

Heb daar besteld vanwege coronavirus dat straks ook Nederland gaat bereiken. Was gelukkig op tijd, want na 3 dagen was prijs gestegen van 20 maskers voor 45 euro naar 20 stuks voor 60 euro. Nu worden geen dozen meer verkocht, maar losse pakketten voor te hoge prijzen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het jammer dat u de beschreven conclusie heeft getrokken. Dit is namelijk onjuist. Wij hebben altijd de mondkapjes verkocht voor de scherpst mogelijke prijs. De eerste partij die wij op voorraad hadden hebben wij geheel verkocht tegen een zeer lage prijs, ver onder de normale waarde, dus niet verhoogd vanwege de vraag. Wij hebben vervolgens bij moeten kopen voor een veel hogere prijs, dit moeten wij uiteraard doorberekenen in de verkoopprijs. De inkoop stijgt elke dag opnieuw. Wij willen graag iedereen voorzien van de maskers en blijven hierom op zoek naar nieuwe partijen. Wij maken absoluut geen misbruik van de situatie, op internet worden de maskers bij anderen nu aangeboden voor 3 tot 4x de normale waarde. Met vriendelijke groet, Erik Bouwknegt

Snel

Snel en zonder problemen