Niet duur, snel verstuurd, snelle reacties

Uponor materiaal besteld en een perstang gehuurd. De producten werden snel geleverd en vragen over de perstang werden snel beantwoord.

topbedrijf

Heel fijn bedrijf om installatiematerialen te bestellen, goede prijs en erg goede klantenservice. We kwamen bij het leggen van de vloerverwarming wat noppenplaten te kort, even gebeld en besteld en de volgende ochtend met een koerier bezorgd, allemaal supersnel.

Deskundig, behulpzaam en stipt!

Veel professioneel materiaal verkrijgbaar en tegen een goede prijs. Klantenservice is altijd zeer goed bereikbaar, behulpzaam en kundig. Materialen worden volgens afspraak en snel geleverd. Zeker aan te bevelen!

Zeer behulpzaam en meedenkend

Perongeluk 1 leiding doorgesneden met klussen en wist niet wat ik nodig had om het te fixen, gebeld en heb uitleg gekregen en kon het meteen komen ophalen. Echt toppers en lifesavers!!

TOP

Eerder een korte review geschreven. Dit als aanvulling. Mooi bedrijf. Uitstekende spullen zeker ook voor professioneel gebruik. Maar ook de handige klusser kan hier alles vinden. Tig keer beter dan de standaard bouwmarkt. En dat voor een mooie prijs. Levering is stipt en snel. Verder paar keer overleg gehad met de shop en steeds heel goed geholpen / advies gekregen. Ik weet waar ik de volgende keer mijn spullen bestel.

Super goede en snelle service

Zeer overzichtelijke webshop met chatfunctie voor vragen, daar wordt ook snel op gereageerd voor vakkundige hulp. Het contact over de levering was ook zeer prettig, hierbij heb ik ook een perstang gehuurd voor een week, deze werd netjes mee geleverd en zag er netjes uit. Na retour de borg weer keurig terug gekregen! Voor herhaling vatbaar!

Fijn contact!

Ondank wat heen en weer geschuif van mijn kant altijd prettig geholpen. Goede communicatie en levert op datum afgesproken! Ik zou ze zeker aanbevelen.

Fijne communicatie en juiste leveringen en adviezen

Meerdere items besteld en correct ontvangen, communicatie gaat soepel en correct. Gewoon een aanrader om zorgeloos je items te bestellen en ontvangen. Dikke duim. Grt Bas

Perfecte service, product kennis, advies en leverbetrouwbaarheid

Gemakkelijk om contact te krijgen. Webshop werkt perfect. Via de chat kan Jan Willem meekijken of je de juiste items hebt geselecteerd. Goed telefonisch bereikbaar. We hebben voor allerlei installatiewerk van luchtventilatie, elektra, sanitair spullen gekocht voor een goede prijs.

vlotte afhandeling

De bestelde artikelen snel binnen. Gelijk reactie op de vraag naar een BTW factuur.

Deskundig en snel!

Zeer deskundig advies en snelle levering tegen scherpe prijzen!

Prompte levering, dik tevreden!

Via de website kun je de bestelling goed aanmaken en de levering op het aangegeven adres gaat zeer vlot.

Super, goed contact, snelle levering

Aantal grote bestellingen gedaan, geeft goed advies, snelle reactie en snelle leveringen tegen goed prijzen.

snelle levering binnen een dag

Via de shop in contact gekomen en de juiste producten besteld alleen ik zat mee dat de levering niet op tijd zou kunnen komen de verkoper heeft me overtuigd dat het opvaart spullen echter wel de volgende dag meestal binnen is en ja zeker het was ook de volgende dag binnen.

Great service !

Both by phone and email fast response and great service. Thanks for your help and keep it up that way!

Geweldige service, goede communicatie/bereikbaarheid

Zowel via de telefoon als via de chat wordt direct en goed te woord gestaan. Echt behulpzaam om tot de juiste producten en afhandeling van de bestelling te komen.

Fantastische service

Ik had mijn ketel om 4 uur 's-middags besteld en de volgende morgen om 8 uur werd de ketel al geleverd. Werkelijk een fantastische service. Ook het telefonisch contact was uitmuntend.

Zeer fijn geholpen bij het kiezen van de benodigde materialen.

Geweldige service, strakke prijzen, snelle levering

Verschillende bestellingen gedaan, na-bestellen, terugzenden ... allemaal mogelijk. Top service. Blij dat het ook zo kan!

Echt top service

Er wordt goed met je meegedacht, en de mensen zijn zeer vriendelijk en meewerkend. Levering super snel!

Top service!

Zeer goede service, vriendelijke mensen, snelle levering! Volgende keer zeker weer!

Helemaal top!

Heel goed advies en snelle levering. Zeer zeker aan te bevelen.

Snelle levering en goed advies

Ik heb een aantal onderdelen besteld voor de aanleg van mijn vloerverwarming. Omdat ik niet precies wist wat ik nodig had, advies gevraagd aan 123installatieshop.nl Jan-Willem heeft me goed geholpen. Snelle levering en goede prijzen !

Helemaal in orde!

Goede service, goede prijzen, snelle levering. Klantvriendelijke benadering van Jan-Willem. Gaan we weer doen.

Betrouwbaar bedrijf, hier kan je gerust bestellen

Goede prijs, goede service en snelle leveringen. Telefonisch en via de mail goed bereikbaar. Afgelopen half jaar heb ik meerdere bestelling geplaatst, deze zijn allemaal perfect afgehandeld. Ben ook op locatie geweest ivm retourneren, ziet er netjes uit en ben vriendelijk te woord gestaan. Hier kan je gerust bestellen.

Over 123Installatieshop.nl

123installatieshop.nl is dé webshop op het gebied van al uw installatiematerialen voor zowel de professional maar ook de handige doe-het-zelver.