Top service, super advies en heel goed en snel bereikbaar

Werkelijk super service. Ze geven heel goed advies en zijn ook eerlijk over zaken die ze minder goed zouden kunnen leveren en eventueel bij de concurrent gehaald kan worden. Voor technisch advies ben je ook aan het juiste adres ze hebben goeie ideeën en denken heel erg mee. Ik had per ongeluk een onderdeel dat later geïnstalleerd moest worden op mijn WTW weggegooid, ze hebben met de leverancier geregeld dat ik een vervanging kreeg, als extra service!!! Twijfel niet als je installatie spullen wilt bestellen, en bel 123installatieshop gewoon op. Juri neemt vaak heel snel de telefoon op en zal je verder helpen :)

Ik had gisteren een zinken regenpijp nodig die nergens gelijk leverbaar was. 123instalatieshop had hem met "levering volgende dag" dit was de perfecte redding van een klus met dit dramatisch natte weer!

De goedkoopste en snelste leverancier!

PVC-regenpijp vervangen door prachtige zinken exemplaren en meteen een regenton-aansluiting meebesteld. Binnen 24 uur bezorgd door twee attente en sympathieke bezorgers. Alle lof!

Behulpzaam en service gericht

Fijn bedrijf dat meedacht bij mijn keuze Verder goede afhandeling

Correct!

Gewoon zoals je mag verwachten conform info en bezorgen zonder probleem.

Aanrader!

Goede service! Er is goed meegedacht met mij als klant om tot de beste oplossing te komen voor mijn zinken deklijst. Het gewenste product was niet direct op voorraad, ik ben direct gebeld om tot een oplossing te komen zodat ik het de volgende werkdag toch in huis had. Een tevreden klant hier!

Het bestelde product (een boilersteun) werd snel geleverd, is stevig en snel in elkaar te zetten.

Prima service, snelle en correcte afhandeling

Wij wonen in Frankrijk maar hebben besloten onze balansventilatie in Nederland te kopen, hier zijn niet de onderdelen beschikbaar die ik wilde gebruiken, derhalve uiteindelijk bij 123Installatieshop uitgekomen. Ons doel was om alles in 1 keer op te halen vanuit Frankrijk, goede communicatie via telefoon en de webbot, uiteindelijk de onderdelen gehaald, stond prima klaar op 1 connectie bordje na, dit werd al na 4 dagen nagestuurd.

Goede en vakkundige service

Prima, snel vriendelijk vakkundig, helemaal goed

Super service!

Ik had voor een enkel klusje een Rehau perstang nodig en vond deze in de verhuur bij de 123installatieshop.nl. Ik had Joeri aan de telefoon en die hielp me helemaal fantastisch want in plaats van de handperstang had ik de accu-versie nodig, gelukkig viel hem dat op anders was het niet gelukt. Ook had ik nog wat koppelingen nodig die ze niet in huis hadden maar die hij is gaan halen zodat ik bij het ophalen van de tang alles meteen compleet had. Beter kun je het niet krijgen. Iets nodig? Hier halen dus!

Perfect en snel geholpen bij defect

Na installatie van een inlaatcombinatie bleek deze niet geheel te functioneren zoals het hoort (waarschijnlijk fabrieksfoutje). Direct werd een nieuwe opgestuurd waarmee het probleem opgelost was. Fijn contact en snelle reactie(s), absolute aanrader!

Snelle levering, een goede prijs en goede service

De eerst geleverde boiler was kapot. Pech, kan gebeuren. Kon deze gewoon terugsturen en na een korte discussie door 123 installatieshop mbt garantie bij Daalderop (fabrikant) vanuit 123 installatieshop een nieuwe gekregen die het wel doet. Vriendelijke mensen met een goede service. Aanrader.

snel geregeld. binnen 1 dag geleverd.

no nonsense. jongens zijn behulpvaardig en sturen het spul snel op. goeie prijs ook.

komen leverafspraken na en voegen kennis toe

helpen zoeken naar een item wat niet op de site stond en gelijk geleverd

Goed bereikbaar, hulpvaardig

De website is toegankelijk, de prijzen zijn goed, de helpdesk neemt snel op en de medewerkers zijn behulpzaam. Ze kunnen veel leveren, helaas niet alles wat je nodig hebt. Maar de leveringen gaan weer erg snel. Kortom, prima zaak.

Compleet en op tijd

Goede ervaring, had een hele specifieke leverdag opgegeven omdat ik de huur perstang gebruikt heb. Dit is perfect gegaan

Info via de telefoon correct en na bestelling inderdaad de volgende dag geleverd

Fijne medewerkers, denken mee met je project!

Hebben moeite gedaan toen het niet in 1x lukte

Ieder bedrijf kan spullen verzamelen en (laten) bezorgen maar je merkt dat je met een echt goed bedrijf werkt wanneer iets (door welke omstandigheden dan ook) niet in 1x lukt. Er raakte een deel van de zending kwijt en 123installatieshop.nl hield me keurig op de hoogte van wat er aan de hand was en stuurde de ontbrekende onderdelen later nog een keer omdat het te lang ging duren. Wat ik eerder zeg, als het goed gaat weet je niet wat voor bedrijf je treft maar als het een keer tegen zit ben je blij dat je bij dit bedrijf besteld hebt.

Duidelijk antwoord op vragen via chat.

Vragen over producten worden direct en helder beantwoord.

Perfect geholpen!

Ik ben ontzettend goed geholpen door Joeri. Ik had veel vragen, en hij heeft ze allemaal ontzettend netjes en goed beantwoord. Ik durf oprecht te zeggen dat zonder zijn hulp, het me misschien niet wat gelukt. Dus dank daarvoor!

Geweldig en betrouwbaar

Last minute had ik een printplaat voor onze Zehnder nodig vlak voor kerst daar de installateur die vergeten was te bestellen. Zou na de kerst worden werd ons gezegd. Rond bellend langs verschillende sites kwam ik in contact met 123 bespaarbaas Joeri. Hij heeft alles op alles gezet dat ik binnen een dag de printplaat bezorgd kreeg. De persoonlijke benadering en commitment van Joeri is geweldig. Ondanks de kerstdrukte was het bedrijf goed bereikbaar en een dag later werd ik zelf nog door Joeri gebeld of het gelukt was. Dat noem ik nog eens persoonlijke benadering en commitment. Dit bedrijf staat in dit digitale tijdperk met vaak alleen chatbots op de site met stip op 1 voor mij. Ze doen wat ze beloven en dat maakt in deze tijd echt het verschil. Nogmaals hartelijk dank Joeri en team, zet jullie bedrijf zo voort.

heel correct geholpen

Snel en correct geholpen met korte lijntjes.

Van begin tot eind persoonlijke support!

De titel zegt het al. Bij sommige bedrijven kun je alleen mailen of zelfs alleen chatten, bij 123installatieshop bel je gewoon, krijg je advies, denkt men mee, en wordt je echt geholpen. Echt top ervaring! En nog scherpe prijzen ook.

Prettig samen gewerkt.

Prettig bedrijf om met hen zaken te doen, ook als het niet naar wens verloopt, snelle en zakelijke behandeling. Alle afspraken zijn nagekomen.

Over 123Installatieshop.nl

123installatieshop.nl is dé webshop op het gebied van al uw installatiematerialen voor zowel de professional maar ook de handige doe-het-zelver.