duidelijk vlot en heel bereikbaar !

met of zonder account kun je makkelijk contact maken en vragen stellen, snelle leveringen en prima prijzen.

Prima service!

Helpdesk zelfs op vrijdagavond bereikbaar, en na bestellen zelfs een bericht dat de order in goede order is ontvangen.

Goede prijs en snelle levering.

Vragen via de mail worden snel en goed beantwoord, bedankt voor de juiste afwikkeling!

Super snel en goede kwaliteit

Ik had de spiralobuis met toebehoren de volgende dag al in huis. Zo konden we er direct mee aan de slag. Het zijn mooie producten van goede kwaliteit.

Prima gang van zaken!

Snelle en complete levering. Ik ben op prettige wijze geholpen bij het afleveren van mijn bestelling en heb goed antwoord gekregen op mijn vragen. Bedankt

Snelle verzending en klantenservice die met je mee denkt

Snelle verzending en concurrerende prijzen

Bestelling gedaan en binnen 2 dagen in huis. Artikel ziet er goed uit en mooie prijs.

Perfect service

Perstang gehuurd, deze werd de volgende dag netjes thuis afgeleverd. Er was netjes een handleiding bij gedaan. De batterijen waren opgeladen. Kon meteen aan de slag. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goede service en snelle reactie op vragen

Goed geholpen na onduidelijkheid bij productomschrijving zinken deklijsten. Verder duidelijke communicatie en behoorlijk korte levertijd.

Helemaal geweldig

Nadat ik materiaal besteld had bij een ander bedrijf die hun afspraken niet na kwamen moest ik op zoek naar wat anders. Op vrijdag kwamen wij daarachter en aangezien op zaterdag de loodgieter kwam was het nog kort dag. Daarom contact op genomen met 123installatietechniek als hun nog wat op voorraad hadden. Dit was helaas niet het geval,maar door snel handelen van de medewerker die mij wist te vertellen dat ze door heel Nederland groothandels hebben zitten kon ik dezelfde dag nog mijn bestelde spullen afhalen in emmen wat mij een rit van 360 km bespaarde. Echt topservice.

Perfecte service

Wij hebben onlang een perstang gehuurd bij 123installatieshop en de service was perfect. Indien wij hem nog een keer nodig zullen hebben zal ik hem zeker hier weer bestellen.

Goede service, overzichtelijke website

Heel tevreden, ze denken met je mee.

Zeer tevreden!!

Ik ben uiterst vriendelijk geholpen. Product was scherp geprijsd en is keurig geleverd op de datum zoals afgesproken. Op de dag van levering kreeg ik keurig een mail met een tijdindicatie. Product was zorgvuldig verpakt en doet het na volle tevredenheid. Kortom een zeer tevreden klant!!

In 1 woord super

Top service!

Ik had een aantal koppelingen dezelfde dag nodig. De normale voorwaarden zijn voor 17:00 uur besteld volgende (werk)dag in huis, in mijn geval na het weekend. Ik heb een belletje gewaagd en mijn probleem voorgelegd. In eerste instantie mocht ik de koppelingen op zaterdag ophalen, en uiteindelijk waren ze zelfs nog dezelfde dag in huis. Perfecte service en aardige medewerkers!

Fijne communicatie en snelle levering.

Communicatie is top. Dit bedrijf is erg klantvriendelijk en is bereid mee te denken aan een oplossing. Ik zou hier volgende keer zeker weer bestellen.

snel en correct geleverd

Voor het bestellen nog even contact gehad via de chat functie. Ik wilde graag mijn winkel mandje in PDF, zodat ik niet alle materialen ineens hoef te bestellen. Echt prima geholpen. Bestel proces gaat eenvoudig en de levering is echt super snel.

Goed!

Na contact op de website via de e-mail bestelling geplaatst. Ook konden er extra dingen worden geleverd die niet op de website vermeld stonden. Spullen op de afgesproken dag geleverd alleen helaas 1 fout artikel. Zelfde dag een mail gestuurd en antwoord gekregen. De volgende dag gelijk het goede artikel in de bus! Super geregeld door Jaco.

Erg snel en vakkundig geholpen product voldoet meer dan prima en lekker compleet afgeleverd

duidelijke site en vriendelijke en behulpzaam personeel

Goed geholpen na plaatsen van bestelling. Snelle levering en verhuur ging ook transparant en goed. Hier een tevreden klant.

Zeer snelle levering tegen de laagste prijs.

Prettig contact met goed advies, levering zoals beloofd.

Kennis van zaken en goede service

Dit bedrijf is een aanrader. Vragen werden vlot en kundig beantwoord en levering was top.

Goede prijs en snelle levering.

Zeer goed geholpen en op tijd geleverd. Ondanks wat problemen bij een leverancier toch de producten snel weten te leber

Snel, punctueel en scherpe prijzen! Ook retouren gingen vlekkeloos. Echt een aanrader!

Zie titel

Zeer klantgericht

Helaas was mijn bestelde product niet voorradig. Ik werd gebeld en gevraagd of ik het bedrag dan terug gestort wilde hebben. En toen ik aangaf te willen wachten ben ik op de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum. Dat schoof een paar keer op, en iedere keer werd weer contact opgenomen om me te informeren, en te vragen wat ik wilde. Na 3 keer verschuiven is het product uiteindelijk een week eerder geleverd dan de verwachte datum. Zo'n goede informatie voorziening kom je helaas nog maar zeer zelden tegen. Hartelijk bedankt.