Mooi assortiment, goede communicatie en servicegericht

Zeer klantvriendelijk en service-gericht. Zowel via de mail en telefoon.

direct en adequate antwoorden

Na diverse chatboxen te hebben geconsulteerd was dit de enige die meteen wisten wat er nodig is. Juiste advies en ook nog eens goede prijs.

Snel, klantgericht, vriendelijk!

Echt super meegedacht. Omdat er in mijn bestelling een erg ongebruikelijk onderdeel zat belde ze even na of dit wel klopte. Ook op de chat via de site werd direct en vriendelijk en vakkundig gecommuniceerd. De volgende keer ga ik mijn installatie spullen hier zeker weer bestellen! Bedankt mannen.

Hallo Govert, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat meedenken wordt gewaardeerd. Hierdoor voorkomen wij vaak retouren wat voor beide partijen altijd fijn werkt. We zien je heel graag weer terug in onze webshop! Groeten, Joeri

Snelle service en zeer behulpzaam.

Grote bestelling van kanalen binnen 2 dagen geleverd. Vooraf had ik nog een aantal vragen en ook daarin zeer behulpzaam.

Bedankt voor je mooie beoordeling Max!

Kennis van zaken, hoge kwaliteit dienstverlening & service!

Eerste telefonische gesprek was met Joeri. Joeri kwam over als een kundig man en heeft mij voorzien van de gewenste info. Ook meegekeken met de bestelling online en einde dag de bestelling laten klaarzetten. Bij afhalen van de bestelling persoonlijk kennis gemaakt met Joeri en Jan-Willem. Beiden hebben mij uitstekend verder geholpen en voorzien van service naar behoefte. Bedankt! 123Installatieshop zeker aan te bevelen!

Hoi Jason, Allereerst bedankt voor je mooie beoordeling. Daar worden wij erg vrolijk van! Voor ons was het ook erg leuk om kennis te maken en je te helpen bij je klus met diverse Rehau Rautitan producten. Samen met de gehuurde perstang heb je het mooi zelf kunnen monteren, top! Ook erg leuk om te horen hoe jij met je werk bezig bent, daar liggen veel overeenkomsten met onze firma. Bedankt voor het vertrouwen en graag tot een volgende keer. Groeten, Joeri en Jan Willem

Alleen al vanwege de menselijke / communicatie factor prettige uitblinker tussen de webshops

Overzichtelijke website met prima assortiment. Ik heb vooral (balans) ventilatie spul bij ze besteld. Heel snel en prettig klantcontact via mail en telefoon. Bezorging vindt meestal snel plaats, en vaak netjes met heads-up wanneer het komt door de transporteur of 123installatieshop.nl zelf. Heb wel eens gehad dat iets toch niet op voorraad bleek dus later kwam maar dan ook daarover nette en vlotte communicatie. Goede nazorg na een bestelling bij bvb vragen over installatie of retour. Prima prijzen in deze sector.

Hoi Samo, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat onze persoonlijke benadering door jou word gewaardeerd. Voor ons ook een erg mooi project met Ubbink Air Excellent producten waar we in combinatie met Ubbink Nederland weer diverse dingen bijgeleerd hebben. Groeten, Jan Willem en Joeri.

Zeer tevreden over service en levering

Prima bedrijf

Scherpe prijzen. Vlotte levering.

Goed geholpen. Daar kom ik nog eens terug.

Snelle levering, goede prijzen. Maar ook als er service gevraagd wordt, super snelle,, vriendelijke en accuraats info.

De WTW was al lange tijd niet verkrijgbaar. Werd netjes op de hoogte gebracht toen er weer één leverbaar was, en die werd snel verzonden.

Prima geregeld

Snelle levering, goede prijzen. Fouten die door mij gemaakt waren zijn zelfs daar 123installatieshop perfect opgelost. dank!

Super Service

De service is uitstekend. Direct geholpen en erg goed bereikbaar. Daarnaast zijn ze heel vriendelijk.

Uitstekende service!

De mannen van het bedrijf bieden een uitstekende service. Meerdere keren over en weer moeten bellen om mijn bestelling aan te passen maar ze deden niet moeilijk. De creditering verliep uiteindelijk ook helemaal goed, dus dit wekt vertrouwen.

Super klantgericht en snelle service.

De eerste ervaring bij 123installatieshop.nl is enorm goed bevallen. Snelle reactie. Meedenken met oplossingen en uiteindelijk alles goed geleverd zoals afgesproken.

Goed meegedacht, snelle levering

Installatie materiaal besteld voor ventilatie. 1 onderdeel was moeilijk leverbaar maar ze bellen keurig om een alternatief voor te stellen. Zeer fijn een snel geleverd ook.

Professioneel te woord gestaan

Met mijn ventilatie project waar ik Ubbink producten voor wil gebruiken bij 123installatieshop uitgekomen via Google en zeer goed geholpen. Deze mensen gaan wel iets verder dan alleen de spullen leveren. Ga zo door mannen!

Flexibel, klantgericht en oplossingsgerichte service

Na mijn werste bestelling te hebben ontvangen bleek ik wat vergeten. Dit werd vrijdag middag besteld voor levering 's nachts en ik kon het op het prive adres zaterdag morgen ophalen. Kom maar eens om dat soort service tegenwoordig! Nadat een aantal onderdelen in mijn installatie niet compatibel bleken werden de juiste onderdelen ook nog even verzameld en toegestuurd met korting en zonder verzendkosten. Helemaal super, dankjewel Jan Willem

Super service!

Heel fijn contact met 123 installatieshop. Scherpe prijzen, netjes geleverd. Dikke aanbeveling

Vriendelijk te woord gestaan, goed meegedacht en goed geholpen!

Mijn Renovent Excellent 400 was helaas defect gegaan. Het defecte onderdeel betrof de voorverwarmer. Offertes aangevraagd bij verschillende installateurs, maar wachtijden van minimaal 4 maanden om überhaupt een installateur langs te kunnen laten komen of ik kon als consument niet aan de nieuwe onderdelen komen. Ik heb contact gezocht met 123installatieshop.nl. Ik werd vriendelijk geholpen en er werd goed met mij meegedacht om de defecten aan mijn installatie op te lossen. Er zijn dus gelukkig nog wél bedrijven die met je mee willen denken naar een oplossing. Binnen 3 dagen kreeg ik de nieuwe onderdelen thuis gestuurd en kon ik het zelf repareren. Ontzettend bedankt voor het meedenken, de goede service, snelle levering en vriendelijke omgang! Tot de volgende keer.

Ongeëvenaarde support

Vrijwel altijd levert 123installatieshop sneller dan de concurrentie. Vrijwel altijd ben ik qua prijs beter uit bij 123installatieshop. Maar waarom ik steeds weer terug kom? Omdat ze écht verstand van zaken hebben. Dat betekent dat ik meteen de juiste spullen geleverd krijg en geen tijd verlies met verkeerde koppelingen etc., gereedschap of installaties. Eenvoudiger wordt het niet.

Top bedrijf met duidelijke communicatie.

Super website met vriendelijk personeel, snelle levering en eenvoudig retourbeleid. 5 ☆ voor hen!

Een voorbeeld bedrijf , denkt mee en handelt zaken af zoals het hoort Huurgereedschap is netjes en onderdelen voor een prima prijs

Goede service bij vragen. En snelle reactie

Gewoon prima geregeld.

Vriendelijke mensen

Alles op voorraad, top service, super snel in huis.

Mijn betaling ging mis door een storing bij de bank. Jan Willen van 123installatieshop.nl heeft me direct geholpen en ondanks dat de betaling om 7 uur 's avonds nog niet binnen was gekomen bij hen, is de bestelling alsnog de volgende dag bij mij bezorgd. Top service en nogmaals dank voor het vertrouwen! Nu kon ik direct aan de slag met het persen van de koppelingen. Bestelling zat overigens keurig verpakt en niet in een onnodig grote doos.

Over 123Installatieshop.nl

123installatieshop.nl is dé webshop op het gebied van al uw installatiematerialen voor zowel de professional maar ook de handige doe-het-zelver.