heel correct geholpen

Snel en correct geholpen met korte lijntjes.

Van begin tot eind persoonlijke support!

De titel zegt het al. Bij sommige bedrijven kun je alleen mailen of zelfs alleen chatten, bij 123installatieshop bel je gewoon, krijg je advies, denkt men mee, en wordt je echt geholpen. Echt top ervaring! En nog scherpe prijzen ook.

Prettig samen gewerkt.

Prettig bedrijf om met hen zaken te doen, ook als het niet naar wens verloopt, snelle en zakelijke behandeling. Alle afspraken zijn nagekomen.

Helemaal top!

Met de klantenservice (Joeri) per chat een oplossing gezocht en gevonden om de bestelling op tijd te kunnen leveren. De order was niet op voorraad en gelukkig werd er een goed (zelfs beter) alternatief aangeboden. Goed meegedacht en dik tevreden. De chat werkt overigens prima en is klantvriendelijk

Heel aardig mensen, super goede dienstverlening.

Heel aardig mensen, super goede dienstverlening. Soms splinternieuw gereedschap! Alles werkt veel beter dan bijvoorbeeld warmte service... :)

Top bedrijf.

Door een fout van het pakket dienst, kontakt gehad met de website. Dat het na 4 dagen nog niet was gelevert, hebben ze het korekt snel opgepakt en het nog eens versteurd. Super service!!

Zeer overzichtige site en erg behulpzaam

Na een tijdje online gezocht te hebben en steeds bij sites terecht komen die slechts een enkel stuks of geen voorraad hebben, bij 123installatieshop.nl terecht gekomen, alwaar de producten zeer goed weergegeven worden met alle relevante informatie direct zichtbaar. Na een kleine onduidelijkheid op de site (die ook prompt verholpen werd) een vraag gesteld en toen zeer snel geholpen via hun chat, geen computer en mensen die niet weten waar ze het over hebben; maar vakkundige taal, professioneel en zeer behulpzaam. duidelijk de service die je zou verwachten in een fysieke winkel maar niet vaak te vinden is online. Uitstekend werk 123Installatieshop.nl !!

Hele goede customers service

Ik had een online bestelling gedaan. Vlak daarna werd ik gebeld door een medewerker met de vraag of ik gezien had dat 1 van de onderdelen die ik besteld had een langere levertijd had. Dat had ik inderdaad niet gezien en was vrij onhandig ivm de montage. De medewerker heeft er toen voor gezorgd dat het onderdeel bij een andere leverancier werd besteld zodat het alsnog op tijd geleverd kon worden. Chapeau !!!

Doen netjes wat er vermeld wordt.

Netjes gekregen wat ik besteldt heb en ook de vlg dag al . Gewoon prima service .

Goede service, snel contact en scherpe prijzen.

Fijne webshop met scherpe prijzen, direct contact via de chat, en professioneel materiaal. Denken mee in oplossingen en kunnen extra spullen toevoegen op aanvraag.

goede communicatie en afwerking

ondanks een foutje in mijn mailadres, alles meteen correct opgepakt en geregeld. super !!

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen, die ook meedenken in oplossingen. Hier kunnen andere (web-)shops nog iets van leren! Prijzen zijn prima en de levering gaat supersnel.

Echte service

Wat een topbedrijf. Joeri loodste mij compleet door mijn offerteaanvraag voor een wtw systeem. Belde mij proactief dat ik wat vergeten was en of ik dat er nog bij wilde en ruilden de wtw waar toevallig een burs inzat door het vervoer, binnen een paar dagen om. Nog nooit zo’n betrokken webshop meegemaakt, erg fijn, zijn mijn go-to shop vanaf nu.

Ik had een fout gemaakt in mijn bestelling, ze kijken mee voordat ze hem doorzetten en ik werd gebeld met de vraag, is dit de bedoeling? Echt super, fijn dat er ook online zo mee wordt gedacht!!!

prima en snelle service

Heel positieve ervaring met dit bedrijf. Denken echt mee met de klant.

aanschaf Duco, goed contact en duidelijkheid

Eerste contact via de chat op de site. Verlanglijstje ingeleverd en binnen no-time de offerte binnen. Telefonisch contact gehad met Jan Willem 'de eindbaas' en Joeri, zeer prettig ervaren. Korte lijnen en direct contact. Ook afspraken goed nagekomen ivm uitgestelde levering, alles precies op tijd en volgens afspraak. Ondertussen hangt de DucoBox Energy 400 WTW en zijn in overleg de spullen die over waren geretourneerd en het geld stond binnen 2 dagen weer terug op de rekening. Fantastisch!!

Snelle adequate bezorging en goed advies !!

Top Service!

Mijn pakketje was verkeerd bezorgd door DHL. 123installatieshop heeft het meteen uitgezocht en ervoor gezorgd dat mijn pakket binnen een dag toch terecht was. Zeer goed en enthousiast te woord gestaan door de medewerker die ik aan de lijn kreeg. Mijn volgende bestelling is alweer geplaatst!

Zeer goed. Ook het telefonisch contact is goed en ze geven een persoonlijke en duidelijke uitleg.

Je merkt dat het kcc (klanten contact center) kennis van zaken heeft en de informatie snel paraat heeft.

Snelle levering, goede prijzen en service

Voor het afbouwen van mijn casco (nieuwbouw) huis heb ik al aardig wat installatiemateriaal besteld bij 123installatieshop. Tot nu altijd prima geholpen; meeste componenten werden volgende dag geleverd en wanneer dit niet zo was netjes gemeld wanneer ze dan werden verwacht. Assortiment is ook prima in orde, en meestal ook nog (een van) de goedkoopste. Ik kan deze winkel aanraden.

Snel, flexibel en vakkundig

Goede producten, snelle levering, pro-actieve instelling. Super!

Regelmatig bestel ik spullen bij 123installatieshop en ik ben inmiddels gewend aan de snelle levering en goede service. Ook als een bestelling onverhoopt toch vertraagd is wordt je netjes op de hoogte gesteld. Erg tevreden dus!

Top service!

De service bij dit bedrijf is bizar hoog. Niet alleen het persoonlijk advies maar ook de super snelle leveringen en het meedenken wat de beste oplossingen zijn. Ik ben bij een concurrent geweest en als ik daar mee door was gegaan had ik nu een totaal verkeerde ventilatie systeem gehad en de daarbij behorende kosten!

Top prijs en top medewerkers!

Voor de regenpijp van onze bijkeuken zocht ik een zinken pijp met de nodige bochten, overgangen en een vergaarbak. Na uitgebreide hulp via de chat, op de uitgebreide website, de spullen besteld. De prijs was dik in orde. Alles werd netjes geleverd, maar ik dacht dat ik een verkeerde bocht had gekregen. Dus toch maar even langs de shop gegaan in Veenendaal. Daar werd ik heel netjes geholpen door Joeri, kreeg zelfs nog een kop koffie en tips mee hoe ik het moest oplossen. Top geholpen dus en 123installatieshop.nl is dan ook zeker een aanrader!

Ik wist niks van water- en gasleidingen maar dankzij Joeri's advies komt het allemaal helemaal goed :)

Over 123Installatieshop.nl

123installatieshop.nl is dé webshop voor al uw installatiematerialen, zowel voor professionals als handige doe-het-zelvers. Bij ons draait het niet alleen om scherpe prijzen, zoals u kunt zien in onze reviews! Wij bieden een uitgebreid assortiment op het gebied van ventilatie voor zowel nieuwbouw als verbouw, waaronder Ubbink ventilatiekanalen en WTW-systemen van diverse merken zoals Zehnder. Daarnaast vindt u bij ons complete sets voor het aanleggen van vloerverwarming, warmtepompen, zinken hemelwaterafvoer, leidingsystemen van Uponor en Rehau, Haier Airco's en nog veel meer! Bezoek onze webshop voor ons volledige assortiment!