Top prijs en top medewerkers!

Voor de regenpijp van onze bijkeuken zocht ik een zinken pijp met de nodige bochten, overgangen en een vergaarbak. Na uitgebreide hulp via de chat, op de uitgebreide website, de spullen besteld. De prijs was dik in orde. Alles werd netjes geleverd, maar ik dacht dat ik een verkeerde bocht had gekregen. Dus toch maar even langs de shop gegaan in Veenendaal. Daar werd ik heel netjes geholpen door Joeri, kreeg zelfs nog een kop koffie en tips mee hoe ik het moest oplossen. Top geholpen dus en 123installatieshop.nl is dan ook zeker een aanrader!

Ik wist niks van water- en gasleidingen maar dankzij Joeri's advies komt het allemaal helemaal goed :)

Prettig, duidelijk en snel

Voor de 2e keer installatie materiaal van UPONOR aangeschaft en een perstang gehuurd bij deze webwinkel. Alles is op of voor het gewenste aflever moment bezorgt.

Medewerker die meedenkt

Super goede service. Complimenten voor Joeri die meedenkt! Ze hadden het door mij gezochte onderdeel helaas niet bij de installatieshop. Door mee te denken en verder te kijken, heeft hij me toch goed op weg heeft geholpen en ook nog eens allerlei vragen beantwoord. Top top top

Heel persoonlijk en goed geholpen bij order

Ik had gebeld om wat te vragen, en Joeri ging me echt rustig en uitgebreid helpen. Ook met levering, tijden enzovoort echt netjes begeleid. Super, dit vind je niet overal. Aanrader!

Achat VMC Orcon HRC400

Site de vente avec de bon prix. Vendeur très réactif avec un bon suivi. livraison en france sans problème. je recommande.

Netjes, snel en goed bereikbaar

Koppelingen nodig voir ons project in Italië. Hier niet te vinden maar bij 123 wel. Voir de zekerheid contact opgenomen of alles op voorraad was, dat was zo en omdat er bekende naar italie kwamen ( binnen 2 dgn vertrek) moest er wel snel geleverd worden. Alles kwan goed en ik ben dus dik tevreden

Groot assortiment met snelle levering!

Meerdere keren een bestelling geplaatst, enkele keren was een artikel niet beschikbaar en daar werd dan over gebeld of gemaild. Ik kreeg dan de optie om te wachten of er werd een alternatief artikel voorgesteld. Wat ik zelf erg prettig vind is dat er ook grote maten koppelingen beschikbaar zijn, deze zijn niet overal te krijgen.

Snel, goed bereikbaar en klantgericht

Al diverse bestellingen bij 123installatieshop gedaan en elke keer weer naar tevredenheid. je kunt je pakket zelfs naar een ander adres of afhaalpunt laten sturen, ideaal. Kortom een fijne webshop voor mijn installatiematerialen

Geweldige service

De order voor een Rheinzink regenpijp was vandaag besteld morgen in huis. Twee licht beschadigde onderdelen werden de volgende dag al nieuw geleverd en een vergeten te bestellen onderdeel werd zonder kosten nageleverd. Geweldige service en vriendelijk telefonisch contact. De bestelling voor de regenpijp achter gaat zeker bij deze shop gebeuren

Prettige PRO-actieve meedenkers

De Itho Daalderop Amber 120 in pre order laten zetten. Omdat ik via de website dit alleen kon met volledige betaling van het aankoopbedrag even telefonisch contact gehad (met Joeri). Prettig te woord gestaan en we kwamen er snel uit om een aanbetaling tedoen. Ik moest er wel rekening mee houden dat het apparaat pas aan het einde van het jaar leverbaar was. Er is me een betalingsverzoek gestuurd, dit heb ik voldaan en vervolgens kreeg ik een bevestiging dat de Amber 120 in bestelling stond. Op 26 september kreeg ik een telefoontje (van Joeri) dat de warmtepomp binnen was en dat hij hem deze week al kon laten bezorgen. Ook had hij intussen al wat aanvullende en technische installatie informatie voor me gevonden waar ik mijn info uit kon halen. Prima geregeld en een fijne betrokkenheid.

netjes en snel

fijne webshop , veel voorraad , snelle levering , goed transport systeem , correcte informatie. Weet alleen niet of de after sales goed is met onderdelen e.d.

Service en klantgericht

Na mijn bestelling bleek de volgende dag leveren niet mogelijk door een technische storing bij de leverancier. Na telefonisch contact is dit goed opgelost.

Ik had een fout gemaakt met bestellen en dit hebben ze zeer professioneel opgelost

Snelle levering en snel terug gemaild bij vragen

Top service en snelle levering

Geen track en tracé te vinden

Nogal een twijfelachtige mail, spullen worden geleverd vlag de mail, geen track en tracé code dus waar blijven de spullen.

Na problemen met levering vanwege nieuwbouwwijk en adres niet bekend in Google maps. Toch super opgelost door 123installatieshop, door een directe koerier te sturen. Alsnog geleverd, zeker weer bestellen!!

Supersnel en volledig geleverd

Goede service, een nabestelling werd kosteloos nog in dezelfde zending verpakt. En goede producten! Aanrader

Uitstekende webshop, snelle levering, goede service

Handige webshop met goede zoekfuncties en breed assortiment. Goede chat-functie met deskundig personeel. Makkelijk bestellen, makkelijk betalen. Goed communicatie. Snelle levering op de aangegeven dag, op tijd. Er wordt nog gemeld dat er meerdere pakketten worden geleverd. En dan ook nog een goede prijs. Wat wil je nog meer? Ook kantoorbezoek mogelijk met deskundige hulp. Ik heb een grote WTW unit met veel buizen en materiaal helemaal zelf kunnen aanleggen, zonder problemen.

Top, goeie service en snelle en duidelijke reactie op vragen.

TOP

Super fijn bedrijf.

Denken graag met de klant mee en reageren altijd heel snel.

Goede service!

Vriendelijk en kundig. Snel geleverd en goede service.

snel, ruim assortiment en reageren alert op afwijkingen

snel, ruim assortiment en reageren alert op afwijkingen

Correct, snel en voordelig

Zelfs na een paar maanden was het mogelijk om overtollige onderdelen retour te sturen.

Arsenaal 6 3905 NN Veenendaal

Over 123Installatieshop.nl

123installatieshop.nl is dé webshop voor al uw installatiematerialen, zowel voor professionals als handige doe-het-zelvers. Bij ons draait het niet alleen om scherpe prijzen, zoals u kunt zien in onze reviews! Wij bieden een uitgebreid assortiment op het gebied van ventilatie voor zowel nieuwbouw als verbouw, waaronder Ubbink ventilatiekanalen en WTW-systemen van diverse merken zoals Zehnder. Daarnaast vindt u bij ons complete sets voor het aanleggen van vloerverwarming, warmtepompen, zinken hemelwaterafvoer, leidingsystemen van Uponor en Rehau, Haier Airco's en nog veel meer! Bezoek onze webshop voor ons volledige assortiment!