Top, goeie service en snelle en duidelijke reactie op vragen.

TOP

Super fijn bedrijf.

Denken graag met de klant mee en reageren altijd heel snel.

Goede service!

Vriendelijk en kundig. Snel geleverd en goede service.

snel, ruim assortiment en reageren alert op afwijkingen

snel, ruim assortiment en reageren alert op afwijkingen

Correct, snel en voordelig

Zelfs na een paar maanden was het mogelijk om overtollige onderdelen retour te sturen.

hele fijne en professionele hulp

ik kwam naar de webshop voor info en kwam al snel in contact met een van de medewerkers, deze heeft mij snel geholpen en me de juiste informatie gegeven waar ik naar op zoek was! zeker een aanrader, ik kom dus zeker terug als ik meer vragen heb:)

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Uitstekende service, snelle reacties en perfecte ondersteuning. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit een goed bedrijf vind.

Snel, sneller en snelst!

Nergens was een WTW te vinden die ik wilde, 123installatieshop had 'm wel! Via het contactformulier op de site razendsnel geregeld met persoonlijk contact. Nog sneller dan verwacht werd de WTW verstuurd en ontvangen. Het allersnelst? Toen de boekhouder de factuur mistte en deze binnen een minuut werd gemaild!

Via chat vragen gesteld en snel antwoord ontvangen, waarop ik bestelling heb gedaan. Ook bij huren product goede informatie per mail en terugkoppeling toen het weer retour was. Kortom top.

Goede service en contact.

Snel vriendelijk

Tevreden en prijstechnisch ook voordelig

Gewoon goed

Snelle reactie, duidelijke uitleg, vriendelijk, eerlijk

De mensen van 123installatieshop.nl denken op alle fronten met je mee. Hun service gaat echt heel ver. Super goede ervaringen met 123installatieshop.nl

Snelle, goede service.

Professioneel bedrijf met aandacht voor de klant, uiterst deskundig en behulpzaam geholpen met een vriendelijke klantbenadering. Snelle levering, goed geholpen.

Laagste prijs en de volgende dag bezorgd

In de middag een wtw douchegoot besteld en de volgende ochtend keurig afgeleverd voor de laagste prijs. Ik was niet thuis en de chauffeur belde mij om te vragen waar hij de goot af kon leveren. Prima service.

Personeel behulpzaam en service is goed

Ik had een probleem met een gehuurde machine. Dit werd door het personeel prima opgelost

Leveren zoals het hoort!

De gemaakte afspraken zijn 100% nagekomen!

Meedenkend en klantgericht

Joeri denkt mee en zoekt de juiste oplossing. Communicatie is professioneel en het eindresultaat (een succesvol project) is voor hem belangrijker dan alleen maar omzet behalen.

Nette prijzen en top service!

Handige website voor lastiger te verkrijgen installatiemateriaal. Na de bestelling werd ik direct gebeld om te verifieren of alles goed was; 2 verschillende soorten flexibele leiding, heeft u de juiste gereedschappen daarvoor? 1 item was niet direct leverbaar, zonder meerkosten een alternatief gekregen (verloopstukje op een andere maat). Bij bezorging een verkeerde maat gekregen buis, foutje van de orderpicker. Direct mee retour en de volgende dag al de juiste binnen! Beter kan toch niet?

Goede support, prima prijzen

Ik heb voor een vrij grote woning een ventilatiesysteem laten adviseren. We hebben samen gepuzzeld om alles goed te ventileren met 1 wtw-unit en dat is gelukt. Nu nog klussen, maar ook dan vertrouw ik op support van 123isolatieshop.nl

Gereedschap gehuurd; was snel geleverd, bij vragen per mail kreeg ik de volgende werkdag een duidelijk antwoord. Retour zending was supersnel afgehandeld met netjes een bevestigingsmail dat het ontvangen was en terugstorten van de borgsom.

Heel goed meegedacht

Er is perfect met mij meegedacht om te komen tot de juiste oplossing voor onze WTW installatie. Eerlijk en betrouwbaar.

Nadat ik de bestelling geplaatst had, belde ze op om de bestelling te bespreken en of ik geen beugel of lekwaterslang vergeten was. Dag voordat de levering belde ze dat het een dag later werd. De chauffeur heeft de pallet met de airco enz netjes onder het afdak geplaatst, zoals ik gevraagd had. Kortom: perfect geregeld.

Dag Rudi, bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je onze orderafhandeling als prettig hebt ervaren, mooi om dit terug te krijgen van je! Groeten, Jan Willem

Ik wilde een montagestoel bestellen voor een WTW unit, maar na een heel leuk gesprek met Joeri adviseerde hij om de uinit op te hangen. Een dief van zijn eigen portemonnee zoals hij zei, maar beter. Kortom vakkundig en goed advies.

Dag Puk, bedankt voor je mooie reactie. Het juiste advies geven wat een klant echt nodig heeft is altijd meer waard dan een order is onze mening. Succes met de montage. Groeten, Joeri

Arsenaal 6 a

3905 NN Veenendaal

Over 123Installatieshop.nl

123installatieshop.nl is dé webshop voor al uw installatiematerialen, zowel voor professionals als handige doe-het-zelvers. Bij ons draait het niet alleen om scherpe prijzen, zoals u kunt zien in onze reviews! Wij bieden een uitgebreid assortiment op het gebied van ventilatie voor zowel nieuwbouw als verbouw, waaronder Ubbink ventilatiekanalen en WTW-systemen van diverse merken zoals Zehnder. Daarnaast vindt u bij ons complete sets voor het aanleggen van vloerverwarming, warmtepompen, zinken hemelwaterafvoer, leidingsystemen van Uponor en Rehau, Haier Airco's en nog veel meer! Bezoek onze webshop voor ons volledige assortiment!