Goeie deal!

Goeie deal, makkelijke webshop en een hele snelle bevestiging.

Netjes geholpen

Ik zou vandaag mijn laptop krijgen maar was perongeluk terug gestuurd dus er is meteen een nieuwe besteld en kan hem morgen ophalen dus een goede service

super goed geholpen

Ben vanmorgen teruggegaan met mijn laptop, bleek er iets met de software. Die meneer heft het opgelost en we hoeven niets te betalen. Super goed behandeld.

Geweldige service!

Goede duidelijke communicatie tussen klant en Paradigit, probleem? Bellen, paradigit doet!

Uitstekend, zoals het hoort.

Een correcte en zeer vriendelijke ontvangst. Product was op dit moment niet aanwezig. Geen probleem. Wij bestellen en U krijgt binnen de kortsmogelijke tijd een mailtje dat Uw bestelling is gearriveerd. Daarna de vraag of hij mij met nog andere dingen of nadere info van dienst kon zijn. Prettige ervaring.

Late afwikkeling van de aanmelding

Geen mail ontvangen na reparatie aanvraad. Na telefonisch contact goed afgehandeld.

Goed geholpen en goede/nette levering

Helaas 1 dag later geleverd door een visa fraude check. Maar dat is op zich ook wel goed dat dat zo nu en dan gedaan wordt. Was goed verpakt en netjes geleverd. Ook goed geholpen door de klantenservice

fantastisch

ze hielpen me heel goed en alles liep soepeltjes

1 van de beste!!

alles wat ik bestelde kwam schadeloos en snel aan ik had nooit een probleem de klantenservice is ook top meer kan ik niet vragen van paradigit

De beste deal, in een overzichtelijke online omgeving!

Paradigit biedt de beste deal voor een heel mooi product! Hun online omgeving is mooi, en overzichtelijk. Een tevreden klant!­čśŐ

Snelle levering, goede verpakking, super prijs voor de kwaliteit, ben heel blij met mijn nieuwe computer­čśü

Via mail meteen antwoord op mijn vraag, Super

Via de telefoon kreeg ik helaas meerdere dagen achter elkaar te horen dat het erg druk was en dat ik beter op een ander tijdstip kon bellen. Tip: als de telefoon (over)bezet is dan kun je beter verwijzen naar een mailadres. Via mail werd mijn vraag namelijk direct naar tevredenheid beantwoord.

bloedmooi laptopje met wat trackpad problemen

Voor aanschaf had ik me verdiept in de reviews. Helaas blijken de kritische meldingen over de trackpad toch een beetje te kloppen (TheVerge en Linus op Youtube). Zo gaat scrollen met 2 vingers niet overal even soepel. In Microsoft Edge werkt het heel erg goed, maar in Google Chrome daarentegen gaat het zo stroef dat ik de functie vermijd en overschakel op het gebruik van de scrollbar. Ik maak me dus wel wat zorgen over toekomstige programma's die ik misschien nog ga gebruiken. Gezien de prijs en de verdere graad van afwerking vind ik dit toch moeilijk te bevatten. Hopelijk komt er nog een driver update. Verder zijn bouwkwaliteit, prestaties en functionaliteit uitstekend. Wel zie ik dat de batterij wat sneller wordt leeggetrokken, waarschijnlijk door de 4K monitor. Zodoende verwacht ik niet dat ik zonder lader een werkdag kan volmaken. Mensen die dat graag willen kunnen beter voor een gewone HD variant gaan. Ik mis een beetje een stylus die er bij andere laptops van deze prijs vaak bij zit. Wel zit er een goede hoes bij (met ironisch genoeg een stylus houdertje). Qua uiterlijk is het laptopje zo mooi en luxe afgewerkt dat het misschien een beetje too much is voor mensen die de voorkeur geven aan een meer casual stijl of een low profile.

Snelle verzending Ga zeker nog vaker bestellen

Snelle verzending goedkoop

Mijn ervaring was erg goed maar ik heb wel enkele verbeterpunten.

Ik heb de Paradigit gaming pc gemakkelijk en zorgeloos besteld voor een goede prijs en met een extra ingebouwde harde schijf, echt top. Ook ben ik in de winkel in Groningen geweest waar ik erg goed werd geholpen met te kijken naar welk systeem en welke specificaties ik nodig had. Op de website van uw bedrijf heb ik over het algemeen weinig problemen gehad, er waren echter een aantal zaken die ik persoonlijk anders had gedaan. Zo staan er niet bij alle componenten van de Paradigit gaming pc's de specifieke modellen die er in komen, dit kan erg frustrerend zijn als je zelf informatie over deze componenten wil opzoeken. Daarom zou een tip van mij naar jullie zijn om in de specificaties de exacte componenten neer te zetten. Ook was het enigszins onduidelijk tot wanneer de acties omtrent bepaalde gaming desktops van jullie nog liepen. Ik heb zelf namelijk nog een mail naar jullie gestuurd met een vraag, maar omdat dit 1-2 dagen duurt heb ik de pc besteld voordat ik een reactie heb gekregen. Ik wilde de actie niet mislopen en er werd aangegeven dat er nog slechts 1 stuk op voorraad was. Daarom zou ik ten eerste de actietijd er duidelijk bij vermelden en ten tweede de periode die het duurt om antwoord op een vraag te krijgen te verkleinen, dit zou bijvoorbeeld ook kunnen met een live-chat. Al met al heb ik een prettige ervaring bij Paradigit gehad maar ik wilde toch deze verbeterpunten doorgeven. Fijne dag verder.

Geen bevestingingsmail moest navragen per mail

Levering was goed. Product was goed. Maar geen mail voor bevestiging, dat is erg vreemd.

Hele fijne snelle service en levering

Via united consumer een kadobon Ingeleverd.. Super fijn Online besteld met directe link naar U. C. .. Binnen 2 dagen bestelling geleverd.. Zou zeker weer hier kopen

Mijn bestelling op zondagavond besteld en na het weekend bezorgd gekregen. Dit vond super snel, en via track en trace systeem wist ik hoe laat het bezorgd werd. Hulde aan Paradigit.

Zeer slechte ASUS laptop garantieafhandeling

Een half jaar na aanschaf van een ASUS laptop a 800 euro, laat een toets los. Dit gebeurd tijdens normaal gebruik van de laptop. Dit is uiteraard uitermate zeldzaam, ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Dit mag natuurlijk nooit in zo'n korte tijd gebeuren (eigenlijk mag je verwachten dat dit gedurende normaal gebruik van de laptop nooit kan gebeuren). Dus overtuigd dat dit onder de garantie valt deze via de garantieprocedure naar Paradigit opgestuurd. Na enige tijd krijg ik een brief met een prijsopgave voor reparatie voor het vervangen van het toetsenbord a 129,55. De reden voor de prijsopgave is een defect door een externe oorzaak. In de eigen wetenschap dat de toets bij normaal gebruik is losgekomen, probeer ik via de helpdesk een nadere toelichting te verkrijgen. Deze krijg ik niet. Zij verschuilen zich achter deze summiere en verder niet onderbouwde diagnose van hun externe reparateur. En verkiezen er dus voor de klant als leugenaar weg te zetten. Verdere pogingen om dit alsnog op te lossen stranden tot nu toe. Bovendien kan ik, als ik niet akkoord ga met de prijsopgave mijn laptop alleen terugkrijgen, na betaling van 87 euro. Ik vind deze gang van zaken werkelijk stuitend. Ze zijn aangesloten bij Trusted shops en maken goede sier met kopersbescherming maar laten vervolgens hun klant gewoon in de kou staan.

Beste Gerton, Bedankt voor uw feedback. Mijn collega heeft u dinsdag op de hoogte gesteld over de status van uw reparatie aanmelding. De prijsopgave is reeds komen te vervallen en de reparatie wordt kosteloos uitgevoerd. Verdere communicatie over de reparatie zullen we via de e-mail doen. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Reina Paradigit Klantenservice

Super mooi geregeld

Snelle reactie top

Overzichtelijke webshop, met een goede, snelle service.

De producten waren makkelijk te vegelijken met elkaar, zodat de keuze makkelijker gemaakt kon worden. Daarnaast was de verzending duidelijk gecommuniceerd en erg snel.

fijne reactie

hartelijk dank voor de vakkundige belangeloze verwijzing naar een site waar ik het gevraagde, door u aangerade product, dat u toevallig niet in het assortiment hebt, kan bestellen.

dhl is een goede bezorgdienst

dhl is een goede bezorgdienst voor pakketjes

Prijs was prima en contact met klantenservice was duidelijk.

Laptop besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Prijs was prima in orde, maar uiteindelijk kreeg ik te horen dat de levering een dag vertraagd was. Na contact met de klantenservice bleek dit te liggen aan extra controles die werden gedaan bij betaling met creditcard. Dit was wel teleurstellend maar de klantenservice was wel duidelijk en correct.

slecht

heb 3 a 4 weken geleden een processor gekocht bij paradigit deze heeft het nooit gedaan en nu zit er in eens geen garantie meer op en moet ik een nieuwe kopen hoe worden bedrijven groter en rijker

Over Paradigit