Goed snelle service

Binnen twee dagen alles keurig geleverd en afgewerkt.

weet ik niet

wil mijn monitor heb betaald hoor niks meer ? ord nr vor19074719

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk te vinden wat ik zocht

Ik ben niet echt handig met bestellen. Maar de telefoon zoeken ging vrij makkelijk. En heel veel keus.

Het werkt naar tevredenheid

Het is een fluitje van een cent om iets naar mijn zin te bestellen en de keuze is zeer uitgebreid.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle levering en de bestelde artikelen waren beide op voorraad Ik ben heel tevreden over Paradigit en de volgende bestelling zal ik zeker Paradigit niet vergeten.

Slecht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Was niet op vooraad in de winkel wel snel bezorgd

Goed advies

Snelle antwoord. Ik vroeg koopadvies ik ga hem nu kopen in de winkel

Zeer goed nieuws

Zeer tevreden over de berichten die ik ontvangen heb als trouwe klant van Paradigit Ik weet nu welk systeem ik moet bestellen

Goede en vriendelijke service

altijd goed geholpen, eerlijk advies, vriendelijk en.goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Rommelig begin, perfecte afronding.

Helaas wat gedoe met de levertijd van een product die steeds weer gewijzigd werd. Uiteindelijk heb ik het product ontvangen, samen met een passende coulance voor het ongemak. Wat mij betreft heeft Paradigit het deel van het proces waar zij invloed op hebben na de initiële verwarring perfect opgepakt en afgehandeld. Product is ook geweldig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer tevreden over de goede en snelle service die jullie bieden, dank daarvoor.

Bij de bestelling direct contact en binnen no time alles geregeld. Heel fijn.

Makkelijk bestellen.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Snelle oplossing

Was op zoek naar extra ramgeheugen voor een lenovo 100S. De serviceafdeling heeft de laptop opengeschroefd en proefondervindelijk getest of een M.2 sata geheugenchip werkte. Gelukkig was dit zo. Geheugen besteld en wordt morgen geleverd. SUPERRRR!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en van alles te krijgen!

Nu een tweede smartwatch besteld, voor mijn vrouw, via United Consumers. Top samenwerking tussen deze 2 bedrijven en zeer snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Niet doen wat ze beloven

Donderdag avond een laptop besteld. Zou zaterdag worden bezorgd. Heb vrijdag nog een mail gestuurd of hij zaterdag ook kwam. Geen reactie gehad Zaterdag de hele dag thuisgebleven maar geen laptop. Maandag pas geleverd. En maandag ook een reactie op de mail. Ook hebben ze op de site het logo van DHL en mede daardoor had ik het idee dat het zaterdag wel zou worden bezorgd.Maar het werd dus door DPD bezorgd en daar heb ik geen goede ervaringen mee.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Erg goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Binnen een dag een reactie,super!

Ik had een vraag over de bezorging van mijn bestelling. Een dag later was mijn bestelling al geleverd maar ik kreeg toch nog netjes antwoord op mijn vraag. Dat had niet gehoeven maar het was wel erg netjes van ze. Topservice!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goeie prijs, zeker aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al verschillende keren besteld hiero, en steeds weer een goede, nette service!! Alles netjes verpakt, goed en op tijd geleverd, geen schade, goede kwaliteit!! Ja ben zeer tevreden!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het was een zeer mooie ervaring, en ik zou er zo meer bestellen

Ik vond het een mooie ervaring, de communicatie, in zin van mailtjes en uitleg hoe alles werkt, is optimaal gemaakt. Daarnaast heb ik een mooie deal kunnen sluiten en een mooi product kunnen bestellen. Morgen komt mijn bestelling binnen en ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet! Echter is mijn tip dat ik letterlijk 3 sites heb gezien met dezelfde layout, prijzen en producten. Voorbeelden hiervan zijn komplett, norrod en campus. Dit maakt mij en vast zeer veel andere mensen een beetje wantrouwig of de site echt is en geen oplichterij. Aangezien mijn kamaraad hier ook een bestelling heeft gedaan vertrouwde ik het, maar het ziet er een beetje slecht uit voor de reputatie. Daarnaast zijn jullie hier waarschijnlijk al over op de hoogte, maar ik wou het toch even melden. :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en prima producten.

Paradigit heeft prettige service en een goede en klantvriendelijke callcenter. Ik ben keurig geholpen nadat ik ontevreden was over een product, iets waar Paradigit niks aan kon doen, en ben super geholpen bij het aanmelden van mijn retour. Ik zou Paradigit zeker aanraden

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Getoont vakmanschap toekomst door kwaliteit

We werden zeer vakkundig geholpen Goede uitleg namen ruimschoots de tijd voor ons. En vooral niet opdringerig. Wat mij betreft een dikke 10 plus Dick Cornelissen uit Landhorst (nbr)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig goed geholpen zoals altijd

Geweldig goed geholpen zoals altijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bijzonder goede prijs en prima service

Ik heb een laptop (HP Pavilion 15-dp0120nd) aangeschaft die bij andere winkels minstens 200 euro duurder was op dat moment. Daar bovenop kreeg ik er een gratis game bij (Shadow of The Tomb Raider), waarvan de voucher na enkele dagen opgestuurd werd. Ondanks dat de bestelling 's avonds laat was had ik de laptop de volgende middag in huis, met geregeld updates over de voortgang van de verwerking en bezorging. De laptop zelf was netjes verpakt en werkt naar behoren.

Over Paradigit

Filter op Taal