Weer goed om te kopen bij Paradigit

Netjes en correct...

Easy order, fast delivery and fair prices! One word- magnificent!

Order my product night before it was delivered tomorrow, it was so easy to order and search for specific product, I had a really good experience with Paradigit and I will continue to use your services that is for sure! Thanks.

Goede ervaring met zelf samenstellen van PC

Het samenstellen van een PC ging heel gemakkelijk en er was keuze voldoende. Alleen als de gekozen configuratie al in het winkelmandje lag, was het niet meer mogelijk om de keuze te wijzigen. Ik heb een aan tal keren een nieuwe keuze gemaakt aan de hand van gelezen reviews en moest telkens opnieuw beginnen.

Geweldige winkel/shop

Heb er een paar dingen via online gekocht en is fantastisch ben heel tevreden met me aankopen en alles is netjes geleverd. Met vragen kon ik altijd terecht en werd goed geholpen. Blijf zo doorgaan is een geweldige winkel love it.

PERFECT!!!

Ik heb mijn gaming computer hier laten samenstellen een aantal jaar geleden, en het was super snel geleverd en super behulpzame klantenservice. Altijd als ik wat technische problemen of tips nodig heb, dan kan ik wel bij de klantenservice terecht die bij mij maximaal in 2 uur reageren. Ik ben super tevreden met Paradigit!

Makkelijk bestellen

Het bestellen gaat makkelijke en daarna is het wachten op de levering. Er staat wel morgen in huis. Maar ....... ik hoor niets wel extra betaald voor een avond levering, omdat ik de dag erna s’avonds vrij heb. Ben benieuwd

Perfect!

Een aantal jaar geleden een zelf samengestelde pc gekocht en het werkt nog steeds zo goed als nieuw. De klantenservice is ook erg goed en snel reacties.

Zeer vriendelijk en goed geholpen.

Werd snel en goed geholpen.Binnen 1 minuut had ik gewenste email.

Woensdag besteld en de volgende dag in huis

Snelle levering, langzame klantenservice

Als de klantenservice beter was 5 sterren

Makkelijk bestellen, slechte levering

Ondanks uw belofte voor 23:30 besteld, morgen in huis wacht ik al twee dagen op mijn bestelling. Een klacht indienen via het Helpcenter resulteert in het streven van een reactie binnen 2 werkdagen, nee daar ben ik lekker mee geholpen!

Beste Ralph, Dank u wel voor de review. Wat vervelend dat de bezorging door onze vervoerder vertraagd is. Dat is helaas buiten onze macht om gegaan. Wij zullen hier uiteraard onze contactpersoon van DHL op aanspreken! Nogmaals excuses dat het hen niet gelukt is om het direct te leveren. Vriendelijke groeten, Reina van Paradigit.

Duidelijke site met goede info

het zoeken op jullie site gaat eenvoudig omdat het duidelijk aangegeven word. de prijs /kwalitieits verhouding is ook zeer goed en scherp

Niets op orde

Na 2 jaar besloot mijn custom-made pc er mee op te houden (kapotte voeding). PC naar Paradigit gebracht, maar ze konden de bon niet vinden, dus ik kon weer 3 kwartier in de auto terug. Bon stond gewoon op het aangegeven adres/postcode, dus de administratie is niet helemaal op orde... Het ging een week duren om deze voeding te vervangen, ook zelf vervangen was geen optie. Beetje raar in deze tijd van automatisering dat je je pc voor zoiets kleins een week kwijt bent. Een spoedreparatie was 50 euro, het bedrag waarvoor je al bijna een nieuwe voeding hebt. Besloten deze zelf maar te vervangen en de 'garantie' maar te laten lopen. Rommelige bedrijfsvoering, wat ik ook al bij de aanschaf ervaren heb (lange wachttijd, hogere aanschafkosten). Lekker ergens anders je spullen halen dus...

Beste Sander, Onze welgemeende excuses voor het feit dat het niet gelopen is zoals de bedoeling was. Dit vinden wij erg vervelend. Wanneer er geen onderdelen beschadigd raken bij het openen van uw toestel blijft de garantie in tact. Indien we nog iets voor u kunnen doen, kunt u ons altijd bereiken via klantenservice@paradigit.nl. Nogmaals onze verontschuldigingen. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Het bestellen van een samengesteld systeem is zeer gemakkelijk

Het bestellen van mijn samengesteld systeem ging relatief gemakkelijk. de bestelling plaatsen en de betaling ook. daarna wordt het een lange tijd stil. kennelijk wordt er een configuratiecheck gedaan alvorens er een ontvangstbevestiging volgt. de betaling is dan allang verwerkt. Het voelt niet lekker dat je dan moet bellen en of mailen om iets te vernemen, want op de pagina mijnparadigit staat de bestelling ook nog niet. Dit moet volgens mij beter kunnen, ik koop niet een halfje wit maar een desktop van een flink bedrag. op de bestelpagina staat voortdurend, voor 23:00 uur besteld, morgen in huis, ik snap dat dat voor dit soort bestellingen niet werkt, maar blijf de klant toch betrokken houden bij het proces dat zich nu al 4 dagen op de achtergrond afspeelt.

Heel snel, correct en vriendelijk geholpen.

Het ging heel snel!

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Paradigit houdt me perfect op de hoogte van het bestel- en afleverproces! Super afwikkeling.

Deskundig geholpen door de medewerker

Diverse producten gekocht zoals een laptop / printer en externe harddisk. Ik werd goed geholpen medewerker wist waar hij over praatte

klantvriendelijk

Ik heb mijn eerste ervaring met Paradigit als uitstekend ervaren. Prima voorlichting en uitleg en service. Maar dat was ik van hun voorganger Norrod al gewend....

Prima service en ondersteuning

Vriendelijk geholpen, door winkelmedewerker die daadwerkelijk verstand heeft van de zaken, die hij verkoopt. Goede prijs voor een mooi product, en prima hulp bij de klantenservice.

Levert zoals beloofd!

Paradigit's website is duidelijk en je kunt zonder een account aan te maken bestellen. Ze hadden de iPhone 11 op voorraad, terwijl andere bedrijven uitverkocht waren. Online besteld en kon de mobiel 2 dagen later in winkel ophalen. Ook fijn dat de winkels tot 20:00 uur open zijn. Kortom prima ervaring!

goede service

een fijne ontvangst en een deskundig verhaal

zeer goede ervaring

Product 9 / Ondersteuning 6

Bij paradigit bestelde ik 'Paradigit Home & Office Ultimate i7 9700'. De informatie over het product en de levering van het product was goed. Het product zelf is ook een fantastische machine Toch had ik nog een vraag over het herkennen van mijn linux installatie op een harde schijf die ik zelf ingebouwd heb. Reactie op die vraag kwam vrij snel. Maar met het antwoord kon ik niets, omdat degene die hier antwoord op gaf blijkbaar mijn probleem niet goed genoeg begreep. Uiteindelijk heb ik het zelf op kunnen lossen. Daarom voor product: 9 voor ondersteuning : 6 -- reactie op tijd, antwoord hielp niet

Goede duidelijke en deskundige uitleg bij aankoop van Laptop

Ging naar paradigit voor een bepaalde laptop. Na uitleg bleek dat ik beter een ander type kon kiezen ivm fotobewerking. Thuis had ik weliswaar mij verdiept in bepaalde zaken, maar mijn kennis schoot toch tekort. Dit is nu het voordeel om naar een fysieke winkel te gaan ipv op internet te bestellen.