Filters

10

Uitstekend

Kennis van zaken, goede communicatie en een goede service. Bestellingen worden vlot geleverd en bij eventuele problemen worden deze opgelost

  • Aanbevelen? Ja
2

Garantie bij Paradigit = Geen service maar verkapt verdienmodel

Pas op!! Bij Paradigit betekent garantie GEEN SERVICE richting haar klanten, maar in feite een VERKAPT VERDIENMODEL. Want, als je een artikel terugstuurt voor garantie, kom je terecht in opgezette fuik, waar je niet meer uitkomt zonder eerst flink te betalen... De situatie: Ik koop een HP laptop bij Paradigit, waarvan binnen 6 maanden de verf van één van de toetsen loslaat. Nadat ik foto’s opstuur naar Paradigit ter beoordeling van het probleem en met de vraag of de toets vervangen kan worden onder garantie, krijg ik antwoord van Kai (Paradigit Webcare): “Wat vervelend om te horen dat de verf van het toetsenbord los laat, deze kan je INDERDAAD voor reparatie bij ons aanmelden” en Kai geeft mij een link voor de start van het garantieproces. Na opsturen en VIJF WEKEN wachten met herhaaldelijke navraag waar mijn laptop toch blijft, krijg ik eindelijk antwoord, namelijk dat het probleem tóch niet onder garantie wordt opgelost. Paradigit dwingt mij vervolgens om 74 euro zogenaamde “onderzoekskosten” te betalen, en doe ik dat niet “zal mijn laptop niet worden teruggestuurd maar worden VERNIETIGD”. In plaats van haar verantwoordelijkheid te nemen richting HP (er is immers een jaar fabrieksgarantie) perst Paradigit op deze manier haar klanten af. Wat een ontzettend slechte ervaring bij deze winkel. Ik zal geen ‘cijfer 1’ als beoordeling geven, want de prijzen zijn inderdaad goedkoop. Maar daar is de ‘service’ dus ook naar, dus weet waar je aan begint. Conclusies. > MISLEIDEND – Paradigit maakt heel bewust omzet in het garantieproces; > ONVERANTWOORDELIJK – Klantenservice biedt wel excuses aan, maar neemt geen verantwoordelijkheid door de “onderzoekskosten” te restitueren; > SLECHTE SERVICE – Probleem wordt niet met HP opgelost onder fabrieksgarantie; > ONBETROUWBAAR – Gemaakte toezeggingen wordt niet nagekomen; > CHANTAGE – Klant wordt gedwongen te betalen, krijgt anders de laptop niet terug. Nooit meer Paradigit.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Martijn, Wij vinden het erg spijtig dat uw reparatieaanmelding buiten de garantie werd beschouwd. Dit is onderzocht en beoordeeld door het erkende reparateur van HP. Wij hebben hier geen inspraak op. Uiteraard hebben wij navraag gedaan voor u, maar het standpunt van hen bleef dat de reparatie buiten de garantie viel. Mijn collega heeft inderdaad aangegeven dat u de reparatie binnen de garantieperiode aan kunt melden. Bij iedere reparatie aanmelding binnen de garantie wordt het systeem bij ontvangst onderzocht. Na het advies van mijn collega heeft u een jaar gewacht met het aanmelden van het systeem. In de tussentijd kan het zijn dat de klacht verergerd is. U geeft aan dat uw toestel vernietigd zou worden, wanneer u de onderzoekskosten niet zou betalen, maar dat klopt niet. Het toestel wordt opgeslagen tot de kosten betaald zijn. Ik hoop dat ik u meer inzicht heb kunnen geven over uw reparatie. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met ons via klantenservice@paradigit.nl. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit

8

Snel kunnen beslissen en een duidelijk overzicht

Opzoek naar een nieuwe laptop. - Genoeg keuze - Duidelijke informatie over specificaties - Top prijs/kwaliteit verhouding! - Snelle levering mogelijk

  • Aanbevelen? Ja
1

ridiculous service

Bought a laptop, needed it for the next day, the next after waiting for hours I check my order online, and the code gives nothing, blank page, no emails no nothing, total dark, so I called customer support they said that my order was cancelled and that they didn't know anything about it and I should call my bank, called the bank, and there's nothing wrong with my card, the transaction went thru, the money was sent, but paradigit cancelled my order and was going to refund my money in a few days, so I called back to paradigit to get an answer why, so I can ensure it doesn't happen again as this is an urgent need, they confessed that the money was taken but they cancelled the order for some reason they did not know. So basically lied to me in the first call, and in the second when confronted with the facts just evaded giving an explanation, didn't even try to make it work and ship the laptop today... They don't give a sh*t.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Bruno, Your order was indeed canceled by our customerdesk. The reason for this is that the 3D secure function of your MasterCard is not enabled. For us to accept and process your payment this function needs to be enabled for security and anti fraud reasons. The refund was issued today, you can expect the money back within 1-3 business days. Kind regards, Jay Paradigit Customerdesk.

10

Super snelle afhandeling

Na 10 min na bestellen bij mij fiscfree account al bevestiging dat het in goede orde is ontvangen Product nog niet binnen maar dat komt zeker goed Top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top zaak

Heb alleen maar goede ervaringen Verschillende spullen besteld alles supersnel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Ik heb gebruik gemaakt van de Fiscfree regeling via mijn werkgever. De spelregels waren duidelijk en het aanbod bij Paradigit was groot. De laptop was daarom snel uitgezocht. Ik had nog wel wat advies nodig over een extern geheugen. Na een belletje met de mensen van Paradigit wist ik welke keuze ik het beste kon maken en heb dit setje dan ook direct besteld. 1 september om half acht 's ochtends ging mijn mail met de bestelling de deur uit. Half tien 's avonds het bericht mogen ontvangen dat de bestelling was ontvangen en reeds was verstuurd. Op 3 september was het pakket al binnen. Alles compleet en netjes verpakt. Positief verrast over de snelheid en de wijze waarop je op de hoogte wordt gehouden van de status!

  • Aanbevelen? Ja
8

Supersnelle levering, zeer tevreden

Ik heb een nieuwe iPad Air besteld bij Paradigit. De volgende dag werd hij al geleverd, supersnelle levering dus. Top! Ik ben erg tevreden, niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

Zeer tevreden met de nieuwe chromebook voor mijn dochter.. Ze kan nu gerust haar school werkjes erop oefenen.. Daarom ook nog een tweede besteld voor mijn ander dochter ieder zijn eigen dan kan ze ook verder.. Dank u wel

  • Aanbevelen? Ja
9

top service

Ben geweldig geholpen en kon het product snel afhalen in de winkel

  • Aanbevelen? Ja
9

Fast service and exceptional product advise

I went to buy a game USB controller and got advise and recommendations from the working staff. The controller is top notch and the service was really fast.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon makkelijk en goed

de bestelling gaat super simpel aflevering goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
5

bestellen kost veel tijd

Houd op met dat verplicht inloggen. Een hoop gedoe. Niemand bewaart het wachtwoord. Altijd eerst maar een nieuw wachtwoord aanvragen. Vervolgens weer gedoe bij het schrijven van een review. Je moet voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid. Die moet je eerst zien te vinden. Vervolgens lappen tekst. Dan tenslotte de melding dat de plaatsing van je (matig positieve) review een week wordt tegengehouden. Dat moet toch veel eenvoudiger kunnen en nee, ik hoef geen uitleg waarom het allemaal zo ingewikkeld moet. Op veel andere websites kan dat veel simpeler.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het plaatsen van een bestelling / review veel moeite kost. Op onze webshop bieden we altijd de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen zonder account! Het enige nadeel hierbij is dat de bestellingen/facturen niet overzichtelijk terug te vinden zijn in het algemene klantaccount mocht je deze ooit nodig hebben i.v.m. een retour/reparatie. De wachttijd bij een review via Kiyoh en het verplichte account hierbij kan vervelend zijn, maar is nodig om de reviews betrouwbaar te houden. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Bedankt voor jouw review en ik wens je verder een prettig weekend toe. Met vriendelijke groet, Twan Paradigit klantenservice

1

Na een niet meer te leveren laptop verneem ik, na ik aangegeven heb voor een andere laptop te gaan n

Dacht snel een nieuwe laptop te hebben. Valt vies tegen. Lijken na enkele mails geen actie meer te nemen. Ga zaterdag met vakantie. Zal wel niet meer lukken bij deze firma om

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Wilbert, Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij hebben per e-mail contact met u. Zodra de betaling ontvangen en verwerkt is wordt uw toestel opgestuurd. Indien u het toestel na de vakantie wenst te ontvangen, kunnen wij de datum aanpassen in het systeem. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

10

Helemaal top

Ik heb 2 laptops gekocht bij dit bedrijf zonder enig probleem. Ook hebben ze laptops die alleen hier verkrijgbaar zijn. Kortom erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden via Fiscfree

Via fiscfree een nieuwe MacBook Pro besteld en hier zeer tevreden over. Veel contact gehad met betrokken medewerkers die de extra service verlenen om het juiste model te selecteren. Grote dank voor deze betrokkenheid en ik kijk uit naar de bezorging!

  • Aanbevelen? Ja
2

Paradigit laat de klanten opdraaien voor onkosten!

Wat een verschrikkelijke klantenservice! Twee weken geleden een laptop gekocht bij de Paradigit winkel te Maastricht, helaas was deze niet op voorraad in de winkel. De bestelling zou de volgende dag thuisbezorgd worden, maar na veel telefoontjes naar de bezorgdienst én klantenservice van Paradigit, bleek dat er bij de bezorgdienst iets mis is gegaan met het verzendlabel, waardoor deze zending terug zou worden gestuurd naar Paradigit. Ondertussen bij de winkel in Maastricht dezelfde laptop opnieuw besteld aangezien deze onmisbaar is voor school! Wel moesten wij deze bestelling NOGMAALS AFREKENEN! Het geld van de vorige bestelling wordt pas terug gestort als het pakket weer terecht is, wanneer dit is blijft dus een raadsel.. Klanten zijn gewoon de dupe en mogen opdraaien voor dubbele kosten! De medewerker in de winkel heeft zijn uiterste best gedaan om iets te regelen met de klantenservice, maar helaas kreeg ook hij geen passende oplossing. Er is ook geen supervisor/leidinggevende bereikbaar die ook maar tot een oplossing kan komen! Nu hebben wij dus betaald voor 2 bestellingen, terwijl we er maar 1 hebben ontvangen! Paradigit laat de consument dus opdraaien voor leveringsfouten!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Soraya, Vervelend om te vernemen dat u onze service slecht ervaren heeft. Bij een vermissing is het lastig om direct een oplossing te bieden, omdat er een onderzoek loopt. Ik heb voor u nagekeken en zie dat uw pakket retour is gekomen. Gisteren is de terugbetaling in gang gezet. Deze kunt u binnen enkele werkdagen terug verwachten. Wij zullen dit ook per mail met u communiceren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit

9

Snelle afhandeling van aankoop, beste prijs volgens Tweakers.

Ik heb via Tweakers.net gezocht welke laptop ik zou kopen, dit bleek het goedkoopst te kunnen via Paradigit. De afhandeling was snel en morgen is mijn laptop waarschijnlijk al binnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle verzending, goede laptop

Mooie laptop voor weinig geld. Vrijdagavond besteld, zaterdag ontvangen, blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
6

weinig keus in aanschaf laptop als je hem via je werk besteld

Via mijn werk een laptop aangeschaft (FiscFree) Erg voordelig natuurlijk op deze wijze, echter konden we alleen maar de duurste laptops selecteren. (erg jammer) Het product zal verder prima zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot nu toe altijd gped

In het verleden ook besteld toen ook goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Totally Recommended

Friday ordered, Saturday got my delivery. Very quick service; product just as described. I can recommend for sure!

  • Aanbevelen? Ja
10

Op voorraad scherpe prijs

Oude telefoon ging plotseling kapot. Was een xcover 4. Nu zijn grotere opvolger xcover pro, bevalt goed tot nu toe.

  • Aanbevelen? Ja
6

Bestelling duurde langer dan gedacht, maar is netjes afgeleverd

Toen ik de bestelling plaatste werd er bij gezet dat deze dinsdag geleverd zou worden. Echter was dit niet het geval en is de laptop op donderdag geleverd. Absoluut geen grote ramp alleen is mij dit niet heel duidelijk vermeld via een mail of iets dergelijks. Maar voor de rest is alles prima en is de laptop netjes afgeleverd, dus niks te klagen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd snelle levering

Na een bestelling volgt altijd een snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd