Zeer goed!

De laptop had ik zondagavond besteld en op de website stond erbij dat hij pas op dinsdag geleverd zou worden. Maar we hadden hem maandag al in huis! Zeer snelle levering. De laptop voldoet prima aan onze wensen al is het wel even wennen aan het grijze toetsenbord. Bij het instellen van de diverse apps moest ik wel even goed kijken, maar uiteindelijk is het gelukt. Alle programma's en data zijn inmiddels overgezet.

Snel en goede duidelijke uiteg .

Bestelling kwam 1 dag later dan beloofd.

Goed gevoel bij bestelling

Van klantenservice tot en met levering was alles strak geregeld. Er is een grote keuze bij Paradigit en je krijgt meer computer voor je geld.

goede klantenservice

Ik was zo dom geweest om mijn simkaart vergeten uit mijn telefoon te halen toen ik hem opstuurde ter reparatie, maar na een paar berichtjes en telefoontjes is de simkaart per omgaande naar mij opgestuurd! Klasse! Klantenservice ook goed bereikbaar.

Perfect en snel

Goede prijs en snelle levering Top

Goeie service

Mijn tablet was kapot en er werd gelijk naar gehandeld hopen snel terug te kijken tot nu toe tevreden

Supersnelle levering.

Item na 23.00 u besteld, dag erna geleverd!

Gewoon prima!

Alles perfect, de bestelling, de track en trace en de aflevering.

Geweldige service

Zondagavond een laptop besteld, maandag om 13.00 uur ontvangen. Ze doen wat ze beloven.

bezorging kan veel beter

Heb vorige week een LG 27UL650 scherm besteld, op zondag. in -Mijn Paradigit- stond alleen dat order verwerkt was, geen melding over bezorging oid. Tot mijn verbazing stond dinsdag UPS aan de deur met de bestelde monitor. Nog nooit meegemaakt, zonder bericht vooraf te sturen via mail of track en trace met dag en tijd. Toevallig dat ik thuis was. Verder bevalt mijn nieuwe monitor uitstekend prachtig haarscherp beeld, zeer geschikt voor fotobewerkingen. Als het bezorgen okè was geweest waren 5 sterren op zijn plaats geweest.

Beste Ger, Vervelend om te horen dat u de trackinginformatie niet heeft ontvangen! Ik zal dit naar de betreffende afdeling doorzetten, zodat wij de bestelervaring kunnen verbeteren. Groetjes, Samantha Team Paradigit

Goede prijs, snelle levering

Nooit meer!

Vreselijk bedrijf. Totaal geen meewerking en vreselijk slecht bereikbaar. Ik kocht daar zakelijk, per ongeluk, een tweedehands laptop. Hij werd bezorgt, was zo krom sls een hoepel want hij blijf niet recht staan. Ok, eigen fout dat ik per ongeluk een tweedehands aangeklikt had, maar zo’n kromme is sowieso niet ok. Probeer dan maar eens de boel terug te draaien. Wat een ramp, direct dreigen dat er bij een zakelijk aankoop helaas geen geld terug wordt gegeven in plaats van samen kijken naar een oplossing. Ik vond het echt vreselijk, ik koop hier NOOIT meer iets!!

Beste klant, Dank voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met onze service. Ik ben bang dat het hier om een misverstand gaat. Wij zullen per e-mail reageren wat er precies mis is gegaan. Het is niet onze bedoeling om zakelijke klanten niet te helpen bij een klacht. Ook bij een zakelijke aankoop dient een outlet toestel te voldoen aan de informatie op de website. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Beste prijs online

Ik zocht een nieuwe alles in 1 printer. Waarbij mijn keus viel op de Epson xp-7100. Daarna ging ik op zoek naar de goedkoopste aanbieder. Daarbij kwam ik uitop Coolblue, zij boden de printer aan voor 136 Euro, alleen was hij niet op voorraad met onbekende levertijd. Volgende in de lijst was Paradigit met 149 Euro. Zondag besteld en maandag in huis. Top... niets aan toe te voegen.

Slechte service

Een nieuw beeldscherm gekocht bij Paradigit, is deze binnen 3 maanden stuk. Stuur je hem terug ter controle, pak je hem goed in, schrijf je overal "Breekbaar" op de doos gaat deze nog kapot. De reactie van Paradigit is uw probleem, niet dan van ons. Kijk maar naar de goed verstopte voorwaarden. Een goede leer voor de volgende keer, koop niet bij een online winkel zoals Paradigit maar gewoon in de binnenstad. #alserdanwatiskanjegewoonterug

Beste Richard, Wat vervelend om te horen dat uw nieuwe beeldscherm stuk is gegaan. Wij willen graag met u meedenken naar een passende oplossing. We nemen vandaag telefonisch contact met u op. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

UItstekende servise

Dit was en is nog een perfecte zaak vroeger op de hcc beurzen en nu ook nog perfect hou zo vol

niet klantgericht

Ben bij een zakelijke bestelling 1000% zeker van wat je besteld. Je kunt absoluut niet meer onder je koop vandaan of ruilen tegen een ander product.

Beste L. Schoonus, Bedankt voor het schrijven van uw review op Kiyoh. U heeft ook dezelfde review op Trustpilot.nl geplaatst. Ook op Trustpilot.nl hebben wij een reactie achter gelaten. Het spijt ons dat er geen herroepingsrecht geldt voor zakelijke aankopen. Toch hopen wij dat u ons in de toekomst nog een kans geeft. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit

Customer support reageert niet

2 dezelfde schermen gekocht en 1 daarvan binnen een maand stuk. Monitor teruggestuurd voor reparatie. Kreeg een email terug dat ze het probleem niet hebben gevonden en stuurde het product terug. Monitor meteen getest op dezelfde kabels als het andere identieke scherm en het werkt nog steeds niet. Neem weer contact op en wacht al meer dan een week op antwoord. Website geeft aan binnen 2 werkdagen te antwoorden.

Beste Devin, Vervelend om te vernemen dat u onze service slecht heeft ervaren. Wij hebben uw monitor nagekeken en de klacht is niet geconstateerd. Mijn collega heeft uw ticket in behandeling en gaat contact met u opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

snelle afwikkeling bij het bestellen

voor de eerste keer besteld geen problemen ondervonden

zondagavond besteld maandagmiddag al in huis TOP

Waardeloos, genegeerd

Een laptop gekocht bij paradigit, netjes betaald en ontvangen, ik was niet tevreden met de aankoop dus heb de laptop terug gestuurd. Nooit het geld van terug ontvangen. Ze beweten dat ze het hebben overgemaakt maar dat is nooit gebeurd. Mijn eigen bank geeft aan nog geen transactie te hebben ontvangen. Ben inmiddels al 2 maanden bezig om mn geld terug te krijgen. Maar ik word telkens genegeerd en niet serieus genomen.

Beste Ilya, Vervelend om te vernemen dat u de betaling nog niet heeft ontvangen. Echter is de terugbetaling vanuit ons systeem verwerkt. Hiervan hebben wij de printscreen naar u gestuurd. Onze administratie is aan het uitzoeken wat er mis is gegaan en komt hier zo snel mogelijk op terug. Zodra de informatie er is zullen wij u op de hoogte stellen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Op de aanlevering van de laptop geen negatieve opmerking, zeer snelle levering en degelijk verpakt

snelle levering en zeer degelijke verpakking. De laptop voldoet na het installeren van e.e.a. goed

Zondag avond een laptop besteld en maandag al in huis. Helemaal top. De laptop zelf, een msi werkt perfect.

In het weekend begaf de oude laptop het. Op zaterdagavond een nieuwe besteld. Op de site stond dat deze op dinsdag geleverd zou worden. Maar de laptop werd al op maandagochtend geleverd! Superblij met deze snelle service, en ook alles helemaal in orde.

Zeer slechte ervaring! Bedrieglijke website!

Bedriegelijke website en oplichterij! Op hun website staan 2 slagzinnen; voor 23u30 besteld, volgende dag geleverd & 14 dagen retourrecht. Laptop besteld die we dringend nodig hadden, laptop komt pas een week later aan waardoor we noodgedwongen elders een andere bestelden. We melden dit zowel via mail als telefonisch aan paradigit om de bestelling te annuleren daar ze hun afspraak van levering niet nakwamen. Laptop komt een week later aan, we vragen onmiddellijk het retourrecht aan en dit weigeren ze 3 keer! Bovendien staat in de advertentie nergens dat de laptop een qwerty toetsenbord heeft. Zeer ontevreden! Ik raad iedereen deze site af!

Beste Sophie, Bedankt voor het schrijven van uw review op KiYoh. U heeft ook een review op Trustpilot.nl geplaatst. Ook op Trustpilot.nl hebben wij een reactie achter gelaten. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Op onze website wordt er in het winkelmandje tijdens het plaatsen van de bestelling weergegeven dat een bezorging vertraging op kan lopen wegens de drukte. "Let op: Het is erg druk. Daardoor kan de bezorging van uw pakket en een reactie van onze klantenservice langer duren dan dat u van ons gewend bent. Onze excuses." Ook wordt er in de specificaties van het product weergegeven dat het om een QWERTY toetsenbord gaat. Bij zakelijke aankopen is er inderdaad geen herroepingsrecht. Echter kan er bij een klacht bekeken worden wat voor mogelijkheden er zijn. Wij vinden het jammer dat u ons slecht beoordeeld op informatie wat u zelf had kunnen zien voor het plaatsen van uw bestelling. Echter hopen wij dat wij uw klacht alsnog goed hebben opgelost en zien u graag terug als klant. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.