Waardeloos, genegeerd

Een laptop gekocht bij paradigit, netjes betaald en ontvangen, ik was niet tevreden met de aankoop dus heb de laptop terug gestuurd. Nooit het geld van terug ontvangen. Ze beweten dat ze het hebben overgemaakt maar dat is nooit gebeurd. Mijn eigen bank geeft aan nog geen transactie te hebben ontvangen. Ben inmiddels al 2 maanden bezig om mn geld terug te krijgen. Maar ik word telkens genegeerd en niet serieus genomen.

Beste Ilya, Vervelend om te vernemen dat u de betaling nog niet heeft ontvangen. Echter is de terugbetaling vanuit ons systeem verwerkt. Hiervan hebben wij de printscreen naar u gestuurd. Onze administratie is aan het uitzoeken wat er mis is gegaan en komt hier zo snel mogelijk op terug. Zodra de informatie er is zullen wij u op de hoogte stellen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Op de aanlevering van de laptop geen negatieve opmerking, zeer snelle levering en degelijk verpakt

snelle levering en zeer degelijke verpakking. De laptop voldoet na het installeren van e.e.a. goed

Zondag avond een laptop besteld en maandag al in huis. Helemaal top. De laptop zelf, een msi werkt perfect.

In het weekend begaf de oude laptop het. Op zaterdagavond een nieuwe besteld. Op de site stond dat deze op dinsdag geleverd zou worden. Maar de laptop werd al op maandagochtend geleverd! Superblij met deze snelle service, en ook alles helemaal in orde.

Zeer slechte ervaring! Bedrieglijke website!

Bedriegelijke website en oplichterij! Op hun website staan 2 slagzinnen; voor 23u30 besteld, volgende dag geleverd & 14 dagen retourrecht. Laptop besteld die we dringend nodig hadden, laptop komt pas een week later aan waardoor we noodgedwongen elders een andere bestelden. We melden dit zowel via mail als telefonisch aan paradigit om de bestelling te annuleren daar ze hun afspraak van levering niet nakwamen. Laptop komt een week later aan, we vragen onmiddellijk het retourrecht aan en dit weigeren ze 3 keer! Bovendien staat in de advertentie nergens dat de laptop een qwerty toetsenbord heeft. Zeer ontevreden! Ik raad iedereen deze site af!

Beste Sophie, Bedankt voor het schrijven van uw review op KiYoh. U heeft ook een review op Trustpilot.nl geplaatst. Ook op Trustpilot.nl hebben wij een reactie achter gelaten. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Op onze website wordt er in het winkelmandje tijdens het plaatsen van de bestelling weergegeven dat een bezorging vertraging op kan lopen wegens de drukte. "Let op: Het is erg druk. Daardoor kan de bezorging van uw pakket en een reactie van onze klantenservice langer duren dan dat u van ons gewend bent. Onze excuses." Ook wordt er in de specificaties van het product weergegeven dat het om een QWERTY toetsenbord gaat. Bij zakelijke aankopen is er inderdaad geen herroepingsrecht. Echter kan er bij een klacht bekeken worden wat voor mogelijkheden er zijn. Wij vinden het jammer dat u ons slecht beoordeeld op informatie wat u zelf had kunnen zien voor het plaatsen van uw bestelling. Echter hopen wij dat wij uw klacht alsnog goed hebben opgelost en zien u graag terug als klant. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Boven verwachting

Super snel Top!

prima service

Snelle, correcte levering

Spullen besteld goede info omtrent levering. Levering sneller aanwezig dan oorspronkelijk aangegeven.

Ik zou echt niet weten hoe de service beter kan.

Alles is prima geregeld.

gewoon snelle levering

Goede website

Snelle levering zaterdag besteld Dinsdag in huis

Een keuze gemaakt uit de top 10 van jullie laptops.snelle levering

Totaal niks op aan te merken en zeer vlotte verzending. Top.

Uitstekende afhandeling van mijn bestelling, zeer vlot en dat tussen Kerst en Nieuwjaar.

Ruim aanbod - duidelijke beschrijvingen - goede prijs en snelle levering

Lenevo laptop bij Paradigit gekocht uit het uitgebreide assortiment. Volledige en overzichtelijke specificaties worden weergegeven. Ik had laptop in het weekend besteld en bij het plaatsen van de order werd aangegeven dat ik hem dinsdag zou ontvangen. Ik kreeg hem ‘s maandags echter al! Ook de prijzen bij Paradigit zijn prima!

Prima levering en heel snel. Echt top

Snelle levering en goede producten en goede prijzen.

redelijk

Snelle levering van mijn 2 APC UPS voedingen. Helaas 1 exemplaar is defect (binnen 2 uur). Nu kan Paradidgit laten zien dat ze een goede service geven. Wil graag snel een nieuw exemplaar of geld terug. Ik wacht het af.

Prima producten, snelle levering

De webshop werkt makkelijk en snel. De producten zijn prima en vlug geleverd. Ik zal hier zeker weer iets kopen!

Snelle levering uit voorraad volgens afspraak.

Ik was op zoek naar een USB-C HUB van Sitecom. Ik heb eerst wel gewacht of Paradigit de HUB uit voorraad kon leveren, omdat ik ook een aantal kritische beoordelingen had gelezen over hun levertijden. Al met al een goed en scherp geprijsd product ontvangen.

Met een kleine onderbreking was het van bestelling tot aflevering in orde.

Na een uitgebreide zoektocht een stevige Acer Desktop besteld. Proces ging zoals te verwachten was : goed. Over voortgang werd ik geïnformeerd, maar wel een beetje cryptisch : 'voor uw en onze veiligheid is er een controle, die de aflevering kan vertragen'. Nadere telefonische informatie gaf, dat deze bestelling deelt uitmaakte van een (administratieve) steekproef, waarbij alles van a tot z werd nagelopen, iets dat tot enige vertraging aanleiding kon zijn. Wat mij betreft geen probleem, maar de voortgangsinformatie bood daarvoor weinig duidelijkheid. Uiteindelijk was het resultaat dat op tijd werd afgeleverd. Kortom tevreden derhalve met eindresultaat.

Kennis van zaken, goede communicatie en een goede service. Bestellingen worden vlot geleverd en bij eventuele problemen worden deze opgelost

Garantie bij Paradigit = Geen service maar verkapt verdienmodel

Pas op!! Bij Paradigit betekent garantie GEEN SERVICE richting haar klanten, maar in feite een VERKAPT VERDIENMODEL. Want, als je een artikel terugstuurt voor garantie, kom je terecht in opgezette fuik, waar je niet meer uitkomt zonder eerst flink te betalen... De situatie: Ik koop een HP laptop bij Paradigit, waarvan binnen 6 maanden de verf van één van de toetsen loslaat. Nadat ik foto’s opstuur naar Paradigit ter beoordeling van het probleem en met de vraag of de toets vervangen kan worden onder garantie, krijg ik antwoord van Kai (Paradigit Webcare): “Wat vervelend om te horen dat de verf van het toetsenbord los laat, deze kan je INDERDAAD voor reparatie bij ons aanmelden” en Kai geeft mij een link voor de start van het garantieproces. Na opsturen en VIJF WEKEN wachten met herhaaldelijke navraag waar mijn laptop toch blijft, krijg ik eindelijk antwoord, namelijk dat het probleem tóch niet onder garantie wordt opgelost. Paradigit dwingt mij vervolgens om 74 euro zogenaamde “onderzoekskosten” te betalen, en doe ik dat niet “zal mijn laptop niet worden teruggestuurd maar worden VERNIETIGD”. In plaats van haar verantwoordelijkheid te nemen richting HP (er is immers een jaar fabrieksgarantie) perst Paradigit op deze manier haar klanten af. Wat een ontzettend slechte ervaring bij deze winkel. Ik zal geen ‘cijfer 1’ als beoordeling geven, want de prijzen zijn inderdaad goedkoop. Maar daar is de ‘service’ dus ook naar, dus weet waar je aan begint. Conclusies. > MISLEIDEND – Paradigit maakt heel bewust omzet in het garantieproces; > ONVERANTWOORDELIJK – Klantenservice biedt wel excuses aan, maar neemt geen verantwoordelijkheid door de “onderzoekskosten” te restitueren; > SLECHTE SERVICE – Probleem wordt niet met HP opgelost onder fabrieksgarantie; > ONBETROUWBAAR – Gemaakte toezeggingen wordt niet nagekomen; > CHANTAGE – Klant wordt gedwongen te betalen, krijgt anders de laptop niet terug. Nooit meer Paradigit.

Beste Martijn, Wij vinden het erg spijtig dat uw reparatieaanmelding buiten de garantie werd beschouwd. Dit is onderzocht en beoordeeld door het erkende reparateur van HP. Wij hebben hier geen inspraak op. Uiteraard hebben wij navraag gedaan voor u, maar het standpunt van hen bleef dat de reparatie buiten de garantie viel. Mijn collega heeft inderdaad aangegeven dat u de reparatie binnen de garantieperiode aan kunt melden. Bij iedere reparatie aanmelding binnen de garantie wordt het systeem bij ontvangst onderzocht. Na het advies van mijn collega heeft u een jaar gewacht met het aanmelden van het systeem. In de tussentijd kan het zijn dat de klacht verergerd is. U geeft aan dat uw toestel vernietigd zou worden, wanneer u de onderzoekskosten niet zou betalen, maar dat klopt niet. Het toestel wordt opgeslagen tot de kosten betaald zijn. Ik hoop dat ik u meer inzicht heb kunnen geven over uw reparatie. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met ons via klantenservice@paradigit.nl. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit

Snel kunnen beslissen en een duidelijk overzicht

Opzoek naar een nieuwe laptop. - Genoeg keuze - Duidelijke informatie over specificaties - Top prijs/kwaliteit verhouding! - Snelle levering mogelijk

ridiculous service

Bought a laptop, needed it for the next day, the next after waiting for hours I check my order online, and the code gives nothing, blank page, no emails no nothing, total dark, so I called customer support they said that my order was cancelled and that they didn't know anything about it and I should call my bank, called the bank, and there's nothing wrong with my card, the transaction went thru, the money was sent, but paradigit cancelled my order and was going to refund my money in a few days, so I called back to paradigit to get an answer why, so I can ensure it doesn't happen again as this is an urgent need, they confessed that the money was taken but they cancelled the order for some reason they did not know. So basically lied to me in the first call, and in the second when confronted with the facts just evaded giving an explanation, didn't even try to make it work and ship the laptop today... They don't give a sh*t.

Hi Bruno, Your order was indeed canceled by our customerdesk. The reason for this is that the 3D secure function of your MasterCard is not enabled. For us to accept and process your payment this function needs to be enabled for security and anti fraud reasons. The refund was issued today, you can expect the money back within 1-3 business days. Kind regards, Jay Paradigit Customerdesk.

Super snelle afhandeling

Na 10 min na bestellen bij mij fiscfree account al bevestiging dat het in goede orde is ontvangen Product nog niet binnen maar dat komt zeker goed Top!!