Alles zo als afgesproken.

slecht

mijn ervaring is slecht je besteld wat en dan wordt het maar niet geleverd of dat er verteld wordt dat je bestelling later komt dus ik zeg een slechte ervaring voor mij geen paradigit meer zolang jullie de service niet verbetteren in de winkels en online echt slecht

Beste Hein, Bedankt voor de review. Met uw gegevens krijg ik helaas geen bestelling gevonden. Kunt u het ordernummer doorgeven in een mail naar klantenservice@paradigit.nl? Dan ga ik het meteen voor u uitzoeken en zorg ik ervoor u een statusupdate van uw bestelling krijgt. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Laptop beschadigd teruggestuurd na reparatie

Na een reparatie aan de trackpad die binnen de garantie viel was de laptop met een gekrast scherm teruggestuurd. Na meerdere malen contact te hebben gehad maar opgegeven. Je word niet serieus genomen en je moet betalen voor überhaupt een prijsindicatie wat het zou kosten om het te laten repareren.

Beste Thymen, Wij gaan uw klacht opnieuw bekijken samen met de reparateur en gaan u zo snel mogelijk via de e-mail informeren, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Onvolledige bestelling

Deze je er was mijn bestelling niet compleet. Ik heb 2 producten besteld en kreeg er maar 1

Beste Tanny, Ik zie dat uw bestelling in 2 delen is verstuurd, omdat een product rechtstreeks vanuit de leverancier wordt verstuurd. Mocht u de bestelling niet volledig hebben ontvangen, dan ontvangen wij graag uw gegevens op klantenservice@paradigit.nl. Onze excuses voor de verwarring. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

toppers

bestelling verkeerd genoteerd even gemaild binnen 2 dagen opgelost wat een toppers

Zeer nette en snelle service

Alles werd makkelijk toon baar gezet. Duidelijke omschrijving en snelle service.

Vandaag met Michiel van Paradigit gesproken met een probleempje. Goed te woord gestaan en meteen opgelost. Prima service.

Duidelijke website, reageren snel, fantastisch.

Via werk op deze site gekomen. Fijne ervaring.

Verwacht zoals gedacht.. levertijd ook super

Duidelijk omschrijving en snelle levering

Ik vond de website erg duidelijk. De producten ook. De levering was optijd. En de producten zijn naar wens!

Duidelijk antwoord op mijn vraag vervanging cmos van laptop

Jammer dat ik niet doorverwezen wordt naar een andere partij wanneer de cmos batterij gesoldeerd is!

Snelle levering zoals aangegeven.

Goede service en mooi product

Geen klachten, alles verliep top!

Netjes behandeld

Doordat ik even na gevraagd had of ik het artikel toch kon kopen ook al had ik niet genoeg gespaard, kreeg ik als antwoord dat een bij betaling geen probleem was. Daar ben ik heel blij mee. Dan kan ik het artikel alsnog bestellen.

Consument vriendelijk

Bij Paradigit maakt men het de consument erg makkelijk. Je hebt namenlijk keus uit vooraf samengestelde computers maar kunt als je dat wilt ze ook nog uitbreiden.

Snelle levering, mooie laptop!

Ik ben erg tevreden over hoe snel de laptop op de mat lag. Hij ziet er mooi uit en is fijn snel.

bestelling is geplaatst

nu afwachten wanneer en hoe het aankomt.

Fantastic

Snel geleverd en mooi product zal vaker bestellen

Uitstekend!

Heerlijk zo te bestellen en niks hoeven te betalen.

Snel en goed geholpen

Snelle en goede service .reden om vaker wat te bestellen

duidelijke site waar je goed kan zien en zoeken :)

Wel verkopen, maar dan niet kunnen leveren

Nu 2 keer achter elkaar iets besteld, dat op voorraad staat op de website en dan toch niet leverbaar is. Elke keer een ander excuus. Bij het eerste artikel zelfs weken moeten wachten, nu de order maar geannuleerd.

Beste Inge, Bedankt voor uw bericht. Wij doen in deze tijden ons uiterste best om alle producten en bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te leveren. Ook wij en onze leveranciers ondervinden momenteel hinder van het coronavirus, waardoor de bevoorrading net iets langer op zich laat wachten dat u van ons gewend bent. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

In een woord “fantastisch”

Het is fantastisch om via het spaar systeem om zonodig op het juiste moment te bestellen . Nu 2 maal gedaan en het is elke keer heel correct afgeleverd Dank je wel

Vlotte en snelle levering

Ik vind het prijsverschil tov andere online aanbieders wel erg groot. Ik bestel Apple Airpots en het verschil is 50 euro.

Heb via mijn werkgever een Apple MacBook Air gekocht, een perfecte laptop. Ik kwam via mijn werkgever bij Paradigit, zeer goede service en binnen 1 dag geleverd. Alleen kon ik de factuur niet vinden, dus even gebeld met paradigit en binnen 1 min de factuur in mijn mailbox. Voor zover ben ik zeer tevreden over de geboden service.