Goed advies in de winkel

Wij hebben 2 laptops aangeschaft en hebben van te voren advies gevraagd bij Paradigit in Eindhoven en zijn daarbij uitstekend geholpen. Er werd alle tijd genomen om ons te adviseren. We kregen goed advies en vooral een duidelijke uitleg wat voor onze wensen de beste apparaten zouden zijn.Top!

geweldig en makkelijk

Geweldig en makkelijk

Slechte service

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het pakket, laptop en laptop tas zijn kwijt. 2x gebeld maar niemand gaat er daadwerkelijk achter aan en ik kan alleen maar afwachten. Campusshop mailt alleen naar dhl en daarna hoor ik niets meer en kan ik alleen maar afwachten op hun onderzoek. Ik heb alles keurig direct betaald, waarom sturen ze niet mijn zending alsnog op en vervolgen dan hun onderzoek?? Wij blijven elke dag thuis in de hoop dat er geleverd gaat worden. Kortom zeer slechte en teleurstellende service!!!!!!

Snelle levering én service

Mijn nieuwe laptop snel ontvangen. Helaas bleek een toets los te zitten bij het uitpakken. Online contact opgenomen met Paradigit en binnen een dag reactie met de opties welke ondernomen konden worden, duidelijk en overzichtelijk. Én dit alles in het weekend, super fijn!

Goede service in de Winkel, Maar er is wel een minpuntje!

Er moet toch echt iets gedaan worden aan de adressering van de accounts. Rede: ik woon sinds bijna twee jaar op mijn huidige adres. Maar in uw systeem staat de vorige bewoner nog steeds op dit adres ingeschreven. Het is erg vervelend als de naam van de geadresseerde, de vorige bewoner blijkt te zijn. In de winkel heb ik aangegeven dat niet prettig te vinden. Uw medewerker, kan dit naar zijn zeggen, niet wijzigen, ik hoop dat dit euvel snel opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Twan

Zeer goede service

Ik heb een laptop gekocht en per ongeluk Engels geïnstalleerd kreeg dat er niet meer af ben naar de winkel gegaan die hebben het weer op Nederlands gezet geweldige service Nog bedankt

Mijn ervaring was in het algemeen goed.

Ik heb alleen wel even moeten zoeken naar de bevestigingsmail, aangezien deze in de 'Reclame' folder geplaatst werd. Ik maakte me in eerste instantie dus wel even zorgen of de bestelling wel gelukt was. Ik hoop dat dat verbeterd kan worden. Verder was alles prima.

Groot aanbod op de website, gemakkelijk te bestellen. Levering volgens afspraak. Top !

Probleemloos!

Gisteren mijn nieuwe desktop pc uitgezocht met deskundige assistentie van Paradogit. Vandaag geleverd (een uur geleden) en nu werkt het al!

Kon niet beter wensen.

Dinsdagmiddag 15.00 uur besteld, volgende dag voor 12 uur PC in huis, en tussentijds goed te volgen. Perfect, en sneller kan haast niet. Keurig verpakt.

We zijn zeer goed geholpen en duidelijke uitleg gehad. En het bestelde product was zeer snel binnen. Top

NOOIT NOOIT WEER!

Zaterdag 16 mei heb ik mijn laptop ingeleverd bij filiaal Groningen met de woorden van een personeelslid aldaar: het kan wel 2-3 weken duren voordat hij terug is. Ik vroeg of hij naar het factuuradres gestuurd kon worden en dat was geen probleem. 1.5 week!! later kreeg ik een mailtje dat mijn laptop was aangekomen bij de reparateur en dat het vanaf dat moment wel 4!! Weken kon duren…. Gemaild met Paradigit, reactie… spijtig enz… nietszeggend antwoord… Geruime tijd hoor ik niks, dus maar weer eens aan de bel getrokken. Lang wachten voor de telefoon, niet echt prettig. Men ging kijken en jawel, er kwam beweging in! Een dag later lag er een offerte in de bus voor reparatie. Reparatie van een kapot scharnier, binnen 1.5 jaar na aankoop van een laptop van € 799 moest, echt waar. € 848,29 kosten! En het viel NIET onder de garantie. Ik mocht de laptop ook terug ontvangen, dat kost “slechts” € 74. Ik heb die € 74 direct (11 juni) onder protest overgemaakt en contact gezocht met Paradigit. De laptop zou terug gestuurd worden. Wat er echter gebeurde… geen laptop. Dus maar weer gebeld. Niemand wist wat er aan de had was, totdat er 1 doorpakte en uiteindelijk was de laptop 19 Juni bij filiaal Groningen binnen. Wederom een week verloren zonder goede reden. Ik heb mijn laptop daarna naar een lokale reparateur gebracht die hem, met originele onderdelen, kan repareren voor € 140,= of op de goedkopere “gamma manier” voor een bedrag rond de € 40. Dit verhaal heb ik bij Paradigit neergelegd en een voorstel gedaan ter genoegdoening. Paradigit wil niks, antwoord… spijtig enz…. Dat de laptop zo lang onderweg is geweest komt door de reparatieservice… niet door Paradigit. Nee Paradigit, ik heb mijn laptop voor reparatie bij jullie afgegeven en niet bij de reparatieservice. JULLIE zijn verantwoordelijk! Al met al is mijn 1.5 jaar oude laptop onnodig lang weg geweest, is hij niet gerepareerd en heeft het me nog geld gekost ook nog. 1 x een aankoop gedaan maar NOOIT weer

Beste Gerald, Wij hebben contact gehad via de e-mail over uw reparatie aanmelding. Hierbij heb ik aangegeven het erg vervelend te vinden dat uw aanmelding niet naar tevredenheid is gelopen. Mijn collega uit het filiaal heeft een schatting gedaan van een reparatie binnen de garantie. Uw toestel is onderzocht en daarbij is schade ontdekt. Bij schade duurt een reparatieduur langer vanwege het onderzoek en de prijsopgave die opgemaakt wordt. Wij kunnen helaas geen uitspraken doen van andere reparateurs die eventueel goedkoper zijn. Onze reparateur is HP gecertificeerd en geeft 3 maanden garantie op de reparatie. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Snel duidelijk en super vriendelijk

Je weet gelijk waar je aan toe bent fijne service

niet goed en ik ervaar nog steeds

Op 10 juli rond de middag het ik bij jullie een laptop, Acer Aspire 3 A317-51G-52X2, besteld. Deze zou afgeleverd worden bij het bedrijf dat mijn laptops onderhoud. PB-ICT, Nijverheidsstraat 8, 5961 PJ HORST. Ik gebruik een en ander voor mijn bedrijf. De laptop zou binnen twee dagen geleverd worden maar het is nu maandagavond (13 juli 21.00 uur) en hij is nog niet geleverd. Het online volgen van de zending staat nog steeds op zaterdag 5.15 uur locatie Oirschot. Ik wil morgen op vakantie gaan en alle content van de oude 17 inch laptop moet nog overgezet worden. Dat wordt dus krap. En daar ben ik, en zeker mijn vriendin, niet blij mee aangezien we nu waarschijnlijk pas woensdag kunnen vertrekken. Laptop moet mee i.v.m. werk. Groet, Hein van der Kroft - KroftCommunicatie - hein@kroftcommunicatie.nl

Beste Hein, Vervelend om te vernemen dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en in behandeling genomen. Wij gaan uitzoeken wat er mis is gegaan en gaan u op de hoogte houden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Telefonisch! Vlotte en duidelijke uitleg waardoor ik mijn keuze definitief kon maken.

Vriendelijk en deskundig geholpen via telefoon en email. Nu een prima keuze kunnen maken voor een nieuwe desktop.

Zeer goede en duidelijke uitleg bij aanschaf nieuwe desktop

Bij de aanschaf van mijn nieuwe pc werd me op een deskundige manier uitleg gegeven. De vriendelijkheid van de medewerkers in het filiaal Maastricht was ook een van de redenen dat ik met een goed gevoel tot de aankoop ben over gegaan.

Hele goede service en mooie producten

Ik heb een koptelefoon besteld en die kwam al heel snel binnen. Goede service en snelle antwoorden. Top site!

Beste Phébe, Fijn om te horen dat u erg tevreden bent over ons. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Stijlvolle en degelijke smartwatch

De smartwatch voelt degelijk aan en werkt echt super goed met mijn Motorola Moto G Plus ! Helemaal blij mee.

Beste Rob, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u erg blij bent met uw aankoop. Veel plezier ermee en mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Veel te lang gewacht, herhaaldelijk afspraken geschonden en geen gepaste oplossing aangeboden

Stel je voor, je bestelt een product (webcam). Ze beloven binnen 7 dagen te leveren. 7 dagen worden 14 dagen, worden 21 dagen, ga zo maar door en het worden ruim 3 maanden. In de tussentijd hebben ze op wel 10 verschillende momenten nieuwe leverdata afgesproken. Niets is nagekomen. Antwoord van Paradigit na klachten: Ach, je kan kosteloos annuleren. Lekker makkelijk. Stel je voor dat je een taart bestelt voor je bruiloft en de bakker levert niet. Na het feestje zegt de bakker: Ach, je kan kosteloos annuleren. Wanneer je vraagt om een (kleine) schadevergoeding, ook omdat je andere kosten hierdoor hebt moeten maken en het geheel in lijn is met hun eigen algemene voorwaarden en in lijn met het geldend Nederlands recht, dan zijn opeens de wetten van de logica, fatsoenlijke argumentatie en gezond verstand afwezig bij Paradigit. Je vraagt of ze dan een jurist hiernaar willen laten kijken, die er wel verstand van heeft en er iets zinnigs over kan zeggen, maar ook dat willen ze niet. Hun excuus: leverancier was te laat (beetje schuilen achter anderen waar ze zelf risico voor dragen dus). Beloof dan ook niet iets wat je niet waar kan maken! En neem anders je verantwoordelijkheid. Of kom desnoods je eigen algemene voorwaarden na. Niets van dit alles kan je verwachten bij Paradigit. Gaat alles goed, dan is er geen probleem. Maar doet Paradigit iets fout, dan zullen ze daar zeker geen verantwoordelijkheid voor nemen. Heel triest. Te meer nu het product elders in de tussentijd duurder is geworden. Het verschil willen ze ook niet vergoeden. (Zijn ze eigenlijk wel verplicht, maar daarvoor moet je dan naar de rechter en dat is weer gedoe en nog meer kosten). Mijn advies: ga naar een concurrent. Genoeg andere webshops die keurig zaken doen en problemen waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn ook keurig oplossen. Ik deed hier vroeger ook soms een bestelling, maar nu nooit meer. Afijn, jammer dat ik de hele mailconversatie niet integraal kan posten. Die spreekt voor zich.

Beste meneer Bahreman, Bedankt voor u reactie, vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Helaas was de door u bestelde webcam niet leverbaar vanwege de omstandigheden rond COVID-19. Tijdens het gehele order process bent u door middel van enkele mailtjes op de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum vanuit onze leverancier. We vinden het spijtig dat dit zo is gelopen maar dit ging buiten onze macht om. Via de inkopers hebben wij getracht de voorraad van de webcams zo snel mogelijk te ontvangen. Inmiddels hebben wij uw retour aanvraag ontvangen en zullen geen verzendkosten in rekening brengen voor het retour sturen. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Daniel van Paradigit

Goede en snelle levering!

Via United Consumers een bestelling geplaatst. Via e-mail direct bevestigd en uitlevering in gang gezet via DHL. Bestelling cnf info ontvangen.

Plezierig contact

Aan de telefoon zijn de mensen netjes, geven direct antwoord op je vraag. Hele goede service. Je wordt plezierig geholpen.

Besteld en de volgende dag geleverd heel fijn

De reparatie is erg fijn

ik vind het erg fijn dat het laten repareren van mijn laptop erg soepel gaat, ondanks de hele corona situatie was mijn garantie net verlopen en toch doen jullie daar niet moeilijk over, helemaal top.

Goede producten, goede prijs en goede service

Alhoewel ik het product nog niet ontvangen heb is de ervaring van het aankoopproces zeer goed.

prima service

Had een kapotte desktop. Deze moest opgestuurd worden maar ook de factuur kon ik niet meer uitprinten. Alle papieren die nodig waren voor garantie herstel was snel geregeld inclusief een kopie van de factuur. Top!