Zo goed als vanouds

Zeer snelle levering, duidelijke omschrijving. En de prijs is ook laag.

zoals altijd super

zoals altijd super alleen jammer dat de winkel weg is in eindhoven die missen we ECHT

Niets te klagen

Keurige levering en heel blij met mijn nieuwe NAS

Mijn nieuwe NAS bij Paradigit besteld om dat zij een scherpe prijs hadden voor mijn nieuwe Synology 218 inclusief 2 disks. De levering was zoals gepland en alles was kerug verpakt.

Beste Harmen, Fijn om te lezen dat alles goed en naar wens is gegaan! Via deze weg zouden wij u heel erg veel plezier met uw NAS en natuurlijk de schijven willen wensen. Wij hopen u natuurlijk ooit weer te mogen verwelkomen op onze webshop, mocht u in de tussentijd nog vragen hebben voor ons, aarzel dan niet om ons een berichtje te sturen! Met vriendelijke groet, Rob Team Paradigit

Snel, makkelijke installatie en updates

Snel, makkelijke installatie en updates

Geweldig mooie Lenovo laptop

Voor mijn echtgenote had een laptop nodig. Zij wilde een kleine laptop . Ik kwam toen op jullie site de Lenovo 14 inch tegen met een I3 processor en 512 GB opslag. Mijn vrouw is er erg blij mee en gebruikt deze graag. De laptop is ook erg snel en start erg snel op.

Bezorging volgens afspraak ,(op tijd)

top!

Een laptop besteld voor mijn dochter, keuze gemaakt op de zeer volledige informatie op de website en snel geleverd zoals ook beloofd wordt op de site.

Erg goed.

Netjes en snel geleverd

Prijs en kwaliteit is perfect en snel geleverd, zeer tevreden.

Mijn ervaring is uitstekend

Mijn bestelling was op tijd binnen op de afgesproken dag.

Bestelling en levering van een WinPC verliep helder en snel

Positief, snel en effectief. In het bestelproces kan wellicht iets handiger bijv. t.a.v. het aanbieden van Win10Pro (straks Win11Pro) ipv de Win10Home versie, maar het proces verlief uitstekend. Misschein ook handig om de Windows licentiecode per mail aan te leveren ipv alleen op de sticker acher op de PC, maar ook dat is een detail. BTW. Als je zoals ik Paradigit beoordeelt via kiyoh wordt je IP adres (wel transparant) opgeslagen. Onnozel en onnodig.

Hallo Bram, Onwijs bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te lezen dat je zo positief over ons bent. Bedankt voor het meedenken, hier kunnen wij zeker wel eens naar gaan kijken. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Simone Team Paradigit

Duidelijke website waarmee ik gemakelijk mijn keuze kon maken. Mijn laptop is zeer snel geleverd en ziet er keurig uit. Zondagmiddag besteld en maandagochtend al in huis. Alle lof hiervoor.

Hallo Ton, Onwijs bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat alles zo gemakkelijk en snel is verlopen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Simone Team Paradigit

Duidelijke website en snel en goed geleverd

Op de website wordt alles duidelijk omschreven en uitgelegd. Alweer mijn 3e desktop die ik bij Paradigit heb besteld. Ik ben nog steeds een tevreden klant. Een Paradigit PC speciaal gericht op mijn foto- en video hobby.

2 Tb SSD schijf

Ik heb een 2 Tb Samsung SSD interne schijf gekocht, Ik moest die sowieso hebben, maar de mazzel was dat die in de aanbieding was.

Formidabel

Uitzoeken, aanklikken en bestellen. Mijn apple watch doet het uitstekend.

Zeer goed!

De laptop had ik zondagavond besteld en op de website stond erbij dat hij pas op dinsdag geleverd zou worden. Maar we hadden hem maandag al in huis! Zeer snelle levering. De laptop voldoet prima aan onze wensen al is het wel even wennen aan het grijze toetsenbord. Bij het instellen van de diverse apps moest ik wel even goed kijken, maar uiteindelijk is het gelukt. Alle programma's en data zijn inmiddels overgezet.

Snel en goede duidelijke uiteg .

Bestelling kwam 1 dag later dan beloofd.

Goed gevoel bij bestelling

Van klantenservice tot en met levering was alles strak geregeld. Er is een grote keuze bij Paradigit en je krijgt meer computer voor je geld.

goede klantenservice

Ik was zo dom geweest om mijn simkaart vergeten uit mijn telefoon te halen toen ik hem opstuurde ter reparatie, maar na een paar berichtjes en telefoontjes is de simkaart per omgaande naar mij opgestuurd! Klasse! Klantenservice ook goed bereikbaar.

Perfect en snel

Goede prijs en snelle levering Top

Goeie service

Mijn tablet was kapot en er werd gelijk naar gehandeld hopen snel terug te kijken tot nu toe tevreden

Supersnelle levering.

Item na 23.00 u besteld, dag erna geleverd!

Gewoon prima!

Alles perfect, de bestelling, de track en trace en de aflevering.