Dikke duim

Duidelijke en heldere communicatie, doen wat ze zeggen

uitrekend

De levering was goed en de laptop werkt ook prima. Zeker aanteraden

eenvoudig en makkelijk te zoeken, kiezen en bestellen

zoeken en informatie waren prima bestellen ging foutloos de ervaring was goed

Zoals het hoort.

Niks op aan te merken, bestelling is geleverd zoals het hoort en beloofd, tevens was het product zoals omschreven.

doen wat je ervan verwacht

paradigit heeft een goede klantenservice en een perfecte prijs kwaliteit verhouding gaat zo door

Verrast

Voor mijn 2 zoons naar paradigit geweest om 2 laptops voor de middelbare school te kopen. De verkoper dacht goed met ons mee, adviseerde en bleef binnen ons gestelde budget. Zeer geduldig en behulpzaam begeleidde hij ons in onze aankoop!

goede wikel

ik heb een laptop gekocht deze is aangekomen en was niet hetgeen ik bedoelde toen heb ik gemaild en ik kreeg binnen een dag antwoord waar ik wat mee kon ik mocht hem namelijk opsturen en dan kreeg ik het geld terug of ik mocht hem ruilen met iets anders van de zelfde prijs

Zeer slecht

Vrijdag avond een laptop besteld zou zaterdag thuis afgeleverd worden. Wordt het pakket veel later ingepakt en verstuurd zonder enige informatie door te geven aan de klant.

perfect

goede s er rvice

Goede Service

Snel mijn product ontvangen, met duidelijke mailtjes om mij op de hoogte te houden. Met het product ook zeer tevreden. Prijs kwaliteit verhouding heb ik zeer goede prijs gekregen. Kortom, een aanrader.

Goede service, met goede producten.

De keuze uit het assortiment is heel groot, met een hoop producten in elke prijsklasse waarvoor er voor iedereen iets is. Door de fiscaal vrije aankoop zijn alle producten ook nog een heel erg goedkoop op het einde.

goed en snel

duidelijk via de website

Handige site met scherpe prijzen

Het product wat ik zocht was makkelijk te vinden met de zoekcriteria die je kunt opgeven.

Ivm korting moesten we langer wachten. Na een mailtje is het artikel één dag later alsnog bezorgt! Op tijd voor het feest.

Nu waardeloos, vroeger goed

Ik bestel een computer en vermeld de dag dat deze moet worden geleverd. De computer wordt die avond geleverd ipv van overdag. Er was op dat niemand aanwezig en er lag geen kaartje in de brievenbus. Dit is een fout van DHL ( dit komt tegenwoordig vaak voor). De computer heb uiteindelijk gevonden bij een afhaalpunt. De computer bleek het niet te doen. De helpdesk was onbereikbaar. 2 keer een half uur wachten,. Blijkbaar waren de mensen op vakantie want de teller stond op 5 wachtenden en stond na een half uur nog steeds op 5 Computer aangemeld voor DOA. Dit ging wel snel. Computer opgestuurd en dezelfde dag verstuurd met een brief. In de brief een vraag en verzoek om als de computer terug wordt gestuurd, dit op een bepaalde dag te doen. De computer is maandag ochtend aangekomen en woensdag stond er pas op de site dat de computer was aangekomen en later kreeg ik bericht dat een nieuwe wordt opgestuurd. Natuurlijk niet op de dag wat ik in de brief had aangegeven. Ook mijn vraag is niet beantwoord.

Goed geholpen en tevreden de winkel uit

Ik ben een aantal keer de paradigit binnen gelopen voor een nieuwe laptop. Steeds werd ik goed en snel geholpen, kreeg ik duidelijke uitleg en werden mijn vragen goed beantwoord. Uiteindelijk voor een laptop gekozen en deze kon ik direct meenemen. Alles werd nog duidelijk op een rijtje gezet. Ook fijn dat er een actie was voor studenten. Ik heb eigenlijk geen nadelen gevonden.

Goeie en prima werkende site en ook prijstechnisch goed.

Goede service en een uitgebreidde keuze. Medewerkers weten er zeker wat van af.

Precies als verwacht.

Ik vondt wat ik zocht bij Paradigit voor ongeveer 10pct goedkoper dan andere sites, kon makkelijk regsitreren en mijn bestelling plaatsen, werd goed op hoogte gehouden van de afhandeling daarvan, en kreeg zoals beloofd de volgende dag het pakket binnen. Meer kun je niet willen.

Direct geholpen

Per ongeluk verkeerde adres ingevoerd bij bestelling en werd direct goed en vriendelijk geholpen. Zeer professioneel gehandeld

Alles prima geregeld

Via fisc free laptop besteld snellen en prima levering

Absolute oplichterij bij retourneren

Had een Lenovo laptop besteld t.w.v. 600 euro. Na het product enkele dagen in gebruik te hebben gehad was ik niet tevreden met het product en besloot ik het terug te sturen. Ik had de originele doos nog, enkel miste ik het bovenste stuk piepschuim. In plaats daarvan verpakte ik het product stevig in meerdere lagen karton en papier. Enkele dagen later kreeg ik bericht dat de laptop in goede orde ontvangen was maar dat er iets miste aan de inhoud van de doos. Toen ik vroeg of dat om het piepschuim ging reageerde de medewerker dat dat klopte. Geen probleem. Snap dat ik het had moeten bewaren en terugsturen. Ben daarom ook best bereid een bedrag te betalen om dit op te lossen. Echter, de medewerker zei vervolgens dat hij 10% van de aankoopprijs zal innemen als "repackingsfee." 60 euro voor een stuk piepschuim! Te bizar voor woorden. Sowieso is het belachelijk dat het een procentueel bedrag is. Hetzelfde stuk piepschuim zou bij een goedkopere aankoop opeens minder waard worden? Of bij een grotere aankoop opeens veel meer? Nogmaals, vind het totaal geen probleem te betalen voor de zogenaamde repackingsfee. 60 euro overschrijdt echter elke grens van redelijkheid.

problemen met het besteladres heel vlot verholpen

Ik had een laptop op een adres in Belgie besteld. Belgie was niet vermeld in het opgegeven adres. Ik ben telefonsich zeer vlot geholpen en de problemen waren snel opgelost.

Scherpe prijs en snelle levering

Vandaag om 21:30 uur bestelling geplaatst en morgen (zaterdag) al in huis. Winkel van Paradigit is in de buurt, makkelijk in geval van garantie. En dat tegen scherpe prijzen!

Gewoon netjes, gewoon goed

Netjes bestelproces, goed en snel afgehandeld, gedaan wat beloofd werd ...weinig op aan te merken :-)