Koop NOOIT bij paradigit!

Ik heb hier een monitor besteld twv 379,- euro, zou door DHL bezorgd worden, echter is hij nooit aangekomen, bij de track en trace staan een valse handtekening die niet van mij afkomstig is, paradigit acht dit als bewijs van levering en werkt voor de rest niet meer mee, of terwijl weg geld Verdraaien van woorden zijn ze ook goed in. Koop hier niet! Zodra ze je geld binnen hebben kun je het uitzoeken!

Mooie laptop uit de outlet

Per toeval kwam ik een 13e gen i5 laptop van Lenovo tegen bij Paradigit. Precies wat ik zocht! Bestelling ging feilloos, levering ook. Enige puntje: ik hoef geen ‘gratis 1 jaar Norton’ en had dat graag weggelaten bij de bestelling (en liefst nog iets anders leuks gekozen ☺️).

Hun aanbeveling voor bijpassend product klopt niet

Ik heb 2 foscams camera;s besteld en als aanbeveling raden ze aan een bijpassende verlengkabel. Deze kabel past echter helemaal niet op de gekochte camera. Hun aanbevelingen matchen dus niet met het product en dat vind ik zeeeeer slechte service. Omruilen van de kabel gaat niet want ze hebben niet de juiste. Terugsturen kost meer dan de helft van de waarde van de kabel dus dat loont zich niet. Gevolg je zit met een nutteloze kabel omdat je hun advies opvolgt. Levering is wel supersnel. Op zondag besteld op maandag in huis. Dat is top!

Zeer snelle en correcte levering

Ruim binnen 24 uur printer in huis en geheel ongeschonden verpakking

Echte Aanrader

Besteld via United Consumers , resterende bedrag bij gelegd en binnen 3 dagen binnen ontvankelijk de drukte van de feestdagen

HP laptop besteld op zondag, maandag in huis

Prima snelle service van Paradigit, op zondag heb ik een HP laptop besteld en deze had ik de volgende dag in huis. Bedankt! Ook een uitgebreide product omschrijving en de betaalmogelijkheid met Klarna is ook handig.

gewoon goed

via internet een all-in-one besteld van Lenovo snel geleverd en werkt perfect gewoon goed!

Slecht, in juli besteld, nog steeds geen monitor of geld terug

In juli een monitor besteld, die ik tot om heden niet heb ontvangen. Hij zou de volgende dag in huis zijn, wat niet lukte. Ook al beloofden ze telefonisch van wel. Aangezien wij hem mee op vakantie zouden nemen, en hij niet op tijd geleverd kon worden, heb ik de aankoop geannuleerd, omdat wij op vakantie gingen. Meerdere keren geannuleerd zelfs. Zelfs de koop schriftelijk ontbonden. Monitor dus niet ontvangen. Nu, ruim twee maanden, vele mails, klachten en ergenissen later, nog steeds geen oplossing (laat staan mijn geld terug), ze reageren nu gewoon al drie weken niet meer. Zulke slechte service heb ik nog nooit ergens meegemaakt.. kortom, 1 ster is eigenlijk nog te veel.

Vlotte en snelle levering.

Voor mijn oude Asusboard was ik op zoek naar intern geheugen, die past bij mijn huidige geheugen (+10 jaar geleden). Nog verkrijgbaar ook. Zeer tof. Werkt perfect na een update naar 16 Gb intern geheugen.

Snel en correct

Er was een HDD kapot gegaan in m’n NAS, bij Paradigit besteld en binnen 24 uur geleverd. Top.

prima voor elkaar , levering nagekomen zoals beloofd

bestelling correct uitgevoerd , juiste product , juiste prijs , gewoongoed

Betrouwbare leverancier

Correct geleverd zoals beloofd

Erg goed in alles

Snelle levering. Netjes verpakt. Top product. Mag zelfs in 3 termijnen betalen. Website is goed overzichtelijk. Prijzen zijn ok. Genoeg pluspunten om op te noemen.

Eenvoudig zoeken op de website en snelle levering

Scherp geprijsd en snelle levering

Snel geleverd. En de P-LINK TL-SG1005D bevalt goed

Goede, betaalbare computer

Fijne computer voor een mooie prijs en eenvoudig te bestellen.

Uitstekende levering tegen een bijzonder scherpe prijs

Keurig op tijd werd mijn laptop geleverd. Alles werkt prima en de prijs was met afstand de laagste. Erg tevreden!

Prachtige laptop, levering niet op tijd!

Zondag laptop besteld, via site begrepen dat deze dinsdag wordt bezorgd. Ik word bestookt met mails over bestelling, aanmelding, bezorging en track and trace. Maandag eind van de middag gebeld met paradigit en dan wordt gezegd dat er nog een controle moet plaatsvinden van de creditcard, vreemd na alle mails die ik al eerder had ontvangen. Er wordt gezegd dat de Laptop s’avonds bij dhl wordt bezorgd en ik de laptop dinsdag kan ontvangen. Niet dus, deze heb ik woensdag ontvangen. Lieg mensen niet voor, vertel de waarheid over bezorging

Goed product en hele snelle levering. Top

Prima desktop computer en snel geleverd

Het bestellen van een desktop met gewenste functionaliteiten en onderdelen zoals voldoende storage valt niet mee tegenwoordig. Voor het eerst besteld bij Paradigit, namelijk een Home Office Ultimate, met wat extra inbouw, tot volle tevredenheid.

Zo goed als vanouds

Zeer snelle levering, duidelijke omschrijving. En de prijs is ook laag.

zoals altijd super

zoals altijd super alleen jammer dat de winkel weg is in eindhoven die missen we ECHT

Niets te klagen

Keurige levering en heel blij met mijn nieuwe NAS

Mijn nieuwe NAS bij Paradigit besteld om dat zij een scherpe prijs hadden voor mijn nieuwe Synology 218 inclusief 2 disks. De levering was zoals gepland en alles was kerug verpakt.

Beste Harmen, Fijn om te lezen dat alles goed en naar wens is gegaan! Via deze weg zouden wij u heel erg veel plezier met uw NAS en natuurlijk de schijven willen wensen. Wij hopen u natuurlijk ooit weer te mogen verwelkomen op onze webshop, mocht u in de tussentijd nog vragen hebben voor ons, aarzel dan niet om ons een berichtje te sturen! Met vriendelijke groet, Rob Team Paradigit

Snel, makkelijke installatie en updates

Snel, makkelijke installatie en updates