Geweldig mooie Lenovo laptop

Voor mijn echtgenote had een laptop nodig. Zij wilde een kleine laptop . Ik kwam toen op jullie site de Lenovo 14 inch tegen met een I3 processor en 512 GB opslag. Mijn vrouw is er erg blij mee en gebruikt deze graag. De laptop is ook erg snel en start erg snel op.

Bezorging volgens afspraak ,(op tijd)

top!

Een laptop besteld voor mijn dochter, keuze gemaakt op de zeer volledige informatie op de website en snel geleverd zoals ook beloofd wordt op de site.

Erg goed.

Netjes en snel geleverd

Prijs en kwaliteit is perfect en snel geleverd, zeer tevreden.

Mijn ervaring is uitstekend

Mijn bestelling was op tijd binnen op de afgesproken dag.

Bestelling en levering van een WinPC verliep helder en snel

Positief, snel en effectief. In het bestelproces kan wellicht iets handiger bijv. t.a.v. het aanbieden van Win10Pro (straks Win11Pro) ipv de Win10Home versie, maar het proces verlief uitstekend. Misschein ook handig om de Windows licentiecode per mail aan te leveren ipv alleen op de sticker acher op de PC, maar ook dat is een detail. BTW. Als je zoals ik Paradigit beoordeelt via kiyoh wordt je IP adres (wel transparant) opgeslagen. Onnozel en onnodig.

Hallo Bram, Onwijs bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te lezen dat je zo positief over ons bent. Bedankt voor het meedenken, hier kunnen wij zeker wel eens naar gaan kijken. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Simone Team Paradigit

Duidelijke website waarmee ik gemakelijk mijn keuze kon maken. Mijn laptop is zeer snel geleverd en ziet er keurig uit. Zondagmiddag besteld en maandagochtend al in huis. Alle lof hiervoor.

Hallo Ton, Onwijs bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat alles zo gemakkelijk en snel is verlopen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Simone Team Paradigit

Duidelijke website en snel en goed geleverd

Op de website wordt alles duidelijk omschreven en uitgelegd. Alweer mijn 3e desktop die ik bij Paradigit heb besteld. Ik ben nog steeds een tevreden klant. Een Paradigit PC speciaal gericht op mijn foto- en video hobby.

2 Tb SSD schijf

Ik heb een 2 Tb Samsung SSD interne schijf gekocht, Ik moest die sowieso hebben, maar de mazzel was dat die in de aanbieding was.

Formidabel

Uitzoeken, aanklikken en bestellen. Mijn apple watch doet het uitstekend.

Zeer goed!

De laptop had ik zondagavond besteld en op de website stond erbij dat hij pas op dinsdag geleverd zou worden. Maar we hadden hem maandag al in huis! Zeer snelle levering. De laptop voldoet prima aan onze wensen al is het wel even wennen aan het grijze toetsenbord. Bij het instellen van de diverse apps moest ik wel even goed kijken, maar uiteindelijk is het gelukt. Alle programma's en data zijn inmiddels overgezet.

Snel en goede duidelijke uiteg .

Bestelling kwam 1 dag later dan beloofd.

Goed gevoel bij bestelling

Van klantenservice tot en met levering was alles strak geregeld. Er is een grote keuze bij Paradigit en je krijgt meer computer voor je geld.

goede klantenservice

Ik was zo dom geweest om mijn simkaart vergeten uit mijn telefoon te halen toen ik hem opstuurde ter reparatie, maar na een paar berichtjes en telefoontjes is de simkaart per omgaande naar mij opgestuurd! Klasse! Klantenservice ook goed bereikbaar.

Perfect en snel

Goede prijs en snelle levering Top

Goeie service

Mijn tablet was kapot en er werd gelijk naar gehandeld hopen snel terug te kijken tot nu toe tevreden

Supersnelle levering.

Item na 23.00 u besteld, dag erna geleverd!

Gewoon prima!

Alles perfect, de bestelling, de track en trace en de aflevering.

Geweldige service

Zondagavond een laptop besteld, maandag om 13.00 uur ontvangen. Ze doen wat ze beloven.

bezorging kan veel beter

Heb vorige week een LG 27UL650 scherm besteld, op zondag. in -Mijn Paradigit- stond alleen dat order verwerkt was, geen melding over bezorging oid. Tot mijn verbazing stond dinsdag UPS aan de deur met de bestelde monitor. Nog nooit meegemaakt, zonder bericht vooraf te sturen via mail of track en trace met dag en tijd. Toevallig dat ik thuis was. Verder bevalt mijn nieuwe monitor uitstekend prachtig haarscherp beeld, zeer geschikt voor fotobewerkingen. Als het bezorgen okè was geweest waren 5 sterren op zijn plaats geweest.

Beste Ger, Vervelend om te horen dat u de trackinginformatie niet heeft ontvangen! Ik zal dit naar de betreffende afdeling doorzetten, zodat wij de bestelervaring kunnen verbeteren. Groetjes, Samantha Team Paradigit

Goede prijs, snelle levering

Nooit meer!

Vreselijk bedrijf. Totaal geen meewerking en vreselijk slecht bereikbaar. Ik kocht daar zakelijk, per ongeluk, een tweedehands laptop. Hij werd bezorgt, was zo krom sls een hoepel want hij blijf niet recht staan. Ok, eigen fout dat ik per ongeluk een tweedehands aangeklikt had, maar zo’n kromme is sowieso niet ok. Probeer dan maar eens de boel terug te draaien. Wat een ramp, direct dreigen dat er bij een zakelijk aankoop helaas geen geld terug wordt gegeven in plaats van samen kijken naar een oplossing. Ik vond het echt vreselijk, ik koop hier NOOIT meer iets!!

Beste klant, Dank voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met onze service. Ik ben bang dat het hier om een misverstand gaat. Wij zullen per e-mail reageren wat er precies mis is gegaan. Het is niet onze bedoeling om zakelijke klanten niet te helpen bij een klacht. Ook bij een zakelijke aankoop dient een outlet toestel te voldoen aan de informatie op de website. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Beste prijs online

Ik zocht een nieuwe alles in 1 printer. Waarbij mijn keus viel op de Epson xp-7100. Daarna ging ik op zoek naar de goedkoopste aanbieder. Daarbij kwam ik uitop Coolblue, zij boden de printer aan voor 136 Euro, alleen was hij niet op voorraad met onbekende levertijd. Volgende in de lijst was Paradigit met 149 Euro. Zondag besteld en maandag in huis. Top... niets aan toe te voegen.