Slechte service

Een nieuw beeldscherm gekocht bij Paradigit, is deze binnen 3 maanden stuk. Stuur je hem terug ter controle, pak je hem goed in, schrijf je overal "Breekbaar" op de doos gaat deze nog kapot. De reactie van Paradigit is uw probleem, niet dan van ons. Kijk maar naar de goed verstopte voorwaarden. Een goede leer voor de volgende keer, koop niet bij een online winkel zoals Paradigit maar gewoon in de binnenstad. #alserdanwatiskanjegewoonterug

Beste Richard, Wat vervelend om te horen dat uw nieuwe beeldscherm stuk is gegaan. Wij willen graag met u meedenken naar een passende oplossing. We nemen vandaag telefonisch contact met u op. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

UItstekende servise

Dit was en is nog een perfecte zaak vroeger op de hcc beurzen en nu ook nog perfect hou zo vol

niet klantgericht

Ben bij een zakelijke bestelling 1000% zeker van wat je besteld. Je kunt absoluut niet meer onder je koop vandaan of ruilen tegen een ander product.

Beste L. Schoonus, Bedankt voor het schrijven van uw review op Kiyoh. U heeft ook dezelfde review op Trustpilot.nl geplaatst. Ook op Trustpilot.nl hebben wij een reactie achter gelaten. Het spijt ons dat er geen herroepingsrecht geldt voor zakelijke aankopen. Toch hopen wij dat u ons in de toekomst nog een kans geeft. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit

Customer support reageert niet

2 dezelfde schermen gekocht en 1 daarvan binnen een maand stuk. Monitor teruggestuurd voor reparatie. Kreeg een email terug dat ze het probleem niet hebben gevonden en stuurde het product terug. Monitor meteen getest op dezelfde kabels als het andere identieke scherm en het werkt nog steeds niet. Neem weer contact op en wacht al meer dan een week op antwoord. Website geeft aan binnen 2 werkdagen te antwoorden.

Beste Devin, Vervelend om te vernemen dat u onze service slecht heeft ervaren. Wij hebben uw monitor nagekeken en de klacht is niet geconstateerd. Mijn collega heeft uw ticket in behandeling en gaat contact met u opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

snelle afwikkeling bij het bestellen

voor de eerste keer besteld geen problemen ondervonden

zondagavond besteld maandagmiddag al in huis TOP

Waardeloos, genegeerd

Een laptop gekocht bij paradigit, netjes betaald en ontvangen, ik was niet tevreden met de aankoop dus heb de laptop terug gestuurd. Nooit het geld van terug ontvangen. Ze beweten dat ze het hebben overgemaakt maar dat is nooit gebeurd. Mijn eigen bank geeft aan nog geen transactie te hebben ontvangen. Ben inmiddels al 2 maanden bezig om mn geld terug te krijgen. Maar ik word telkens genegeerd en niet serieus genomen.

Beste Ilya, Vervelend om te vernemen dat u de betaling nog niet heeft ontvangen. Echter is de terugbetaling vanuit ons systeem verwerkt. Hiervan hebben wij de printscreen naar u gestuurd. Onze administratie is aan het uitzoeken wat er mis is gegaan en komt hier zo snel mogelijk op terug. Zodra de informatie er is zullen wij u op de hoogte stellen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Op de aanlevering van de laptop geen negatieve opmerking, zeer snelle levering en degelijk verpakt

snelle levering en zeer degelijke verpakking. De laptop voldoet na het installeren van e.e.a. goed

Zondag avond een laptop besteld en maandag al in huis. Helemaal top. De laptop zelf, een msi werkt perfect.

In het weekend begaf de oude laptop het. Op zaterdagavond een nieuwe besteld. Op de site stond dat deze op dinsdag geleverd zou worden. Maar de laptop werd al op maandagochtend geleverd! Superblij met deze snelle service, en ook alles helemaal in orde.

Zeer slechte ervaring! Bedrieglijke website!

Bedriegelijke website en oplichterij! Op hun website staan 2 slagzinnen; voor 23u30 besteld, volgende dag geleverd & 14 dagen retourrecht. Laptop besteld die we dringend nodig hadden, laptop komt pas een week later aan waardoor we noodgedwongen elders een andere bestelden. We melden dit zowel via mail als telefonisch aan paradigit om de bestelling te annuleren daar ze hun afspraak van levering niet nakwamen. Laptop komt een week later aan, we vragen onmiddellijk het retourrecht aan en dit weigeren ze 3 keer! Bovendien staat in de advertentie nergens dat de laptop een qwerty toetsenbord heeft. Zeer ontevreden! Ik raad iedereen deze site af!

Beste Sophie, Bedankt voor het schrijven van uw review op KiYoh. U heeft ook een review op Trustpilot.nl geplaatst. Ook op Trustpilot.nl hebben wij een reactie achter gelaten. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Op onze website wordt er in het winkelmandje tijdens het plaatsen van de bestelling weergegeven dat een bezorging vertraging op kan lopen wegens de drukte. "Let op: Het is erg druk. Daardoor kan de bezorging van uw pakket en een reactie van onze klantenservice langer duren dan dat u van ons gewend bent. Onze excuses." Ook wordt er in de specificaties van het product weergegeven dat het om een QWERTY toetsenbord gaat. Bij zakelijke aankopen is er inderdaad geen herroepingsrecht. Echter kan er bij een klacht bekeken worden wat voor mogelijkheden er zijn. Wij vinden het jammer dat u ons slecht beoordeeld op informatie wat u zelf had kunnen zien voor het plaatsen van uw bestelling. Echter hopen wij dat wij uw klacht alsnog goed hebben opgelost en zien u graag terug als klant. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Boven verwachting

Super snel Top!

prima service

Snelle, correcte levering

Spullen besteld goede info omtrent levering. Levering sneller aanwezig dan oorspronkelijk aangegeven.

Ik zou echt niet weten hoe de service beter kan.

Alles is prima geregeld.

gewoon snelle levering

Goede website

Snelle levering zaterdag besteld Dinsdag in huis

Een keuze gemaakt uit de top 10 van jullie laptops.snelle levering

Totaal niks op aan te merken en zeer vlotte verzending. Top.

Uitstekende afhandeling van mijn bestelling, zeer vlot en dat tussen Kerst en Nieuwjaar.

Ruim aanbod - duidelijke beschrijvingen - goede prijs en snelle levering

Lenevo laptop bij Paradigit gekocht uit het uitgebreide assortiment. Volledige en overzichtelijke specificaties worden weergegeven. Ik had laptop in het weekend besteld en bij het plaatsen van de order werd aangegeven dat ik hem dinsdag zou ontvangen. Ik kreeg hem ‘s maandags echter al! Ook de prijzen bij Paradigit zijn prima!

Prima levering en heel snel. Echt top

Snelle levering en goede producten en goede prijzen.

redelijk

Snelle levering van mijn 2 APC UPS voedingen. Helaas 1 exemplaar is defect (binnen 2 uur). Nu kan Paradidgit laten zien dat ze een goede service geven. Wil graag snel een nieuw exemplaar of geld terug. Ik wacht het af.

Prima producten, snelle levering

De webshop werkt makkelijk en snel. De producten zijn prima en vlug geleverd. Ik zal hier zeker weer iets kopen!

Snelle levering uit voorraad volgens afspraak.

Ik was op zoek naar een USB-C HUB van Sitecom. Ik heb eerst wel gewacht of Paradigit de HUB uit voorraad kon leveren, omdat ik ook een aantal kritische beoordelingen had gelezen over hun levertijden. Al met al een goed en scherp geprijsd product ontvangen.