Totally Recommended

Friday ordered, Saturday got my delivery. Very quick service; product just as described. I can recommend for sure!

Op voorraad scherpe prijs

Oude telefoon ging plotseling kapot. Was een xcover 4. Nu zijn grotere opvolger xcover pro, bevalt goed tot nu toe.

Bestelling duurde langer dan gedacht, maar is netjes afgeleverd

Toen ik de bestelling plaatste werd er bij gezet dat deze dinsdag geleverd zou worden. Echter was dit niet het geval en is de laptop op donderdag geleverd. Absoluut geen grote ramp alleen is mij dit niet heel duidelijk vermeld via een mail of iets dergelijks. Maar voor de rest is alles prima en is de laptop netjes afgeleverd, dus niks te klagen.

Altijd snelle levering

Na een bestelling volgt altijd een snelle levering.

Alleen een dag te laat ontvangen maar dat overleef ik wel

Goede service!

Duidelijke en overzichtelijke website!

Levering zoals het hoort

We hebben een laptop bij Paradigit besteld, omdat het bestellen een aantal voordelen zou hebben. Ik vind een voordeel dat je met PayPal kunt betalen, zodat je meer zekerheid hebt. Bovendien verzend Paradigit met DHL. De eerste verrassing kwam dat we niet met PayPal konden betalen, na zoeken in de voorwaarden stond er een maximum bedrag waarbij je met PayPal kon betalen. Jammer maar we konden een kopersbescherming er bij kopen. De tweede verrassing was dat ik de bevestigingsmail vermeld stond dat de laptop met DHL verzonden was. Echter de volgende dag 's morgens kregen we tot onze grote schrik een tracking-link toegestuurd van DPD, een werkelijke verachtelijk postbedrijf, Google maar eens naar ervaringen. Gelukkig kwam deze bestelling wel aan. Dan de gekochte laptop een Lenovo Thinkbook i7-10th een geweldige laptop, waarvan we nu heel veel plezier beleven. Ongeveer 3 weken na de bestelling hebben we ook de factuur van onze vooraf betaalde laptop ontvangen. Al met al ben ik zeer tevreden met ParaDigit, het verdient aanbeveiling iets beter te communiceren over betalingsmogelijkheden en verzendwijzen.

Laptop was goed verpakt, helaas een dag later geleverd als beloofd. Goedkoopste website voor deze laptop die ik kon vinden!

geweldig

Altijd al besteld bij jullie voorheen ook computerland nooit geen probleem gehad vandaarmijn terug komst elke keer weer

Vriendelijke en duidelijke antwoorden op al mijn vragen

Dit was mijn eerste bestelling bij Paradigit ! Ik ben tevreden over de service en de bediening .

Heldere website

super

ze hebben prima spullen

Klantenservice=behulpvaardig snel met antwoord op vraag. Waarom een 9 geen enkel onderneming is perfect, daarom een 9.

Al jaren mijn vaste adres voor mijn laptop en accesoires.

Deskundig personeel, overzichtelijke website en producten eigenlijk altijd wel op voorrraad.

Gewoon goed

Levering was goed en naar verwachting

De bestelling is snel geleverd en prima in orde.

Ik heb een telefoon besteld, deze was snel geleverd en prima in orde. Ik heb er veel plezier van.

besteld via united consumers, verliep erg soepel

Super fijne zaak

Snel besteld

Fijne zaak

Klantvriendelijk en snelle service. Duidelijke communicatie met de klant en daarnaast goed onderbouwd advies. Ook de locatie is prima, goed bereikbaar met genoeg parkeerplaatsen.

Goede keuze om hier je electronica te bestellen!

Hier m'n Lenova tablet besteld voor een goede prijs. Tevens kreeg ik er een gratis sleeve bij! Duidelijke website, heldere omschrijvingen en ondanks de drukte een snelle levering. Kortom een goed bedrijf!

Levering op maat!

Ik heb online mijn bestelling geplaatst. Ik had onverwacht snel een nieuwe laptop nodig, de volgende dag. Ik kon hem vanavond bestellen, en hij zal als het goed is zal morgen geleverd worden op een manier naar keuze die past bij mijn schema!

Mijn ervaring met Paradigit is prima.

Vanwege drukte was het niet mogelijk om al na een dag nadat ik de laptop had besteld, te leveren. Dat stond alleen nog wel aangegeven op de website aangegeven (‘voor 23:30 besteld, morgen in huis’). Gelukkig wordt ie een dag later besteld.

Goede prijs en goede service

Paradigit was veruit de goedkoopste en had de bestelling de volgende dag al binnen, echt een aanrader!

Goed advies in de winkel

Wij hebben 2 laptops aangeschaft en hebben van te voren advies gevraagd bij Paradigit in Eindhoven en zijn daarbij uitstekend geholpen. Er werd alle tijd genomen om ons te adviseren. We kregen goed advies en vooral een duidelijke uitleg wat voor onze wensen de beste apparaten zouden zijn.Top!

geweldig en makkelijk

Geweldig en makkelijk