Maandag besteld, zaterdag in huis!!!

Ik gebruik de druppels nu precies 1 week en voel me nu al een stuk beter!! Heel erg tevreden dus!!😊😊😊

Snelle nette persoonlijke reactie!

Snelle, nette reactie!

Product goed geleverd netjes verzorgd.mooi website zeer duidelij

zeer goed

aangenaam, goed geholpen, positieve resultaten zowel voor onze honden en onszelf. vriendelijke behulpzame mensen

Snelle levering en snel antwoord op mijn vraag 👍

Uitstekende service en goed advies op maat.

De service is erg goed en je moet echt een hele vragenlijst invullen voor een goede mix. Dit geeft een goed gevoel, dat er echt gericht naar het probleem gekeken wordt.

Betrouwbaar en snel

Mijn hond is rustiger

Mijn hond blaft minder naar mensen andere honden auto's en fietsers ik ben er super blij mee en de rest gaat ook nog goed komen

Heel snelle service

Het loont de moeite om de klachten uitgebreid te beschrijven, zodat Tom een mix op maat voor je kan maken. In september ben ik hier mee begonnen en de resultaten zijn echt aanzienlijk. Ik ga dit in ons gezin verder uitbreiden.

Ik geef mijn hond sinds 5 dagen druppels maar kan nog niet echt verbetering zien. Misschien moet dat nog komen of misschien helpt het niet bij mijn hond we zull n het zien.

Ik heb een mix op maar voor mijn kat. Er is veel tijd voor genomen en veel mailcontact om tot de beste mix te komen. Maandags verstuurd had het dinsdags al binnen (nederland) top! Nu duimen dat de mix goed zijn werk gaat doen:)

Uitstekende webshop

Tom is een persoon met het hart op de juiste plaats, die tijd maakt om een duidelijk antwoord te geven op alle vragen. Een snelle levering en de webshop is overzichtelijk. Zeer vriendelijk en correct. Bachbloesems werken supergoed.

goede, duidelijke en snelle service

ik neem de persoonlijke mix nog geen week dus kan nog geen resultaten delen, doch ben ik reeds zeer tevreden over het vriendelijke contact.

Uitstekend!!

Site is erg overzichtelijk. Het contact via mail met Tom is heel goed. Ik vertrouw hem volledig. De service is uitstekend en de druppeltjes werken geweldig. Ik raad het iedereen aan!

Bijzonder goede ervaring

Heel serieuze benadering door "Tom" en dit gaf veel vertrouwen in een goede samenstelling van de bach bloesem therapie voor ons hondje.

Hele goede uitleg en aandacht

Goede uitleg, over wat er allemaal mogelijk is, en goed advies, alles snel in huis, ook makkelijk te geven aan de hond, die druppels, top

Goed product

Mijn hond heeft ernstige verlatings angst mede door zijn traumatische verleden... Door de op maat gemaakte mix gaat het nu veel beter met hem.. Hij blaft nog wel zo nu en dan,maar al veel minder en s.nachts is hij ook rustig.. Mijn hond en ik zijn er heel blij mee. .

geweldige service, duidelijke website, snelle levering

De resultaten van het product kan ik nog niet delen. Op maat-druppels voor de hond. Deze moeten eerst een tijdje worden gebruikt voor er echt resultaat te zien is. Tot nu toe erg positief over alles.

Ik gebruik nu 10 dagen de druppels, maar merk nog geen verbetering.

Ik gebruik nu 10 dagen Bachbloesem mix 40 Menopauze, maar ik merk nog geen verbetering. Ik meng de druppels met een fles water en drink gedurende de dag dit mengsel. Waarschijnlijk moet ik nog wat geduld hebben.

Hallo, Bedankt voor je beoordeling. Door aan onze klanten een beoordeling te vragen, hopen we een feedback te ontvangen over onze website, de service die wij verlenen en de levering. Met deze feedback hopen we in de toekomst al onze klanten nog beter te kunnen informeren en helpen. Het is echter niet de bedoeling om een beoordeling te plaatsen over de bestelde mix, gezien het nog te vroeg is om reeds de verwachte resultaten te bekomen. Warme groet, Tom

Geweldig.

Ik gebruik de Bach druppels op maat nu 3 mnd.en heb wel het idee dat het mij heeft geholpen. Ik vermeng de druppels vooraf met water en drink dat gedurende de dag. Ik heb nu weer voor 3 mnd Bach op maat besteld,en had het binnen 2dg in huis.Ik raad het iedereen aan met wat voor klachten je ook hebt om Bach bloesem druppels zeker te proberen..

Snelle levering. Duidelijke gebruiksaanwijzing

Goede ervaring!

Werkt goed

Nu enkele dagen aan het gebruiken en minder last van onrust/paniek

fijn goed werkendprodukt en ook nog snel geleverd

Bij het gebruik van deze druppels merk ik dat ik minder trek heb in zoet en ook snoepjes en makkelijker kan laten staan. Val ook nog wat af wat wil een mens nog meer

professioneel, eerlijk, snelle levering

Een dag of 2 nadat ik was begonnen met de druppels, merkte ik direct dat ik veel rustiger was en ik had veel meer energie! ik was minder uitgeput aan het einde van de dag.

Tevreden!

Professioneel en deskundig, snelle levering.