De aflevering geen perfect, alles volgens planning. Ben gisteren direct begonnen met de druppels. Nu zie ik nog geen voor uit gang, maar dat denk ik ook nog niet. Zo gauw ik verbetering zie meld ik dit. Vriendelijke groet, Gerda

Vriendelijk en goede uitleg en correcte snelle levering

Vriendelijk en goede service

Adequaat

De reactie en verwerKing was snel en goed

Ruim op tijd geleverd.

Had graag een meer uitgebreide gebruiksaanwijzing gezien. Heb de bachbloesem stoppen met roken. Er staat niet bij wanneer je ermee moet beginnen. Vóór dat je gaat stoppen of op het moment dat je gaat stoppen.

Héél goede service.

Ik had besteld en de volgende dag al thuisbezorgd. Keurig gemeld wanneer de bestelling werd bezorgd.

Helemaal goed

Vlotte afhandeling van de bestelling. Levering binnen de aangegeven tijd. 100% tevreden

Snelle service, de tijd zal het leren of het helpt.

Ik ga ermee beginnen en hoop dat het werkt

Snelle levering Jammer dat er geen uitleg bij zat over welke bachbloesems er in de mix 40 zitten.

Zeer snelle levering ondanks weekend.

Fijn en snel antwoord op mijn vraag....besteld...ga het proberen...

Kreeg prettig persoonlijk advies door Tom.

Prima reactie op mijn vraag. Zeer aardige antwoorden gekregen. Ga het nu uit proberen.

Een goede ervaring

Na een tip over de Bachbloesems, heb ik me hierin verder verdiept. Tom heeft me vervolgens prima geholpen bij het maken van een goede mix. We zijn pas vorige week begonnen dus over het effect kan ik nog niet zoveel zeggen..

Goede site en een goede snelle service

Goede site en snelle levering met een briefje erbij voor als je nog vragen heb. Goed verzorgd

Snelle service en goed verpakt geleverd.

Pakketje eergisteren binnen gekregen en zijn gestart bij onze twee honden met de druppels. Nu wachten op het gewenste resultaat, dus we zijn benieuwd. Zal nogmaals een beoordeling plaatsen hoe de druppels werkten bij onze twee honden. Groeten, Harriët

Goede, snelle service.

Contact via de mail was goed. Ik kreeg steeds snel een goede, fijne en duidelijke reactie. Producten waren snel geleverd.

Meer als tevreden ,professioneel en zeer kundig geholpen en artikel snel geleverd!

Meer als tevreden , zeer kundig , professioneel advies en artikel snel geleverd !

Warme en kundige reactie op hulpvraag

Er werd snel gereageerd op mijn berichtje. Er werd op een fijne en warme manier gereageerd. Ik heb vertrouwen in het advies doordat er grondig werd doorgevraagd. Snelle levering vanuit België naar Nederland.

Fijn product, goed contact, snel geleverd

Super goed

Snelle levering, goede service, goed product.

super!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Men verdiept zich goed in de situatie van het dier waarop men de medicatie dan aanpast

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijke communicatie, prima updates over verzending.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles ging perfect!

Geen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie duidelijke site. Ook de begeleidende brief is prettig geschreven. De flesjes waren veel sneller bij ons geleverd dan we hadden verwacht. We hebben nog geen duidelijk beeld van het effect van de druppels, maar komen daar eventueel later op terug.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering!!