Nog geen effect

Sinds een paar dagen neem ik de druppels verdeeld over de dag in. Tot nu toe merk ik er nog niet veel van. de smaak van de druppels zijn neutraal.

Hallo Ingrid, Bachbloesems werken op een zachte en geleidelijke manier. Sommige ondervinden meteen resultaat, maar bij de meesten kan het enkele dagen of weken duren. Ik raad je aan de druppels op een correcte manier te blijven innemen. De smaak van de druppels hebben inderdaad een neutrale smaak omdat wij geen toegevoegde alcohol gebruiken in onze mixen. Warme groet, Tom

Staat voor heel natuurlijk

De gebruiksaanwijzing mis ik nog. Er staat wel op hoeveel druppen. Maar niet of ik gelijk moet stoppen met roken of langzaam aan gedurende de druppels

Zorgvuldige en betrokken response

Zorgvuldige response op mijn vraag. Voelde betrokken, meedenkend met wat ik had besteld wel het juiste was of dat het misschien niet specifieker op mijn hond afgestemd moest zijn. Erg prettig! toegankelijk. Groet Sanne

Prima service!

Snel en fijn contact gehad voor een mix op maat. Met 2 werkdagen in huis en binnen een week resultaat. Top!

Snelle levering, prima communicatie

Prima, goede communicatie omtrent levertijd.

Oprechte, warme interesse

Steeds een snel antwoord en eventueel overleg als dingen niet duidelijk zouden zijn. Er wordt ook aangegeven wanneer het opgestuurd wordt en hoe het geleverd wordt. Snelle levering, met duidelijke info, waaronder de samenstelling van de mix. Als hier nog vragen over zouden zijn worden ze ook beantwoord.

Zeer snelle verzending

Mijn bestelling al na 3 dagen ontvangen in Nederland. Alleen jammer dat de bestelling niet te volgen is. Postnl staat zonder aankondiging vooraf voor de deur.

TOP service, erg vriendelijk

Super fijn in de communicatie en de reactie op mijn gestelde vraag/vragen. Poezen reageren goed op de bloesem, nu ik zelf nog uitproberen. Zal een 10 geven als ik zelf de positieve ervaring heb van de bloesem stoppen met roken maar dit is nog even afwachten :)

Ruime keuze, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Een vlotte levering.

Heel makkelijk om een product te bestellen.

altijd op tijd, netjes verpakt

Altijd bevestiging, altijd op tijd.

Veel geld voor niks

Bachbloesem voor zowel mijn dochter als mij gekocht. Vreemd genoeg is mijn dochter meer gaan huilen en slechter gaan slapen na inname vd druppels. Nu gestopt en ze is weer vrolijk. Ik heb geen enkel effect gemerkt bij mezelf. Verspilde kosten helaas.

Hallo Alieke, Bedankt voor je feedback. Bachbloesems werken op een zachte en geleidelijke manier. Daarom is het aangewezen, om goede en blijvende resultaten te bekomen, de Bachbloesems gedurende drie maanden te nemen. (= 3 flesjes). Ik heb gezien dat je slechts één flesje hebt aangekocht voor zowel je dochter en jezelf, dus het is normaal dat je nog geen blijvende resultaten hebt. Iedere persoon reageert er anders op. Bepaalde mensen ervaren reeds verandering na een paar dagen of weken, anderen pas na een langere periode. Ik raad je aan om nog wat geduld te oefenen en ze consequent verder te blijven nemen. Indien je nog vragen hebt, mag je me altijd contacteren per mail: tom@bachbloesemadvies.nl Warme groet, Tom

Zeer vlot,correct en uitstekende afhandeling van het order, proficiat

Zeer vlot,correct,uitstekende afhandeling van het order..proficiat

Goede kwaliteit, goede prijs.

Snelle, correcte levering

Aanrader

Ik heb het voor mijn vriendin van 81 jaar besteld. Omdat ik ervaring had met het bestellen. Het kwam heel snel aan. Er stonden naar Nederland verzenden 3 tot 5 werkdagen voor. Maar na 2 werkdagen had ik het al in huis. Ook het extra flesje als Lente kado was heel erg fijn om erbij te ontvangen. Bedankt daarvoor! Vriendelijke groeten M.Bijl

Super snelle levering

Mijn bestelling was er zo snel! Heel fijn, zo kon ik meteen beginnen

Prettig, zorgvuldig en deskundig.

Op mijn vragen per mail werd binnen een dag gereageerd. Aan de reacties en vragen merkte ik dat er op deskundige wijze gezocht werd naar goed maatwerk. Erg fijn! Top service!

Snelle en goed verpakte levering

Ik heb 4 glazen flesjes, elk keurig en goed verpakt, in een aparte 'om' verpakking ontvangen. Keurige handleiding erbij. Heel erg fijn.

Duidelijke website, goede en snelle verzending

De druppels werden snel geleverd en waren keurig verpakt. Ook zat er een duidelijk briefje bij over het gebruik van de druppels.

Top top

Snelle levering product heel goed

Héle goede ervaring

Snelle levering. Produkten werken goed. Mooie aanbiedingen wat betreft korting. Bach Bloesems zijn niet goedkoop en sinds ik AOW heb, is het fijn om met korting te kunnen kopen, zodat ik tóch met Bach Bloesem remedies mijn problemen op kan lossen.

Het is het net niet.

Ik heb de spray voor eerste hulp. Netjes de beschrijving gelezen en toegepast. Helaas werkte het niet dus nogmaals gesprayd. Hier zat klein uurtje tussen maar helaas werd nog niet rustiger. Deze spray is toch net niet zo sterk als die bach remedie de rescue spray. Dus ja jammer

Vlotte en vriendelijke service

Heel tevreden over het communiceren via mail en de vlotte reacties Mijn persoonlijke samenstelling van het product heel vlot onvangen