Ik ben heel tevreden

De bloesems werken uitstekend en worden goed verdragen

Geweldig!!

Contact voorafgaand aan de bestelling was goed , en prettig .Zodat de druppels op de behoefte kon worden afgestemd .Bestelling is keurig geleverd . En nu gaan de druppels hun werk doen .

Altijd goed.

Snel en netjes afgeleverd

Goede duidelijke site

Ik twijfelde dus ik heb per mail advies gevraagd, er werd snel gereageerd en een goed advies gegeven waardoor ik uiteindelijk een bestelling geplaatst heb.

Website is duidelijk

Wat ik ideaal vond is dat er al snel een scherm oppopt, waarin persoonlijke hulp geboden wordt. Ieders situatie is toch heel specifiek, waardoor advies op maat erg belangrijk is.

prettige en snelle service

er wordt nagekomen wat er op de website staat; binnen 24 uur reactie, wat ik tussen kerst en oud en nieuw niet had verwacht. kreeg prettige reactie en snelle verzending van de mix op maat. nu in afwachting van het resultaat. hartelijke dank, Annemarie

Voor mijn dochter een Bach bloesem mix besteld. Benieuwd of het haar zal helpen.

Prima service bij de op maat gemaakte druppels.

Superservice.

Goede adviezen, snelheid en kwaliteit van hoog niveau.

Netjes

Betaald en keurig geleverd

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering,ook de vraag die ik verstuurd had : heel snel beantwoord.

Verwondering.

Sinds de overgang van zomer naar herfst had ik flink last van neerslachtigheid. Om te voorkomen dat dit verergeren zou, besloot ik om Bach bloesem therapie te volgen. In het verleden heb ik wel eens, succesvol, st. Janskruid gebruikt. Maar ik wilde iets anders proberen. Ik wist werkelijk niet of het zou werken. Was best terughoudend. Ik wilde ook niet eerder een review plaatsen nadat ik het eerste flesje opgebruikt had. Ik had een combinatie t.b.v. neerslachtigheid en hoogsensitiviteit. Na twee weken begon ik verandering te merken. Ik voelde me letterlijk opgetild worden. Het zware gevoel rond mijn hart verminderde. Ik maakte me minder zorgen. Voelde me meer in het hier en nu. Ik kreeg weer zin in leuke dingen doen. Ondanks alle Corona-beperkingen. Het is nu anderhalve maand na de start van de therapie en ik ben alleen maar vooruitgegaan. Ik ga door met deze therapie, die nog anderhalve maand zal duren. Daarna besluit ik of ik er verder mee ga.

Zeer uitgebreide info op website! Je wordt duidelijk geïnformeerd!

Bestelling snel ontvangen

Bestelling snel en goed ontvangen

We hadden t product binnen een paar dagen in huis, werden goed geinformeerd over het verloop van onze besteling.

Geen opmerkingen

De druppels zijn makkelijk te verdelen met dit flesje. Hopelijk gaat het werken,

Zeer tevreden!!!

Ik ben zeer tevreden over de service. Zo ook over de zorgvuldigheid en tegelijkertijd voorzichtigheid met het vragen naar informatie om de juiste Bach bloesem samen te stellen. De communicatie was erg prettig. Waar het mij even niet lukte weer contact op te nemen, werd er door Tom weer contact met mij opgenomen. Erg fijn. De flesjes waren goed en zorgvuldig verpakt met goede beschrijvingen erbij. Ik ben een paar dagen geleden begonnen en ik heb voor 3 maanden Bach bloesem. Ik ben erg benieuwd wat het mij gaat brengen.

Correcte en snelle levering van de bestelling

Correcte uitvoering en snelle levering van de bestelling

Ik heb mijn bestelling ontvangen

Goede uitleg en snelle bezorging

Prima bezorging

klantvriendelijkheid, snelle reactie op de mails

Alles is simpel en duidelijk

Ik vond het attent dat er een info brief bij de bestelling zat!

Geweldig een aanrader.

Ik heb een boomer hondje van 13 jaar en een van 8 maanden Sinds een jaar ongeveer blaft de oudste hond constant als ik weg ben Dat gebeurd niet vaak ik ben gepensioneerd en overwegend thuis. Als ik weg ga neem ik met mijn iPad het geluid op dus ik weet precies hoeveel hij blaft. Mijn buurman begon met recht te klagen. Dus heb ik een anti bladbandje aangeschaft. Het verminderde het geblaf een beetje maar ik dacht dat moet wennen. Inmiddels las ik over antiblaf bachbloesem op internet ik heb het besteld en samen met het bandje gebruikt. Ik doe de druppels in het drinkwater. IK ben onder de indruk sindsdien blaft mijn hondje niet meer alleen nog als hij hoort dat ik thuis kom. Antiblafbandje is overbodig geworden.Ik ben echt heel blij met deze oplossing vooral ook omdat ik bang was dat de pup het gedrag gaat over nemen. Ik zou zeggen Geweldig heb je het zelfde probleem dan is dit een echte aanrader Netty

Duidelijke webshop en een snelle levering.