Snel, netjes en betrouwbaar.

Zeer professioneel

Zeer snelle reactie en professioneel

Keurig

Keurig advies,.... meerdere keren uitgelegd wat onze hond haar klacht is , en aan de hand van mijn verhaal ,de bachbloesem bestelling netjes thuis gestuurd gekregen ,net 2 de dag bezig ,...nu hoop dat het met de tijd ,stuk beter gaat met onze bange teckel

Perfecte verzorging Met als verassing een extra flesje druppels !

zeer goed

Goeie ervaring met bachbloesem

zeer goed

Goede ervaring. Vlot antwoord en vlotte levering.

Prima webshop. Duidelijke omschrijvingen van de mixen Snelle levering naar Nederland

Snel ontvangen en het is goed verpakt

Snelle levering keurig verpakt.

Weet ik nog niet daar gebruik ik het tekort voor.

Snelle verwerking

Ik heb de druppels vrij snel ontvangen (binnen 4 dagen)maar had geen bestel bevestiging dus heb geinformeerd .Kreeg snel antwoord op mijn vraag. De verpakking was zeer goed en netjes

snel geleverd en goed verpakt

mijn ervaring is positief

Snelle levering en goed verpakt. Ben vandaag begonnen met de druppeltjes, dus ik moet nog even afwachten hoe het gaat werken. Maar ik heb er een groot vertrouwen in

Wordt aandacht aan besteed!!

Persoonlijke samenstelling vind ik wel fijn, dus ben benieuwd!!

Snelle en correcte afhandeling

Goede en duidelijke verwerking

de bachbloesems zijn een echte aanrader voor gelijk welk probleem !

ik voel mij stukken beter met mijn druppels door ze regelmatig in te nemen !

Goed product snelle levering

Onze honden reageren na 4 dagen erg gunstig op de Bach bloemen druppels voor honden. Hopelijk zet dit voort. De levering was vlot en service goed!

Snelle levering. Goed product.

Snelle service Nu hopen dat mijn hond Luuk iets minder last krijgt van verlatingsangst.

Nog geen effect

Sinds een paar dagen neem ik de druppels verdeeld over de dag in. Tot nu toe merk ik er nog niet veel van. de smaak van de druppels zijn neutraal.

Hallo Ingrid, Bachbloesems werken op een zachte en geleidelijke manier. Sommige ondervinden meteen resultaat, maar bij de meesten kan het enkele dagen of weken duren. Ik raad je aan de druppels op een correcte manier te blijven innemen. De smaak van de druppels hebben inderdaad een neutrale smaak omdat wij geen toegevoegde alcohol gebruiken in onze mixen. Warme groet, Tom

Staat voor heel natuurlijk

De gebruiksaanwijzing mis ik nog. Er staat wel op hoeveel druppen. Maar niet of ik gelijk moet stoppen met roken of langzaam aan gedurende de druppels

Zorgvuldige en betrokken response

Zorgvuldige response op mijn vraag. Voelde betrokken, meedenkend met wat ik had besteld wel het juiste was of dat het misschien niet specifieker op mijn hond afgestemd moest zijn. Erg prettig! toegankelijk. Groet Sanne

Prima service!

Snel en fijn contact gehad voor een mix op maat. Met 2 werkdagen in huis en binnen een week resultaat. Top!