Snelle levering en fijne producten

Heeft ons hier echt wel geholpen om de situatie onder controle te krijgen . Een nieuwe kitten in huis verliep niet goed hier en werd door mijn Bengaalse niet geaccepteerd na maanden proberen en begeleiden de bachbloesem nr 110 agressie bij katten ingezet en het heeft echt de scherpste kantjes eraf gehaald en is nu enige acceptatie en zelf soms een soort van spelen . Voor nu blijf ik de bachbloesem door geven tot na de feestdagen als ondersteuning in deze spannende tijden.

Uitstekende service,wat beloofd word,word ook nagekomen

Snel en prima

Snelle levering en duidelijke uitleg

Nog geen idee

Hij moet 6 x4 pruppels moet dat over de dag,of kan het bevoordeeld 's morgens in een keer 8 en dan drie keer dat is mijn vraag. Mevr metten of toch in 6 x

Hallo Jannie, Het is aangewezen de druppels 6 maal per dag te geven. Het effect komt vooral door de frequentie van inname en niet door het aantal druppels die gegeven wordt. Er zijn verschillende methodes om de druppels toe te dienen. Je kan me hiervoor altijd een mailtje sturen en dan help ik je graag verder. Warme groet, Tom

Snelle levering!

Goede communicatie

Ik weet nog niet of het middel werkt maar de levering werd goed gecommuniceerd met bijgevoegd de uitleg.

Mooi op tijd en gaat goed met de katters

Pakket is goed aangekomen, flesjes waren zorgvuldig verpakt.

Correcte levering

Duidelijke informatie

Goed en duidelijk

Correcte aflevering van het produkt , op juiste datum en tijdstip

goede ervaring

Zeer snelle levering

Voor onze adoptiehond, die nerveus is in nieuwe situaties hebben we Bachbloesems aangeschaft. De werking moet nog blijken, maar over de zeer snelle levering zijn we heel tevreden.

Vlotte afhandeling en bezorging

Een duidelijke site met goede omschrijving van de producten. Geen minpunt te bedenken.

Ik kreeg een e-mail met een linkje zodat k goed kon zien waar mijn pakketje zich bevond. Duidelijk ook.

Correct

Direkt geregeld altijd snel geleverd en duidelijk ga zo door top

Vlotte reactie, professionele aanpak, snelle service

Ik kreeg een bevestigingsmail, ook bij de verzending van het product. Alles liep via mijn dochter, dus was ik er weinig bij betrokken

goede site om te werken met bachbloesems

zeer goede site om bachbloesems uit te proberen bij elk probleem dat zich voordoet... en ook nog aan een aantrekkelijke prijs !

Heb.

Mijn ervaring, ik ben 74 jaar en had graag een beetje betere uitleg over mijn vraag gehad het was erg kort en onpersoonlijk.Ik ben een beetje onzeker en begrijp dat Tom het erg druk heeft. Heb hem nogmaals over uitleg gevraagd want ik weet nog niet of ik de bloesems samen mag gebruiken en hoop dat hij daar op reageert. Lieve groet, Ina Douwes.

Hallo Ina, Ik had je vraag beantwoord, maar misschien was mijn antwoord niet duidelijk genoeg. Ondertussen heb ik je opnieuw een mailtje gestuurd met nog wat extra uitleg. Indien je nog twijfels of vragen hebt, mag je me altijd contacteren. Hou er wel rekening mee dat ik geen mails beantwoord tijdens het weekend. Warme groet, Tom

Goeie service

Het product mix 55 werd snel geleverd (nl),erg blij met de snelle levering.

Met een paar dagen bezorgd, heel goed verpakt. Ben heel benieuwd naar het effect, maar daarover meer met een paar weken..

Heel prettig mail contact en snelle levering

Heel mooi en informatief.

Goed geholpen...en snel bezorgd.

super

gewoon super , gisteren de 2 de bestijgen ontvangen , slaap beter ben rustiger en bij deze bestelling zag een extra flesje voor als ik eens flinke stres krijg

Tot nu toe een prettige , klantvriendelijke ervaring..als het product ook het beoogde resultaat oplevert ben ik een zeer tevreden klant !