Eenvoudig samen te stellen en snel in huis.

Pas begonnen, dus kan nog weinig vertellen over de ervaring.

Dress flesje begint te werken, heerlijk om wat rustiger te worden

Ik ben nu 6 dagen bezig met de druppels en begin een stuk rustiger te worden in mijn hoofd

Top geregeld

Een aanrader goed advies

Eindelijk iets wat iets doet

We zijn zoekende naar een natuurlijk middel wat het leven van onze dochter wat makkelijker maakt. Ze voelt wel al wat meer energie doordat ze wat minder moeite heeft om te concentreren. Ik denk dat ze de 3 maanden afmaakt en dan een persoonlijke mix zou willen.

Positieve ervaring

Ik had wel graag een bevestigings email van mijn bestelling ontvangen

Het werkt echt

Ik had bachbloesem mix 40 menopauze besteld. En na 3 weken merk ik duidelijk verschil. Zeer blij dank je wel Tom.

Contact en advies op maat

Het contact metTom was prima. Gebaseerd op wat ik deelde werd een mix gemaakt en kreeg ik binnen een week de flesjes thuisgestuurd.

Ik was onder de indruk van de prachtige houten doos waar de Bach remedies in stonden, heel anders dan de originele flesjes die ik ooit kocht voor therapeutische werkzaamheden.

dik tevreden

duidelijke site snel verzonden en goed verpakt benieuwd naar de werking van de bachbloesem

Snelle reactie en zeer goed persoonlijk advies!

duidelijk en betrokken

De 3 flesjes zijn ontvangen nadat ik een intakegesprek heb gehad via mail. Er werden open vragen gesteld die uitgebreid beantwoord zijn. Alles is duidelijk en snel gegaan.

Fijn geholpen.

Al mijn vragen netjes beantwoord, nu afwachten wat het bij Juffie doet.

Jammer dat er geen telefonisch Sch contact mogelijk is

Snelle verzending,goed verpakt,prima informatie.

Snelle service, netjes verpakt.

Duidelijke website, maakt de keuze gemakkelijker.

Één verbeterpunt: laat op de website duidelijk weten dat de levering naar Nederland 3-5 werkdagen is. Dit werd pas duidelijk na het betalen. Aangezien de website de extensie .nl heeft ging ik ervan uit dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Nu was helaas nà onze vakantie.

Alles prima.

Alles heel goed.

Keurige snelle levering

Keurige levering

Prima duidelijke website

via chat goed geholpen met welke druppels ik mijn hond kan helpen, de keuze is ook heel ruim en daar zo heel blij mee

Super snelle levering.

Snelle verzending!

Na bestelling netjes een email gekregen met bevestiging. Snelle en correcte verzending.

Zeer vlugge levering na bestelling. Prima verpakt.

Altijd op tijd geleverd

Ik bestel al jaren bij Mariepure en ben zeer tevreden.