Het helpt!

Ik heb zelf last van chronische hyperventilatie, alles al geprobeerd en uiteindelijk uitgekomen bij deze druppels. Het is niet over maar zeker minder! Ik heb mijn 5e flesje besteld. Echt het proberen waard!

Snelle levering en goede service ook achteraf

Snelle levering.

In 4 werkdagen geleverd. Produkt nog niet gebruikt dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Goed nette snelle levering

Netjes en snel

Goede aandacht

Contanct wordt als prettig ervaren. Afspraken worden correct nagekomen.

Vertrouwd , zuiver , duidelijk

Heel snelle levering Goed verpakt Duidelijke info

Mijn hond is bijna weer zijn jongere zelf

Mijn hond was erg bang geworden van harde geluiden, vuurwerk. Wilde bijna t huis niet meer uit. Daarnaast was hij steeds banger, minder zelfvertrouwen en alleen laten was nog moeilijker. Van alles geprobeerd, niets hielp. De mix druppels gaan gebruiken, na 1 tot 2 weken merkten we verschil, hij gaat weer mee, schrikt niet van alles, staart omhoog en hoe langer we de druppels gaven, af en toe zijn blije huppel weer! De echte serie knallen, dan wil hij niet verder, maar hij durft weer veel meer. We zijn super blij

Snel geleverd en goed ingepakt

Volgende artikel werd goed verpakt en snel geleverd. ik heb het nog niet meteen gebruikt. maar zodra ik minder last heb van gewrichtspijnen ga ik het meteen gebruiken.

Ik heb weer levenslust

Beste Ik ben zeer gelukkig met de mix. Ik zat een paar dagen zonder en ik merkte direct het verschil! Ben veel rustiger en zie het leven weer positief. Gelukkig nieuwjaar!! Liefs Martine

Val in slaap als ik het middeltje neem!

Als ik het middeltje neem val ik inslaap. U heeft me de ingredienten vermeld. Maar mijn vraag is of er alcohol in zit? Of misschien wel valeriaan? Als ik over de Bach bloemen lees sluiten de ingredienten wel volkomen bij me aan maar deze mix is wat sterk voor me, vandaar dat ik valeriaan voel. Graag uw mening.

Hallo Felix, Mijn mixen bevatten geen toegevoegde alcohol en ook geen valeriaan. Ze bevatten enkel Bachbloesem extracten. Indien je vindt dat de druppels te sterk voor je zijn, kan je eventueel de dosis tijdelijk verlagen en zo opbouwen. Warme groet, Tom

Vlugge service

En goede verpakking ! Niet onbekend voor mij uit het verleden

propere en veilige verpakking

De verpakking was zeer proper en veilig gedaan. Nu nog hopen dat het goed zijn werk doet en dan krijgen jullie van mij minstens een 9 op tien.

Niet echt goed

Ik heb op 2 april een bestelling geplaatst, maar tot op heden niets ontvangen, ook email gestuurd op 10/4 maar geen reactie. als ik niets ontvang ga ik diverse instantie inlichten en ook zal ik mijn bank op dracht geven om het betaalde terug te vorderen.

Hallo Ed, Ondertussen hebben we elkaar via mail gesproken en werd een nieuw pakje verstuurd. Dit zou dus opgelost moeten zijn :-) Warme groet, Tom

Ik heb mijn dochter weer terug

Mijn dochter had laatste maanden erg last van teveel druk in haar hoofd waardoor de onhandelbaar en onverschillig werd. Nu heb ik mijn blije meid weer terug bedankt

Voor als nog teleurstellend en niets ontvangen

Is leuk en apart, krijg je na een week een e-mail om de levering en afhandeling te beoordelen ???? Echter op 6 maart bestelling geplaatst, betreft louter en simpel een bezorging binnen Nederland, inmiddels een week verder en tot op heden nog niets van mijn bestelling gezien dan wel afgeleverd op mijn adres.

Hallo, Dit pakje werd verstuurd in het begin van de corona crisis en op dat moment waren er veel pakjes die wat vertraging opliepen, het kan dus inderdaad zijn dat je pakje wat later toegekomen is dat eerst voorzien. Maar ik ben blij dat je je pakje dan toch ontvangen hebt :-). Warme groet, Tom

Binnen 1dag binnen.

Bestelling ontvangen en uitstekende nazorg

Vooral het contact achteraf over de bestelling heb ik zeer gewaardeerd. Ik ga lekker met mijn druppels aan de slag.

niet zo snelle levering als in Nederland.

De flesjes zijn goed verpakt. We zijn gewend aan snelle levering in Nederland. Dat duurt nu iets langer dus voor het 2 e flesje moet men rekening houden om het op tijd te bestellen.Anders zit je zonder.

Ik ben tvreden over de afhandeling en bezorging

Ik heb duidelijke antwoorden gekregen op mijn vragen. Heb inderdaad voor de levering naar NL iets langer moeten wachten als gebruikelijk. Ik ben nu heel benieuwd of de druppels mij helpen.

Ik ben heel blij dat ik Mariepure ontdekt heb en zoveel baat heb bij de bachbloesems! Het heeft zoveel goeds gedaan voor me dat ik ze nooit vergeet in te nemen ik ben blij dat ik de flesjes makkelijk online zelf kan samenstellen.

Ben net bezig maar voelt goed

Goede ervaring

Duidelijke site, goede omschrijving van de Bach Bloesem producten. Snelle levering( Nederland). Dik tevreden!

Prettige overzichtelijke website. Levering conform afspraak.

Duidelijke uitleg omtrent Bachbloesems. Veel reviews om door te lezen. Wizard voor eigen mix werkt goed. Betaling, verzending product zonder problemen en volgens gemaakt afspraken. Sinds 2 dagen aan het druppelen conform heldere uitleg. Nog te vroeg maar het lijkt effect te hebben.

kan hier nog niet op reageren word pas 1 week gebruikt kuur van 3 maanden 65

Hallo Rene, Het is nog te vroeg om de efficiëntie van de behandeling te beoordelen, deze vorm van behandeling heeft tijd nodig om goed te kunnen werken. Deze vragen werden je gesteld met als doel om de kwaliteit van de klantenservice en het advies te evalueren, niet het product zelf. Warme groet, Tom