Voor mijn jonge hond heb ik druppels besteld voor overmatig blaffende honden. Na twee dagen heb ik een rustigere hond. Minder gestressed en vooral veel minder blaffend naar elke vlieg die langs komt.

Super spul zonder toegevoegde rotzooi

Werkt uitstekend

je krijgt goede uitleg

Snelle levering en goed/veilig verpakt

Nette en snelle service

Netjes antwoord op mijn mail waarin ik een vraag stelde. Goed levering.

Goede website en snelle levering van de flesjes

Vriendelijk behandeld door de medewerker

Door vragen te beantwoorden en de situatie uit te leggen konden ze mij een goede bloesem maken

Goed verdeeld zodat je iets gauw kan vinden en lezen en wordt goed gehoor gegeven aan de vragen die je hebt en steld aan de persoon zelf die de Bach bloesem maakt nu hopen het gaat werken

Snel en goed geholpen

Ik stuurde een mail met de vraag om persoonlijk advies en ik kreeg dezelfde dag nog antwoord. Ik ben snel en goed geholpen. De flesjes kwamen op maandag, terwijl ik ze donderdag pas had besteld.

We zijn zeer tevreden

Altijd een vriendelijke reactie terug op al je vragen via de mail.Bestelling word keurig netjes en goed verpakt geleverd. Bachbloesem op maat…,Het helpt onze kat net even wat meer rust te ervaren hij heeft helaas gauw stress van buurtkatten rondom ons huis. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat..

In afwachting..

Gebruik de bloesem druppels nu een kleine week. Op dit moment dus nog lastig te zeggen of ik er genoeg baat bij heb. Het is de bedoeling dat ik deze 3 maanden ga gebruiken. Hopelijk merk ik na een paar weken het verschil.

De bachbloesem-mix tegen stress voor mijn kat wordt steeds snel geleverd. Mijn kat heeft zich drie jaar lang op haar buikje kaal gelikt. De anti-jeukprikken van de dierenarts hielpen maar tijdelijk en zijn ook niet goed voor de kat. Sinds ik de druppeltjes geef, likt ze zichzelf weer op een normale manier en is ze veel meer ontspannen. Ik ben er heel erg blij mee!

Snelle en zeer professionele service

Ik heb de bachbloesem 'meer energie' en 'veranderen van drinkgewoonte' besteld. Dit werd zeer snel geleverd. Ik stond er eerst wat wantrouwig tegenover maar het werd mij vrij vlug duidelijk dat dit wel echt werkt. dit is fijn om een product te hebben dat doet wat het beloofd.

Uitgebreide info op de website. Snelle afhandeling van de bestelling!

Prima, snel geleverd

Duidelijke beschrijving product en snelle levering

zoals al aangegeven duidelijke beschrijving van product. Mogelijkheden om persoonlijk in contact te komen en vragen te stellen bij onduidelijkheden. Snelle levering

fijn behandeld

fijne pagina, snel verzonden en fijne uitleg bij de bestelling

Prima producten en netjes geleverd

Prima producten, de bezorging duurt wel 3 dagen maar het is dan wel netjes verpakt geleverd. De Rescue spray was niet los te bestellen en pas te bestellen bij een ander product via het winkelmandje, vreemde werkwijze maar dat zal wel tijdelijk zo zijn.

Topservice!

Na de bestelling meteen mail gekregen dat bestelling en betaling oké waren, veel eerder dan verwacht flesjes binnengekregen met heel vriendelijk briefje erbij wat ik precies moest doen. Altijd maar afwachten wat ervan komt wanneer je iets bestelt bij een site die je niet kent, maar hier is mijn ervaring absoluut top! Heb mijn (te veel blaffende) hondje meteen de eerste druppeltjes gegeven, ik houd jullie op de hoogte!

Netjes verpakt. Nu hopen dat het helpt.

Bestelling snel ontvangen. Goed verpakt en goede gebruiksaanwijzingen. De werking van de druppels moet ik nog even afwachten omdat ik pas begonnen ben.

Snelle service en snelle levering met duidelijke uitleg erbij

Geen resultaat

Maanden (3 flesjes) consequent iedere dag druppels ingenomen. Helaas geen resultaat.

Hallo Sibilla, Het spijt me dat je geen enkel resultaat ziet na drie maanden. Dit wil zeggen dat de standaard mix die je gekozen hebt niet de gepaste bloesems bevat voor je klachten. In dit geval is een persoonlijke mix een betere optie omdat die samengesteld wordt op basis van je karakter en je emoties. Je mag me hiervoor altijd contacteren. Warme groet, Tom

Lijkt goed te werken.

Het is nog wat kort om eea te beoordelen

Uitstekend!

Ik heb eerst contact gezocht om meer te weten te komen wat de mogelijkheden zouden zijn voor onze hond Mika. Hierop een duidelijke reactie gekregen. Kort daarop nog aanvullende info over Mika gemaild en op basis daarvan is een persoonlijke remedie samengesteld. Al met al verliep het contact heel soepel en ben ik zeer tevreden.