Nog niet

Vlotte aflevering, goede communicatie

De website is duidelijk. Bestellen gaat makkelijk en de communicatie na de bestelling is prettig en duidelijk. Levering was vlot, ik had het product binnen 2 dagen in huis.

Snelle levering wordt goed naar je geluisterd en altijd zeer correct !!! Zeer trvreden

Snelle reactie, snelle levering

Na het plaatsen van bestelling al snel bevestiging waarop ik een vraag had. Heel snel een reactie hierop gekregen en had flesjes snel in huis.

Tot zover prima contact

Top voor de snelle levering!!!!

Ik kan nog weinig over de werking van dit product vertellen maar heb van verschillende mensen in mijn omgeving gehoord dat zei erg tevreden waren. Ik zelf ben nog maar pas gestart en hoop echt op verbetering mijn idee is dat baat het niet schaad het zeker niet tenslotte is dit een puur natuurlijk product .

duidelijke en praktische website met advies op maat

De webshop is makkelijk te gebruiken. De info is duidelijk. Je vindt snel wat je nodig hebt, indien gewenst krijg je persoonlijk advies.

Contact was erg goed.

Duidelijke uitleg

prima service

geleverd volgens afspraak

Flesjes waren keurig apart verpakt. Er zat een duidelijke beschrijving bij. Bezorging was snel. Top.

Duidelijk en snelle levering.

Duidelijk website, makkelijk bestellen, en een snelle levering.

Ik werd snel en persoonlijk geholpen

Het voelde prettig om bij Tom Bachbloesem mix op maat te bestellen voor mijn zoon. Hij vroeg een beetje achtergrond informatie en ik merk na 2 dagen gebruik al wel verschil. Ik heb ook een mix besteld, die ik zelf heb samengesteld. Ben benieuwd!

snel en zorgzaam

Snelle en zorgzame levering.

Fantastisch!

Fantastisch! Thanks voor de super snelle levering en nu maar hopen dat de druppels werken.Grtjes, Jacintha

Goede servise Een klein puntje Communicatie zou wat mij betreft sneller kunnen!

Ben zeer tevreden Snelle levering

Snel reactie gekregen op mijn vraag en super snel geleverd!

Alles ronduit goed.

Goed product.

Ik voel me veel meer in balans

Ik merkte al snel resultaat. Ik voel me rustiger, evenwichtiger ben minder prikkelbaar en voel me gelukkiger.

Prima service. Zondag besteld en donderdag in huis vanuit het buitenland. Nu proberen en kijken of ik er baat bij heb

Product is snel en netjes verzonden. Goede werking.

Ik heb een flesje besteld met een mix voor een hond in de auto. Ik merk dat mijn hond rustiger is. De mix is makkelijk te geven op een snoepje of stukje brood. De flesjes zijn snel en zeer netjes verzonden.

Altijd goed en snel advies. Snelle levering.

Super eerder aan moeten beginnen

We gebruiken sinds woensdag de druppels voor epilepsie voor onze sint bernhard en merken dat hij enerieker wordt

Snelle aflevering van bestelde producten. En snel antwoord op gestelde vragen.Ervaring met product is door tekort gebruik nog niet te beantwoorden.