Geweldige ervaring

Een zeer goede service! Een prachtige duidelijke website met uitgebreide informatie.

Ik had binnen enkele dagen na het bestellen de mix in huis

Geweldig, simpel bestellen en keurig op tijd afgeleverd

Geweldig, simpel bestellen en keurig op tijd afgeleverd. Producten zijn ook goed.

Een top product

Onze hond boef heeft erge verlatingsangst met dit product gaat het veel beter iedere dag 6 maal per dag 4 druppels heeft boef er veel minder last van ik kan hem weer eens alleen laten om een boodschap te doen en 's nachts slaapt hij gewoon door en vernield hij niets meer ik zou zeggen een echte aanrader

ben super content

ik heb de bachbloesem mix 77 besteld, en ben er super tevreden mee. ik kan me terug focussen, ik voel me veel energieker, ik ben verkocht. mercie

professioneel

we werden professioneel geholpen, de bestelling was voor een vriendin van mijn vader die al een hele tijd slecht slaapt. Ikzelf ben nu aan mijn tweede flesje 'goede nachtrust' begonnen en het helpt me enorm !

Hele fijne man

Fijne man en erg toegankelijk. Ben benieuwd naar het product. Heb er zelfs iets gratis bij gekregen

Er werd heel snel op mijn mails gereageerd en de persoonlijke mix voor mijn zoon werd snel samengesteld en verstuurd! Ook een mooie service dat je een extra flesje night rescue gratis erbij kreeg!

Wachten of het effect heeft

Super !

Mijn bestelling was vrij snel bij mij thuis en ik vond het snelle persoonlijke contact ook heel fijn nu hopen dat de bloesems aanslaan.

Goede service!

Goede service en nu afwachten of de druppels ook echt gaan helpen, is nog te vroeg om er iets van te zeggen.

Correcte verzending van het product.

Netjes verpakt en binnen een week na bestelling ontvangen. Had graag per email een bevestiging van bestelling ontvangen.

Uitstekend klantcontact

Bestellingen worden soepel geleverd en bij vragen snel en persoonlijke reactie.

Bevestiging sturen

Ik heb vorige week een bestelling geplaatst, hier geen bevestiging van gekregen. Waardoor ik het gevoel had opgelicht te zijn. Dus een tip: stuur kooers een bevestiging, voelt een stuk veiliger. Inmiddels mijn bestelling in goede orde ontvangen, hopen dat het werkt.

Beste, Normaal gezien wordt er altijd automatisch een bevestigingsmail gestuurd. Maar het gebeurt wel eens dat de mail in de spamfolder terecht komt. Mijn excuses dat je de bevestigingsmail niet ontvangen hebt, maar ik ben wel blij te lezen dat het pakje inmiddels aangekomen is. Veel succes met de Bach bloesems!

producten goed en snel aangekomen.

Producten zijn goed en snel aangekomen.

overzichtelijke website, snelle levering en evt. nazorg.

Goed geholpen en snel geleverd

Er werd snel gereageerd op de mail. Mix op maat is weer samengesteld naar aanleiding van de veranderingen na gebruik van eerdere mix op maat. Daarna snel verstuurd.

Zeer snelle levering

Het bestellen ging makkelijk. Het kopen van de therapie deed ik na advies van iemand op Facebook. Dat ging over kalmerende medicijnen voor honden bij vuurwerk. Toen zag ik dat er ook n therapie voor extreem blaffen was. Ik heb het opgezocht en zag veel positieve berichten. Dinsdag besteld, gisteren (donderdag) mee gestart. Fijn dat de levering zó snel was. Ik heb n 3 maanden kuur gekocht en hoop voor Tjibbe en ons dat het hem gaat helpen

Snel met reageren op e-mails, dat vind ik heel belangrijk

Geweldig en perfect.

Telkens als ik bestel, wordt het keurig op tijd afgeleverd, dit terwijl het van België naar Nederland moet. Samenwerking Mariepure, de Belgische - en Nederlandse vervoerder zorgen voor een snelle levering van de mixen die kleurig verpakt zijn. We zijn blij :)

Snelle reactie op mijn mail , voor de opmaat gemaakte bachbloesems voor onze Hond. Snelle levering.

heb er alle vertrouwen in

hallo ik gebruik nu mijn 3e dag bachbloesem maarmerk nog geen echt verschil dat zal nog moeten komen maar heb er alle vertrouwen in met vriendelijk groet jolanda

Goede communicatie

Zeer tevreden. Snelle reacties op mail. Dus ook snel antwoord op vragen. Snelle levering van de bestelling. Fijne communicatie.

Helemaal Top!

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snelle levering!

Perfect geregeld

Prima service, zat netjes verpakt en levering was binnen de tijd die was aangegeven.