Heel mooi en informatief.

Goed geholpen...en snel bezorgd.

super

gewoon super , gisteren de 2 de bestijgen ontvangen , slaap beter ben rustiger en bij deze bestelling zag een extra flesje voor als ik eens flinke stres krijg

Tot nu toe een prettige , klantvriendelijke ervaring..als het product ook het beoogde resultaat oplevert ben ik een zeer tevreden klant !

Advies was snel en persoonlijk

Fijn dat er echt gekeken wordt naar de klachten en daar een mix voor wordt gemaakt.

Meedenkend

Als prima

Als goed

Aanrader

Heb heel goede resultaten behaald Buiten verwachting zelf Bij volgend probleem neem ik weer contact

Snelle reacties op vragen en vlotte levering

duidelijke reacties op mijn vragen en goede, vlotte aflevering met duidelijke gebruiksinstructie

Duidelijke website

Ik heb makkelijk kunnen vinden wat ik zocht. Levering was snel

Prima service.

Herl goed te bereiken als er iets mis is en dat lossen ze keurig op.Top

In het algemeen goede ervaringen met Bach bloesem.

Zo als u al schrijft is het nog te kort voor succes,maar in het algemeen heb ik goede ervaringen met Bach bloemems,Dus ik hoop ook met deze mix.

Goed en duidelijk contact per email

Duidelijk antwoord op de vragen, snelle reactie ook. Vind levertijd wel tegen vallen, maar dat komt omdat het vanuit België komen moet. Vind het bijzonder dat het bijna een week duurt terwijl wij buurlanden zijn. Mijn ervaring met Duitse en Poolse bedrijven is dat het sneller geleverd kan worden. Nu nog afwachten of druppels gewenst resultaat hebben.

Makkelijk bestellen en snelle levering!

Zeer tevreden over de service

Artikelen werden zoals aangegeven verstuurd maar postNL leverde het af bij "een" servicepunt. Welk stond niet vermeld. Een email verstuurd naar Mariepure en ik ontving snel antwoord en kon mijn pakket ophalen. Fijne service

Duidelijke website en groot aanbod. Persoonlijk advies mogelijk.

Belofte klopt

Alles wordt geleverd zoals vooraf beloofd is.

Snelle levering, en goede service. Het enige minpuntje, als je al over een minpuntje kan spreken. De naam van 1 hond is verkeerd op het flesje geschreven terwijl het wel goed in de beschrijving stond die ik erbij gedaan had. Nu afwachten of het zijn werk gaat doen.

Snelle verzending en duidelijke, fijne communicatie. De informatie op de website is helder en overzichtelijk. 4 dagen geleden gestart met de druppels (mix 99). Slapen is nog niet verbeterd maar dat komt vast nog. Gedrag overdag is zichtbaar verbeterd.

zeer goed

altijd vriendelijk en een goede uitleg snelle service top

Verzending was goed

Verzending was goed

Goede informatie

Duidelijke en informatieve website, fijn ook om direct advies te vragen en snelle reactie op vragen ontvangen.

geweldig

Heldere uitleg op de site over alle mixen, erg goede verpakking en verzending. Ik zou zeggen ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snel bestelt en duidelijke shop

Bestelling was snel in huis.

Ik heb veel baad gehad bij de bach-bloesem menopauze. Ik had frequent last van sombere buien en een wisselende stemming maar sinds ik die druppels gebruik ervaar ik geen klachten meer. Wegens het fijne effect heb ik nu een bloesemmlx op maat laten maken. Ik ben hier net mee begonnen dus ik kan niet veel zeggen of deze mix passend is. Wel verliep het contact met Tom over mijn klachten via de mail fijn. Het voelde al vrij snel goed. Aangezien ik net met deze mix begonnen met kan ik nog niets zeggen over het effect. Wel over de levertijd en het begeleidend schrijven. Allemaal prima.

Snelle en uitgebreide service

Ik was via via aan deze verkoper gekomen. Snel contact gekregen via de mail, met instructie. De verzending verliep soepel, goed verpakt met nog een bijsluiter hoe het pruct te gebruiken. Nu nog benieuwd naar het resultaat.