Goede service.

Goede service en duidelijke antwoorden. Heb vertrouwen in de mix.

Snelle reactie, er word hoed geluisterd naar het probleem. Snelle levering

Blij met de producten

Uitleg en verpakking top. Bij betaling viel alles weg, waardoor ik geen bevestigings mail kreeg van aankoop en wanneer ik het kon verwachten. Dat vond ik vreemd.

Goede levering en altijd op tijd.

Bestelling plaatsen gaat heel makkelijk, dan krijg je een mail en blijf je op de hoogte wanneer je bestelling geleverd word.

Vlotte afhandeling

Snelle respons van de verkoper en correcte en vlotte afhandeling. Kon ook de verzending van het pakje goed volgen.

prima levering en volgtraject, echter mij was niet echt duidelijk dat het bedrijf in België gezeteld

voor 3 flesjes is het dan een lange reis

Hallo Lammy, Via de bedrijfsgegevens op mijn site kan je nochtans terugvinden dat de flesjes uit België verstuurd worden. Warme groet, Tom

Duidelijke communicatie keurig op tijd geleverd , kortom uitstekend

Heel tevreden met de eerste hulpspray en de hoogsensitieviteit bloesem.. Het werkt !!!!

Mijn uitgebreide ervaring deel ik op een later moment wanneer wat verder in men proces van heling

Nog niets ontvangen

Ik weet niet wanneer het verstuurd is, maar ik heb tot op heden nog steeds niets ontvangen…

Hallo Bianca, Ondertussen hebben we contact gehad via mail en heb je je pakje afgehaald bij de buren, waar het geleverd werd. Warme groet, Tom

Slaap remedie werkt niet ook niet na 10x

Vind het bizar dat jullie de " bloesems " Bach mogen noemen !!! Is niet van Bach en staat er ook niet op!!! De slaapremedie werkt niet en de cherry plum en de Holly is nog te vroeg om te zeggen maar denk niet dat het zo gaat werken!!

Hallo Marlies, Bachbloesems zijn vernoemd achter Dr. Bach. Mijn bloesems komen uit Engeland en ik werk volgens de richtlijnen van Dr. Bach. Ik verkoop wel de flesjes onder mijn eigen merknaam. Bachbloesems werken op een zachte en geleidelijke manier. Ik zie dat je deze review geschreven hebt 1 dag nadat je je pakje hebt ontvangen. Ik vind het jammer dat je slechts na één dag ervan uit gaat dat mijn producten niet werken en je hierdoor mij een slechte review geeft. Ik ben zeker dat als je het wat tijd geeft, je wel resultaat zal opmerken. Warme groet, Tom

Erg goed

Zoals altijd weer prima

Snelle levering en je kunt altijd met je vragen terecht wat heel fijn is

Snelle reactie op de vraag en zorgvuldig contact via de mail.

Bachbloesem op maat

Je word goed geholpen bij vragen, goede en snelle levering.

vanuit België redelijk snel geleverd

track en trace zou handig zijn ivm het tijdstip van bezorgen

Mijn bestelling in goede orde ontvangen met vriendelijke begeleidende brief.

Nog niet lang bezig met de druppels 40, maar heb het idee dat er enigzins al iets merkbaar is.

Duidelijke beschrijving

Service is geweldig maar voor het resultaat is het nog te kort dag. Slechts een paar dagen bezig met het gebruik van de druppels.

Rustgevend

Wat hadden dit al een keer gehad. Het ging toen al goed door het gebruik. Dus dit is de tweede zending en we gebruiken het elke dag. Je wordt er rustig van.

Goed op de hoogte gehouden

levering zoals toegezegd

De track & trace werkt niet ideaal, er vindt geen prognose plaats van periode van aflevering; pakket is bij buren afgegeven zonder achterlaten van bericht, dat zal ws. te maken hebben met (nieuw) beleid van de post-NL maar lastig is het wel.

Goede site.

Duidelijke site, met goede omschrijving Van de producten.

Snelle reactie

Snelle reactie op ons probleem en een snelle levering van de voorgestelde Bach Blossem. Bedankt: Jan en Minke Zoodsma

Positief

Vlotte afhandeling.

Goede producten

Na een paar dagen merk je gewoon dat veranderin is

Na een paar dagen merk je al verschil in de positieve zin