Prima en betrouwbaar

Goede informatieve site, keurige mail na bestelling en zodra bestelling bij post was aangeboden. Goede handleiding. Kortom: fijne service.

Duidelijk omschreven het product

Met interesse gekeken op de website en ik was al bekend met Bach .Het lijkt ofF het helpt! Ben net 1 dag bezig

Was volgende dag al geleverd

Nu maar afwachten...

Goede ervaring

Correcte leveringen. Binnen aanvaardbare tijd.

Correcte en vlotte service

Dit was de 2de keer dat ik iets besteld heb bij Mariepure. Nu ook kreeg ik een heel goede service en vlotte afhandeling. Dikke duim! Bedankt Tom , je kan voelen dat je dit met hart en ziel doet !!! Warme groet terug, Katrien

Heel vlotte levering

Na de bestelling, zeer snel bevestiging gekregen alsook extra informatie, de levering is ook heel vlot verlopen, alles goed ingepakt zodat het in perfecte staat is geleverd. De bijkomende info die bij de bestelling zat is ook een pluspunt.

Ben zeer tevreden!

Mooie webshop, alles erg duidelijk. Snelle levering van het het product. Ben tevreden!

Overzichtelijk, goede omschrijving

Snelle levering Goede uitleg

Snel geleverd, met goede uitleg. Nu hopen op een goed resultaat over 3 maanden.

De service uitstekend

De bachbloesems waren op tijd geleverd ,uitstekende service.

Werkt goed

Na het overlijden van onze oude hond is onze puppy van 7 maandan haar plek kwijt. Nu een paar dagen de druppels aan het gebruiken tegen het overmatig blaffen en het bange onzekere hondje staat nu al wat zekerder op haar pootjes.

Vlotte levering , duidelijke instructies

Heel tevreden

Duidelijke info webside.

Netjes verpakt en snel geleverd

Top ! Dankbaar om de tijd te nemen wat er werkelijk bij iemand past. Want het is mijn laatste strohalm die probeer om uit een lange Zoektocht te komen wat mij nu werkelijk weer de energieke Vrouw maakt

Ik werd er helaas veel nerveuzer van

Mijn eerste ervaring met Mariepure was heel goed. Daarna hebben ik en mijn kinderen get nog een aantal keren geprobeerd omdat die eerste ervaring fantastisch gewerkt heeft. Helaas heb ik nu niet meer dat idee. Jammer!

Hallo Annemiek, Ik vind het heel spijtig te lezen dat je nu een minder goede ervaring hebt met de Bachbloesems. Het kan zijn dat er een andere samenstelling nodig is om je te helpen of dat er een andere oorzaak is die zorgt voor een minder goede werking. Ik heb je hieromtrent een mailtje gestuurd en kijk samen met jou graag wat de beste oplossing is. Warme groet, Tom

Super snelle levering.

Zeer te vrede.

Snel contact duidelijke uitleg. Snelle levering

Besteld snel geleverd en goede beschrijving

Ik bestel telkens hetzelfde artikel, alleen jammer dat je telkens je naam en adresgegevens weer opnieuw moet ingeven.

Snel en professioneel antwoord

We hadden een fijne email conversatie over wat ik het beste kon nemen voor mijn kat. Na het advies werden de flesjes snel geleverd, goed verpakt. De flesjes zaten ook goed vol. Mijn kat heeft het niet door dat ik het op van alles druppel dus dat is ook erg fijn. Ik ben benieuwd of ze zich beter voelt na langer gebruik.

Tevreden.

Ondanks dat mijn antwoorden op uw vragen niet goed gingen ,waarschijnlijk doordat ik iets fout deed met terug zenden ben ik tevreden. De verpakking was heel goed. De brief duidelijk.

Zeer goed!

Na het eerste contact kwam er zeer snel een antwoord m. Er werd meegedacht en daarop heb ik de bestelling geplaatst die vervolgens vlot werd bezorgd! We konden dan ook meteen met de druppels beginnen. Onze dank is dan ook groot!

Goed verzorgd verstuurd!

Was goed en veilig verpakt. Het flesje is groter dan verwacht, fijn! Ben net begonnen, 6 x daags is wel moeilijk te realiseren. Kom uit op 2 x bij voer, 3 x na uitlaten. Hoop werkelijk dat Guusje rustiger wordt( epilepsie) Groet, Tineke

rust

Wat een geweldige ervaring om de bach bloesem hsp te gebruiken. Hij doet wat hij zegt, echt een stuk ondersteuning, om makkelijke door het leven te gaan. Dank hiervoor.