Werkt goed

Na het overlijden van onze oude hond is onze puppy van 7 maandan haar plek kwijt. Nu een paar dagen de druppels aan het gebruiken tegen het overmatig blaffen en het bange onzekere hondje staat nu al wat zekerder op haar pootjes.

Vlotte levering , duidelijke instructies

Heel tevreden

Duidelijke info webside.

Netjes verpakt en snel geleverd

Top ! Dankbaar om de tijd te nemen wat er werkelijk bij iemand past. Want het is mijn laatste strohalm die probeer om uit een lange Zoektocht te komen wat mij nu werkelijk weer de energieke Vrouw maakt

Ik werd er helaas veel nerveuzer van

Mijn eerste ervaring met Mariepure was heel goed. Daarna hebben ik en mijn kinderen get nog een aantal keren geprobeerd omdat die eerste ervaring fantastisch gewerkt heeft. Helaas heb ik nu niet meer dat idee. Jammer!

Hallo Annemiek, Ik vind het heel spijtig te lezen dat je nu een minder goede ervaring hebt met de Bachbloesems. Het kan zijn dat er een andere samenstelling nodig is om je te helpen of dat er een andere oorzaak is die zorgt voor een minder goede werking. Ik heb je hieromtrent een mailtje gestuurd en kijk samen met jou graag wat de beste oplossing is. Warme groet, Tom

Super snelle levering.

Zeer te vrede.

Snel contact duidelijke uitleg. Snelle levering

Besteld snel geleverd en goede beschrijving

Ik bestel telkens hetzelfde artikel, alleen jammer dat je telkens je naam en adresgegevens weer opnieuw moet ingeven.

Snel en professioneel antwoord

We hadden een fijne email conversatie over wat ik het beste kon nemen voor mijn kat. Na het advies werden de flesjes snel geleverd, goed verpakt. De flesjes zaten ook goed vol. Mijn kat heeft het niet door dat ik het op van alles druppel dus dat is ook erg fijn. Ik ben benieuwd of ze zich beter voelt na langer gebruik.

Tevreden.

Ondanks dat mijn antwoorden op uw vragen niet goed gingen ,waarschijnlijk doordat ik iets fout deed met terug zenden ben ik tevreden. De verpakking was heel goed. De brief duidelijk.

Zeer goed!

Na het eerste contact kwam er zeer snel een antwoord m. Er werd meegedacht en daarop heb ik de bestelling geplaatst die vervolgens vlot werd bezorgd! We konden dan ook meteen met de druppels beginnen. Onze dank is dan ook groot!

Goed verzorgd verstuurd!

Was goed en veilig verpakt. Het flesje is groter dan verwacht, fijn! Ben net begonnen, 6 x daags is wel moeilijk te realiseren. Kom uit op 2 x bij voer, 3 x na uitlaten. Hoop werkelijk dat Guusje rustiger wordt( epilepsie) Groet, Tineke

rust

Wat een geweldige ervaring om de bach bloesem hsp te gebruiken. Hij doet wat hij zegt, echt een stuk ondersteuning, om makkelijke door het leven te gaan. Dank hiervoor.

Op tijd geleverd goeie analyse

Ik ben pas een week gestart resultaten kan ik nog niet voorleggen. Ik kreeg een analyse op maat. Een samenstelling die ik zelf niet zou kunnen maken en alles werd op tijd geleverd

Bestelling was er snel

Het is fijn dat je de bachbloesem voor verschillende klachten kunt samen stellen En de bestelling kwam netjes verpakt binnen

Na bestellen snel in huis

Levering was binnen de afgesproken dagen.

Levering was in 2 dagen.

Mijn hondje is nu veel blijer

Ze is nu minder nerveus

Snelle en fijne service.

Het bestellen gaat makkelijk en is duidelijk. De service is fijn en netjes. De levering is snel en goed.

Helaas moest ik Dicky vanochtend in laten slapen. Hij ging ineens hard achteruit. Naast heel veel angst had hij of een hersenvliesontsteking of een hersenbloeding en was dus helaas niet meer te redden. Ben wel blij dat ik jullie heb leren kennen en de Bachbloesem heb gekocht.

De Bachbloesems helpen echt om mijn hondje minder aanvallen te doen krijgen!

Sinds ik 6 keer per dag 4 druppels bachbloesems (mix epilepsie bij honden) geef heeft mijn hondje merkelijk minder aanvallen. Ik ben jullie zeer dankbaar!

Snelle levering , goed verpakt .

Netjes ingepakt!

Brievenbus pakket was goed ingepakt. Elk flesje apart in bubbel folie.

Hallo Jeannet, Ik ben blij te lezen dat je het pakje ondertussen goed hebt ontvangen! Warme groet, Tom