Vlotte reactie, professionele aanpak, snelle service

Ik kreeg een bevestigingsmail, ook bij de verzending van het product. Alles liep via mijn dochter, dus was ik er weinig bij betrokken

goede site om te werken met bachbloesems

zeer goede site om bachbloesems uit te proberen bij elk probleem dat zich voordoet... en ook nog aan een aantrekkelijke prijs !

Heb.

Mijn ervaring, ik ben 74 jaar en had graag een beetje betere uitleg over mijn vraag gehad het was erg kort en onpersoonlijk.Ik ben een beetje onzeker en begrijp dat Tom het erg druk heeft. Heb hem nogmaals over uitleg gevraagd want ik weet nog niet of ik de bloesems samen mag gebruiken en hoop dat hij daar op reageert. Lieve groet, Ina Douwes.

Hallo Ina, Ik had je vraag beantwoord, maar misschien was mijn antwoord niet duidelijk genoeg. Ondertussen heb ik je opnieuw een mailtje gestuurd met nog wat extra uitleg. Indien je nog twijfels of vragen hebt, mag je me altijd contacteren. Hou er wel rekening mee dat ik geen mails beantwoord tijdens het weekend. Warme groet, Tom

Goeie service

Het product mix 55 werd snel geleverd (nl),erg blij met de snelle levering.

Met een paar dagen bezorgd, heel goed verpakt. Ben heel benieuwd naar het effect, maar daarover meer met een paar weken..

Heel prettig mail contact en snelle levering

Heel mooi en informatief.

Goed geholpen...en snel bezorgd.

super

gewoon super , gisteren de 2 de bestijgen ontvangen , slaap beter ben rustiger en bij deze bestelling zag een extra flesje voor als ik eens flinke stres krijg

Tot nu toe een prettige , klantvriendelijke ervaring..als het product ook het beoogde resultaat oplevert ben ik een zeer tevreden klant !

Advies was snel en persoonlijk

Fijn dat er echt gekeken wordt naar de klachten en daar een mix voor wordt gemaakt.

Meedenkend

Als prima

Als goed

Aanrader

Heb heel goede resultaten behaald Buiten verwachting zelf Bij volgend probleem neem ik weer contact

Snelle reacties op vragen en vlotte levering

duidelijke reacties op mijn vragen en goede, vlotte aflevering met duidelijke gebruiksinstructie

Duidelijke website

Ik heb makkelijk kunnen vinden wat ik zocht. Levering was snel

Prima service.

Herl goed te bereiken als er iets mis is en dat lossen ze keurig op.Top

In het algemeen goede ervaringen met Bach bloesem.

Zo als u al schrijft is het nog te kort voor succes,maar in het algemeen heb ik goede ervaringen met Bach bloemems,Dus ik hoop ook met deze mix.

Goed en duidelijk contact per email

Duidelijk antwoord op de vragen, snelle reactie ook. Vind levertijd wel tegen vallen, maar dat komt omdat het vanuit België komen moet. Vind het bijzonder dat het bijna een week duurt terwijl wij buurlanden zijn. Mijn ervaring met Duitse en Poolse bedrijven is dat het sneller geleverd kan worden. Nu nog afwachten of druppels gewenst resultaat hebben.

Makkelijk bestellen en snelle levering!

Zeer tevreden over de service

Artikelen werden zoals aangegeven verstuurd maar postNL leverde het af bij "een" servicepunt. Welk stond niet vermeld. Een email verstuurd naar Mariepure en ik ontving snel antwoord en kon mijn pakket ophalen. Fijne service

Duidelijke website en groot aanbod. Persoonlijk advies mogelijk.

Belofte klopt

Alles wordt geleverd zoals vooraf beloofd is.

Snelle levering, en goede service. Het enige minpuntje, als je al over een minpuntje kan spreken. De naam van 1 hond is verkeerd op het flesje geschreven terwijl het wel goed in de beschrijving stond die ik erbij gedaan had. Nu afwachten of het zijn werk gaat doen.

Snelle verzending en duidelijke, fijne communicatie. De informatie op de website is helder en overzichtelijk. 4 dagen geleden gestart met de druppels (mix 99). Slapen is nog niet verbeterd maar dat komt vast nog. Gedrag overdag is zichtbaar verbeterd.

zeer goed

altijd vriendelijk en een goede uitleg snelle service top

Condedreef 56 8500 Kortrijk

0032 487 20 01 73