Verzending was goed

Verzending was goed

Goede informatie

Duidelijke en informatieve website, fijn ook om direct advies te vragen en snelle reactie op vragen ontvangen.

geweldig

Heldere uitleg op de site over alle mixen, erg goede verpakking en verzending. Ik zou zeggen ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snel bestelt en duidelijke shop

Bestelling was snel in huis.

Ik heb veel baad gehad bij de bach-bloesem menopauze. Ik had frequent last van sombere buien en een wisselende stemming maar sinds ik die druppels gebruik ervaar ik geen klachten meer. Wegens het fijne effect heb ik nu een bloesemmlx op maat laten maken. Ik ben hier net mee begonnen dus ik kan niet veel zeggen of deze mix passend is. Wel verliep het contact met Tom over mijn klachten via de mail fijn. Het voelde al vrij snel goed. Aangezien ik net met deze mix begonnen met kan ik nog niets zeggen over het effect. Wel over de levertijd en het begeleidend schrijven. Allemaal prima.

Snelle en uitgebreide service

Ik was via via aan deze verkoper gekomen. Snel contact gekregen via de mail, met instructie. De verzending verliep soepel, goed verpakt met nog een bijsluiter hoe het pruct te gebruiken. Nu nog benieuwd naar het resultaat.

Goed advies!

Toen ik ging winkelen op de website kon ik nog niet helemaal vinden wat ik zocht. Ik wilde graag wat dingen combineren voor mijn zoon. Van Tom heb ik via de mail echt heel fijn advies gehad en daardoor is de keuze gevallen op “bloesem op maat”. Bedankt voor je advies Tom! Nu kijken of hij er baat bij heeft. Maar de eerste stappen zijn gezet.

Prettige, persoonlijke service

Zeer prettig en snelle levering

Duidelijke site met voldoende uitleg. Snelle terugkoppeling bij vragen.

Bloeddruk en hartslag weer normaal

Ik ben hier zo ontzettend blij mee. Mijn bloeddruk was met medicatie nog steeds te hoog en mijn hartslag zat al een paar maanden tegen de 100 slagen per minuut in rust. Ik zag de Bach bloesem zijn werk doen binnen 1 week. Bloeddruk en hartslag zijn weer normaal en stabiel. Hartelijk dank hiervoor.

Goede service, snelle reactie

Op mijn vraag kwam snelle reactie. Snel opgestuurd. Klein minpuntje dat het uit België moet komen en het daardoor niet binnen 1-2 werkdagen binnen is. Het duurde 4 dagen in mijn geval.

Snel en adequaat

Mijn bestelling was snel bezorgd. De druppels werkten al na 3 dagen. Hartelijk dank.

Heel tevreden

Dank je wel voor de snelle reacties op mijn mails en de samenstelling van mijn bachbloesem en de snelle levering . Er zat een brief bij met uit welke bloesems mijn samenstelling bestond en de flesjes waren heel goed verpakt . Ik kan gemakkelijk bij bestellen met de bijgeleverde nummer van mijn samenstelling.

altijd snel en veilig

ik bestel al jaren hier en nooit missgegaan, altijd op tijd.

Binnen een paar dagen had ik de druppels in huis. Zat een duidelijke uitleg bij. Ik ga ze nu iedere dag gebruiken en hoop op een goed resultaat.

geweldig

heb in het verleden al eerder bij jullie besteld komen altijd de afspraak na is gewoon goed

Geweldige service!

Persoonlijk contact aangevraagd, binnen 24 uur antwoord. Prettig contact, Tom was betrokken bij mijn vragen. Snel geleverd.

Zeer correct

Altijd snel geleverd en duudelijk

Snel, netjes en betrouwbaar.

Zeer professioneel

Zeer snelle reactie en professioneel

Keurig

Keurig advies,.... meerdere keren uitgelegd wat onze hond haar klacht is , en aan de hand van mijn verhaal ,de bachbloesem bestelling netjes thuis gestuurd gekregen ,net 2 de dag bezig ,...nu hoop dat het met de tijd ,stuk beter gaat met onze bange teckel

Perfecte verzorging Met als verassing een extra flesje druppels !

zeer goed

Goeie ervaring met bachbloesem

zeer goed

Goede ervaring. Vlot antwoord en vlotte levering.

Condedreef 56

8500 Kortrijk