Goede maaimachine

Snel geleverd. Goede maaimachine. Wel hoge verzendkosten. Dat is jammer. Verder tevreden

• Welk product heeft u aangeschaft: Maaimachine 53 cm

Blij mee!!

Goede prijs kwaliteit. Prettig geholpen. Snelle service Heldere informatie

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedruk reiniger

Fijn product, uitstekende service

Goede service in het voortraject en bij afleveren. In gebruik een uitstekend apparaat wat moeiteloos hout klooft, ook gedraaide en 60cm dikke blokken gaan verrassend makkelijk in stukken.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 - SUPER COMFORT

Top, top en top

Top bestelervaring, top levering en top product.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger 3200/225 COMFORTPRO

Helemaal top!

Super krachtige kloofmachine zijn geld dubbel en dwars waard!

• Welk product heeft u aangeschaft: Horizontale 7 tons klover

Prima en persoonlijke service

Prima telefonisch geholpen om tot een goede keuze te komen en snel verstuurd. Alles naar wens!

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

Goede machine

Werkt prima ook voor grote stukken hout Eenvoudig te bedienen

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachinr

Vlotte service en snelle verzending

De scherpste prijs met de beste service.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kliefmachine

Zeer snelle en correcte levering ! Prima product !

Ik heb volgende machine gekocht: Benzinemaaier 56 cm - SUPERXL SKU: ACG56-SUPERXL Alu maaidek van 56cm was voor mij de doorslag, kan ook makkelijk gazon van 1.000m² aan. Vrij eenvoudig van design, maar daar hou ik van, je kan ook alle wisselstukken bij ACG bestellen. Een manual van de B&S motor kan je downloaden via de B&S site. Prijs/kwaliteit sterke aanrader.

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmachine

Ongekende service!

Na jaren soebatten met een bekend zogenaamd topmerk hogedrukreiniger , overgestapt op het eigen merk van ACG in Holten. Wat een top product. Je ziet het meteen al aan de uitstraling van het apparaat maar de werking en kracht maakt het plaatje echt compleet. De persoonlijke service van eigenaar Nick Jansen daarbij is echt ongekend. Een plezier om daar klant te zijn. Absolute aanrader!

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG Hogedruk reiniger

Goed geholpen, prima machine

Maaimachine gekocht. Werd ter plekke gebruiksklaar gemaakt. Deskundige en vriendelijke mensen. Heel tevreden.

• Welk product heeft u aangeschaft: Maaier

Prima machine vlot geleverd

Machine ziet en voelt degelijk aan en maait prima op onze toch wel ruige grasvlakte. Onze vorige machine had hier grote moeite mee. Deze doet het moeiteloos.

• Welk product heeft u aangeschaft: grasmaaier

Meedenkers uit Holten

Ruim 2 jaar geleden na overleg met ACG de 8-tons houtklover aangeschaft. Deze heeft inmiddels het nodige hout verwerkt. Onlangs was mijn HD-reiniger aan vervanging toe. Na een prettig gesprek met een medewerker de 165 bar versie aangeschaft. Het moet nog blijken hoe deze zich houdt, maar ik heb er alle vertrouwen in. ACG levert voor een redelijke prijs kwaliteit en een persoonlijke benadering.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover en HD-reiniger

Goedendag Dirk Baalbergen, Hartelijk dank voor de mooie woorden! Goed om te lezen dat u onze producten en service kunt waarderen. Wij zien de laatste tijd regelmatig bestellingen van "oude" klanten voorbij komen die hun verzameling tuinmachines verder uitbreiden met een ACG machine. Dat vinden we erg mooi om te zien! Mocht u in de toekomst vragen hebben helpen we uiteraard weer graag verder. Groet team ACG

heel goed!

alles keurig volgens afspraak geregeld en netjes afgeleverd zelfs op ons verzoek aan transporteur binnen afgeleverd ..top

• Welk product heeft u aangeschaft: veegmachine

Krachtige machine.

Nog weinig mee gewerkt, maar ziet er goed uit.

• Welk product heeft u aangeschaft: 7 tons houtklover

Geweldige machine

Geweldige machine vlink wat kracht en werkt prima Een dingetje het meganisme dat het hout naar het mes duwt had wel wat verder mogen gaan nu blij het hout een 15 cm steken omdat het meganisme niet verder kan door de lasnaden moet er dus steeds wat tussen doen om het door het mes te duwen en het mes had iets scherper of platen mogen zijn dan slijt het volgens mij nog beter .Maar verder echt een geweldige machine

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtsplitter

De levering was snel en correct

De levering en de daaromtrent communicatie was uitstekend! De machine zelf is uitstekend!

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Prima, goede ervaring

Heel plezierig .goede service

Goed werkende grasmachine

Voldoet aan de opgegeven eigenschap, maait moeiteloos 1500 vierkante meter gras, opvangbak voldoende groot

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

Gemakkelijk in de omgang werkt goed

Gemakkelijk om mee te werken. Geeft uitstekende resultaten

• Welk product heeft u aangeschaft: klover

duidelijke informatie en goede levering

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Perfecte kloofmachine

Prima geholpen, klein mankement, telefonisch opgelost. Tevreden klant

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Uitstekende service en uitleg

Bij aankoop ACG HOUTKLOVER 7 ton. Doet zijn werk feilloos!

Goede degelijke machine

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Goede service en snelle reactie

Een geweldig product die het houtkloven zeer eenvoudig maakt.

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!