Stabiel apparaat.

Professionele hogedrukmachine. Solide apparaat, geen rommel”. Doet waarvoor hij is bedoeld. Kortom: een fijne machine.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukspuit

Correct

Gemaild voor prijs en vlug antwoord gegeven. Prijs bespreekbaar bij twee kopen.

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Correct en vlot geïnformeerd en een vlotte en correcte afhandeling : kwalitatief en robuust toestel

Ook bij telefonisch contact werd ik direct correct en vriendelijk geholpen.

• Welk product heeft u aangeschaft: hogedrukreiniger

Kwalitatief top machines

Snel geleverd, kwalitatief fijne machines. Ongevraagd service en onderhoud tips ontvangen wat als zeer positief is ontvangen. Mijn eerste aankoop was de vertikaal opgestelde kloofmachine, hiermee is het vertrouwen in ACG-Holten enorm gegroeid, daarna met tussenpozen een benzine grasmaaier en een luchtcompressor. Alles is van een zeer degelijke kwaliteit en werkt naar behoren. Ik kan daarom iedereen de machine's van ACG-Holten aanbevelen!!

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine, benzine grasmaaier, luchtcompressor

de kwaliteit van de veegmachine en houtklover is prima

de veegmachine en de houtkloofmachine zijn goed van kwaliteit en werken perfect. ik heb een aandachtspuntje voor de houtklover een potje vet voor de houtkloverkolom, dat er bij doen of er gelijk bij vertellen dat het verstandig is om dat te gebruiken. nu zag ik dat later op de web side

• Welk product heeft u aangeschaft: veegmachine en houtkloofmachine

snelle correcte levering

prima bedrijf. Houdt zich aan de afspreken. snelle levering.

• Welk product heeft u aangeschaft: ruwterreinmaaier

Degelijke machine . Snelle levering

De grasmaaier heb ik pas 1x gebruikt dus kan er nog niet veel over zeggen . Het apparaat is bijzonder degelijk uitgevoerd en werd zeer snel geleverd . Niks te klagen dus .

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

Ouderwetse perfecte service!

Mijn nieuwe benzinemaaier liep bij de 2e keer helemaal vast. Gelijk gebeld naar ACG en tot mijn verbazing hoefde ik geen vervelend retourformulier te downloaden en in te vullen en geen lastige vragen en/of verwijten. Ik hoefde ook niet naar een garage of een of andere dealer er werd gewoon gelijk een nieuwe opgestuurd!!! De kapotte is ondertussen vandaag keurig bij mij thuis opgehaald. Dit soort service kom je helaas nog maar weinig tegen. Als ik meer sterren kon geven gaf ik die!

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzinemaaier

Superklover!

Enkele weken geleden de 10T400 Super Comfort aangeschaft. Momenteel de eerste 15 m3 essen stamhout gekloofd naar volle tevredenheid! Klover gaat nagenoeg overal doorheen. Ook de 2 uitklapbare zijtafels zijn erg handig als voorraad tafel. Absoluut een aanrader als je serieuze volumes hout wilt kloven.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T400 Super Comfort

Voldoet uitstekend aan verwachting

Grasmaaier besteld, deze was door het bedrijf voor mij gemonteerd, olie en brandstof bijgevuld en stond klaar toen ik hem kwam ophalen. Super Grasmaaier en tevreden over de verleende dienstverlening van dit bedrijf

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

denken mee en goed advies

goede adviezen bij aanschaf machine en later Accessoire en onderhoud

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

Uitstekende ervaring

Mijn ervaring met de firma Holten is uitstekend Snelle levering En natuurlijk een TOP product. Ik heb mijn keuze gemaakt om dat ik niet mee wil gaan met de producten die overal aangeprezen worden. En wat anders wil waar naar mijn mening dus meer aandacht nodig heeft. We zijn echt blij met onze hogedruk reiniger

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Top aankoop

8T 230 comfort gekocht, had liever de super comfort gehad maar die was in maanden niet leverbaar. Uiteindelijk super tevreden ove de Comfort. Top levering, binnen een paar dagen, prima verpakt en verzorgd. Uiteindelijk gaat het om de prestatie en die is in éen woord: geweldig! De klover straalt een en al klassse en kwaliteit uit en splijt werkelijk alles. Ik hoop voorlopig geen nieuwe houtklover nodig te hebben maar als ik over 10 jaar weer een keuze moet maken, dan weet ik wie ik als eerste ga raadplegen.

• Welk product heeft u aangeschaft: 8T 230 comfort

alles perfect

geen uitleg bij nodig

• Welk product heeft u aangeschaft: 2 grasmaaiers

Goeie maaier en snel geleverd

Een top machine wie ze werk goed doet en de bestelling en levering ging snel

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzine grasmaaier

Kleine aanloop problemen, maar daarna echt TOP

Helaas een minder goede start door afstelprobleempje en olie tekort, nog de oplossing hiervan waar bij de info echt top was , was het een zeer goed werkende machine zonder meer

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 TON 230V - FLEX × 1

Doen wat ze beloven

Product werd op tijd geleverd. Reageren snel en adequaat bij vragen. Ik kom hier zeker terug.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Goede informatie op de website, snelle levering en prima product.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG Motormaaier

Compétent. Consciencieux. Efficace. Correct.

J'ai commandé le fendeur 7 tonnes ainsi que le stand puis les grandes roues. Service Livraison : J'ai reçu le fendeur mais pas le stand. J'ai informé ACG qui a géré cela avec le transporteur. Envoi d'un second stand. Le produit : J'ai monté le fendeur sans trop de problème. Pas de notice en FR. Il est possible de stocker le fendeur debout mais cela impose de retirer les manettes. Les grandes roues sont indispensables pour déplacer le fendeur sans risque de basculement. Elles n'empêchent pas l'installation sur le stand. Le montage de la protection en plastique au dessus de la lame n'est pas nécessaire. L'utilisation du fendeur en sera facilitée. Appareil simple et efficace. Très satisfait du produit. Merci

• Houtklover 7 TON 230V – FLEX

Had eerst een silent 25 besteld . maar na telefonisch contact omgeruild voor de 50/8 silent , heerlijke compressor zonder storend geluid krachtige compressor

• Welk product heeft u aangeschaft: 50/8 silent

goed en netjes geholpen!

goed en netjes geholpen!

• Welk product heeft u aangeschaft: hogedruk reiniger

Redelijk tevereden met kloofmachine

De kloofmachine ziet er netjes uit en is m.b.v. de duidelijke handleiding snel gemonteerd. Tijdens het kloven blijkt al snel dat het standaard "mes" niet goed of soms helemaal niet door taaier hout klieft. Zelfs niet na vele keren draaien van het hout. Ik heb een verleng "mes"gekocht en dit maakt een groot verschil! Zou eigenlijk het standaard mes moeten zijn, jammer dat hier extra voor betaald dient te worden. Nu tevreden met de prestatie van de kloofmachine.

• Welk product heeft u aangeschaft: horizontale kloofmachine

Dag Laurens, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat betreft uw opmerking over het kloven met het standaard mes is het zo dat de liggende klover normaal gesproken wel door het meeste gedraaid hout zou moeten komen, zonder het scherpe opzetmes. Het zou kunnen zijn dat uw houtblokken korter zijn dan 20 cm. Het duwblok van de klover blijft standaard namelijk een vuistdikte van het mes verwijderd waardoor kortere houtblokken soms niet helemaal gekloofd kunnen worden. In dat geval heeft het opzetmes het extra voordeel dat het heel dicht op het duwblok komt waardoor het hout altijd doormidden gaat. Het zou natuurlijk ook kunnen dat u zeer knoestig of droog hout heeft, waarbij het te zwaar wordt voor het standaard mes, in dat geval heeft het opzetmes het voordeel van de verlengde lange punt die eerst het hout binnendringt en dan pas uit elkaar drukt. De reden dat wij het opzetmes niet standaard toepassen is dat de maximale klooflengte daarmee korter wordt (van 52cm naar ongeveer 40cm) en voor bepaalde markten, bijvoorbeeld Duitsland, is dit te kort. Gelukkig bent u tevreden met de werking van het geheel. Wij wensen u veel kloofplezier. Vriendelijke groet Team ACG

De houtsplitter goed ontvangen. De splitter werkt voortreffelijk.

Het toestel werkt zeer goed en heeft de mogelijkheid om dikke stammen en smalle houtjes te splitten. Dit toestel kan worden aanbevolen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8 TON 230V - ECO

Prima bedrijf, waar voor je geld.

Deze machines voldoen aan de gestelde eisen. Prijs/kwaliteit verhoudingen zijn goed. Levering is goed.

• Welk product heeft u aangeschaft: grasmaaier en compressor

Prima compressor

Prima compressor die weinig lawaai maakt, dus zeer tevreden

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Bedrijfsgegevens

Veenweg 5

7451RM Holten

[email protected]

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.