Snel en goed zelf afgehaald

Zelf afgehaald voldoende keus en goede uitleg!

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Top producten en top service

Ik heb de houtklover 7 Ton 230V - FLEX gekocht en ook de compressor 24 liter 10 bar - BASIC met wat perslucht-accessoires en een extra opzetmes voor de klover. Ik ben zeer tevreden over de degelijke kwaliteit van de producten en ook van de uitstekende en snelle service van ACG-Holten. Een absolute aanrader!

• Welk product heeft u aangeschaft: zie beoordeling

mooi afgewerkte en goede machine

,nog niet zoveel gebruikt maar eerste ervaring is zeker heel positief!!

• Welk product heeft u aangeschaft: kloofmachine

goed gewoon

correct en volgens wens geleverd,

• Welk product heeft u aangeschaft: onkruid machine

Top bedrijf

Direct geholpen na een probleem.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Geräte sind völlig in Ordnung

Da ich 2 holzspalter gekauft habe, hätte ich mir ein wenig Rabatt gewünscht. Auch habe ich bis heute noch keine ek Preisliste bekommen, ich denke im Frühjahr könnten wir immer neue Geräte gebrauchen.

• Welches Produkt haben Sie gekauft: 2x 8 Tonnen holzspalter

Krachtige machine die gebruiksvriendelijk is en betrouwbaar.

Aangezien wij zowat 10 kubieke meter brandhout per winter consumeren,zijn we elk weekend gedurende enkele uurtjes aan het klieven.Dit is niet werken ,dit is genieten.De kliever doet zijn werk zonder te morren ,enkel een licht gezoem ,en zelfs de moeilijke blokken krijgt hij klein.Je merkt dat de rigiditeit van de materialen en de conceptie terdege doordacht werd door ingenieurs ,hetgeen resulteert in een sterk vertrouwen,en een gevoel van veiligheid.Zelfs mijn kleinzoon van 7 bedient de machine !

• Welk product heeft u aangeschaft: Kliever 7 T

Sterke klover die prettig werkt en doet waar hij voor gemaakt is.

Houtklover 7 ton die prettig werkt op 230V en exact doet waar hij voor gemaakt is.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 Ton 230V - FLEX

Top toestel, aantrekkelijke prijs en correcte levering

Ondertussen heb ik de compressor 24/08-Silent al enkele maanden in bezit, en ik ben erg tevreden. Absoluut niks op aan te merken. Aantrekkelijke prijs en correct geleverd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 24/8-SILENT

Veilig en gemakkelijk te bedienen

Snelle levering , eenvoudig te monteren en een plezier om mee te werken (op 4 halve dagen ongeveer 2m³ zomereik gekloofd)

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover 8S230/400ECO

Goed apparaat maar afspraak nakomen slecht

Afgesproken is dat ik de betaalde BTW teruggestort zou krijgen vanwege export buiten Europa. Ik zit er nog op te wachten en heb niet de indruk dat ACG zich houdt aan de afspraak.

• Welk product heeft u aangeschaft: Luchtcompressor

Beste Ger Belnem, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review en goed om te lezen dat het product u bevalt. Wat betreft uw opmerking over het terugsstorten van de BTW willen we toch graag het hele verhaal helder hebben. Zoals afgesproken storten wij dit geld terug zodra wij de juiste douanedocumentatie hebben ontvangen. Wij hebben het tot op heden nog niet ontvangen van u of van de douane. Dit hebben we ook teruggekoppeld naar u. Zolang wij geen douane documentatie ontvangen kunnen wij niet maar zo de BTW terugstorten. Wij zullen nogmaals contact met u opnemen om het met u verder af te stemmen, zodat we het kunnen regelen. Vriendelijke groet Team ACG

SUPER

GEWELDIGE HOUTKLOVER

• Welk product heeft u aangeschaft: HOUTKLOVER

goed advies en fijn product

We werden goed geholpen. Er werd meegedacht met een oplossing.

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor 24/10 basic

Teleur gesteld

Normale wijze erg goede ervaring met ACG, een familie bedrijf met goede producten. Een paar jaar geleden een 7 ton hout klover gekocht die ik een upgrade wilde geven door de aanschaf van een M-Bak voor bredere stammen. Na bestellen en betalen een bericht dat deze niet meer geleverd wordt, en dat het betaalde bedrag was teruggestort. (keurig) Maar het product wordt nog steeds op de site aangeboden.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hout klover accessoire

Beste S.H. Veenendaal, Onze excuses voor het ongemak, het meeschuivende rek mag sinds 2018 niet meer geproduceerd worden i.v.m. nieuwe normeringen voor houtklovers. Sinds die tijd hebben we hem niet meer in de webshop verkocht, maar hij stond helaas niet helemaal goed ingesteld waardoor het inderdaad nog wel te bestellen was op de accessoire-pagina. We hebben dit niet doorgehad en hebben het intussen aangepast. Uiteraard hopen wij u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groet Team ACG

Wij zijn erg tevreden met de kloofmachine.

Alle soorten hout klooft de machine perfect.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Uitstekende service !

Eerlijke prijs, vlugge levering, vlotte communicatie!

• Welk product heeft u aangeschaft: houtkliever

Deskundige advisering door vriendelijke mensen ! Wij zijn zeer content met onze aankoop !

Deskundige advisering door zeer vriendelijke mensen

• Welk product heeft u aangeschaft: Meerdere maar oa kloofmachine

gewoon goed top

Op tijd en netjes volgens afspraak !!!

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Snel geleverd en goed product!

• Welk product heeft u aangeschaft: Een mes voor de motorgrasmaaier

Fantastisch geholpen

Klover stuk, geen idee waarom, na een paar appjes, foto’s en wat advies kreeg ik een link naar het te bestellen onderdeel. Volgende dag in huis. Zelf gemonteerd.. een check via de chat., en de klover werkt weer. Topservice

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Snelle en goede service

Levert zeer snel en als je een vraag hebt staan ze je graag te woord.

• Welk product heeft u aangeschaft: Ruw terrein maaier

Sehr angenehmes uns sicheres Holzspalten !

Lief von der Bestellung, Abwicklung und Lieferung einwandfrei und zügig.

• Welches Produkt haben Sie gekauft: ACG Holzspalter 8S/400

Ich bin sehr zufrieden

Sehr schnelle Lieferung. Sehr angenehmes arbeiten. Ein Top Gerät.

• Welches Produkt haben Sie gekauft: Holzspalter 10T400-Super Comfort

Prima product, prima service!

Heb een silent 24/8 compressor aangeschaft toen ze weer voorradig waren. Prima apparaat, uitermate stil. Had deze jaren eerder moeten aanschaffen! Heeft bovendien ook nog een mooie kleur :-). Heb inmiddels meerdere apparaten van ACG aangeschaft. Goede leverancier met mooie producten.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 24/8-SILENT

Super goed

Zeer goede machine voor een kleine prijs

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.