Aan mijn machine zaten 2 kapotte onderdelen, maar ze hebben hun best gedaan dit zo goed als mogelijk op te lossen. Ik had echter wat compensatie voor mijn problemen wel netjes gevonden.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtkover

Beste Astrid, bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het vervelend dat het begin niet helemaal vlekkeloos is verlopen! Het pootje van de stekker aan de stroomkabel was afgebroken in de doos, in overleg met u hebben we u toen een nieuwe stekker gestuurd die u er zelf aan heeft gezet. Dank voor uw medewerking daarbij! Verder bleek, nadat u de machine gemonteerd had, een onderdeel niet goed gemonteerd te zijn. Het onderdeel is daardoor tijdens het werk beschadigd. Een nieuw onderdeel hebben wij u toen kosteloos opgestuurd. Wij waarderen uw medewerking. Een vlekkeloos verloop was uiteraard mooi geweest, maar we hebben het naar ons idee samen heel netjes opgelost. Wij wensen u dan ook nog veel plezier van uw klover en bij vragen kunt u uiteraard altijd bij ons terecht. Groet Team ACG

Vriendelijke en prettige ervaring om met dit bedrijf kennis te maken.

Goede voorlichting over welke kloofmachine het meest geschikt was voor mij. Ik heb nog nooit met zoveel plezier zoveel hout in korte tijd gekloofd. Hij gaat bijvoorbeeld ook moeiteloos door eikenhouten noesten heen. Echt fantastisch!

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG 8S 230 ECO kloofmachine

goede service en snelle juiste informatie op telefonische vragen

• Welk product heeft u aangeschaft: grasmaaier

10/10 voor service en A ++ voor technische bijstand.

Dit is een zaak waar de klant nog "echt" koning is. Super klantvriendelijk, top telefonische bijstand en een buitengewone service na verkoop. Met zekerheid een "AANRADER"!!! K.R Zonhoven België

• Welk product heeft u aangeschaft: Acg 53 confort+

Betrouwbaar en snelle levering

Grasmaaier besteld en die werd netjes geleverd. Alle toebehoren die op de site beschreven stonden ook meegekregen. Grasmaaier werkt uitstekend. Na de installatie ook een snelle start. Stille grasmaaier maar is niet te onderschatten! Tof dat je naast de handleiding en etc nog een snelle startgids bij krijgt van ACG zelf. Echt een aanrader als je een kwalitatieve grasmaaier nodig hebt, geen moment spijt van.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG Benzinemaaier 46 cm – BASIC

Sehr gut

Schnelle Lieferung. Sehr gutes Preis-Leistungverhältnis

• Welches Produkt haben Sie gekauft: 7L230 Holzspalter

Leuk bedrijf. Netjes geholpen. Kreeg zelfs nog iets korting door m'n oude grasmaaier in te leveren. Was ik die ook mooi kwijt:D

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier benzine 46cm

Perfekt, auf jeden Fall empfelenswert

Sehr empfehlenswert! Ich habe den Holzspalter 7L230-FLEX mit flexible Abdeckung und es ist wirklich TOP! Sehr stark, und es funktioniert sehr leicht.

• Welches Produkt haben Sie gekauft: Holzspatler 7L230-FLEX

De bestelling werd tijdig en correct afgehandeld.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklieverolie

Netjes thuisbezorgd en goede uitleg en instructie.

Zie boven

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Snel en accuraat

Snelle levering, goede communicatie

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaimachine

Prima bedrijf

Na telefonische overleg heb ik een gras machiene aangeschaft. Wij hebben o.a. gesproken over de geschiedenis van het familie bedrijf en werkwijze. Ik kreeg duidelijke uitleg over de machine die ik wou aanschaffen de service en de levering. Bij aankomst trof ik een degelijke apparaat aan die voldeed aan de verwachting, en het resultaat was dik in orde!

• Welk product heeft u aangeschaft: Maaimachine

Snel geleverd, prettig contact.

Belde 's middags laat om informatie, kreeg onmiddellijk iemand aan de lijn. De volgende dag had ik mijn nieuwe maaimachine in huis. Perfect.

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

Het monteren van de kloofmachine ging niet helemaal soepel. Ik heb gaten bij moeten boren omdat ze niet helemaal recht tegen over elkaar zaten. Verder super blij met deze machine.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Beste Henk, Bedankt voor het delen van uw ervaring, wij nemen even contact met u op. In ieder geval wensen we u alvast vele plezierige kloofuren toe! Vriendelijke groet, Team ACG

Fijne grote grasmaaier

Fijn groot maaidek van aluminium. Dus niet zwaar, wel snel klaar! Handig ook met mulching functie, hoef nu niet telkens de opvangzak te legen. Goede aankoop!

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG56-SUPERXL Grasmaaier

Geweldige service!!!!

Een 10 jaar oude grasmaaier opnieuw voorzien van een nieuwe grasopvang bak. Ter plaatse vervangen. Wat een goede service na 10 jaar. Waar vind je dit soort bedrijven nog.

Uitstekend geholpen en goed bereikbaar als er vragen zijn

Houtklover 8S230/400 super. Op ons verzoek in gemonteerde staat afgeleverd. Besloten eerst eens flink hout te kloven alvorens een review te schrijven. Inmiddels minstens 25 kuub hout gekloofd en het kost de klover geen enkele moeite. We hebben alleen nog geen oplossing gevonden voor de olie die bij de oliepeilstok na verloop van tijd eruit sproeit als het kloofmes naar beneden gaat. Een doek over de peilstokdop leggen helpt niet. Jammer genoeg kan de tafel niet in hoogte worden versteld.

Marjan bedankt voor het plaatsen van deze review! Allereerst vinden we het fijn om te horen dat de machine zijn werk goed doet en dat u tevreden bent over onze communicatie. :) Wat betreft het punt over de olie; Het kan zijn dat er nog wat lucht in de cilinder zit, maar als we het goed begrijpen blijft het probleem bestaan. Wij nemen even persoonlijk contact met u op en spreken de oplossing door. Wij beloven u dat het probleem deze week nog wordt opgelost. Tot slot; de hoogteverstelling van de tafel is sinds 2018 helaas niet meer toegestaan ivm, nieuwe CE regelgeving. We moeten er wel bij zeggen dat een in hoogte verstelbare tafel alleen voordeel zou bieden wanneer u houtblokken met een lengte van meer dan 50 cm wilt kloven. In de praktijk wordt een hoogte instelling daarom weinig gebruikt. Vriendelijke groet, Team ACG

Pluspunten

Goed contact en product werd zelfs even gemonteerd en gedemonstreerd bij aflevering.

Pluspunten

zeer tevreden over de levering en bijhorende uitleg houtkliever werkt goed

mail was in span terechtgekomen

Pluspunten

Goed product, het starten van de motor is inderdaad trekken en lopen zoals beschreven op de site. Ook handig die meegeleverde startersset met olie!

Pluspunten

Vriendelijk personeel, dat mij vrijwel direct antwoord gaf via de mail! Heb intussen een aantal maal gemaaid met mijn grasmaaier en werkt super. 1 druk op de knop en lopen. Top!

Pluspunten

Goede site, snelle levering Grasmaaier gekocht prima machine voldoet 100%

Geen opmerkingen

Pluspunten

Goede levering en goed verpakt ontvangen. Het product voldoet volledig aan mijn verwachting.

eerste start was een stuk moeilijker dan beschreven maar nu alles ok

Pluspunten

snel bereikbaar, vlotte afspraak gemaakt. Produkt stond klaar. Goede uitleg.

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaart u alltijd plezier van de juiste keuze! Het selecteren van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod in de markt niet altijd een simpele klus, zeker omdat de meeste mensen niet dagelijks een apparaat aanschaffen. Wij bij ACG bieden daarom een overzichtelijk assortiment, waarbij relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. Wij hebben belangrijke keuze criteria in kaart gebracht en verwerkt in de vormgeving van onze apparaten, zo kunnen wij verschillende klanten bieden wat ze echt nodig hebben. Onze klanten ervaren daarom altijd plezier van de juiste keuze voor, tijdens en na de aankoop, dat beloven we!