kwaliteit en scherp geprijsd

duidelijke website, ruime keus, goede informatie en snelle levering

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Vlotte, klantvriendelijke afhandeling.

Bijzonder klantvriendelijke instelling van mensen die meedenken en oplossingsgericht werken.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Muisstille compressor!

Ik gebruik de 24 silent compressor nu een maandje en het is een uitkomst! Ik gebruik hem vooral met een nageltacker, werkt perfect. De druk is goed in te stellen en hij heeft genoeg kracht. Groot voordeel vind ik het geringe geluidsniveau. Heel prettig om in te werken.

• Welk product heeft u aangeschaft: Silent compressor

Prima product en prima levering

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7ton

Top kwaliteit en prachtig familiebedrijf!

In contact gekomen met dit bedrijf op de Groene Sector Vakbeurs. Ik maak nu gebruik van de houtklover 7L230 en het is een topmachine. Degelijke bouw, het ontwerp laat zien dat men met dit bedrijf dicht bij de praktijk staat en dat merk je ook in de communicatie. Gericht op de klant en geen poespas. gewoon TOP!

• Welk product heeft u aangeschaft: 7L230

goede levering, prima apparaat!

Doet wat hij moet doen!

Super apparaat, super service

Apparaat keurig geleverd. Doet wat er van verwacht wordt. We zijn er dik tevreden over.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Snel antwoord op een vraag,goed product.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 ton

Degelijk bedrijf

Vriendelijke service. Prima uitleg en demo over het gekochte product. Houtklover doet wat beloofd is.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 TON 230V - FLEX

zeer goed

zeer te vreden ,snelle levering

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Prima machine voor huiselijk gebruik

Degelijke machine die doet wat ie moet doen. Niet de snelste, maar heel degelijk gebouwd en krachtig. Zou ik aanraden.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 ton

Kan niet beter!

Ze kwamen mijn bestelling binnen 15 min brengen incl luchtfilter die ze eigenlijk niet in assortiment hadden(was het antwoordt op mijn mail) Na telefonisch contact kwamen ze het direct brengen en kreeg ik het filter erbij.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor accessoire pakket

F

Geen opmerkingen. Product was zo als beschreven was. Werkt goed. Snelle reacties op vragen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hout klover super 8 ton

Goede website, snelle levering, prima service

Had compressor besteld, deze bleek helaas door vervoerder beschadigd te zijn, ondanks degelijke verpakking. Contact opgenomen en voor ik 't wist was de nieuwe geleverd, tevens zwaarder type gedaan. Compressor is van een degelijke kwaliteit en werkt dus ook perfect!

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor met 50L tank

Compressor aangekocht

Prima compressor, prijs/kwaliteit uitstekend

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

alles OK

Prima in orde

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

Tot nu toe alles prima verlopen. Top

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

prima product

goede kwaliteit compressor en snelle service. bij het ophalen was compressor al gemonteerd en kon ik thuis direct aan de slag! Het is een degelijk apparaat! Aanrader

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor 50/10 basic

goede machine zo op eerste gezicht.tijd zal het leren.

goede machine.alleen de grasopvangzak zou wat groter mogen zijn en handiger om erin te hangen.verder prime grote goede machine.

• Welk product heeft u aangeschaft: grasmaaier

geweldig

er wordt contact gehouden met de koper. Menige verkoper kan hier een voorbeeld aan nemen. Ze komen beloftes na.

Goed bedrijf

• Welk product heeft u aangeschaft: Motor grasmaaier

Op tijd geleverd en goede aftersales

Product kwam op tijd maar ik snapte niet waarom er zo n lange aftakas bij zat, te lang voor mijn tractor. Goed geholpen

• Welk product heeft u aangeschaft: Hakselaar

Ik ben werkelijk heel tevreden over mijn aankoop!

Het toestel werkt naar behoren ook voor blokken met grote diameter en met vergroeiingen!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover ACG 8 ton 230V

Topmachine, echt prijs kwaliteit!

Ondertussen de machine een 2 tal dagen gebruikt en nog geen moeilijkheden ondervonden. Ik sta versteld hoe sterk de machine is en ook de snelheid ben ik zeer tevreden van. Vroeger huurde ik regelmatig een kloofmachine, maar ik ben blij dat ik de aankoop gedaan heb. Ik werk nu wanneer ik zin heb en stop ermee als ik het beu ben, of als het weer niet meezit. Ook het verticaal werken vind ik persoonlijk beter dan horizontaal. Kortweg, tevreden!

• Welk product heeft u aangeschaft: Super 8 ton 230v.

Correct, snel en voledig

Na bestelling correct en compleet geleverd. Kloofmachine werkt naar tevredenheid. Garantie en service hoop ik niet nodig te hebben. Had ook hydrauliek olie besteld (veel andere klovers worden zonder geleverd), was niet nodig. Misschien duidelijker vermelden op website?

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw reactie. Goed om te horen dat de machine bevalt. Wat betreft de olie, wij gaan kijken of we het duidelijker op de site kunnen zetten! Nog veel kloofplezier gewenst, Team ACG

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaart u altijd plezier van de juiste keuze! Het selecteren van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod in de markt niet altijd een simpele klus, zeker omdat de meeste mensen niet dagelijks een apparaat aanschaffen. Wij bij ACG bieden daarom een overzichtelijk assortiment, waarbij relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. Wij hebben belangrijke keuze criteria in kaart gebracht en verwerkt in de vormgeving van onze apparaten, zo kunnen wij verschillende klanten bieden wat ze echt nodig hebben. Onze klanten ervaren daarom altijd plezier van de juiste keuze voor, tijdens en na de aankoop, dat beloven we!