Goed assortiment en een klantvriendelijke service

Ik heb gekocht wat ik zocht en ben daar tevreden mee. De snelle service bij levering was helemaal goed.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Mooie goed werkende houtklover.

Zeer degelijke kwaliteit, goed werkend, erg blij mee. Mooie kwaliteit voor een zeer nette prijs.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG Houtklover

Betrouwbaar bedrijf

Doen wat ze zeggen. Zijn niet duur. Prettig in de communicatie. Goede service.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hoog grasmaaier/ruwtereinmaaier

Prima ervaring

Hydrauliek olie voor ander merk klover gekocht. Eerst contact gehad over comptabiliteit. Prima geholpen

• Welk product heeft u aangeschaft: Olie

Een hele goede service in verleend door Nick Jansen.

Zie boven

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Voldoet naar verwachting

Hij doet het goed.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Perfect!

Compressor gekocht. Werkt geheel naar behoren, echt een complete machine. Alle toebehoren keurig netjes geleverd. Aanrader.

Goed compressor

Zeer tevreden met deze compressor

• Welk product heeft u aangeschaft: Zion -Air100 Liter luchttank Compressor

Een perfecte houtklover.

Mijn ervaring met ACG-Holten is dat er snel geantwoord wordt op je vragen en snel geleverd word. Het bedrijf zit voor mij te ver rijden dus heb ik online de machine gekocht. Best wel eng om iets van duizend euro via een plaatje te kopen. Maar na diverse reviews en filmpjes was ik overtuigd dat ik de gok kon wagen. En vanaf dat de machine geleverd werd nog geen vijf minuten spijt gehad. Het enige is dat het een zwaar ding is om te verplaatsen. Maar ja, dan moet je een licht machientje van de bouwmarkt kopen waar je na twee stukken hout spijt krijgt. Nee, een tien plus. Bedankt.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover? De zwaarste op 220v.

de autorit waard

in Scholten kun je voelen en t budget aanpassen. Ik ben kachelkanaal specialisten neem hout mee naar clienten, natuurgedroogd hout gezaagd op een werkafel in drie maten en dan komt t trucje: ik rij de klover naar de stapelplek en ik laat zo min mogelijk op de grond vallen echt geen moeite met de nieuwe comfort, wat een heerlijke hoogte regelaar, easy peasy. wat kan er nog verbeteren, misschien de schuine zaagblokken toepassing, die is al fijn en zou een centimeter meer mogen, maar het is gelukkig allemaal niet electronisch, het blijft werken

• Welk product heeft u aangeschaft: comfort 8 t

nog beter dan verwacht

Ik was echt op zoek naar iets dat het onkruid goed aanpakte. Deze borstelmachine deed niet alleen dat maar veegde ook meteen de plaats schoon. En dat alles binnen een redelijk korte termijn. Werkt heel goed omdat alle vuiligheid opzij wordt geveegd. Opscheppen en klaar. Klein nadeel is wel dat de borstels aardig slijten en derhalve niet weinig kosten, maar ja het is wel schoon.

• Welk product heeft u aangeschaft: Onkruidborstelmachine 750-COMFORT-CLEAN

Top product

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Het contact als zeer prettig ervaren

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Koop er zelf één en vertel mij je ervaring.

Ik zou nooit iemand iets aanraden als er ook maar een klein iets zou zijn waarover ik ontevreden was. Prettige mensen. Duidelijke onderhandeling en keurige levering. Mijn houtvoorraad ligt klaar. Helaas heb ik niks meer te kloven. Het kloven gaat net zo makkelijk als het aansnijden van een slagroomtaart met een mes. Zonder moeite en met heerlijke punten. In dit geval hout punten voor de haard. Kopen zo een ding en niet meer zeuren.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 - SUPER COMFORT met 3e wiel

Verstand v zake, goede communicatie

Verstand v zake, goede communicatie

• Welk product heeft u aangeschaft: Veegmachine

Top machine, prima levering

Superblij met mijn klover, goed geïnformeerd over beschikbaarheid en leverproces

• Welk product heeft u aangeschaft: 10T230 Super comfort houtklover

uitstekend!

Verzending zeer snel, ontbrekend klein onderdeel onmiddellijk nagestuurd. Verpakking bijzonder stoer.

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor 24/8-SILENT

Zeer correcte afhandeling .

Telefonisch zeer goed geholpen en de afhandeling is ook zeer goed verlopen. Volgende keer graag weer. Product is inderdaad zoals beschreven. Top

Excellent !

Duidelijke info bij aankoop & een correcte levering. De grasmaaier beantwoordt aan alle verwachtingen. Werkelijk een plezier om ermee aan de slag te gaan.

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzinemaaier 56 cm - SUPERXL

Iedere keer super netjes geholpen

Goed adviezen en een vriendelijke bejegening. Helemaal tevreden met de all terrain maaier. Nog even zoeken naar de (toegevoegde) waarde van de onkruidborstel, maar dat ligt niet aan het apparaat maar of we zelf nu de juiste tool voor de job hebben gekocht, maar ook hier geldt weer: aan het advies ligt het niet. Dus: Aanrader!

• Welk product heeft u aangeschaft: Ruw terrein bosmaaier en onkruidborstel

Ze maken waar wat ze zeggen

Ze zijn vriendelijk in contact en doen wat ze afspreken. Bij twijfel communiceren ze met je. Het product werkt naar behoren en is mooi afgewerkt!

• Welk product heeft u aangeschaft: 8 tons houtklover comfort

Gewoon goed

Ze komen na wat ze zeggen en leveren snel. Materiaal is goed.

• Welk product heeft u aangeschaft: Onkruid borstel

Denken mee voor een oplossing.

Had een probleem met een doorgebrande condensator. Het type was niet meer leesbaar, maar dat was geen probleem voor degene die mij te woord stond.

• Welk product heeft u aangeschaft: Condensator

• Welk product heeft u aangeschaft: Onderdelen kloofmachine

grandioos

een degelijke machine...100%

• Welk product heeft u aangeschaft: hogedruk

Veenweg 5

7451RM Holten

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!