Goed snelle levering

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedruk reiniger

Goede compressor

Fijne compressor om mee te werken, (iets meer dan hobby) wel veel lawaai, 96 db. doen ook andere compressoren van een ander merk.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor ACG 24/10 bar Basic

Snelle levering goede garantie

Een compressor en later een hogedrukreiniger besteld en lekker snel geleverd. De Lana van de terrasreiniger ging stuk, gemaild binnen paar dagen nieuwe in huis. Tops

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor & Hogedrukreiniger

verstand van zaken

had een ouder type houtklover en er was een onderdeel defect telefonisch contact gezocht en het probleem uitgelegd . 2 dagen later het onderdeel in huis Top service

• Welk product heeft u aangeschaft: onderdeel houtklover hydraulische olie

Het apparaat functioneert prima

Het apparaat functioneert prima en is eenvoudig te bedienen

• Welk product heeft u aangeschaft: houtkloofmachine

Goede kwaliteit en behulpzaam.

Voor herhaling vatbaar

Snelle en correcte levering

Fantadtische houtklover!

Al het hout dat ik wilde kloven kon ik zeer gemakkelijk kloven. De beschermkap vind ik overbodig. Het apparaat is zeer eenvoudig te bedienen. Het is een perfecte aankoop.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG 7L230-FLEC

super uitleg

Heel mooie klover snel geleverd en ism ACG opnieuw afgesteld omdat machine niet naar behoren werkte. Maar nu is het een super klover.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

Fijne machine

Wordt goed geregeld als je wat besteld

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

heel goed en snel geholpen

Goede HD spuit mooi en niet duur en werkt uitstekend.

• Welk product heeft u aangeschaft: HD spuit

Snelle levering, erg blij met de geleverde spullen

Mooi stille compressor en uitstekende communicatie

• Welk product heeft u aangeschaft: Silent compressor

Goede uitleg van product door medewerker van het bedrijf

De afhandeling en de bezorging van het product dat ik besteld heb is prima verlopen

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

helemaal tevreden

Nog maar 1 keer gebruikt alles verliep heel vlot en tevreden van het resultaat

• Welk product heeft u aangeschaft: 1 pltvr houtkliever

goe

goe

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Duidelijke site en goede product omschrijving

ik was op zoek naar een Compressor die compact en toch krachtig genoeg is om ook vrachtwagen banden op te pompen en kwam bij ACG uit. Duidelijke site met goede product omschrijving.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG 50/10-SUPER

Helemaal top.

Alles is netjes afgeleverd..Heb al mooi wat kuupjes gekloofd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Klover

Super compressor

The beast!

Geweldig sterk en stil toestel. Klieven is een hobby geworden! Spijtig dat ik het niet vroeger heb aangeschaft.

• Welk product heeft u aangeschaft: Klover 8 ton. 220 V.

De meest moeilijke houtblokken zijn nu voor mij.

Ideaal, makkelijk in gebruik. Mijn man laat nu de houtblokken met noest voor mij liggen!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8T230 comfort

Eerlijke en plezierige organisatie

Heldere uitleg van de machine,. Afspraken worden nagekomen. Korting wordt aangeboden in de vorm van zwaardere bijl. Is overigens wel nodig.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Goed product

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

geweldig

keurig afgehandeld betaling oke aflevering super.

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Veel eerder aan moeten schaffen.

Kijk, dit is nu een apparaat waar je nooit spijt van krijg. Dan is het toch maar tobben met die bijl. Zeker als je veel eiken moet kloven. Met deze klover wordt het een peulenschillentje, geloof mij maar, echt perfect. Hier heb ik geen moment spijt van gehad, ja, dat ik hem niet eerder gekocht hebt.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8 ton 230V Eco

Kwaliteit voor een redelijke prijs..

Mooie aanvulling voor mijn collectie gereedschappen. Alles voelt stevig en solide, kwaliteit voor een redelijke prijs. Krachtig en snel op druk, ik draag wel echt goede gehoobescherming want hij is duidelijk aanwezig. Volgende dag al in huis met een meer dan duidelijke handleiding. Een prettige ervaring, ik kom zeker terug.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG 50/10-BASIC

Over ACG-Holten B.V.

Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!