De machine doet precies waar hij voor is gemaakt!

Deze kloof machine splijt houtblokken met een doorsnede van 40cm doorsnede en 50 cm lang gemakkelijk door. Ik ben zeer tevreden.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hout kloven 7 TON 230V FLEX

betrouwbaar klantvriendelijk deskundig

dit bedrijf is uiterst klantvriendelijk en heel betrouwbaar ik raad hun bij iedereen aan uitermate deskundig zijn ze dit heb ik ondervonden bij de aanschaf van een klover

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

ACG doet waar ie voor staat!

ACG heeft mij een mooi en goed product geleverd met de gazonmaaier met elektrische start: druk op de groene knop en lopen maar! Je wilt nooit meer anders! En een uitstekende snelle service als er toevallig toch wat hapert!

• Welk product heeft u aangeschaft: Gazonmaaier 53 cm

Een heel fijn bedrijf

Vooraf telefonisch contact gehad ivm aankoop compressor. Duidelijk en vooral eerlijke voorlichting. Ben heel erg tevreden met mijn aankoop. Werd ook nog eens snel geleverd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor geluidsarme

Niets op aan te merken

Goede, heldere communicatie, zowel per mail als telefoon. De klant staat duidelijk centraal. Hoe het straks gaat bij onverhoopte problemen weet ik nog niet, maar ook daar heb ik alle vertrouwen in.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

Snelle levering van super houtklover

Wat een mooie houtklover; zeer krachtig, geluidsarm en super veilig. Instructie was duidelijk. Met 5 jaar garantie hoop ik er nog lang plezier aan te beleven.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8 ton

Snel en correct

De vragen die ik had werden onmiddellijk beantwoord. Zowel de bestelling als de levering van de compressor ACG 50/10 Super was vlot en snel. De dag erop was hij al geleverd. Extra meegenomen was de -10% + gratis levering actie op deze compressor. In de korte tijd dat ik hem gebruik voldoet hij aan de verwachting.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 50/10 Super

Geweldig bedrijf

Zeer vriendelijke mensen Had compressor 50 bar gekocht maar door toe doen van mij zelf iets afgebroken. Na belletje kon ik direct langs komen. Na een uurtje rijden voor mij wel de moeite waard(Kwam niet voor niets bij ACG ) uit werd er direct naar het heuvel gekeken. Mogelijk een uurtje werk maar werd besloten om mij een nieuwe mee te geven (waar maak je dit nog mee) klasse. Kan iederéén aan bevelen om met dit bedrijf zaken te doen. Ik kom er zeker weer. Heren bedankt voor mijn prettige ervaring met uw bedrijf. Ga zo door kom zeker weer Mvg T Been

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG 50 BAR COMPRESSOR

Prima product

Snelle levering en goede service en hulp

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Wow wat een ding op 240 volt en toch verdraait hout kloven als karton!

Ik heb m’n oude klover ingeruild en een nieuwe 8 tons klover weer aangekocht. Zelfs mijn vrouw was verbluft door het bedieningsgemak. Ook bij de onderhandeling over de prijs vanwege inruil zeer prettig zaken gedaan.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 230V eco

Sterke machine op krachtstroom!

Nadat ik mijn oog had laten vallen op de website van ACG kwam ik al snel tot de conclusie dat een houtklover op krachtstroom voor mij goed geschikt was. (Werk zelf op 40 meter afstand van de stroombron) De informatie op de website vond ik prettig, de prijs scherp en na telefonisch contact met de firma besloten om te bestellen. De machine werd goed verpakt afgeleverd, heb zelf een paar dingen in elkaar moeten zetten, maar er zat een zeer duidelijke Nederlandstalige handleiding bij! (Waar zie je dat nog tegenwoordig..) De machine aangesloten en bleek de motor andersom te draaien. De machine heeft een heel makkelijk "ompool schijfje" in de stekker zitten, dus met een platte schroevendraaier binnen 2 tellen geregeld. Voorheen wel eens gewerkt met krachtstroom apparaten waar de hele stekker open moest om de fases te wisselen. Dus echt een uitkomst. Toen daadwerkelijk aan het werk... WAT EEN KRACHT! Door de dikste en warrigste stukken zonder problemen. Top apparaat!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8T op 400V

Houtklover 7 ton van super kwaliteit!

Top kwaliteit machine, druk door alle knoesten heen. Kwam er met de bijl niet door dus was wat sceptisch, maar overtreft mijn verwachting. Snijdt door de blokken door het scherpe mes! De extra hendel werkt ook fijn, bedient heel gemakkelijk! Echt een aanrader.

• Welk product heeft u aangeschaft: 7L230-FLEX houtklover

Super goede service en top compressor!

Zeer snelle verzending en keurige service. Snelle terugkoppeling en perfecte compressor, gekocht voor iets “zwaarder” werk, met luchtsleutel, werkt top! Aanrader!

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Snelle levering en super prijs kwaliteit

Nog maar enkele uren in gebruik maar tevreden over kwaliteit en kracht van het toestel.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkliever eco

Machine is bere sterk.

Heb de machine een jaar. Had deze week een partij beuken stammen tot 55 cm in diameter die ik heb afgekort op 33 cm. Ik dacht: Als dit maar goed komt. Echter zonder haperen. Slaglengte instelling scheelt heel veel tijd. Zet de machine weg op zijn kopse kant met een blokje hout en neemt dan net zoveel plaats in als een plunje zak.

• Welk product heeft u aangeschaft: 7 tons liggende machine

Hele goede houtklover en perfecte service

Hele goede ervaring met dit bedrijf en het product. Jaren geleden (tussen 5 en 10 jaar geleden) een 8 tons houtklover gekocht. Een product met een hele goede prijs / kwaliteitsverhouding. Goede degelijke constructie waar ik al vele kuubs hout mee gekloofd heb, zowel mooi splijtend hout alsook hout met veel noesten. Nu waren de kunststof geleideplaten rondom de mesbalk versleten en wat denk je: Die liggen gewoon in Holten op voorraad en zijn dus na zoveel jaren nog uit voorraad leverbaar: Perfect geregeld. Het kan dus toch: Een goed product tegen een goede prijs en ook na jaren nog reserveonderdelen leverbaar. Aanrader dus.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Snelle levering, scherpe prijs

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

Snel compleet en netjes verpakt

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkloof machine

Goed product en zeer goede klantenservice.

Compressor besteld en maar wachten, wachten en wachten. Maar er kwam niets. ACG gebeld en deze zijn er meteen achter aan gegaan want de compressor had al lang binnen moeten zijn. Fout bij post.nl maar de compressor zou de volgende dag bezorgd worden. Dit was ook zo maar bij uitpakken bleek de compressor kapot te zijn. Weer een fout van post.nl. ACG gebeld en deze stuurde meteen een nieuwe op en daarna kon ik de kapotte terug sturen. Dit keer deed post.nl zijn werk goed en heb ik de compressor in gebruik. Werkt perfect en de klantenservice krijgt van mij een dikke 10. Bedankt.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Hoogste score op alle fronten, product en service zijn top

Ik kocht in September een Houtklover 8 TON 230V - ECO bij dit bedrijf van de voorlaatste serie. Recent kwam de nieuwere serie uit die, voor mij, op een aantal punten beter zou zijn. Zonder omhaal werd mij een bijzonder genereus voorstel gedaan om te ruilen, dat is inmiddels gebeurd. De wijze waarop ACG zijn zaken snel regelt kan een voorbeeld zijn voor veel andere webwinkels, niets dan lof!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8 TON 230V - ECO

Fantastische houtklover, gaat zelfs door dikke eiken knoesten!

Ik heb met de liggende 7L230-FLEX houtklover van ACG nu meerdere kuubs eikenhout verwerkt. Ook de stammen van 40+ cm pakt hij zonder probleem! Het extra scherpe opzetmes dat ik er bij heb aangeschaft is ook een echte aanrader. Dat snijdt als een mes door de boter, zelfs bij echt dikke knoesten. Ik ben meer dan tevreden!

• Welk product heeft u aangeschaft: 7L230-FLEX

Zeer keurig en netjes geholpen

Kan niet anders zeggen dat het een keurig en net bedrijf is. met heel vriendelijke en behulpzame mensen Top gewoon.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Prima bedrijf met super service!

Fijne gereviseerde houtklover op krachtstroom gekocht bij hun, prima geholpen en prima service, een stroomprobleem na de tijd ook prima opgelost door hen. Een echte aanrader!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Beste Marco, bedankt voor de mooie recensie. Hierbij nog een korte reactie op het probleem met de stroom, dit is namelijk ook interessant voor andere mensen met een 32 ampère krachtstroom aansluiting! Onze klovers werken met een 16 ampère aansluiting, die kan prima aangesloten worden op een 32 ampère stroomvoorziening door gebruik te maken van een verlengkabel met "verloop". Aan de ene kant van de kabel zit de 16 ampère stekker die in de klover gaat en aan de andere kant van de verlengkabel de 32 ampère stekker die in het stopcontact gaat. Belangrijk in dit geval is dat DE NUL-DRAAD NIET WORDT AANGESLOTEN! Deze wordt in de stekkers aangeduid met de letter "N". Deze kunnen dus onaangesloten blijven. Mocht u hierover vragen hebben, dan helpen wij u graag vrijblijvend verder. Neem gerust contact op door te mailen naar info@acg-holten.com of bel ons via 0031615061344

Perfecte behandeling

Fijne afhadeling als er wat aan mankeert. Helemaal goed. Groet Toon

Heel tevreden

Er was iets niet in orde met de levering maar dit werd heel snel opgelost. Ik ben heel tevreden over de service en ook over het toestel.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkliever

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaart u altijd plezier van de juiste keuze! Het selecteren van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod in de markt niet altijd een simpele klus, zeker omdat de meeste mensen niet dagelijks een apparaat aanschaffen. Wij bij ACG bieden daarom een overzichtelijk assortiment, waarbij relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. Wij hebben belangrijke keuze criteria in kaart gebracht en verwerkt in de vormgeving van onze apparaten, zo kunnen wij verschillende klanten bieden wat ze echt nodig hebben. Onze klanten ervaren daarom altijd plezier van de juiste keuze voor, tijdens en na de aankoop, dat beloven we!