Snel compleet en netjes verpakt

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkloof machine

Goed product en zeer goede klantenservice.

Compressor besteld en maar wachten, wachten en wachten. Maar er kwam niets. ACG gebeld en deze zijn er meteen achter aan gegaan want de compressor had al lang binnen moeten zijn. Fout bij post.nl maar de compressor zou de volgende dag bezorgd worden. Dit was ook zo maar bij uitpakken bleek de compressor kapot te zijn. Weer een fout van post.nl. ACG gebeld en deze stuurde meteen een nieuwe op en daarna kon ik de kapotte terug sturen. Dit keer deed post.nl zijn werk goed en heb ik de compressor in gebruik. Werkt perfect en de klantenservice krijgt van mij een dikke 10. Bedankt.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Hoogste score op alle fronten, product en service zijn top

Ik kocht in September een Houtklover 8 TON 230V - ECO bij dit bedrijf van de voorlaatste serie. Recent kwam de nieuwere serie uit die, voor mij, op een aantal punten beter zou zijn. Zonder omhaal werd mij een bijzonder genereus voorstel gedaan om te ruilen, dat is inmiddels gebeurd. De wijze waarop ACG zijn zaken snel regelt kan een voorbeeld zijn voor veel andere webwinkels, niets dan lof!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8 TON 230V - ECO

Fantastische houtklover, gaat zelfs door dikke eiken knoesten!

Ik heb met de liggende 7L230-FLEX houtklover van ACG nu meerdere kuubs eikenhout verwerkt. Ook de stammen van 40+ cm pakt hij zonder probleem! Het extra scherpe opzetmes dat ik er bij heb aangeschaft is ook een echte aanrader. Dat snijdt als een mes door de boter, zelfs bij echt dikke knoesten. Ik ben meer dan tevreden!

• Welk product heeft u aangeschaft: 7L230-FLEX

Zeer keurig en netjes geholpen

Kan niet anders zeggen dat het een keurig en net bedrijf is. met heel vriendelijke en behulpzame mensen Top gewoon.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Prima bedrijf met super service!

Fijne gereviseerde houtklover op krachtstroom gekocht bij hun, prima geholpen en prima service, een stroomprobleem na de tijd ook prima opgelost door hen. Een echte aanrader!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Beste Marco, bedankt voor de mooie recensie. Hierbij nog een korte reactie op het probleem met de stroom, dit is namelijk ook interessant voor andere mensen met een 32 ampère krachtstroom aansluiting! Onze klovers werken met een 16 ampère aansluiting, die kan prima aangesloten worden op een 32 ampère stroomvoorziening door gebruik te maken van een verlengkabel met "verloop". Aan de ene kant van de kabel zit de 16 ampère stekker die in de klover gaat en aan de andere kant van de verlengkabel de 32 ampère stekker die in het stopcontact gaat. Belangrijk in dit geval is dat DE NUL-DRAAD NIET WORDT AANGESLOTEN! Deze wordt in de stekkers aangeduid met de letter "N". Deze kunnen dus onaangesloten blijven. Mocht u hierover vragen hebben, dan helpen wij u graag vrijblijvend verder. Neem gerust contact op door te mailen naar info@acg-holten.com of bel ons via 0031615061344

Perfecte behandeling

Fijne afhadeling als er wat aan mankeert. Helemaal goed. Groet Toon

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

Heel tevreden

Er was iets niet in orde met de levering maar dit werd heel snel opgelost. Ik ben heel tevreden over de service en ook over het toestel.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkliever

goed advies en snel geleverd

Na telefonisch contact een houtklover 8 Ton super gekocht. Werkt zeer prettig en voldoet volledig aan de verwachting. Zeker aan te bevelen.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

Goede webshop

Website is duidelijk en overzichtelijk. Goede omschrijving van de machine. Na betaling supersnel geleverd. Machine eerste keer gestart en onder de indruk van het lage geluidsniveau. Enkele kennissen willen deze compressor nu ook aanschaffen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 24/8-SILENT

Perfect afgeleverd. Prima machine.

Afgesproken dag geleverd zoals voorzien.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkliever

Goede en snelle service/levering

Klover voldoet aan omschrijving op de site en levert prima werk. Verder nog geen ervaring over evt. klachten.

Professioneel en vriendelijk

Klover gekocht, goede demonstratie, goede hulp, goed product

Perfect en behulpzaam

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzine grasmaaiker

Had ik veel eerder moeten doen, prima klover.

Mooi rustig werken, Krachtige klover van 8 ton, op krachtstroom

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Aan mijn machine zaten 2 kapotte onderdelen, maar ze hebben hun best gedaan dit zo goed als mogelijk op te lossen. Ik had echter wat compensatie voor mijn problemen wel netjes gevonden.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtkover

Beste Astrid, bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het vervelend dat het begin niet helemaal vlekkeloos is verlopen! Het pootje van de stekker aan de stroomkabel was afgebroken in de doos, in overleg met u hebben we u toen een nieuwe stekker gestuurd die u er zelf aan heeft gezet. Dank voor uw medewerking daarbij! Verder bleek, nadat u de machine gemonteerd had, een onderdeel niet goed gemonteerd te zijn. Het onderdeel is daardoor tijdens het werk beschadigd. Een nieuw onderdeel hebben wij u toen kosteloos opgestuurd. Wij waarderen uw medewerking. Een vlekkeloos verloop was uiteraard mooi geweest, maar we hebben het naar ons idee samen heel netjes opgelost. Wij wensen u dan ook nog veel plezier van uw klover en bij vragen kunt u uiteraard altijd bij ons terecht. Groet Team ACG

Vriendelijke en prettige ervaring om met dit bedrijf kennis te maken.

Goede voorlichting over welke kloofmachine het meest geschikt was voor mij. Ik heb nog nooit met zoveel plezier zoveel hout in korte tijd gekloofd. Hij gaat bijvoorbeeld ook moeiteloos door eikenhouten noesten heen. Echt fantastisch!

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG 8S 230 ECO kloofmachine

goede service en snelle juiste informatie op telefonische vragen

• Welk product heeft u aangeschaft: grasmaaier

10/10 voor service en A ++ voor technische bijstand.

Dit is een zaak waar de klant nog "echt" koning is. Super klantvriendelijk, top telefonische bijstand en een buitengewone service na verkoop. Met zekerheid een "AANRADER"!!! K.R Zonhoven België

• Welk product heeft u aangeschaft: Acg 53 confort+

Betrouwbaar en snelle levering

Grasmaaier besteld en die werd netjes geleverd. Alle toebehoren die op de site beschreven stonden ook meegekregen. Grasmaaier werkt uitstekend. Na de installatie ook een snelle start. Stille grasmaaier maar is niet te onderschatten! Tof dat je naast de handleiding en etc nog een snelle startgids bij krijgt van ACG zelf. Echt een aanrader als je een kwalitatieve grasmaaier nodig hebt, geen moment spijt van.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG Benzinemaaier 46 cm – BASIC

Leuk bedrijf. Netjes geholpen. Kreeg zelfs nog iets korting door m'n oude grasmaaier in te leveren. Was ik die ook mooi kwijt:D

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier benzine 46cm

De bestelling werd tijdig en correct afgehandeld.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklieverolie

Netjes thuisbezorgd en goede uitleg en instructie.

Zie boven

Snel en accuraat

Snelle levering, goede communicatie

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaimachine

Prima bedrijf

Na telefonische overleg heb ik een gras machiene aangeschaft. Wij hebben o.a. gesproken over de geschiedenis van het familie bedrijf en werkwijze. Ik kreeg duidelijke uitleg over de machine die ik wou aanschaffen de service en de levering. Bij aankomst trof ik een degelijke apparaat aan die voldeed aan de verwachting, en het resultaat was dik in orde!

• Welk product heeft u aangeschaft: Maaimachine

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaart u alltijd plezier van de juiste keuze! Het selecteren van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod in de markt niet altijd een simpele klus, zeker omdat de meeste mensen niet dagelijks een apparaat aanschaffen. Wij bij ACG bieden daarom een overzichtelijk assortiment, waarbij relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. Wij hebben belangrijke keuze criteria in kaart gebracht en verwerkt in de vormgeving van onze apparaten, zo kunnen wij verschillende klanten bieden wat ze echt nodig hebben. Onze klanten ervaren daarom altijd plezier van de juiste keuze voor, tijdens en na de aankoop, dat beloven we!