Aardige mensen, goed advies, zeer goed product

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 t

uitstekende chat!

Na veel ingelezen te hebben over de aanschaf van een nieuwe compressor bij ACG terecht gekomen. Afgelopen jaar had ik de machine al op de beurs gezien, maar omdat ik er nog een had, me daar niet verder in verdiept. Via de website heb ik 2x gebruik gemaakt van de chat. In eerste instantie welke compressor het beste bij mijn wensen zou passen. De tweede was omtrent de levering. Heldere uitleg en top service! Vanwege ziekte anderhalf week later pas de doos opengemaakt en de compressor in elkaar gezet. Zit een goede duidelijke handleiding in. Overal zitten alertheid stickers op zodat je geen fout kunt maken! Uiteraard direct mijn scheermachines onder handen genomen met de compressor en ik ben er heel tevreden mee. Heel erg bedankt voor de goede service. Echt een aanrader!

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 24/10-BASIC + starters en manometer

Zeer goede krachtige functionele houtklover

Makkelijke installatie en heel duidelijke handleiding om de laatste details aan te brengen. Heel praktische klover die prima werk verricht!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8 ton super

De Compressor is inderdaad zeer stil, voor een compressor, werkt goed. Ben tevreden met de aankoop.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Zakendoen super kort maar geheel tot tevredenheid

Telefonische een compressor besteld die de volgende dag al aan het werk was bij mij. Super!!!

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Heel erg mooi produkt

Mijn vader heeft een compressor gekocht, en hij is meer dan tevreden. Service van ACG is ook erg goed, je merkt dat zij een bedrijf zijn die nadenkt over hun service, dankuwel :)

Prima machine

De houtklover werkt precies zoals we verwachtten. Makkelijke bestelling en betaling, snelle correcte levering. Geweldig en sterk toestel. Tevreden klant!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Bedrijf met eerlijk advies en verstand van zaken en ondernemen

Ik heb een fantastische houtklover gekocht. helaas had ik een klein probleempje met het mes, maar direct antwoord op mijn mails en het voorstel een nieuw mes te sturen i.c.m. een gedegen advies. Kortom een ondernemer die zijn vak verstaat en staat achter zijn product!

• Welk product heeft u aangeschaft: 8 tons houtklover

Zeer correct, kwalitatief goed spul

Vriendelijk en duidelijk telefoongesprek gehad en de aankoop snel mogen ontvangen. Top!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Prima bedrijf!

Keurig conform afspraak alles besteld en geleverd. En een verzoek om te willen beoordelen, niet van dat ik dat nog niet gedaan zou hebben/vergeten zou zijn o.i.d., zoals bij vele andere bedrijven. Vandaar dat ik dat nu wel heb gedaan. Dank voor de prima afhandeling. Mvg, Marc Kloth Pawn. NL Berghem

zeer goed

machine werkt goed en ook servies aan de telefoon zeer goed

• Welk product heeft u aangeschaft: klover

Fijne machine,loopt en maait prima

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaimachine

Voor mij een geweldige aankoop.

Heb ondertussen een kuub of 15 hout gekloofd en moest wel een beetje wennen aan het apparaat. Ik kan ieder een die hout wil gaan kloven deze houtklover aanraden. Moet nog wel de eerste garantie beurt krijgen. Ook belangrijk is het advies van de verkoper zodat je de juiste houtklover koopt dit is in mijn geval ook zo gebeurt. Met vriendelijke groet,

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8 ton 230-super

perfect/ prima

snel uitzoeken, bestellen betalen en leveren

• Welk product heeft u aangeschaft: T-STUK VOOR VIJVER

Perfecte service nadat ik een ringetje miste.

Geweldig geholpen aan de telefoon met me bestelling plaatsen waarna betaald, de levering was een paar dagen later vind ik jammer maar was wel bij de bestelling vermeld, en toe was me bezorg adres verkeerd waar de schuld lag weet ik niet precies geef ook niet want 2 x bellen en werd toch op juiste adres geleverd. Ik zeg vakwerk en een mooie hogedruk reiniger voor een goeie prijs. Gr Eduard

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Prima compressor

Lekker stille compressor, klussen zonder gehoor beschadiging op te lopen. Beste keuze dus.

Goed te spreken

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Tevreden over het product

Werkt goed

• Welk product heeft u aangeschaft: Comprocessor

Fijn contact met ACG, goed advies en fijne machine. Eindelijk hebben we de strijd tegen ons gazon van 1500 m2 gewonnen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzinemaaier 51 cm - COMFORT (#ACG51-COMFORT)

Super service en top kwaliteit

Kwaliteit van de compressor is voor de prijs-range perfect. Na een week ‘stand-by’ is de druk nog steeds ruim 7 bar. Gebruiksvriendelijkheid is ook goed. Zeer overzichtelijk en eenvoudig. Erg goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Welk product heeft u aangeschaft: Silent compressor 28ltr

Fijne hogedrukspuit in gebruik. Fijner als andere merken.

Werd netjes geholpen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukspuit

. Goed product

Hogedrukreiniger snel geleverd

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Prima product en snelle levering. Bevalt boven verwachting

Via de site bestelde hogedruk spuit werd snel en correct geleverd. Eenmaal in gebruik bevalt deze boven verwachting, wat een power.....heerlijk. De bijgeleverde opzet stukken zijn makkelijk uitwisselbaar en de machine is makkelijk in gebruik.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukspuit 3200 kw

Correct en snel

Levering in Belgie: maandag besteld, levering woensdag

• Welk product heeft u aangeschaft: Shingles

Prima service en afhandeling levering

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaart u altijd plezier van de juiste keuze! Het selecteren van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod in de markt niet altijd een simpele klus, zeker omdat de meeste mensen niet dagelijks een apparaat aanschaffen. Wij bij ACG bieden daarom een overzichtelijk assortiment, waarbij relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. Wij hebben belangrijke keuze criteria in kaart gebracht en verwerkt in de vormgeving van onze apparaten, zo kunnen wij verschillende klanten bieden wat ze echt nodig hebben. Onze klanten ervaren daarom altijd plezier van de juiste keuze voor, tijdens en na de aankoop, dat beloven we!