Voldoende

Makkelijk bestellen,snelle verzending maar bij monteren verschillende gaten moeten uitboren wegens te klein of slecht overeenkomen gaten.ook handleiding kon beter.Machine werkt goed.

• Welk product heeft u aangeschaft: 7 ton liggend

Zeer goede ervaring, goed en snel geleverd!

De motormaaier die ik heb aangeschaft voldoet precies aan mijn wensen, sterk, licht van gewicht dus makkelijk manoeuvreerbaar en eenvoudig te starten. Perfect dus!

• Welk product heeft u aangeschaft: Hand motormaaier

Goede service en aflevering!

Goed advies, snelle levering en fijn product!

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

we zijn uiterst correct behandeld

We werden netjes ontvangen en de demonstratie van de houtklover was goed

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Product voldoet aan de beschrijving

De houtkliever splijt vlot door hard hout, en in combinatie met het opzetmes 7L230 Flex, dat ik zeker aanraad, zijn ook de knoestige stukken hout geen probleem.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG Houtkliever 7 Ton Flex

Heel snelle en perfecte service.

Kwaliteitsvolle grasmaaier ultrasnel en correct geleverd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Briggs & Stratton 675exi grasmaaier

sterke eenvoudige hout kliever bescherning kape heb ik weg gelaten werk sneller en fijner

• Welk product heeft u aangeschaft: 7 tons liggende houtkliever

Kan niet beter.

Prachtige houtklover. Mooi laswerk, goed in de verf, krachtig en eenvoudig te bedienen. Super snelle levering. Goede beschrijving waardoor assembleren eenvoudig is. Een absolute aanrader.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover, 8 ton super

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

ACG-Holten doen wat ze beloven en leveren een kwaliteitsproduct.

De levering van de klover was goed geregeld. Het in elkaar zetten van de onderdelen van het apparaat was wel even een klusje, maar de beschrijving was helder. Het apparaat werkt prima!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover met onderstel

Top prijs/kwaliteit met uitstekende na-service.

De machine doet gewoon wat hij moet doen en wel voor een scherpe aankoopprijs in vergelijking met andere merken. Snelle levering, zeer snelle reactie en aangename communicatie via mail-verkeer.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG51-COMFORT

Snel geleverd, prima onderdeel

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Wat beloofd is wordt waargemaakt

Prettig geholpen. Eerst kunnen uitproberen, daarna besteld. De beloofde levertijd werd keurig aangehouden

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Super machine

Meer woorden zijn er niet nodig, echt perfect!

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine ACG8S230ECO

Super Service

goede uitleg en top service

• Welk product heeft u aangeschaft: klover

goed produkt, correct geleverd

compressor besteld, snel geleverd, goede track and trace en mooi product, eenvoudig af te monteren

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Goed bereikbaar en attent

Goede info en familiebedrijf.

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmachine

Vriendelijk

Netjes en goed geholpen

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Doet wat hij moet doen, hout kloven!

Prima machine

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7L230-FLEX

ervaring is gewoon zeer goed

Een degelijke sterke houtklover , ben zeer tevreden .

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 380 v 8 ton

Uitstekende grasmaaier

Vlotte levering. Prijs/kwaliteit prima maaier. Handig met de mulch functie

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzinemaaier 51cm comfort

Via mail werd ik op de hoogte gehouden van de leveringsdatum. De houtklover was goed verpakt en netjes afgeleverd tot in mijn garage. Ik heb er nog niet mee gewerkt, dus hier kan ik nog niks over zeggen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Top product tegen mooie prijs

De gekochte houtkloof machine doet precies wat hij moet doen. Snel, de meest knoestige stammen kloven alsof het niets is. Helemaal goed dus.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Geweldig snel en vlot

De compressor is gewoon top net wat ik zocht 50 liter...bij de bouwmarkt NIET geslaagd...hier wel top apparaat loop

• Welk product heeft u aangeschaft: Comprossor 50 liter basic

Perfecte houtklover

Ik heb de houtklover liggendmodel gekocht. Perfect. Ik sta nu op hoogte dankzij het onderstel. Geen rugpijn meer enz. En het mooiste is dat zelf mijn vrouw nu mee help 👍

• Welk product heeft u aangeschaft: Liggend model

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaart u altijd plezier van de juiste keuze! Het selecteren van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod in de markt niet altijd een simpele klus, zeker omdat de meeste mensen niet dagelijks een apparaat aanschaffen. Wij bij ACG bieden daarom een overzichtelijk assortiment, waarbij relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. Wij hebben belangrijke keuze criteria in kaart gebracht en verwerkt in de vormgeving van onze apparaten, zo kunnen wij verschillende klanten bieden wat ze echt nodig hebben. Onze klanten ervaren daarom altijd plezier van de juiste keuze voor, tijdens en na de aankoop, dat beloven we!