Prima apparaat, waar voor je geld.

Gekozen op gebruiksgemak en sterkte. Klover werkt eenvoudig, snel en prima met de verschillende diameters. Klein advies, voeg het extra opzet mes toe als zeer handige accessoire in de lijst. Dat maakt namelijk dat je de laatste 15cm, die er standaard is tussen duwblok en klover, wordt overbrugd zodat het blok in zijn geheel compleet wordt gekloofd. Heb hem zelf nu alsnog besteld.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 TON 230V - FLEX

Goeie service en heel mooi product

Alle tijd voor uitleg en mogelijkheid om het product zelf uit te proberen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Verticale klover

Goede houtkloofmachine

De houtklover 10T230 super comfort is krachtige en ergonomisch goed ontworpen machine. Bediening is eenvoudig. Zeer tevreden.

• Welk product heeft u aangeschaft: 10T230 Super comfort

zeer tevreden

Ik heb gekocht Houtklover 8 TON 230V - ECO van iets meer van 639 euro. Kwa kracht gelijk aan de 2 duurdere varianten, maar iets minder comfort bij het kloven omdat de armen stijf zijn. Voor mij geen enkel probleem (en ook minder risico dat er iets kapot gaat in de wendbare armen) en kloof er de dikste boomstammen mee. Zeer tevreden over de kracht van de klover.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8 TON 230V - ECO

Prima apparaat

Handige houtklover gekocht. Wel een 400V uitvoering. Loopt mooi en werkt top!

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

perfecte machine, doet zoals beloofd.

Klooft perfect, zelfs grote blokken eiken van 60 cm doorsnee.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover 8T230 Comfort

Snelle leveringven goed product

Uitstekende grasmaaier (tot nu toe ;-) ). Snel geleverd. En met goede handleidig met duidelijke plaatjes. Kortom: top!

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

7 tons klover met onderstel goed product en werkt uitstekend.

Het product was voorradig en kon ik direct ophalen

• Welk product heeft u aangeschaft: 7 tons klover met onderstel

Ziet er goed en doordacht uit

Prima apparaat om mee te werken

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

prima machine!

Met de handleiding erbij sleutel je de kloofmachine in elkaar. Dat is geen probleem. Aangezien het apparaat wat weegt is bij het plaatsen op de verhoging hulp aan te bevelen. Klooft uitstekend. Alle soorten hout geprobeerd. Te overwegen is een 2e mes zodat de aansluiting met het duwblok nog beter is.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Goede instructies en n prima product.

Ben gewoon tevreden ook over de transporteur. Is ook belangrijk.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kliever

Professioneel advies

Uitstekende kwaliteit en service

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

Zeer tevreden over de machine

Begin november 2022 een Houtklover 10T230 - SUPER COMFORT gekocht. Doet het uitstekend! ACG Holten kon direct uit voorraad leveren.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 - SUPER COMFORT

Goede uitleg

Goede uitleg en duidelijk antwoord op vragen

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

alles volgens verwachting en afspraak

zie hierboven

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 ton

Goede kwaliteit

De hogedrukreiniger is echt een topper.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Leuk kleinschalig bedrijf dat graag meedenkt

Via telefoon al veel info gekregen. ophalen van machine ging vlot en uitleg was duidelijk.

• Welk product heeft u aangeschaft: klover

Snel efficient

Prima bedrijf. Fijne persoonlijke bediening leuke mensen. Snel en efficient. Prima houtklover gekocht en inmiddels al weer heel wat kuub hout weg gekloofd. Zeer tevreden.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

deze stukken passen perfect . Vlugge bestelling .

Ik heb een goeie keuze gemaakt om die mesblok goed te geleiden .

• Welk product heeft u aangeschaft: glijpaatjes dikke versie

kwaliteit, goed en snel geleverd

Een duidelijke site met goed omschreven artikelen.

• Welk product heeft u aangeschaft: ontvochter compressor

Geweldige machine en vriendelijke verkopers

Had eigenlijk de 400 volt eco 8 ton houtklover in gedachten. Maar toen we in Holten gingen kijken, waar de machines opgesteld stonden, en we ze even konden testen. Vonden we de super comfort machine er toch wat steviger/robuuster uitzien, dat was voor ons de reden dat we hiervoor hebben gekozen. Achteraf blij dat we even zijn gaan kijken. In middels al aardig wat gekloofd, machine werkt perfect, en veilig!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T400 – SUPER COMFORT

Probleem met mijn product van een andere leverancier. Na goed contact met hun toch een nieuwe (licht beschadigde) compressor kunnen kopen welke goedkoper was dan reparatie bij andere partij. Mooi eerlijk advies gekregen en kon de compressor zelf komen ophalen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor silent

Goed en doordacht

De klover is beresterk en handig in gebruik. Het voetpedaal is zeker handig bij kleinere of scheve stukken hout. Ook de scharnierende armen zijn heel handig. Maar het allerbelangrijkste is dat de machine door ieder blok gaat. Heel soms is het dusdanig gedraaid hout met veel noesten dat ie een keer opgeeft. Maar als je je blok een kwartslag draait gaat ie alsnog. Ik ben er heel tevreden over en durf deze machine gerust aan te raden.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8 ton 230v super-comfort

Goed en veilige klover.

Voldoet uitstekend door de kracht en de veilige bediening. Vlotte en fijne aflevering.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover eco.

echt goed matriaal

ik heb de klover nu eenmaal gebruikt voor een boom van ongeveer 30 cm , gaat er zonder problemen door

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8 TON 230V – ECO

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!