Goed en accurat antwoord

Goed kort en informatief tel contact.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Goede comminicatie

Goede communicatie via email waardoor je goed vertrouwen opbouwd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kliefmachine & Hogedrukreiniger

Goede service, kwalitatief materiaal

Tevreden over de levering en het product ziet er goed en degelijk uit.

• Welk product heeft u aangeschaft: Standaard voor de 7 ton houtklover

Prima uitleg en aankoop

Werden goed geïnformeerd en de duurdere niet opgedrongen maar uiteindelijk na de uitleg wel voor gekozen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukspuit

Het leveren ging lekker snel.

Kan geen mening geven te snel na het leveren

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Fantastische opvangbak voor de veegmachine

Fantastische opvangbak voor de veegmachine. Past als gegoten. Degelijk materiaal.

• Welk product heeft u aangeschaft: opvangbak

Fantastische service

Goede website, goede producten, goede uitleg en fantastische service. Was op zoek naar een compressor. Uiteindelijk was deze toch niet meer nodig en kon ik deze zonder problemen terugbrengen. Zou zo weer naar ACG in Holten gaan.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Ik heb gebeld of ik kon komen kijken. Dit was geen probleem. Eenmaal aangekomen vriendelijk en snel geholpen. Kortom prima service

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 25/10

Goede kwaliteit, voor een goede prijs!

Zeer tevreden over onze nieuwe grasmaaier met de functie elektrisch starten. Goede uitleg gehad voordat we tot de koop overgingen.

Precies zoals verwacht.

Uiterst vriendelijk geholpen en nog wat voor m'n oude compressor terug gekregen. Ben dik tevreden.

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Vlotte levering, goede communicatie.

Kwaliteit prima, snelle levering.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

compressor doet wat er beloofd is

Prima apparaat ik ben er blij mee

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 24/8-SILENT

De machine werkt goed erg handig kwalitatief is ook goed stevig. Erg blij mee

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Top kwaliteit en top service.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedruk en houtklover

Duidelijke website, goede informatie, geweldig product

Ik begon te oriënteren op een hoorklover via de website. De informatie over de verschillende modellen is erg overzichtelijk gepresenteerd en goed beschreven. Daarna via e-mail met Nick wat extra informatie afgestemd over een defecte klover die ik mogelijk wilde inruilen. Antwoorden waren snel, duidelijk en vriendelijk. De klover die ik koos werd goed verpakt, snel en klaar-om-te-gebruiken bezorgd. Nu een dag mee gekloofd en hij werkt geweldig!

• Welk product heeft u aangeschaft: outklover 10T230 Super Comfort

Maaier comfot + ervaring na 2 maand gebruik

Vlot en vriendelijke mensen bij verkoop nieuwe maaier comfort + gekocht deze valt me toch iets tegen mulchen van de machine vind ik matig blijft vaak te veel achter maaien met opvang perfect reinigen onderkant matig omdat de beschermingskast van de aandrijving een op stakel is. Dit is een persoonlijke mening kan zijn dat andere gebruikers deze problemen niet ervaren.

• Welk product heeft u aangeschaft: maaimachine comfort +

Prachtige grasmaaier

Zeer tevreden , zowel van de levering en ook van de grasmaaier ook . Dikke proficiat aan het team.

Goed bedrijf, vriendelijk geholpen

Goede degelijke grasmaaier qua kwaliteit en prijs.

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

Deskundige personeel. Bekwaam en vriendelijk.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Heel goed geholpen. En keurig geholpen en geleverd op de afgesproken tijd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 ton

Uitstekend aparaat!

Ik heb een bezinemaaier (Comfort) gekocht, omdat er een Briggs + Stratton motor in zit, en de maaier betaalbaar was. Levering was goed geregeld, en assembleren ging zonder problemen. Benzine en olie er in, en starten maar. Het is een prima ding, goed en betaalbaar!

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzinemaaier COMFORT

Goede service en prima geholpen. Apparaat werkt uitstekend

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

prima resultaten

zie boven

• Welk product heeft u aangeschaft: hogedruk spuit

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop van Benzinemaaier 56 cm – SUPERXL bij ACG Holten Ik heb hem nu een maand in gebruik en hij doet wat hij moet doen Ik heb gekozen voor deze maaier omdat die uitgevoerd is, met een goede B&S motor, dat is trekken en lopen, die gehele maaier is makkelijk te monteren na het uithalen uit de doos. Een prima en duidelijke handleiding en een degelijke maaibak en mooie opvang zak. Omdat er geen Nederlandse handleiding bij was van de B&S motors (wel Engels enz.) heb ik gevraagd of die er ook was, geen probleem die sturen we je toe. Voor mij een prima bedrijf met goede bereikbaarheid. Dick Schreurs Zwolle

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzinemaaier 56 cm – SUPERXL

super goed en betaalbaar

Ik heb een compressor besteld die werd snel geleverd en is van super kwalietijd ik ben er erg blij mee

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!