Fijne kloofmachine

Ik heb een 7 tons liggende houtklover aangeschaft. De klover werkt goed vooral het enkele opzetmes wat ik er extra heb bij gekocht werkt goed . Alleen het kruismes moet je niet vast zetten met de schroef, want dan druk je het hout klem op de bodembegeleiding.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover.

Was mooi dat volgende dag of volgens planning ik heb de artikel ontvangen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hout klover eco

Een effectieve hout klover als “collega”

Gisteren een houtklover aangeschaft . Een ACG -comfort-. Direct bij thuiskomst aan de slag. Ik beschouw hem als een “collega”. Ik doe de meest makkelijke stukken ,zoals vanouds met een Scandinavische bijl , en de rotstukken schuif ik door naar onze “collega”. Blij met dit solide werktuig. Gekocht bij sympathieke mensen op een zeer toepasselijke locatie. De verkregen informatie telefonisch en ter plekke deden ons snel besluiten. Een fijne bejegening en een demonstratie werkten overtuigend .Zelfs de koffie in het industriële kantoor bleek een goede afronding van ons bezoek. ✌️

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover comfort

Behulpzaam, vriendelijk en meedenkend

Na n levering waar wat aan mankeerde zonder enige discussie product mogen ruilen vooreen goede

• Welk product heeft u aangeschaft: 2 Compressors

Perfect product, goed verzorgd en bezorgd.

In één woord perfect verzorgd vanaf de bestelling tot bezorging.

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Netjes op tijd verzonden. Ziet er allemaal goed uit.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

zeer goed

Beste CG - Holten B.V. Sorry dat ik laat antwoord, door lang Spondylodese rug en benen, heb ik deze compressor besteld. ca. 3 dagen uitgeprobeerd, hij blijft de druk in de ketel vast houden, zonder druk verlies, heb ze zelf gemaakt. TOP...... Met vriendelijke groet, Henk de Bruin

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Vriendelijke mensen en goed product

Zowel vooraf als tijdens de koop en het afhalen werd ik goed benaderd. Medewerker hielp perfect bij het opladen en vastzetten van mijn houtklover. Inmiddels meerdere keren met de klover gewerkt en hij werkt geweldig. Goed bedrijf.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover Eco

Matige score vanwege levering

De machine werkt perfect. Maar de communicatie met transporteur Tielbeke was ondermaats.

• Welk product heeft u aangeschaft: 7 ton flex

Beste Peter, Bedankt voor het geven van uw recensie. Om te beginnen goed om te horen dat de machine u bevalt. Wat betreft het transport is het vervelend dat de communicatie inderdaad niet goed is verlopen. Door de drukte in de transportsector tijdens de feestdagen heeft de levering vertraging op gelopen en klopte de tijd waarop de chauffeur langs kwam niet meer met de track and trace gegevens. Wij snappen dat dit erg vervelend is. We hopen dat u vanaf nu in ieder geval veel plezier van uw kliever zult hebben. Vriendelijke groet Team ACG

Top bedrijf en top producten.

Gekocht en afgehaald, goede service en mooi gereedschap.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedruk reiniger

sterk, practisch en op een bepaald moment stopte de drukstang

heb al eerdere ervaring met een dergelijke machine (platte kliefmachine), maar deze is duidelijk veel krachtiger en de piston gaat ook sneller terug naar af en ook langere stukken kunnen geplaatst worden. op het einde van een uur werken wilde de kliefmachiene plots niet meer de stammen verder drukken, we stopten dan en de volgende dag ging het weer wel maar we hadden maar een stammetje meer over. ik weet dus niet hoe het de volgende keer verder gaat. ook het vullen van de olie is moeilijk omdat er aan de andere kant van het toestel een plaat uitsteekt die de twee handels van elkaar scheid, dus het bijvullen van de olie weet ik niet hoe te doen

• Welk product heeft u aangeschaft: horizontale kliefmachine

Goede middag Jan, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie! Wat betreft het eerste punt kunt u de volgende zaken controleren: 1) Controleren of beide hendels goed vast zitten. 2) Zorgen dat u beide hendels volledig naar beneden drukt voor volledig inschakelen van het ventiel. 3) Controleer of de machine horizontaal staat, wanneer het mes te laag staat loopt de olie weg bij de motor en pomp zodat het kan zijn dat er minder makkelijk kracht gemaakt wordt, Mocht dit niets uithalen laat het ons dan weten dan zorgen we dat het wordt opgelost. Wat betreft het olie vullen staat er een korte uitleg met wat afbeeldingen in de handleiding. U kunt de beschermkap boven de hendels verwijderen (zit vast met 2 m6 bouten en moeren) U kunt de machine dan rechtop zetten op de hendels en via de peilstok aan de kopse zijde van het mes peilen. Olie verwijderen kunt u doen door de machine met de meskant naar onder te plaatsen met een opvangbak eronder. Bij verdere vragen neem gerust contact op. Groet Team ACG

Snelle levering fantastische klover

24 uur levering voor een houtklover (pallet levering) meer dan snel, zou ik zeggen. Ik stond al klaar met mijn gereedschap om de eindmontage te doen. Maar dat was niet nodig was compleet gemonteerd. Van pallet afrijden (draai richting motor omdraaien) en kloven maar. Dat wil zeggen tot de regen kwam.... Nog niet echt veel kunnen gebruiken vanwege het weer maar eerste indruk is goed.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T400 -SUPER COMFORT

Simpel een top machine kopen!

Alles volgens afspraak geleverd! De eco klover heb ik nu twee keer gebruikt en werkt echt super! Wel met extra breed opzet mes, zelfs de dikke knoesten van de acacia als boter! Kortom, beste machine en service!

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Fijne machine, goeie uitleg gehad. Netjes in elkaar gezet door ACG. Wij zijn er erg tevreden mee

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Perfecte machine supersnel geleverd.

Wat een heerlijke houtklover om mee te werken. Ik hen mijn vriendin er achter gezet, nu mag ik niet meer , hahahaha

• Welk product heeft u aangeschaft: 7 tons houtkloof machine

Snelle levering en goede communicatie

Proces van bestelling tot en met levering is zeer goed verlopen. Duidelijk communicatie en product voldoet geheel aan de verwachtingen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger 3200/225

Geweldig apparaat

Afgelopen week voor het eerst de houtklover gebruikt. Was eenvoudig om in elkaar te zetten. Zeker een kuub hout verwerkt met veel plezier. Wel het advies om de standaard erbij aan te schaffen, die ga ik binnenkort ook even ophalen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 ton

prima service snelle levering

prima service snelle levering en vriendelijk

• Welk product heeft u aangeschaft: grasmaaier

Super Apparaat

Werkt naar behoren

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10 ton 380 volt

De ACG houtklover werk prima en makkelijk te bedienen

Mijn ervaring met de houtklover is zeer positief. Vanaf het bestellen ( vriendelijk en duidelijk geholpen ) tot en met de levering volgens afspraak. De werk van de machine is duidelijk en goed, alleen waarom er zo’n draadbeugel bovenlangs de grepen zit is mij niet helemaal duidelijk. Een prima machine. Groet Thijs

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover ACG

Goede morgen Thijs, Bedankt voor het plaatsen van deze recensie! Goed om te horen dat de machine u bevalt. Wat betreft het punt over de draadbeugel. Dit is de bescherming tegen vallend hout. Sinds 2018 is dit onderdeel van een nieuwe wettelijke norm. Succes met kloven! Vriendelijke groet Team ACG

Super netjes geholpen !!!

Goed telefonisch contact gehad en heb daarna de hogedruk reiniger besteld super machine !!!

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Geleverd volgens afspraak. Telefonisch contact was goed.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover 7-ton

Vriendelijk en degelijke houtklover.

Was op zoek naar hout klover. Veel zitten zoeken op internet en veel klovers zitten vergelijken. De acg klover kwam er voor mij als beste uit. Zwaardere elektromotor, kunnen houtblokken kloven tot 60cm diameter. Veel andere merken kunnen dit niet. Na wat contact met acg, de 10T230 – SUPER Comfort aangekocht. Is wat duurder dan andere klovers van de zelfde klasse. Maar bij deze klover is veel over nagedacht. Voldoet aan de verwachtingen, klooft zeer gemakkelijk grotere blokken. Heeft geen probleem en voldoende kracht voor dikke knoesten. Comfortabel werken en gemakkelijk te bedienen. Goeie machine, doet wat moet.

• Welk product heeft u aangeschaft: 10T230 – SUPER Comfort klover

Nooit meer een kapotte schouder

Deze week een paar uur met de flex gedraaid. 7 to die moeiteloos door alle hout heengaat. Flexkap eraf gehaald voor de schijven tot soms wel 70 cm. Simpel in stukjes met een motor die je amper hoort. Had ik deze machine maar eerder gekocht. In elkaar zetten kostte toch wel een paar uur hoor.

• Welk product heeft u aangeschaft: Flex7230

Top Bedrijf snelle levering en goede producten

Top , goede en snelle levering en apparaat bevalt prima.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

Over ACG-Holten B.V.

Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!