Fijn handzaam gereedschap

• Welk product heeft u aangeschaft: Heggenschaat

Goede service, ook na aankoop!

Lang gezocht naar een compressor en twijfel over welke compressor geschikt is voor mijn gebruik. Dus de vraag aan hun gesteld. Snel en duidelijk reactie gehad van de mogelijkheden. Uiteindelijk een compressor gekozen dat past binnen mijn budget en moet zeggen dat het boven mijn verwachting presteert. Goede kwaliteit en netjes afgewerkte compressor. En, ondanks dat het geen fluisterstille versie is, toch erg stil en rustig lopend! Ook de aftersale service is erg goed. Defecte meter op de compressor, geen probleem. Er werd zonder enig probleem snel een nieuwe gestuurd. Dank voor de service! Houdt dit vast en jullie zijn een winnaar!

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 50/8 Silent met bijbehorende slang en luchtset.

Maakt mijn verwachtingen waar

Een top apparaat, verwijdert het onkruid zeer goed en ik heb er ook de stalen borstel erbij voor het zware werk en die doet het ook zeer goed. Als ik een minpuntje moet aangeven dan is het de variabele verstelling, die wijkt te snel als je veel moet maneuvreren. Een voorstel zou zijn om dit met een pen en een gatenprofiel zodat het handvaten niet meer kunnen wijken.

• Welk product heeft u aangeschaft: Onkruidborstelmachine

Degelijke producten voor een faire prijs

Ik heb zowel een hogedrukspuit (COMFORTPRO) als een veegmachine (80-Comfort) van ACG aangeschaft en al een tijdje in gebruik. Ik kan beide producten van harte aanbevelen. Degelijke machines voor een nette prijs.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiningr COMFORTPRO & Veegmaine 80-Comfort

Prima, fijne machine.

Hele fijne grasmaaier, voldoet aan al mijn verwachtingen. Alles prima geregeld, machine ophalen, instructies en mails achteraf over de machine. Zal jullie zeker aanbevelen en terugkomen bij volgende of andere machine. Bedankt !!!! Hartelijke groet Henk Hardenberg. Beheer: Recreatie Waldpark B.V. Nunspeet.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG Grasmaaier

Goed advies en prima kliever

Snel telefonisch bereikbaar net een goed advies. De kliever is een fantastische machine

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkliever

Zeer goede machine

Werkt zoals verwacht heb inmiddels 12 m3 mee geklooft tot 60 cm doorsnede ging heel goed

• Welk product heeft u aangeschaft: Acg houtklover 7 ton 230 volt

Super bedrijf

Goede opvolging en uitleg. Correcte levering. Prachtige machines.

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier, compressor

Prima houtklover . Ik heb gekozen voor een derde wiel. Dit is voor het vervoer ideaal. Heel tevreden over de prestaties van de houtklover

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8ton 230v-comfort

Supergoede houtklover, stil en klooft bijna alles

Machine draait mooi rustig en stil. Met de extra accessoire voor knoestig hout kan je bijna al het hout kloven. Snel geleverd. Aanrader.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine liggend

Is goed

De klove machine is goed . Krijg alleen te veel mailtjes van jullie. Ik had al eerder een bericht geplaats. Dus aub geen mails meer sturen .

• Welk product heeft u aangeschaft: K

het kost me geen enkele moed, de producten van acg-holten zijn goed

prima producten en redelijke prijs uitleg en aandacht is uitstekend minpunt ervaar ik de telefonische bereikbaarheid, zowel bellen als Whatsapp

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Stabiel apparaat.

Professionele hogedrukmachine. Solide apparaat, geen rommel”. Doet waarvoor hij is bedoeld. Kortom: een fijne machine.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukspuit

Correct

Gemaild voor prijs en vlug antwoord gegeven. Prijs bespreekbaar bij twee kopen.

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Correct en vlot geïnformeerd en een vlotte en correcte afhandeling : kwalitatief en robuust toestel

Ook bij telefonisch contact werd ik direct correct en vriendelijk geholpen.

• Welk product heeft u aangeschaft: hogedrukreiniger

Kwalitatief top machines

Snel geleverd, kwalitatief fijne machines. Ongevraagd service en onderhoud tips ontvangen wat als zeer positief is ontvangen. Mijn eerste aankoop was de vertikaal opgestelde kloofmachine, hiermee is het vertrouwen in ACG-Holten enorm gegroeid, daarna met tussenpozen een benzine grasmaaier en een luchtcompressor. Alles is van een zeer degelijke kwaliteit en werkt naar behoren. Ik kan daarom iedereen de machine's van ACG-Holten aanbevelen!!

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine, benzine grasmaaier, luchtcompressor

de kwaliteit van de veegmachine en houtklover is prima

de veegmachine en de houtkloofmachine zijn goed van kwaliteit en werken perfect. ik heb een aandachtspuntje voor de houtklover een potje vet voor de houtkloverkolom, dat er bij doen of er gelijk bij vertellen dat het verstandig is om dat te gebruiken. nu zag ik dat later op de web side

• Welk product heeft u aangeschaft: veegmachine en houtkloofmachine

snelle correcte levering

prima bedrijf. Houdt zich aan de afspreken. snelle levering.

• Welk product heeft u aangeschaft: ruwterreinmaaier

Degelijke machine . Snelle levering

De grasmaaier heb ik pas 1x gebruikt dus kan er nog niet veel over zeggen . Het apparaat is bijzonder degelijk uitgevoerd en werd zeer snel geleverd . Niks te klagen dus .

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

Ouderwetse perfecte service!

Mijn nieuwe benzinemaaier liep bij de 2e keer helemaal vast. Gelijk gebeld naar ACG en tot mijn verbazing hoefde ik geen vervelend retourformulier te downloaden en in te vullen en geen lastige vragen en/of verwijten. Ik hoefde ook niet naar een garage of een of andere dealer er werd gewoon gelijk een nieuwe opgestuurd!!! De kapotte is ondertussen vandaag keurig bij mij thuis opgehaald. Dit soort service kom je helaas nog maar weinig tegen. Als ik meer sterren kon geven gaf ik die!

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzinemaaier

Superklover!

Enkele weken geleden de 10T400 Super Comfort aangeschaft. Momenteel de eerste 15 m3 essen stamhout gekloofd naar volle tevredenheid! Klover gaat nagenoeg overal doorheen. Ook de 2 uitklapbare zijtafels zijn erg handig als voorraad tafel. Absoluut een aanrader als je serieuze volumes hout wilt kloven.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T400 Super Comfort

Voldoet uitstekend aan verwachting

Grasmaaier besteld, deze was door het bedrijf voor mij gemonteerd, olie en brandstof bijgevuld en stond klaar toen ik hem kwam ophalen. Super Grasmaaier en tevreden over de verleende dienstverlening van dit bedrijf

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

denken mee en goed advies

goede adviezen bij aanschaf machine en later Accessoire en onderhoud

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

Uitstekende ervaring

Mijn ervaring met de firma Holten is uitstekend Snelle levering En natuurlijk een TOP product. Ik heb mijn keuze gemaakt om dat ik niet mee wil gaan met de producten die overal aangeprezen worden. En wat anders wil waar naar mijn mening dus meer aandacht nodig heeft. We zijn echt blij met onze hogedruk reiniger

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Top aankoop

8T 230 comfort gekocht, had liever de super comfort gehad maar die was in maanden niet leverbaar. Uiteindelijk super tevreden ove de Comfort. Top levering, binnen een paar dagen, prima verpakt en verzorgd. Uiteindelijk gaat het om de prestatie en die is in éen woord: geweldig! De klover straalt een en al klassse en kwaliteit uit en splijt werkelijk alles. Ik hoop voorlopig geen nieuwe houtklover nodig te hebben maar als ik over 10 jaar weer een keuze moet maken, dan weet ik wie ik als eerste ga raadplegen.

• Welk product heeft u aangeschaft: 8T 230 comfort

Veenweg 5

7451RM Holten

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!