Geweldig product om mee te werken.

Heeft door de twee cilinders meer power en is snel opgeladen. Raakt zijn druk bijna niet kwijt onder het werk. Ik ben er zeer tevreden mee.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor ACG50/10-super

zeer goed, goed advies, prima bezorging en uitstekend product

zeer goed, goed advies, prima bezorging en uitstekend product

• Welk product heeft u aangeschaft: houtkliever

Goed geholpen en goede service!

Na goed advies een 7 tons houtklover incl. servicepakket gekocht. Werkt perfect en goede kwaliteit. We zijn er erg blij mee!

Klantvriendelijk en goede service

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier/ houtklover en compressor

Koofmachine voldoet helemaal aan mijn verwachting

Hij kan hout bollen kloven die ik niet kan tillen

• Welk product heeft u aangeschaft: 7 tons liggende kloof machine

Goede testmogelijkheid en toelichting voor gebruik en een zeer goede service

7 tons kloofmachine werkt prettig, heeft me nog niet in de steek gelaten.

• Welk product heeft u aangeschaft: 7 tons liggende houtklover

Zeer fijne communicatie

Goed bedrijf, meedenken met klant en proactief. Prijs kwaliteit verhouding prima in orde

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Van bestelling tot levering wat je mag verwachten van een kwaliteitsvolle leverancier

Ik zocht naar een goede, kwalitatieve kloofmachine in geen te hoge prijsklasse daar ik jaarlijks minder dan 10 m³ hout hoef te kloven. Na wat zoekwerk op het internet vond ik de firma ACG-Holten in NL. Via de verzorgde, gebruiksvriendelijke website was mijn keuze snel gemaakt. De beschreven kenmerken/prijs van de liggende houtklover 7Ton 230V - FLEX voldeden aan mijn vooropgestelde eisen. Machine is van degelijke, professionele makelij en verzorgd afgewerkt. Het ganse proces van bestelling tot levering aan huis werd kwaliteitsvol afgehandeld. De verpakking alleen b.v., gaf onmiddellijk aan dat deze firma veel aandacht besteed aan kwaliteit. Zowel machine als firma ACG-Holten zijn m.i. aan te bevelen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 Ton 230V - FLEX

Goede en sterke machine

Goede en sterke kliefmachine , alleen spijtig dat het mes op twee plaatsen een beetje verbogen is doordat het moeilijk door een broekstuk ging vermoed ik. Toch ben ik heel tevreden ! Mvg Fam.maes

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG houtkliever 8S230/400 SUPER

Dag fam. Maes, Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring! Wij nemen contact met u op over het voorval, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Graag stemmen we met u af wanneer het mes vervangen kan worden voor een nieuwe. Vriendelijke groet, Team ACG

Wat een goede service bij een topbedrijf

Ik heb de 8 tons houtklover met 400 volt wat een kracht zit daar in ik heb 30 kuub houtgeklooft alleen hardhout hij gaat overal door heen ook bij noesten super machine word zeer aanbevolen. En een super goede snelle service 👍

Top product,snel geleverd

Grasmaaier met elektrische start gekocht,wat een fantastische machine,,had ik veel eerder moeten doen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

Alles perfect geleverd niks op aan te merken bedankt

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

De klover werkt super snel en is sterk genoeg.

Een snelle klover, ook voor ouder of dikke stammen.

• Welk product heeft u aangeschaft: 7K230 flex

Snel geleverd, apparaat al veel gebruikt en werkt zeer goed. Erg tevreden!

Goed en degelijk apparaat. Al heel veel hout mee gekloofd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8 ton

goede machine, snel geleverd voor een redelijjke prijs

Goed kloofmachien voor een redelijke prijs, snel geleverd.

• Welk product heeft u aangeschaft: kloofmachine

Service aan huis

Houtklover deed het niet meer, na doormeten kwam ik er nog niet uit. ACG gebeld en Frank heeft meegedacht met het probleem we kwamen er niet uit. Toen is hij samen zijn grootvader langs geweest om het probleem te bekijken. Probleem opgelost zonder kosten Topploeg! Groet Dennis

Prima machine.

Ik heb erg veel gemak van de houtklover die ik bij u heb gekocht. Moeiteloos klooft hij het hout in de juiste grootte. Zeker voor mij als vrouw veel makkelijker dan hakken met de bijl.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

goed ,zo als ik ook dacht

na vele jaren gebruikte kloofmachine ingeruild tegen weer een nieuw model ,ook een ACG kloofmachine .en is gewoon goed zoal ik gewnd was.

• Welk product heeft u aangeschaft: kloofmachine

Goede ervaringen, komt afspraak na

Heb een compressor gekocht zeer tevreden met twee aansluitingen voor de luchtslangen. Verschillende druk mogelijkheden op deze compressor, zeer handig in gebruik.

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Fijn samenwerking

Prettig bedrijf ga zo door

• Welk product heeft u aangeschaft: Compercor

Goed apparaat goede service

Prima deal mijn oude houtklover ingeruild en nieuwe sterkere machine weer terug waar ik nu zo’n 10 kuub hout mee heb gekloofd. Fluitje van een cent, geweldig!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkloofmachine

Super snelle service en kwaliteits gereedschap

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloof Machine

snel en correct

mijn compressor werd degelijk verpakt en snel afgeleverd.

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Prima compressor

Met deze compressor kan prima mijn werk zaamheden uit voeren en twee machines tegelijk in werking stellen. Zeer tevreden kant.

Prima product,

De compressor werkt uitstekend en blijft keurig op druk. Het is heel handig dat er twee aansluitingen zijn, waardoor je niet steeds je gereedschap hoeft te wisselen.

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaart u altijd plezier van de juiste keuze! Het selecteren van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod in de markt niet altijd een simpele klus, zeker omdat de meeste mensen niet dagelijks een apparaat aanschaffen. Wij bij ACG bieden daarom een overzichtelijk assortiment, waarbij relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. Wij hebben belangrijke keuze criteria in kaart gebracht en verwerkt in de vormgeving van onze apparaten, zo kunnen wij verschillende klanten bieden wat ze echt nodig hebben. Onze klanten ervaren daarom altijd plezier van de juiste keuze voor, tijdens en na de aankoop, dat beloven we!