Krachtig, robuust, prijs kwaliteit verhouding zeer goed

Veel gezocht en gekeken naar een goede houtkliever, voor een redelijke prijs. Telkens kwam ik weer terecht bij de houtkliever van acg. Ben zeer tevreden!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkliever 8 ton eco

Goede machine

Goede machine maakt weinig lawaai.

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Praktische houtkliever!

ACG 8 T 230 V ECO Op zondag besteld...... Dinsdagmiddag reeds ter plaatse in een stevige verpakking. De houtklover stak vlug in elkaar. Het is een zeer degelijke machine, manoeuvreerbaar ondanks het gewicht, betrouwbaar en vooral heel veilig tijdens het werken. Feitelijk moest ik me dat reeds vroeger aangeschaft hebben. Stevige knoesten worden nu vlotjes gekloven zonder gekreun! Vele groeten vanuit 'De Vlaamse Ardennen' in België. Roland Drieghe

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover ACG 8T 230 V ECO

Prijs / Kwaliteit Topproduct

Firma ter plaatse bezocht, vriendelijke ontvangst, goede uitleg, de verplaatsing waard. Eenvoudig te bedienen machine, krachtig en snel. Ondertussen al verschillende kubieke meters hout gekloond, zowel makkelijke als zeer moeilijke stukken. Ik ben een zeer tevreden gebruiker !

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T400 super comfort

Zeer snel geleverd (minder dan 24 uur) en goede prestaties

goede prestaties

• Welk product heeft u aangeschaft: grasmachine

• Welk product heeft u aangeschaft: grasmaaier

Prima houtkloofapparaat!

Ook na intensieve belasting blijft hij het prima doen. Verbazingwekkend wat je met zo'n 7 tonnertje aankan.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houklover 7 ton

Alles klopt gewoon

Werkt perfect netjes verzonden.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 50/10 super

Goede prijs kwaliteit, mijn aangekochte compressor werkt naar behoren zoals omschreven en dus ook zoals ik her had verwacht! Levering ook zoals omschreven!

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Acg is super hulpvaardig in de aftersales van 10 jaar geleden grasmaaier.

Super aardig en netjes geholpen in da aanschaf van verschillende onderdelen om deze van de grasmaaier te vervangen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Onderdelen, gaskabel, maaimes. Gashendel enduwstangpolstering

Geweldig apparaat.

Een hogedrukreiniger welke doet wat hij beloofd. Handig in gebruik en veel gebruiksmogelijkheden door bijgeleverde spuitventielen. Gezien de relatief lage prijs denk ik niet dat er voor deze prijs een beter apparaat gekocht kan worden.

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

een fijne en prettige hanteerbare machine

• Welk product heeft u aangeschaft: gras maaier

Staan voor hun product.

Nieuwe houtklover had al snel geen kracht. In plaats van repareren, kwamen ze thuis een nieuwe bezorgen. Zo had ik minimaal 'last' en konden ze de reparatie op hun bedrijf uitvoeren. Uitstekende service dus! Bedankt.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Geweldig apparaat

Geweldig apparaat, voldoet volledig aan onze verwachtingen. Kan dit product aan iedereen aanbevelen ook gezien de prijs. (grote hogedrukspuit)

• Welk product heeft u aangeschaft: 3200 watt hogedruk

Prima en deskundig geholpen

Wij zijn zeer tevreden mijn vraag is verkoopt u ook motorhakselaars voor takken tot ongeveer 70mm graag informatie gr jan

• Welk product heeft u aangeschaft: Motormaaier

Uitstekende service en vriendelijk personeel

In 2019 een compressor gekocht bij ACG. Altijd intensief en veelvuldig gebruikt, bijna dagelijks. Een week of 5 geleden ontviel er druk, na zelf te hebben geprobeerd het te repareren contact gezocht met ACG. Het verhaal uitgelegd met de daarbij behorende gebreken aan de machine. Zij hebben de compressor op een zaterdag in ontvangst genomen en na een week kreeg ik bericht dat de compressor gerepareerd was. Op kosten van ACG, het viel onder garantie, ondanks dat ik er zelf mee bezig ben geweest. De machine werd keurig weer thuis afgeleverd (80 km verderop). Meneer voorzag mij van uitstekend advies en hield mij telkens op de hoogte van de status van de compressor. ACG heeft er een vaste klant bij!

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Snelle levering en prima grasmaaier

zie boven

• Welk product heeft u aangeschaft: grasmachine

Top product

Was er iets na sluitingstijd maar ze hebben mij toch nog goed geholpen

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Goede service en verstand van zaken

Goed geholpen door het personeel, en volgende keer ga ik weer naar ACG Holten.

• Welk product heeft u aangeschaft: Onderdelen kloofmachine, standaard kloofmachine

snel en vak kundig geholpen

zonder poespas lekker duidelijk

• Welk product heeft u aangeschaft: hogedruk reiniger

Alles verliep perfect

Een stille compressor gekocht, Super machientje. Door de bezorger bij mij achter thuis bezorgd, ik had toen gebroken arm

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

vriendelijk ontvangst met duidelijke uitleg

hout kloven op een veilige manier.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG 7L230-FLEX

Alles compleet en snel geleverd

Alles compleet en snel geleverd

snel geleverd

prima product voor een goede prijs.

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Klant vriendelijke

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Over ACG-Holten B.V.

Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!