Prima telefonisch advies met aansluitend snelle levering

Precies juiste compressor aanbevolen voor de wzh welke ik ermee wilde gaan doen. Inmiddels al gebruik gemaakt van deze compressor 24 / 10 - basic met bijbestelde Hofftech accessoires.

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Besteld en snel geregeld en snel bezorgd

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Mooi en goed product op tijd geleverd.

Levering was mooi op tijd en het product is zoals het moet zijn. Functioneel en goed. Al veel plezier aan mogen beleven en hopelijk nog een stuk langer. Ben er over na aan het denken om oudere producten ook te vervangen door ACG producten.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover verticaal 8 ton

Prima, krachtige machine, met heel handige accessoires.

De machine nu een paar keer gebruikt en hij voldoet prima.De mogelijkheid om de hoogte van het kliefmes te variëren vind ik fijn, ook de zij tafels zijn een handige toevoeging.Het apparaat is wel vrij zwaar,op een aanhanger zetten kost wel wat moeite.

• Welk product heeft u aangeschaft: 8 tons kliever

Klantgericht goed en snel zaken mee gedaan.

Mijn ervaring was dat ik snel, goed en eigenlijk onopvallend (en dat is bedoeld als compliment) mijn bestelling kreeg geleverd. Dat bevalt tot nu ook prima dus al met al tevreden.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 50/10 basic

Een heel snel en specifiek contract.

Ik was lang op zoek naar onderdelen op internet, op deze website vond ik wat ik zocht. Snelle en veilige afhandeling van bestellingen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Pompdeksel

Snel contact en zeer goede uitleg

Heb nu een compressor gekocht en had al ca 4 jaar een houtklover. Prima service en geweldig materiaal

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor en houtklover

Snel en prijs kwaliteit verhouding super.

Supersnel, correct en goed.

Top machine

Top machine

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Vlotte levering van het juiste product

gelukkig zat het olieflesje in een plastic zak want het flesje lekte behoorlijk.

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Goed product voor goede prijs

Na bestelling werd alles perfect geregeld, en was er mail contact daar er even iets niet te bestellen was maar werd gelijk aangegeven dat dit wel voorradig was en kwam gelijk met alles aan En er deed zich een klein technische probleem voor bij een bijproduct en dit eerst gelijk onder garantie vervangen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

alles komt mooi overeen met wat beloofd wordt,prima robuust toestel

CORRECTE LEVERING zoals afgesproken. Met de handleiding en bijgeleverd montagemateriaal ( mooi pluspunt !!) vrij gemakkelijk te monteren .Best met 2 en uw tijd nemen om het te doen zoals voorgeschreven . Robuust toestel, werkt onmiddellijk prima. De 7 ton is net dat extraatje dat je soms nodig hebt, elders was de max 5à6 ton. Had maar 1 vraag over de olie en werd direct zeer hulpvaardig telefonisch geholpen.Al heel wat gekliefd, ben zeer tevreden.Zelfs mijn vrouw is er niet van weg te slaan!

• Welk product heeft u aangeschaft: SKU: 7L230 Flex houtkliever

Top kwaliteit voor een prima prijs

Een tijdje terug een hogedrukreiniger (COMFORT 165bar) gekocht bij ACG in Holten, waar ik erg over te spreken ben! Voor een lage prijs krijg je een top-of-the-range hogedrukreiniger van hoge kwaliteit. Ook ben ik erg te spreken over de service bij de zaak in Holten, waar ik goed en eerlijk advies kreeg.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger 2100/165-COMFORT

Geweldige service ,apparaat in uitstekende verpakking ontvangen

Hogedrukreiniger,van zware kwaliteit wat meteen degelijk aanvoelt. Hij doet wat hij belooft en meer; goede harde stralen door plaatsen van verschillende kopstukken

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Geweldig bedrijf. Altijd top.

Service! Goede prijs maar geen kille service. Integendeel. Koppelstukjes die ik nodig had worden gewoon uit voorraad gepakt en meegegeven. Wat een toffe mensen, chapeau. Blij dat ik daar 2 machines heb gekocht. Breng de omzet er graag onder!

• Welk product heeft u aangeschaft: Klover en Compressor

Ben zeer tevreden over de aankoop

Snelle levering Doet wat ie moet doen Zeer aan te bevelen

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 ton

voldoet volledig aan mijn verwachting

De machine klieft stammen van diam. 45 cm daarmee voldoet ze aan mijn eisen

• Welk product heeft u aangeschaft: houtkliefmachien

heel vriendelijk

mijn 1st toestel bij jullie gekocht(houtkliever) en qua vriendelijkheid en behulpzaam top.Heb mijn houtkliever al een paar keer gebruikt en ben er tevreden van.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtkliever

Net voldoende capaciteit voor klein (zand)straalwerk (nozzle 4 mm), in de 240V categorie. Loopt mooi, lijkt kwalitatief in orde, maar heb hem nog maar 8 uurtjes gebruikt.

• Welk product heeft u aangeschaft: Acg compressor 50/10 super

Conform afspraak geleverd en de compressor werkt goed.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor super

goed en deskundig geholpen

ik heb lang gezocht naar een goede HOUT KLOVER op diverse site"s tot ik op de site van ACG HOLTEN terecht kwam mijn vrouw en ik zijn samen bij ACG wezen kijken en werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen na het een en ander besproken te hebben besloten om de houtklover te kopen met extra krachtige cilinder en volgen afspraak geregeld en geleverd. ik heb met de klover inmiddels al diverse cub"s gekloofd te onze grote verbazing zeer sterke en stille machine.

• Welk product heeft u aangeschaft: hout klover 8 ton 230v-super

Goed hoor duidelijke info

Goed product

Moet hem nog monteren. Maar alles ziet er heel goed uit

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Top product en prima service

Na het lezen van de goede reviews en telefonisch contact met ACG, een hogedrukreiniger comfortpro besteld. De eerste datum die werd voorgesteld, kwam voor ons moeilijk uit. Dit was geen probleem, er werd voor gezorgd dat de hogedrukreiniger werd geleverd op een moment dat dit wel ging voor ons. De hogedrukreiniger werd stipt geleverd op het afgesproken uur. De hogedrukreiniger is exact hoe hij wordt beschreven: heel degelijk, krachtig. Kortom een toptoestel voor een scherpe prijs!

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger 3200 watt 225 bar

snel, netjes en correct de bestelling geleverd

Ik had een compressor besteld via internet. De bestelling is goed verpakt, snel en correct geleverd.

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaart u altijd plezier van de juiste keuze! Het selecteren van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod in de markt niet altijd een simpele klus, zeker omdat de meeste mensen niet dagelijks een apparaat aanschaffen. Wij bij ACG bieden daarom een overzichtelijk assortiment, waarbij relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. Wij hebben belangrijke keuze criteria in kaart gebracht en verwerkt in de vormgeving van onze apparaten, zo kunnen wij verschillende klanten bieden wat ze echt nodig hebben. Onze klanten ervaren daarom altijd plezier van de juiste keuze voor, tijdens en na de aankoop, dat beloven we!