Hele fijne machine, hele fijne service!

De maaier voldoet helemaal aan mijn verwachtingen, hij maait geweldig! Ook de begeleiding van ACG-Holten is speciaal, zo'n goede begeleiding heb ik bij een internetaankoop nog nooit meegemaakt. Ik kreeg voor en na de levering stapsgewijs duidelijke mails met tips over ingebruikname, gebruik en onderhoud van de maaier, wat ik zeer waardevol vond. Helemaal top dus!

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

Snelle levering, en nog belangrijker, gelijk de juiste persoon bij vragen

• Welk product heeft u aangeschaft: Kliever

Door youtube bij holten uitgekomen machine online besteld en binnen een paar dagen alles netjes afgeleverd. Machine doet precies wat we ervan verwachte.

• Welk product heeft u aangeschaft: Verticale klover met alle opties

Perfecte compressor voor een mooie prijs

Erg stille, compacte en sterke compressor. Goede service en vriendelijke helpdesk. Kortom: altijd doen

goed en snel

de hogedruk reiniger doet het goed geen klachten

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

prima compressor

goed en weinig herrie

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Prima bedrijf, snel en duidelijk advies en handelswijze

Gebeld over een houtklover. We konden gelijk al terecht en de machine werd meteen klaar gemaakt.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkloofmachine

Doet wat het belooft

Zeer vlotte communicatie, vragen worden snel beantwoord met duidelijk kennis van de producten. Ook de levering was snel, goed ingepakt en op enkele handelingen na klaar voor gebruik. De klover werkt prima, zeer ergonomisch en zoals anderen al hebben gemeld: enkele uren klieven/stapelen is een fluitje van een cent, waar dit met de hand klieven mss wel een betere work-out was maar zich ook liet voelen in de gewrichten. En stapelen is zoveel handiger doordat je de blokken beter in de vorm die je wil kan klieven. Hij is zeer goed doordacht, gemaakt door mensen die weten wat er nodig is om een degelijk apparaat op de markt te brengen. Zelfs de verf, die toch wel wat te verduren krijgt tijdens het klieven, is van hoge kwaliteit, behalve aan het "mes" nog geen enkele schade te merken.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 super comfort

Lekker krachtig voor relatief weinig geld.

Eindelijk ééntje die precies doet wat hij doen moet waar de 25ltr smaakjes ver achter blijven. Wat dit apparaat op lange termijn doet valt nog niet te zeggen maar ik ben vooralsnog zeer content met dit apparaat.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 50 liter 10 bar - SUPER

Meer heb je eigenlijk Niet nodig!

Ik heb een Houtklover 10T400 – SUPER met een opzet breed kloofmesCOMFORT gekocht. Veel gegoogled en ik kwam hier op uit. Er staat hier ook een snelle kinetische klover, ook handig voor o.a kleinere stukken van verschillende lengtes en er staat ook nog een 20 jaar oude horizontale 5 ton klover. Maar deze overtreft alles. Staat verticaal, dus een blok gewoon ronddraaien. En hij pakt alle hout. Wij hebben voornamelijk gedraaid grove dennen hout. Er is niks waar hij een probleem mee heeft. Stel hem in op je favoriete kloofhout hoogte. Geen krom staan. 400 Volt is hier een must, omdat anders een zekering groep het erg zwaar heeft. Heel handige klap tafeltjes om hout op te zetten. Heel mooie machine voor een prima prijs. O ja, het derde wiel is een aanrader, want het is geen lichte machine !

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T400 – SUPER COMFORT met breed kloofmes en een derde wiel

Vertrouwd adres

Goed, niet te duur,geweldige service. Ook als er iets kapot is, of iets niet goed functioneerd. Wat zij doen zie je zelden

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger. Teras reiniger.

Zeer snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Ik heb hier een hogedrukreiniger type 3200/225-COMFORTPRO gekocht en deze werd de volgende dag na mijn bestelling al geleverd. De hogedrukreiniger was zeer goed verpakt. Ik heb het complete pad met grindregels schoongespoten en deze ziet er weer als nieuw uit. De machine is van een hele goede kwaliteit en werkt gewoon perfect, ook de lange slang van 10 meter is erg handig en makkelijk op te bergen met de handige katrol die er op zit. Verder een goede communicatie en ik ben zeer tevreden.

• Welk product heeft u aangeschaft: 3200/225-COMFORTPRO hogedrukreiniger

Hydro olie besteld voor de klover. Volgende dag in huis.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hydro olie

Blij met mijn aankoop

Na lang zoeken een stille compressor gekocht. Erg blij mee Stiller dan verwacht . Zeer tevreden.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Ik had onderdelen besteld en die kwamen zeer vlot alleen bleken ze niet te passen, er was een kans dat dat zo zou zijn en helaas. Retour afhandeling was super. Dus aanrader om iets bij te kopen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Wielen houtkloofmachine

Goed en snel.

Klover besteld eerst gebeld ben goed snel en vakkundig geholpen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Geleverd volgens afspraak

Geweldig minder zweten

Het werkt zo veilig mooie machine ben er erg blij mee

• Welk product heeft u aangeschaft: 8 tonner

Goed advies, goede snelle levering

We hebben nog niet met de houtklover gewerkt. Maar hij is makkelijk in elkaar te zetten. En ziet er heel stabiel uit! Bedankt voor deze service.

• Welk product heeft u aangeschaft: Een outklover

Goede communicatie en correcte levering

Machine ziet er degelijk uit, goede beschrijving bijgeleverd voor montage en eerste gebruik. Maaier start direct en maait prima. Over de duurzaamheid kan ik nog geen oordeel vellen daar ik de maaier pas enkele weken in het bezit heb. Altijd met een elektrische grasmaaier gemaaid, maar wat een genot om zonder kabel te maaien. Tevreden klant.

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzinemaaier 51

zeer goed toestel dat aan al mijn verwachtingen voldeed

grote hoeveelheid kerselaar-stammen tot meer dan 40 cm diameter waren geen probleem...

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover 8S230/400ECO

Top en degelijke hogedrukreiniger.

Om de paar jaar doe ik mijn hele oprit en terras + 200M2 afspuiten om al de voegen opnieuw te voorzien van voegzand. Gaat met deze hogedrukreiniger een stuk beter als wat ik voorheen had!!

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

werk goed zeker met groter mes heel blij van wat het allemaal door duw

goed machine gr Luc

• Welk product heeft u aangeschaft: houtplitter

Kennis en kwaliteit

Ik was op zoek naar een luchtcompressor, ter plaatse de opties besproken en direct een aangeschaft Tevens info gevraagd over een hogedrukreiniger Dit apparaat een tijdje later online besteld. Hetgeen heel makkelijk ging en goed werd geleverd Bij beide apparaten eerst goed de gebruiksaanwijzing bestuderen, voordat je de apparaten in elkaar zet en gebruikt

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger & luchtcompressor

Super fijn bedrijf

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan en lage prijzen en goeden kwaliteit en snelle levering en super garantie! Had de 3200/225 comfort hogedrukreiniger gekocht en ging helaas kapot en heb het bedrijf gebeld en werd super fijn behandeld en kon een nieuwe bestellen met een fijne korting om de klap te verminderen! Wat ik echt geweldig vind! En zal daardoor voor altijd klant blijven en jullie aanraden bij mijn vrienden en kennissen enz . Nu ga ik sparen voor een houtklover.

• Welk product heeft u aangeschaft: 3200/225 comfort hogedrukreiniger

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!