Is toch niet de doorwerker als beschreven wordt

Voldoet niet aan mijn verwachtingen. Had beter een andere module kunnen kopen

• Welk product heeft u aangeschaft: Luchtcompressor

Een verademing na onzinverhalen van bouwmarkten!

Mensen met kennis van zaken. Beloven wat ze doen en doen wat ze beloven.

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Mijn ervaring om voor het eerst een compressor te kopen die ook nog in de aanbieding was dat de keuze het beste bij acg-holten was omdat daar de meeste info bij het product geschreven stond en ik zeker nog meer spullen daar gaat kopen.

Keurig bedrijf

Stille compressor gekocht, zeer tevreden vriendelijke mensen

Zie hieronder.

Goede service .uitgebreidde uitleg en demonstratie over de kloofmachine.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Prima uitstekend

Bij de keuze voor een benzine grasmaaier kwam ik uit op de Website van ACG-Holten B.V. Ruime keuze voor een goede prijs en prima kwaliteit goede Website en uitstekend afhandeling en bezorging de volgende dag. De grasmaaier doet het fantastisch.

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzine grasmaaier

Prima product

Prima en snelle levering en afhandeling

fantastisch apparaat

Machtig apparaat. Alleen het frame voor de zijtafels past helaas niet en de boutjes bij de bedieningsarmen zijn gemonteerd zonder volgringen waardoor de lak uiteraard is beschadigd. Maar het apparaat werkt fantastisch. Zeker een aanrader.

• Welk product heeft u aangeschaft: verticale houtklover 8ton super

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Geweldige service, duidelijke communicatie van begin tot eind

• Welk product heeft u aangeschaft: luchtcompressor

Helemaal tevreden

Perfect gecommuniceerd en alles op tijd en netjes bezorgd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 24l

Geweldig apparaat

Zeer snelle levering, houtklover werkt zoals beloofd op de site naar volle tevredenheid. Tip: bestel gelijk het opzet mes erbij dit maakt het kloven nog makkelijker

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 TON 230V - FLEX

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf , goede uitleg gehad ter plaatse en machine kunnen testen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover type 8 ton super 230 volt

Handige compressor, vult snel.

Handige compressor, vult snel waardoor hij zelfs met het meeste pneumatische gereedschap goed te gebruiken is. Compressor is niet stil, maar dat staat ook in de beschrijving.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 24/10-BASIC

Top compressor

Die zijn heel positief en keurig verpakt afgeleverd met een duidelijke Handleiding.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

ik ben tevreden over de compressor.

vlotte levering en het apparaat voldoet aan mijn wensen.

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Fijne site, goede compressor (24ltr basic)

Duidelijke site, snel besteld en geleverd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor basic 24ltr

Heel snel geleverd. Klantvriendelijkheid is top. Onderhoudsetje kwam met een handleiding en tips. Heel blij met de service van ACG!

• Welk product heeft u aangeschaft: Onderhoudsetje voor basic grasmaaier ACG

Degelijke machine en perfecte levering in België

Enkel alleen positief

• Welk product heeft u aangeschaft: grasmachine

Goed advies, blij met mijn keuze

Bij het sleutelen aan auto's is het werken met persluchtgereedschap een handige toevoeging. Ik was op zoek naar een goede, voordelige compressor, die me ook bij eventuele uitbreiding van de hobby goed zou kunnen ondersteunen. Het prijsverschil tussen de 24 liter en 50 liter uitvoering was te overzien en met het goede advies erbij was de keuze ook snel gemaakt.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 50/10-BASIC

Goed bereikbaar en komen afspraken na

Fijn contact gehad voor uitleg van de grote hogedrukreiniger, men kon de vragen direct goed en duidelijk beantwoorden. Heb hem besteld en is netjes volgens afspraak geleverd. Fijne en krachtige machine voor een scherpe prijs! Had ons plein van +-100m2 binnen no time schoon.

• Welk product heeft u aangeschaft: 3200/225-COMFORTPRO

prima snelle duidelijke service

• Welk product heeft u aangeschaft: grasmaaier

Snelle levering, grasmaaier gebruiksklaar maken is een fluitje van een cent. Start in 1 keer behalve afgelopen keer (in 3 x). Foutje van mij zelf, je moet wel de starthendel aantrekken. Even vergeten.

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier 56cm- superXL

Netjes

netjes geleverd

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Goed apparaat, versneld het werk aanzienlijk

In vergelijk met mijn vorige werkwijze, ouderwets met de kloofbijl , wat zwaar en intensief heb ik nu een makkie aan het kloven. Zeker bij gedeelte waar takken zit die hebben natuurlijk ander nerf loop

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloof machine flex

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaart u altijd plezier van de juiste keuze! Het selecteren van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod in de markt niet altijd een simpele klus, zeker omdat de meeste mensen niet dagelijks een apparaat aanschaffen. Wij bij ACG bieden daarom een overzichtelijk assortiment, waarbij relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. Wij hebben belangrijke keuze criteria in kaart gebracht en verwerkt in de vormgeving van onze apparaten, zo kunnen wij verschillende klanten bieden wat ze echt nodig hebben. Onze klanten ervaren daarom altijd plezier van de juiste keuze voor, tijdens en na de aankoop, dat beloven we!