Prima degelijke grasmaaier

Prima degelijke grasmaaier die goed verpakt snel is geleverd. Mooie kwaliteoit en zeer gemakkelijk starten met de elektrische startmotor. Een aanrader

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier 53 cm met e-start

Geweldige service !

Vorig jaar een ACG51 grasmaaier gekocht voor ons vakantiehuis in Frankrijk Vorige week de gaskabel gebroken en contact gehad met ACG Ze zouden een compleet nieuwe kabel met gashendel opsturen Vanmorgen met de post gekomen en de nieuwe erop gezet Met de beschrijving erbij een fluitje van n cent Werkt weer prima Bedankt voor de geweldige service !!!!!!!!!!!

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier 51 cm

Doet het goed

Alles werkt naar behoren, goede prijs kwaliteit.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkliever

Het start heel snel door op een knopje te drukken. Grote benzinetank. Gemakkelijk schoon te maken na een maaibeurt. Snelle levering. Aangeraden !!!

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzinemaaier 53 cm - COMFORT+

zijn zeer positief

Gebruiks vriendelijk

• Welk product heeft u aangeschaft: spitter

Prima machine waarmee kloven een leuke bezigheid wordt.

Doet zijn werk goed. Vast draaien van de terugloop zou ik graag verbeterd zien worden. Nu moet je hem meer dan hand vast draaien zodat de instelling bewaard blijft. Maar kloven is nu een makkelijk geworden.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8T230 – COMFORT

Uitstekende ervaring

Vlotte levering en het apparaat werkt voortreffelijk.

• Welk product heeft u aangeschaft: De houtklover

Net en betrouwbaar bedrijf

Komt afspraken na en neemt de tijd voor je om een keuze te maken. Duidelijke uitleg over de machines.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Onderdeel gewisseld, was geen probleem, netjes

zeer tevreden ,goede communicatie

vriendelijk ,duidelijke uitleg ,je mag altijd bellen ,thuisbezorgt allemaal goed geregeld ,en zeer tevreden met de compressor

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Prima grasmaaier voor goede prijs

Goede grasmaaier Snelle levering

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

Prima bedrijf op een kloofmachine te kopen

Na lang zoeken bij ACG een loofmachine gekocht. Top apparaat doet exact wat hij moet doen. Zware kwaliteit

• Welk product heeft u aangeschaft: 8 ton kloofmachine

Content!

Vriendelijk en kundig geholpen bij aanschaf van een kliefmachine. Ter plaatse kunnen proberen en inmiddels al veel blokken hout met plezier en snel thuis probleemloos kunnen klieven.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkliefmachine

Werkt prima uitstekend.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compreccor

Doen wat ze beloven

Ik heb geen ervaring op welke wijze het bedrijf met eventuele problemen omgaat simpelweg omdat deze er niet waren. Ik heb een erg stil en goed werkende compressor

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor en wat hulpstukken

Prima grasmaaier

We zijn heel tevreden met de maaier

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzinemaaier

Snel geleverd. Prima product

• Welk product heeft u aangeschaft: Klover 8 ton standaard

Uitstekende grasmaaier

Ik kan nu zelf zonder teveel inspanning gras maaien.

Goede ervaring

Snel geleverd en voor het geld een goede machine werkt perfect

• Welk product heeft u aangeschaft: Motormaaier

TOP ervaring

Compressor besteld via website en aanvullende info gevraagd per telefoon. Top advies gekregen. Makkelijk te bestellen via de website (ook voor een digibeet). Snelle en nette levering. Nette goedwerkende compressor die precies aan mijn wensen voldoet. Duidelijke gebruikshandleiding erbij. Ik ben super tevreden met ACG-Holten en hun TOP service, een echte aanrader

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Makkelijk bestellen, product was precies zoals aangeboden

Product besteld via de site, werden ook wat keuzes gegeven om producten te bestellen die wel handig zijn om erbij te bestellen. Alleen afleveren duurde 3 dagen terwijl je normaal gewend bent om binnen 1 a 2 dagen het te ontvangen. Product geassembleerd en deze was helemaal compleet en onbeschadigd. Bij extra opties zou het handig zijn om luchtnippels aan te bieden zodat er gelijk een verloop op aan gesloten kan worden.

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor 24/10 basis

Beste Bjorn, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw recensie! Goed om te horen dat het product goed is aangekomen. Wat betreft de levering zie ik dat u het product op vrijdagavond heeft besteld, dan wordt het in de regel inderdaad maandag verstuurd en is het dinsdags bij u. Wat betreft de koppelingen, dat is een goed punt. Wij hebben intussen een Euro/Orion verloop online staan, zie https://www.acg-holten.com/nl/product/compressor-accessoires/verloop-snelkoppeling-euro-din-naar-orion/ Mocht u in de toekomst andere koppelingen nodig hebben die niet online staan dan kunt u ons gerust contacteren. Wij helpen u dan graag verder. Succes met de werkzaamheden! Vriendelijke groet Team ACG

snelle service. prima prijs

Als je binnenkrijgt wat je op de website hebt uitgekozen en je pakt het uit, dan is het beter dan je zou verwachten, dus de kwaliteit is top. De keuze tussen de verschillende typen is ook prettig vergelijken

• Welk product heeft u aangeschaft: hogedrukreiniger

Prima keuze.

Bij de keuze van de houtklover goede uitleg en instructie gekregen. Thuis zelf heel goed in elkaar te zetten . Voldoet geheel aan mijn verwachtingen.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

Gewoon wat beloofd is.

Gewoon wat beloofd is.

• Welk product heeft u aangeschaft: Motormaaier

Makkelijk te hanteren machine. Start snel en eenvoudig. Goed maai resultaat.

• Welk product heeft u aangeschaft: Acm maaimachine

Over ACG-Holten B.V.

Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!