De kloofmachine werd zeer vlot en goed geleverd. Intussen heb ik er een aantal uren mee gewerkt en hij bevalt uitstekend

• Welk product heeft u aangeschaft: Verticale kloofmachine

Werkt perfect zoals gezegd is

Zeer goede en fijne machines voor een nette prijs. Eerder al een compressor en nu een hogedrukreiniger gekocht.

• Welk product heeft u aangeschaft: hogedrukreiniger

Prima motormaaier

Het is een prima motormaaier. Ik heb wel één minpuntje: de machine heeft de neiging, zeker als de opvangbak vol raakt, achterover te gaan hellen. Je moet dan tegendruk uitoefenen, wat niet handig is.

• Welk product heeft u aangeschaft: benzinemaaier 46cm

Geweldige service

Ik heb een hogedrukreiniger de acg 3200/225 een mooie machine met voldoende druk maar de tweede keer dat ik hem gebruikte was na een half uurtje een 1x de druk weg dus heb ik gebeld en kon hem direct komen omruilen en de nieuwe hogedrukreiniger doet het prima een geweldige machine , 1 klein min puntje je kan geen 2 slangen aan elkaar koppelen dat is jammer.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger acg 3200/225

Een top klover

De klover werkt uitstekend!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houytkover 400volt

Goede spullen en snelle service !

Prima spullen en goede service

• Welk product heeft u aangeschaft: hogedrukspuit

positief, goed contact, super snelle levering

TOP product

• Welk product heeft u aangeschaft: houtkloofmachine

prima houtklover

Had goede studie van gemaakt van houtklovers, goede machine voor goede prijs. Werkt uitstekend, geen moeite met mijn verse kersenhout, ook niet als er een noest inzat.

• Welk product heeft u aangeschaft: 8 ton eco

Kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Mijn aankoop van een hogedrukreiniger bij ACG is zeer wenselijk verlopen. Korte lijnen en zeer tevreden over het product.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

een prima machiene voor een goede prijs

De hogedrukreiniger werkt goed met de verschillende spuitkoppen en de lange werkslang de terrasborstel nu 1 keer gebruikt en ook tevreden over.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG Hogedrukreiniger 225 bar. terrasborstel.

Geweldig materiaal

Deze week mijn klover (10T400) binnengekregen. Meteen aan de slag want hij is volledig gebruiksklaar geleverd en ik stond versteld van de kracht en souplesse van dit apparaat. In een mum van tijd 10 kuub hout gekloofd! Het apparaat oogt en voelt oerdegelijk. Tegelijkertijd een onkruidmachine gekocht maar deze nog niet gebruikt. Als deze net zo werkt als de klover, ben ik op en top tevreden. Ook de service is ontzettend goed! Vooruitbetaald wat soms een risico is, maar allemaal keurig geregeld.

• Welk product heeft u aangeschaft: Klover 10T400 en onkruidmachine

Erstklassige Technik zum guten Preis.

Schnelle Lieferung,gut verpackt und der Holzspalter erfüllt alle Erwartungen. Kräftiger Motor schafft locker Hartholz bis 69cm Durchmesser. Bin sehr zufrieden mit dem Service und dem Holzspalter.

• Welches Produkt haben Sie gekauft: Holzspalter 230v 8 To Compfort

Goede service, vooraf, tijdens en na aanschaf van de machine

Zeer prettig geholpen en erg tevreden over de nazorg. korte informatieve berichten over gebruik en onderhoud, in één woord TOP! Kleine kanttekening; de beschrijving over installatie van de trekstang op het onderstel ontbrak in de tekening.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hotklover 7 ton 230v

Geweldige houtklover

Prettige, veilige, makkelijke en sterke machine.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 ton flex

Snelle levering, goed product

Aangeschafte houtklover is een goed product, enige nadeel is dat hij niet zo stabiel staat. Pootjes zouden verder uit elkaar moeten staan.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Snel en goed contact

We zijn gaan kijken omdat we zelf wilden zien wat het verschil was tussen de machines. Er werd ons duidelijk uitgelegd en mochten zelf ook de verschillende machines proberen. Nu hier thuis we vinden het in 1woord geweldig! Hij is super makkelijk te bedienen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Geweldig materiaal

Vlotte bestellingen, levertijd kort en machine heel goed

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkliever

Bestelling en levering liepen perfect. Bij het installeren had ik nog een vraag. Toen de telefoon niet kon worden opgenomen werd ik bijna per omgaande teruggebeld.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Goed geholpen

Werkt zo alshet hoord

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Prima en snel geleverd

Super stille compressor ziet er allemaal heel degelijk uit. Had veel eerder een stille moeten kopen ipv voor goedkoop te gaan

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Top apparaat!

Klover uitgekozen op basis van de diverse instructie filmpjes. Heel duidelijk! Klover is werkelijk heel makkelijk in gebruik. Extra wieltje meebesteld, wat een hele goeie toevoeging is voor het verplaatsen van de klover. De opvolgingsmailtjes vond ik een leuke extra service. Inmiddels ligt het hele houthok vol met gekloofde houtblokken ;-)

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 - SUPER COMFORT

Super bedrijf met persoonlijke nazorg

Snelle levering van een goed product

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Voldoet helemaal aan de verwachting

De acg 7L230-FLEX liggende houtklover aangeschaft omdat ik steeds meer hout niet met de bijl kon kloven. Ik was dan ook erg onder de indruk dat al dat lastige hout zonder problemen netjes is gekloofd, ondanks dat de machine op 220V werkt. Wel heb ik de 2 bedieningshendels d.m.v. een plankje met elkaar verbonden zodat ik de klover nu met 1 voet kan bedienen en niet hoef te bukken, deze kleine aanpassing werkt perfect!

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Zeer degelijke machine met heel veel kracht

Klooft uitstekend, ook dikke stammen. Gemakkelijk te bedienen, groot werkoppervlak. Handige instelling terugloop. Opzetmes is ideaal.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 TON 230V - FLEX

Alles zo als afgesproken

• Welk product heeft u aangeschaft: Compresor en hogedrukspuit

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!