alles perfect

geen uitleg bij nodig

• Welk product heeft u aangeschaft: 2 grasmaaiers

Goeie maaier en snel geleverd

Een top machine wie ze werk goed doet en de bestelling en levering ging snel

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzine grasmaaier

Kleine aanloop problemen, maar daarna echt TOP

Helaas een minder goede start door afstelprobleempje en olie tekort, nog de oplossing hiervan waar bij de info echt top was , was het een zeer goed werkende machine zonder meer

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 TON 230V - FLEX × 1

Doen wat ze beloven

Product werd op tijd geleverd. Reageren snel en adequaat bij vragen. Ik kom hier zeker terug.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Goede informatie op de website, snelle levering en prima product.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG Motormaaier

Had eerst een silent 25 besteld . maar na telefonisch contact omgeruild voor de 50/8 silent , heerlijke compressor zonder storend geluid krachtige compressor

• Welk product heeft u aangeschaft: 50/8 silent

goed en netjes geholpen!

goed en netjes geholpen!

• Welk product heeft u aangeschaft: hogedruk reiniger

Redelijk tevereden met kloofmachine

De kloofmachine ziet er netjes uit en is m.b.v. de duidelijke handleiding snel gemonteerd. Tijdens het kloven blijkt al snel dat het standaard "mes" niet goed of soms helemaal niet door taaier hout klieft. Zelfs niet na vele keren draaien van het hout. Ik heb een verleng "mes"gekocht en dit maakt een groot verschil! Zou eigenlijk het standaard mes moeten zijn, jammer dat hier extra voor betaald dient te worden. Nu tevreden met de prestatie van de kloofmachine.

• Welk product heeft u aangeschaft: horizontale kloofmachine

Dag Laurens, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat betreft uw opmerking over het kloven met het standaard mes is het zo dat de liggende klover normaal gesproken wel door het meeste gedraaid hout zou moeten komen, zonder het scherpe opzetmes. Het zou kunnen zijn dat uw houtblokken korter zijn dan 20 cm. Het duwblok van de klover blijft standaard namelijk een vuistdikte van het mes verwijderd waardoor kortere houtblokken soms niet helemaal gekloofd kunnen worden. In dat geval heeft het opzetmes het extra voordeel dat het heel dicht op het duwblok komt waardoor het hout altijd doormidden gaat. Het zou natuurlijk ook kunnen dat u zeer knoestig of droog hout heeft, waarbij het te zwaar wordt voor het standaard mes, in dat geval heeft het opzetmes het voordeel van de verlengde lange punt die eerst het hout binnendringt en dan pas uit elkaar drukt. De reden dat wij het opzetmes niet standaard toepassen is dat de maximale klooflengte daarmee korter wordt (van 52cm naar ongeveer 40cm) en voor bepaalde markten, bijvoorbeeld Duitsland, is dit te kort. Gelukkig bent u tevreden met de werking van het geheel. Wij wensen u veel kloofplezier. Vriendelijke groet Team ACG

De houtsplitter goed ontvangen. De splitter werkt voortreffelijk.

Het toestel werkt zeer goed en heeft de mogelijkheid om dikke stammen en smalle houtjes te splitten. Dit toestel kan worden aanbevolen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8 TON 230V - ECO

Prima bedrijf, waar voor je geld.

Deze machines voldoen aan de gestelde eisen. Prijs/kwaliteit verhoudingen zijn goed. Levering is goed.

• Welk product heeft u aangeschaft: grasmaaier en compressor

Prima compressor

Prima compressor die weinig lawaai maakt, dus zeer tevreden

top

Prima machine, wil geen ander merk weer. voldoet aan alle verwachtingen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmachine

Wij zijn al jaren een vaste klant van ACG Holten en wij worden elke keer weer top geholpen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Goed bedrijf en fantastische machine

Tja, zoals de titel al zegt .... Ik ben lang en de werkhoogte van deze liggende klover is heel fijn. Wel dus het onderstel erbij bestellen, die is dus extra hoog zodat je gewoon rechtop kunt staan. Extra scherpe opzetmes is ook erg goed.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover 7 ton 230V flex

Bij onderdelen en raad prima geholpen . Goede service

Super apparaat

Werkt zoals ik verwacht had

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Fijn en prettig contact inclusief oplossing

Mijn klover had onvoldoende druk, na overleg en instructie toch besloten om het apparaat te laten ophalen. Hiervoor werd een nieuw apparaat afgeleverd wat vervolgens prima werkte. Ik ben blij met deze prima service. Het geheel is naar tevredenheid opgelost.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Vriendelijke mensen, goede advisering

Vriendelijke mensen, goede advisering

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Goed geholpen .

Vriendelijk en deskundig personeel .

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloof machine

Prima klantvriendelijk geholpen met aankoop.

In het najaar de grasmaaiers bekeken. Waren toen uitverkocht. Op wachtlijst interesse gezet door medewerker. Geresulteerd in aankoop en onlangs opgehaald. Duidelijke instructie montage.

• Welk product heeft u aangeschaft: grasmaaier comfort 51 cm

Prima bedrijf met fijne mensen.

Je hebt hier te maken met een mooi klein bedrijf dat prima producten maakt. Iets niet duidelijk? Even bellen en je wordt snel en duidelijk geholpen. Ook nadat je de machine al een tijdje hebt. Korte lijntjes. Top bedrijf.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Een degelijke, robuste en goed doordachte kloofmachine!!!

Vooraf gebeld, want het is een stukkie rijden naar Holten. Thuis via de vlogs van Four38AM al goed geïnformeerd. Prima ontvangst, na een goed gesprek werd de machine voor ons gedemonstreerd, en uiteraard ook door ons zelf geprobeerd, met grote blokken eikenhout. Wij waren verkocht!! Inladen en naar huis, daar een trager reagerende stop (EGCN16-32 C16) gemonteerd in de groepenkast. Waar mijn vorige kloofmachine stopte, gaat deze door, en het kloofmes gaat door tot bijna het eind, super.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 - super comfort

Super goed gereedschap en machines

Fijne machine en ben tevrede met de hogedrukreiniger en de garantie behandeling. En zal in de toekomst weer bij ACG - holten kopen

• Welk product heeft u aangeschaft: 3200/225 hogedrukreiniger

Zeer tevreden van de geleverde zaagmachine Snelle en correcte levering

• Welk product heeft u aangeschaft: Zaagmachine brandhout

Veenweg 5

7451RM Holten

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!