Boven verwachting goed!

Voldoet aan alle verwachtingen, met het setje grote wielen makkelijk te verplaatsen. Klooft als een mes door de boter!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8T230 – COMFORT

Uitstekend!

Na aankoop van een toch iets te kleine compressor kon er zonder enig probleem gewisseld worden voor een iets zwaarder exemplaar, goede service!

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Positief

Zeer snelle service voor een nieuw mes voor mijn benzinegrasmaaier

• Welk product heeft u aangeschaft: Mes voor grasmaaier

Bester Holzspalter den ich kenne super Service und schnelle Lieferung

Extrem Stark schafft jedes Holz zu spalten

• Welches Produkt haben Sie gekauft: 10t 400 Comfort

Mooi product.

Na bekijken video en doornemen instructieboekje probleemloos aan het werk.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Goed spul en snel geleverd

Invoerbuis gekocht. Makkelijk besteld op de site en snel geleverd. Prima bedrijf

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Na lekkage bij nieuw aangeschafte houtklover is deze vervangen door een nieuwe.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Bij het eerste echte stuk groter hout weet je dat dit echt een perfect machine is.

In begin als particulier denk je dat kost mij echt serieus geld om zo'n machine aan te schaffen. Daarom heb ik echt wel even getwijfeld. Maar ik heb dan toch de stap gewaagd en wil je toch ook het betere en voor je eigen handigste machine kopen met iets meer opties . We hebben nu een 2tal volle dagen aan het klieven geweest en dan kun je alleen maar zeggen wat is dit een topmachine. We hebben al veel met de hand gekloofd, maar nu feitelijk een kwartiertje met de machine klieven ben je erachter dat deze machine zijn geld meer dan waard is. Wij willen niet anders meer en zijn 100% tevreden.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 – SUPER COMFORT

Gekregen zoals ik besteld had .

Snelle levering van het overzet stuk voor de flex kliefmachine ,

• Welk product heeft u aangeschaft: Overzet stuk kliefmachine

Goed product èn goede service

De houtklover werkt naar volle tevredenheid en ook op de bestel- en afleveringsprocedure valt niets aan te merken!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover Comfort 8T230

Hadden we al jaren eerder moeten kopen.

Super machine. Gaat vrijwel overal doorheen. Doet absoluut wat er wordt beloofd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover verticaal 8 ton

Zeer tevreden tot nu toe

Zeer tevreden tot nu toe , pas 2 x even aangehad , dus weet niet hoe het is als er iets stuk zou zijn . Geleverd volgens afspraak , gelukkig onbeschadigd , want de vervoerder staat zeer slecht bekend , ook uit prive ervaring

• Welk product heeft u aangeschaft: Grootste compressor

Hele fijne machine, hele fijne service!

De maaier voldoet helemaal aan mijn verwachtingen, hij maait geweldig! Ook de begeleiding van ACG-Holten is speciaal, zo'n goede begeleiding heb ik bij een internetaankoop nog nooit meegemaakt. Ik kreeg voor en na de levering stapsgewijs duidelijke mails met tips over ingebruikname, gebruik en onderhoud van de maaier, wat ik zeer waardevol vond. Helemaal top dus!

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier

Snelle levering, en nog belangrijker, gelijk de juiste persoon bij vragen

• Welk product heeft u aangeschaft: Kliever

Door youtube bij holten uitgekomen machine online besteld en binnen een paar dagen alles netjes afgeleverd. Machine doet precies wat we ervan verwachte.

• Welk product heeft u aangeschaft: Verticale klover met alle opties

Perfecte compressor voor een mooie prijs

Erg stille, compacte en sterke compressor. Goede service en vriendelijke helpdesk. Kortom: altijd doen

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Super goed.

• Welches Produkt haben Sie gekauft: k.A.

goed en snel

de hogedruk reiniger doet het goed geen klachten

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

prima compressor

goed en weinig herrie

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Prima bedrijf, snel en duidelijk advies en handelswijze

Gebeld over een houtklover. We konden gelijk al terecht en de machine werd meteen klaar gemaakt.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkloofmachine

Doet wat het belooft

Zeer vlotte communicatie, vragen worden snel beantwoord met duidelijk kennis van de producten. Ook de levering was snel, goed ingepakt en op enkele handelingen na klaar voor gebruik. De klover werkt prima, zeer ergonomisch en zoals anderen al hebben gemeld: enkele uren klieven/stapelen is een fluitje van een cent, waar dit met de hand klieven mss wel een betere work-out was maar zich ook liet voelen in de gewrichten. En stapelen is zoveel handiger doordat je de blokken beter in de vorm die je wil kan klieven. Hij is zeer goed doordacht, gemaakt door mensen die weten wat er nodig is om een degelijk apparaat op de markt te brengen. Zelfs de verf, die toch wel wat te verduren krijgt tijdens het klieven, is van hoge kwaliteit, behalve aan het "mes" nog geen enkele schade te merken.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 super comfort

Lekker krachtig voor relatief weinig geld.

Eindelijk ééntje die precies doet wat hij doen moet waar de 25ltr smaakjes ver achter blijven. Wat dit apparaat op lange termijn doet valt nog niet te zeggen maar ik ben vooralsnog zeer content met dit apparaat.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor 50 liter 10 bar - SUPER

Meer heb je eigenlijk Niet nodig!

Ik heb een Houtklover 10T400 – SUPER met een opzet breed kloofmesCOMFORT gekocht. Veel gegoogled en ik kwam hier op uit. Er staat hier ook een snelle kinetische klover, ook handig voor o.a kleinere stukken van verschillende lengtes en er staat ook nog een 20 jaar oude horizontale 5 ton klover. Maar deze overtreft alles. Staat verticaal, dus een blok gewoon ronddraaien. En hij pakt alle hout. Wij hebben voornamelijk gedraaid grove dennen hout. Er is niks waar hij een probleem mee heeft. Stel hem in op je favoriete kloofhout hoogte. Geen krom staan. 400 Volt is hier een must, omdat anders een zekering groep het erg zwaar heeft. Heel handige klap tafeltjes om hout op te zetten. Heel mooie machine voor een prima prijs. O ja, het derde wiel is een aanrader, want het is geen lichte machine !

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T400 – SUPER COMFORT met breed kloofmes en een derde wiel

Vertrouwd adres

Goed, niet te duur,geweldige service. Ook als er iets kapot is, of iets niet goed functioneerd. Wat zij doen zie je zelden

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger. Teras reiniger.

Zeer snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Ik heb hier een hogedrukreiniger type 3200/225-COMFORTPRO gekocht en deze werd de volgende dag na mijn bestelling al geleverd. De hogedrukreiniger was zeer goed verpakt. Ik heb het complete pad met grindregels schoongespoten en deze ziet er weer als nieuw uit. De machine is van een hele goede kwaliteit en werkt gewoon perfect, ook de lange slang van 10 meter is erg handig en makkelijk op te bergen met de handige katrol die er op zit. Verder een goede communicatie en ik ben zeer tevreden.

• Welk product heeft u aangeschaft: 3200/225-COMFORTPRO hogedrukreiniger

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!