Goed geholpen

Werkt zo alshet hoord

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Prima en snel geleverd

Super stille compressor ziet er allemaal heel degelijk uit. Had veel eerder een stille moeten kopen ipv voor goedkoop te gaan

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Top apparaat!

Klover uitgekozen op basis van de diverse instructie filmpjes. Heel duidelijk! Klover is werkelijk heel makkelijk in gebruik. Extra wieltje meebesteld, wat een hele goeie toevoeging is voor het verplaatsen van de klover. De opvolgingsmailtjes vond ik een leuke extra service. Inmiddels ligt het hele houthok vol met gekloofde houtblokken ;-)

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 - SUPER COMFORT

Super bedrijf met persoonlijke nazorg

Snelle levering van een goed product

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Voldoet helemaal aan de verwachting

De acg 7L230-FLEX liggende houtklover aangeschaft omdat ik steeds meer hout niet met de bijl kon kloven. Ik was dan ook erg onder de indruk dat al dat lastige hout zonder problemen netjes is gekloofd, ondanks dat de machine op 220V werkt. Wel heb ik de 2 bedieningshendels d.m.v. een plankje met elkaar verbonden zodat ik de klover nu met 1 voet kan bedienen en niet hoef te bukken, deze kleine aanpassing werkt perfect!

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Zeer degelijke machine met heel veel kracht

Klooft uitstekend, ook dikke stammen. Gemakkelijk te bedienen, groot werkoppervlak. Handige instelling terugloop. Opzetmes is ideaal.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 TON 230V - FLEX

Alles zo als afgesproken

• Welk product heeft u aangeschaft: Compresor en hogedrukspuit

Uitstekende service en snelle levering.

In het verleden diverse houtklovers gebruikt. Staande en liggende. Op zoek naar nieuwe, uitgekomen bij ACG in Holten. Heb nu de houtklover 8T230-COMFORT aangeschaft. Werkt fantastisch en zeer comfortabel door, o.a. de gebogen bedieningsarmen, de pepatenteerde “opdruktafel” en de lengte-instelling met magneet. Kortom apparaat waar over nagedacht is. Ben er zeer tevreden over vandaar een 10 als score. Theo Tromp. Sterksel

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8T230-COMFORT

Keurig geholpen, fijne kloofmachine

De kloofmachine van ACG werkt geweldig, een aanrader

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Best tevreden

Goede machine, absoluut. Staat soms wat onstabiel op zijn poten, afhankelijk van de ondergrond.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 TON 230V - FLEX

Dag Jurgen, Bedankt voor het plaatsen van uw review! De machine zou wel stabiel moeten staan, we nemen even contact met u op om te kijken waar het in zit. Vriendelijke groet Team ACG

Lost mijn verwachtingen meer als in

Heel tevreden over de kracht van de machine. Makkelijke montage . Handig te verplaatsen met het bij horende onderstel.

• Welk product heeft u aangeschaft: Electrische houtkloofmachine 7 ton

Holzspalter 10T230 - Super COMFORT - Ist zwar etwas teurer, aber jeden EUR wert

Holzspalter 10T230 - Super COMFORT ER ist zwar deutlich teurer als vergleichbare Baumarktprodukte, aber diese können sich mit Ihm nicht wirklich messen. Der ACG spielt sozusagen in einer anderen Liga. Ich bin sehr froh, das ich mich für Ihn entschieden habe. Der ganze Holzspalter ist wirklich durchdacht, hier hat der Konstrukteuer selbst damit geschafft und an wirklich alles gedacht. Liebes ACG Team, vielen Dank für solch ein tolles Produkt.

• Welches Produkt haben Sie gekauft: Holzspalter 10T230 - Super COMFORT

Een goede machine in gebruik .

nvt

• Welk product heeft u aangeschaft: Veegmachine 60 cm

Hogedrukspuit

Hogedrukspuit al enige tijd in gebruik. Een na een maand ging de spuitlans lek. Dit is super snel opgelost door het team van ACG. Top machine, beter dan concurrenten in de zelfde categorie.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG 3200/225 comfortpro

heb een uitstekende ervaring met ACG Holten

Ben goed geholpen . goed tevreden .

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Topproduct uitstekende uitleg en tips na aanschaf.

Werk regelmatig met de kloven ben er heel erg blij mee hij werkt perfect.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10 ton op 220 volt.

plezierig om mee te werken

goed werkend apparaat

• Welk product heeft u aangeschaft: acg flexable

De klover die we gekocht werd volgens afspraak bezorgd. We zijn dik tevreden over de werking. Kracht voldoende. Hij staat bij ons op het bijbehorende onderstel en voor de bediening is het een goeie hoogte, maar om flinke schijven er op te leggen is dat voor mij te hoog. Ik ben 1.73m dus ik sta op een pallet. Het gedeelte na het mes hebben we extra ondersteund. Als we een zware 1/2 schijf oplegden zakte dat door en liep de cilinder aan. Maar we zijn wel tevreden.

• Welk product heeft u aangeschaft: Klover

Beste Frans, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! We begrijpen wat u zegt over de hoogte i.c.m. de standaard, echter is dit een wettelijk vastgestelde hoogte. Helaas kunnen we daar niet omheen. Wel is het zo dat dit vooral het geval is bij de grotere schijven, de machine is in de basis geschikt is voor schijven van max 40-45 cm diameter. Wanneer de schijven deze grote hebben of nog groter, dan is op hoogte tillen inderdaad lastiger. Ook de tafel achter het mes is berekend op deze maximale diameters en zou dit dan ook goed aan moeten kunnen (de tafel is qua constructie een stuk zwaarder uitgevoerd dan de standaard in de markt) Zodra de schijven groter worden dan de maximale diameter kan het inderdaad doorbuigen. Maar dan heeft u voor deze machine wel echt flinke schijven van 45+ cm diameter. We wensen u in ieder geval alvast succes met de verdere werkzaamheden! Vriendelijke groet Team ACG

Perfect bedrijf qua machines en service!

Ervaring met zowel de liggende/tafelklover als de staande de 10T super comfort. Werkt zoals beschreven en bij een bij mij ervaren machine probleem werd het super snel opgelost.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklovers

Prima geregeld

Onderdelen snel verstuurd en past precies

• Welk product heeft u aangeschaft: Onderdeel houtklover

kloofmachine werkt prima, heeft veel kracht

• Welk product heeft u aangeschaft: kloofmachine flex 7 ton

snelle reactie en goede levering

Duidelijke website waarop ik zelf het onderdeel kon vinden. Besteld en snel thuis bezorgd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Glijplaat klover

super zaag machine

makkelijk in gebruik

• Welk product heeft u aangeschaft: wipzaag

alles perfect geleverd volgens afspraak

alles perfect geleverd volgens afspraak

• Welk product heeft u aangeschaft: riool ontstopper

Goede producten. scherpe prijzen en een service die je tegenwoordig nog maar weinig meemaakt.

Een mooie stille compressor besteld, deze zou een paar dagen vertraging krijgen. ACG heeft toen uit eigen initiatief een extra onderdeel bijgeleverd en in de verpakking zat uiteindelijk nog een verrassing. En over het product ben ik super positief. De compressor is echt heel stil en is heel mooi afgewerkt. Dankjewel ACG Holten

• Welk product heeft u aangeschaft: stille compressor

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!