Kwaliteit wordt waargemaakt. Goede after sales en service.

Heb een houtklover besteld. Deze werd snel geleverd. Voor vragen nadien kreeg ik via de telefoon snel een antwoord. En kapotte oliedop werd kosteloos opgestuurd ter vervanging. Professioneel en prettig!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Top houtkliever, prima service, snelle bezorgtijd…. Kortom: zoals het hoort!

Zeer goede machine

Ik heb de Houtklover 10T230 – SUPER COMFORT gekocht. Voor mensen die zoeken naar een goede houtklover, stop maar met zoeken dit is hem. Deze machine heeft bij het kloven van mijn hout (zwaar eiken en beuken) met noesten niet één keer geweigerd. Hij klieft overal moeiteloos door heen. Hij kost een paar cent maar dan heb je ook geen frustratie’s en ergens. Ook de hulp steun/ klem is een goede aanrader, dit kan nog wel eens van pas komen.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 – SUPER COMFORT

Klantvriendelijk goed bereikbaar klooft alles

Goed advies gehad bij aanschaf, na een aantal uur kloven dikke pech een stukje metaal brak van het kloofmes. Binnen een week was er een nieuwe kolom met vet en olie !!! Wij hebben de comfort plus en hij hlooft echt alles ook tweestammig warrig hout , de grote wielen het grote met en de afstel stok met magneetje zijn de extra kosten meer dan waard!! Een supermachine waar je. Erg lang plezier van hebt met een degelijk bedrijk dat zeere goede na service verleend. Mvgr Paul

Prima veur mekaar ....!

Een compressor en hogedrukreiniger aangeschaft. Netjes en op tijd bezorgd. Mijn ervaring tot nu , prima prijs kwaliteit verhouding .

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Goed product, goede levering en goede service

Top product en goed bedrijf

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Snel vakkundig en sympathiek!

Lees maar hierboven. Ik ben tevreden!

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Alles O.K

Positief

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Mijn beste kloofmachine tot nu toe

Ik heb een Houtklover 10T400 – SUPER COMFORT gekocht met extra breed kloof opzetstuk en met een derde wiel. Het is geen lichte machine dus dat derde wiel is bijzonder handig. Het extra brede kloof opzet stuk klooft het hout veel eenvoudiger. De machine heeft tot nu toe geen probleem met moeilijke of zware stukken hout. Mijn oma zou er zelfs mee kunnen kloven, zo simpel gaat deze klover. Een omvallend stuk hout kun je even vastklemmen. En zeer handig zijn de tafeltjes aan beide kanten. Nu heb je 15 tons en nog veel zwaardere. Maar tot nu toe heeft hij elk blok als een pakje boter doorklieft. Ik heb het meeste gedraaid grove dennen hout. Ik heb de krachtstroom variant om geen stoppen probleem te krijgen. Zelfs mijn vrouw staat er met een glimlach achter. Is een goede aankoop !!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T400 – SUPER COMFORT

rustig gedegen advies, goed

stelde de juiste vragen, hadden goed hout om kloof machine te demonstreren. gewoon goed.

• Welk product heeft u aangeschaft: kloofmachine

Prima, geen poespas.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Deze houtklover is de Rolls Royce onder de klovers

Goede uitleg en een uitstekende machine, hij werkt heel goed en handig.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

Uitstekend werkende klover

Met de juiste aardlekschakelaar is het werken een fluitje van een cent. Verbeterpunt zou kunnen zijn dat het mes 3 -5 centimeter lager kan. Nu gebruik ik een 4cm dik stuk multiplexplaat onder de te kloven blokken.

• Welk product heeft u aangeschaft: Klover 8 ton 230V ECO

Hoi Wim, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Wat betreft de opmerking over het lager uitkomen van het mes, deze en andere punten zijn doorontwikkeld in de 8T230-COMFORT en de 10T230/400-SUPER-COMFORT. In geval van de ECO is uw oplossing ook goed mogelijk. Succes met de verdere werkzaamheden. Groet Team ACG

Compressor en hogedrukreiniger incl accessoires gekocht. Beide producten voldoen dik aan de gestelde eisen. After sales dik voor elkaar!

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor en hogedrukreiniger

Goede en vriendelijk uitleg over de producten

Enkele maanden geleden een houtklover gekocht in de zaak zelf. Uiterst vriendelijk geholpen en goede uitleg gehad. Me destijds ook laten voorlichten over de benzine grasmaaiers. Vermoedelijk zal ik ook over gaan tot aanschaf van 1 van die modellen

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkloofmachine 7tons

Bevalt prima

Mijn ervaring is goede machine en voldoet aan de eisen.

prima bedrijf

ik heb 10 jaar geleden een hout klover gekocht had nu wat onderdelen nodig die versleten waren, even gebeld uitleg gegeven wat ik nodig had onderdelen via website besteld ,binnen een paar dagen in huis alles klopte goed bedrijf niks mis mee

• Welk product heeft u aangeschaft: onderdelen voor houtklover

Het was geweldig om zaken te doen met hun

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Gewoon perfect spul

De ACG kloofmachine met scharnierende armen gekocht. (Houtklover 10T230 - SUPER COMFORT) Nu 10 kuub hout mee gekloofd. Gaat als een mes door de boter. Machine heeft met geen een blok last. Het extra 3e wiel is een uitkomst!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 - SUPER COMFORT

Goed product, uitstekende uitleg

Snelle service, goed contact met de klant. Prettig om zaken mee te doen.

De door mij aangeschafte houtklover werkt volgens verwachting

De door mij aangeschafte houtklover werkt volgens verwachting

Krachtige machine!

Sterke kloofkracht van de machine, en goeie bediening met motor die blijft doordraaien zodanig dat je niet constant moet duwen op startknop en ook extra kloofkracht met opzetmes voor moelijk te kloven houtblokken met noesten!

• Welk product heeft u aangeschaft: Liggende houtklover 7t

Wat een power!

Ik heb de 230bar hogedrukreiniger gekocht met een hoop accessoires. Er zitten in totaal 5 verschillende nozzels bij van breed, roterend, schuimspuit en een punt waar. Bij de punt zit er zoveel kracht in dat ik de vinger er echt niet voor durf te houden. Heb een rioolreiniger, roterende wasborstel, schuimspuit en terrasreiniger. De slang rolt mooi op, en de wielen zijn stevig zat. Het enige minpunt wat ik zou kunnen bedenken is de plastic water aansluiting, die zou wel eens af kunnen breken als de hogedrukreiniger in de schuur staat. Voor de rest allemaal dik voor elkaar. Laat het voorjaar maar komena

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger 230bar

Prima product.

Na een goed advies via de telefoon, de compressor besteld. Snel geleverd en het product voldoet aan de beschrijving en werkt uitstekend.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Veenweg 5

7451RM Holten

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!