Planten na 3 weken dood

3 buiten planten gekocht om cadeau te geven. Na 3 weken blijken ze dor en dood. Ontvanger is een echte planten liefhebber en verzorgd zijn tuin als een prof. Bij navraag is de reactie van Life & Garden "jammer dan, je zal wel vergeten zijn om water te geven, je kunt een korting krijgen als je nieuwe planten komt kopen". Verder discussie was niet mogelijk. Terwijl we aan konden tonen dat de kluit echt niet droog was.

Zinken emmer niet van zink en niet waterdicht

Mooie zinken emmer antraciet gevonden en besteld via de website van Life & Garden. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Op de website staat bij de omschrijving van het artikel helaas niet bij dat de emmer niet van zink is maar van plaatstaal. De emmer is dus niet roestvast. Tevens staat ook niet vermeld dat de emmer niet waterdicht is. Dit is wat mij betreft wel informatie welke bij het artikel dient te staan. Op de onderkant van de emmer zit een sticker waar deze informatie op staat.

Goedemorgen Paul, Leuk om te horen dat u tevreden was met de service! We zullen kijken of de beschrijvingen kunnen aanpassen. Met vriendelijke groeten, Jeremy van Life & Garden

Zeer tevreden over site, levering en service !

Goedemorgen Tjitske, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Life & Garden

Snel geleverd, goed verpakt.

Duidelijke website, mooi produkt, voldoet aan de verwachting

Goedemorgen Paul, Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Life & Garden

snelle levering; goed verpakt

Ik zocht tuinlampen die bij het tuincentrum na 1 maand al niet meer bij te bestellen waren. Bij Life & Garden wel, in 2 dagen goed verpakt in huis.

Beste Carmen, Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel plezier met uw tuinlampen! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Life & Garden

Prima service!!

Na mijn bestelling gedaan te hebben werd ik gebeld dat het bestelde niet op voorraad was en dat dus even kon duren. Op zich al heel netjes dat ze je persoonlijk op de hoogte houden. Heeft idd even geduurd maar inmiddels heb ik mijn pakket, prima verpakt, ontvangen. Ben er heel blij mee......

Goedemiddag Dagmar, Bedankt voor je mooie review. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Life & Garden

Goed, maar in afwachting

Na mijn bestelling werd ik gebeld. Het artikel was niet meer leverbaar. Misschien dat een ander filiaal de levering kon doen. Ik zou op de hoogte worden gehouden. Tot op heden nog niets gehoord of gekregen. Heb de bestelling 27 juni gedaan.

Beste Meneer Bouma, Er was een misverstand ontstaan, omdat het pakketje was bezorgd bij uw buurman. Onze excuses hiervoor. Als het goed is, is het opgelost. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Life & Garden

Perfect!

Snelle levering in stevige verpakking, niks op aan te merken

Goedemorgen Mieke, Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Life & Garden

Geweldige service via het reserveringssysteem

Ik had op zondag online mijn bestelling van een donderglas via het reserverinssysteem geplaats en kon deze pas woensdag ophalen. Bij aankomst stond mijn bestelling al klaar en werd ik heel vriendelijk geholpen. Ik was erg blij met mijn aankoop.

Goedemorgen Desirée, Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn dat je onze service zo positief hebt ervaren! Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Life & Garden

Wat een geweldige services, het bestelde product was toch niet op voorraad , werd netjes overgebeld en opgelost in overleg. Pakket was keurig ingepakt. Echt TOP!

Goedemiddag Janneke, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Jeremy van Life & Garden

Perfect customer support, beschadigd artikel vervangen met niewe

Snelle levering. De geleverde artikel bleek beschadigd te zijn. Na contact met de klantenservice is de originele artikel snel met een nieuwe vervangen. Beschikbare en vriendelijke klantenservice!

Goedemorgen Luigi, Bedankt voor de beoordeling van onze services! We zijn blij dat we je ondanks de eerste beschadiging toch zo naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Veel plezier met het nieuwe artikel! Groet, Rebecca van Life & Garden

Perfect verpakt en op tijd geleverd.

Goedemiddag Monique, Bedankt voor de beoordeling van onze webshop en services. We hopen dat je veel plezier hebt van het artikel! Groet, Rebecca van Life & Garden

Prima webwinkel

Makkelijk bestellen, snelle en nette levering

Goedemorgen Liesbeth, Bedankt voor de beoordeling van onze webshop en services. We wensen je veel plezier met de gedane bestelling! Groet, Rebecca van Life & Garden

Zeer snelle levering

Snelle en nette levering, helemaal prima.

Goedemorgen Maikel, Bedankt voor de beoordeling van onze webshop en services! Veel plezier met het aangeschafte artikel! Groet, Rebecca van Life & Garden

Uitstekend!

Om 12 uur besteld en om 17.00u de bestellng binnen! Aangenaam verrast!

Goedemorgen Marlies, Fijn om te horen dat u snelle service kan waarderen! Bedankt voor de beoordeling. We wensen u veel plezier met het aangeschafte artikel. Groet, Rebecca van Life & Garden

Na een gebroken levering uiteindelijk keurig opgelost

Goedemorgen Arien, Bedankt voor de beoordeling van onze webshop en services. Goed te horen dat de gebroken levering uiteindelijk keurig opgelost is. Veel plezier met het geven van het aangeschafte cadeau. Met vriendelijke groet, Rebecca van Life & Garden

Duidelijk

Het bestelde artikel was niet voorradig, werd netjes hierover gebeld en kwam met een mooi alternatief.

Goedemorgen Vincent, Fijn dat je ons meedenken waardeert. Veel plezier met het alternatief! Groet, Rebecca van Life & Garden

gewelig en snelle levering

Snelle verzending en goed product

Goedemorgen Jan, Bedankt voor de beoordeling van onze webshop en services! Veel plezier met je aankoop. Groet, Rebecca van Life & Garden

Snel verzonden en prima prijs

Plantenbakjes waren keurig geprijsd en ik had ze in twee dagen in huis. Netjes in deze drukke corona tijd! Verzendkosten ook zeer schappelijk.

Goedemorgen Jana, Ontzettend bedankt voor de beoordeling van onze services en webshop! Heel veel plezier met de nieuwe plantenbakjes! Groet, Rebecca van Life & Garden

Zeer snelle en correcte levering

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij life en garden. Een correcte en snelle levering en dat in deze tijd geweldig.

Goedemorgen Nico, Ontzettend bedankt met de beoordeling van onze webshop en services! Heel veel plezier met de gedane aankoop! Groet, Rebecca van Life & Garden

Snelle reactie op vragen

...en levering binnen de aangegeven leveringstermijn. Da's knap in coronatijd...

Goedemorgen Fred, Bedankt voor de beoordeling van onze webshop en services! We wensen je veel plezier met de nieuwe aanwinst! Groet, Rebecca van Life & Garden

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Goedemorgen Theo, Bedankt voor de beoordeling van onze webshop en services! We hopen u vaker te mogen ontmoeten via de digitale weg. Groet, Rebecca van Life & Garden

Uiterst tevreden!!! 5 sterren

Heel vriendelijk geholpen geweest, heb online besteld en er werd écht moeite gedaan me alles perfect uit te leggen en te helpen. Super bediening! Producten waren héél zorgvuldig ingepakt en in perfecte staat ontvangen en dus heel tevreden over! 5 sterren waard

Goedemorgen Kobe, Ontzettend bedankt voor de beoordeling van onze webshop en services. Heel fijn om te horen dat u onze uitleg en hulp zo kan waarderen! Dat doen we met plezier! Groet, Rebecca van Life & Garden

Vlot

Vlot om je keuze te maken. Moeilijk om te betalen vanuit België. Hieraan moet bankcontact toegevoegd worden. Jammer dat niet alle artikelen beschikbaar zijn in dezelfde winkel en je dan toch kosten moet betalen om de gewenste artikelen te verkrijgen. Hierdoor hebben we niet besteld wat we eigenlijk allemaal graag hadden besteld. Snelle levering. Mooi artikel.

Goedemorgen Mieke, We begrijpen inderdaad dat u er soms tegen aan kan lopen dat niet alles vanuit 1 winkel geleverd kan worden, excuses daarvoor. We wensen u ondanks dit, toch heel veel plezier met het bestelde artikel! Groet, Rebecca van Life & Garden

Bestellen ging makkelijk en werd snel geleverd.