snelle en goeie service

Snelle en goeie service, kort maar krachtig is voldoende om mijn gevoel hierbij te uiten!

goede service ik ga ervan uit dat de kleine probleempjes ook goed opgelost gaan worden

Super pagina

Vlugge levering

Makkelijke website, snelle bezorging.

Super snelle levering

Goede aanbiedingen en snel geleverd!!

Goede service qua afspraken, prijs-kwaliteit ook goed

snelle levering, blijft goed op de hoogte van verzending. Prijs-kwaliteit is goed

Zeer snelle levering voor een perfect artikel

Binnen 1 dag het bestelde product ontvangen. Heel erg netjes verpakt met alle toebehoren erbij. Het product was ook nog eens leuk in de aanbieding, dus dubbel lof voor Kappersinventaris.

Snel geleverd en zeer tevreden met het product

Ik heb een krultangborstel besteld en ben er zeer tevreden over. Hij warmt snel op en is zeer gemakkelijk te bedienen. Snel een mooi kapsel te maken!

Helemaal Top

Alles snel en netjes ontvangen. Prima prijs ook!! Niks te klagen

snel en goed

wist niet van het bestaan maar snel en goedkoop geleverd kwam via mijn kapster erachter en ik heb meteen besteld en was zeer tevreden

Goede prijs, snelle levering

Eerste keer hier iets besteld. Scherpe prijzen, en boven verwachting snel geleverd. Super.

Goede producten!!

Voor eerst besteld snelle levering!!!

Ben zeer tevreden: prima prijs kwaliteit. Mvg A.V.E.

Niet tevreden.

Ik ben nat geworden met wassen van mijn haar ik ben niet te vreden met dit artikel .

Snel en correct afgehandeld

Mijn eerste bestelling bij jullie. Correct afgehandeld en als toetje de beste prijs , Doe zo verder .

De beste prijs en snel geleverd

We hadden nieuwe tondeuses nodig, kappersinventaris had de beste prijs en voorraad.

Prima geholpen

Toen ik een vraag ondanks de drukte werd ik een prima te word gestaan.

Nette medewerkers en super dienstverlening.

Zeer goeie producten, communicatie en service!!!

Zeer goeie prijs-kwaliteitverhouding. Producten werden snel geleverd (ondanks de coronatijd). En kreeg een snelle reactie op mijn mail.

heel snelle levertijd

goede ervaring met levertijd vandaag besteld morgen in huis perfect. goede prijs.

Overzichtelijke site en snelle levering!

Overzichtelijke site, korting en snelle levering! Kortom prima!!!

Perfecte dienstverlening

Lang wachten zonder al te veel updates

Lang gewacht, ivm de coronacrisis dat ik wel snap maar ze hadden misschien wat vaker een mail met update/status kunnen sturen, verder wel goed.

Snel het juiste product gevonden. Duidelijk communicatie en snelle verzending.