super goed

super goed snel leverring top

Goede kwaliteit en betaalbaar, Super.

Duidelijk website, snelle levering en producten zijn prima geprijsd!

Prima producten en goede communicatie.

Prima producten voor een goede prijs. Er werd na mijn besteling duidelijk gecommuniceerd dat er producten niet direct leverbaar waren, maar dat deze voor mij besteld werden, waardoor de levering vertraagd was. Daarna keurig verzendbevestiging op moment van versturen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ik ben uiterst tevreden.

Super snelle en correcte bezorging. 's middags besteld , de volgende dag al in huis.

Super snelle levering!

Alles perfect geregeld

Prima producten voor mooie prijs

Prima producten voor goede prijs en snel geleverd!

Levering gebeurt netjes op tijd en goed verzorgd

Vriendelijk

Ik kan alleen zeggen vriendelijk personeel . En geld hebben jullie ook snel terug gestort

Is goed gegaan allemaal

Ik had verf besteld die ze niet hadden, ze hebben meteen gebeld en een alternatief aangeboden. De rest kwam snel aan. Beter dan Haibu waar ik al 6 weken op een bestelling wachtte en totaal niets van hoorde en 2 keer gebeld en afgepoeierd werd. Bij mijn derde telefoontje heb ik de bestelling geannuleerd.

Snelle levering en kwaliteit spullen.

Super!!!

Klantvriendelijk, nemen de tyd voor je, en geven goed advies!!!!!

Producten snel geleverd en hele goede klantenservice!

Ik heb eerst gebeld voor advies over bepaalde producten. Daar kreeg ik al een vriendelijk persoon aan de lijn die erg behulpzaam was. Één van die producten leek uitverkocht, maar mevrouw aan de telefoon keek het ter plekke na en het bleek net weer binnengekomen te zijn! Ze zette het product ook meteen als beschikbaar in de webshop. Dus ik kon het meteen bestellen. Helaas kreeg ik kort daarna een mailtje dat een ander product niet beschikbaar is op dat moment en dat ze dat zouden opsturen zo gauw het binnen kwam. Vervolgens mailde ik terug met de vraag of ze misschien een vervangend product hadden en dat misschien op konden sturen. Want ik had het twee dagen later eigenlijk wel echt nodig. Meteen kreeg ik een mail terug dat ze een vervangend product hadden. Dat was echter wel iets duurder, maar dat namen zij zelf voor hun rekening! De volgende dag had ik het al in huis! Dat is pas goeie klantenservice! Ik heb dat echt wel anders meegemaakt! En zo'n ervaring zorgt er voor dat ik terug kom. Een volgende keer bestel ik hier weer!

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd

Vanaf moment van bestellen tot aan de levering waren 2 dagen nodig.

topppp

wordt altijd goed geknipt kids ook goede service altijd optijd aan de beurt superrrrr

Product was niet in voorraad en moest bijbesteld worden, ondanks dit euvel, toch nog snel verzonden en goede communicatie

Snelle levering en product doet wat het miet doen

Kleurtjes komen tot zijn recht, gemakkelijk in gebruik, de dochter heel blij met haar gekleurde lokjes.

He e l goed

Hele snelle levering

Snelle levering,top.

Keurig verpakt, netjes op tijd geleverd

geweldig !!

snelle service en prachtige mantels !!!

Over Kappersinventaris

Kappersinventaris is een online groothandel in professionele haar producten. We zijn van mening dat online shoppen eenvoudig moet zijn en hebben daarom in 2016 deze compleet nieuwe webwinkel gelanceerd, die snel en overzichtelijk is in iedere browser, op desktop, tablet en gsm. Een team van enthousiaste mensen voorziet je graag van betaalbare, professionele kappersproducten en materialen. Ben je consument en zoek je een bepaald product, of heb je een kapsalon en koop je graag groter in, we leveren snel uit voorraad vanuit ons centrale magazijn in Groningen. Onze webwinkel word dagelijks gevuld met nieuwe producten en altijd tegen de scherpste prijzen. We nodigen je daarom uit eens door de webwinkel te bladeren en een vergelijk te maken met je huidige leverancier. Al je bestellingen worden verstuurd met onze betrouwbare partner PostNL