Goed maar onvolledig geleverd

Ik heb alleen de stoel nog niet geleverd gekregen. Wanneer wordt de kappersstoel London D op wielen met rem geleverd? Order 100048847 Klantnr 135942446 Factuurnummer 100046828

zeer goed

zeer goed

Goede producten

Helaas 1 dag later bezorgd, maar verder top.

houden zich aan alle afspraken, snelle levering

al vaker besteld en steeds is alles correct afgehandeld.

Altijd tevreden

Als ik een vraag heb krijg ik altijd heel snel reactie. Bestelling super snel verstuurd..

Snel fijne kwaliteitsproducten in huis dankzij Kappersinventaris !

Ben zeer tevreden over Kappersinventaris Top producten voor goede prijs.

Snel betrouwbaar en een goede prijs

Snel en betrouwbaar

Prima prijs en zeer snelle verzending

Niks op aan te merken.

Levering en klantvriendelijkheid tot nu toe altijd zeer goed!

Service

Bestellen en bezorgen zijn naar tevredenheid gelopen.

Perfecte service

Na het bestellen word je meteen geïnformeerd over de verdere verloop van de bezorging. Bezorging volgens afspraak. Super!

Betere service kan niet. Vandaag om 2 uur besteld en morgen om 13.15 uur in huis.

Telefonisch contact gehad over niet leverbaar product. Iets anders voorgesteld. Snelle levering

bestellen overzichtelijk en snelle levering

bestellen overzichtelijk en snelle levering

Goede prijs en snelle levering.

Topkwaliteit voor goeie orijs

Alle topprodukten onder 1 dak ...en de juiste prijs Ook voor je fohns en borstels echt alles

Besteld en volgende dag al in huis.

Altijd top service

Altijd netjes op tijd en alles compleet

Goede keus goede levering

Prima service, heldere wensite

snelle service. snel telefonisch contact van medewerkers toen bleek dat een besteld produkt niet met het volledige aantal beschikbaar was. goede informatie daarover. prima dus.

Prima tevreden

Alleen jammer dat ik extra voor de avondbezorging moest betalen en omdat iets niet op voorraad was het overdag bij de buren was bezorgd dat vindt ik niet helemaal kloppen

Over Kappersinventaris

Kappersinventaris is een online groothandel in professionele haar producten. We zijn van mening dat online shoppen eenvoudig moet zijn en hebben daarom in 2016 deze compleet nieuwe webwinkel gelanceerd, die snel en overzichtelijk is in iedere browser, op desktop, tablet en gsm. Een team van enthousiaste mensen voorziet je graag van betaalbare, professionele kappersproducten en materialen. Ben je consument en zoek je een bepaald product, of heb je een kapsalon en koop je graag groter in, we leveren snel uit voorraad vanuit ons centrale magazijn in Groningen. Onze webwinkel word dagelijks gevuld met nieuwe producten en altijd tegen de scherpste prijzen. We nodigen je daarom uit eens door de webwinkel te bladeren en een vergelijk te maken met je huidige leverancier. Al je bestellingen worden verstuurd met onze betrouwbare partner PostNL