Zeer tevrede van de service als van de levering ..heel stipt zoals beloofd .dank u

Super tevrede en snelle levering

Ik heb speciale haarkleuring besteld en het pakje kwam binnen een redelijke tijd aan. Het was precies naar verwachting en ik betaalde de bestelling. Prima, ik kan niet anders zeggen.

Baar slechts

Heb producten besteld tot nu toe niet gehad Over gebeld En geen ennkele bericht van jullie terug gekregen

Top, snel mooie prijs

Top snel en mooie prijs

Snelle en nette levering

Goede site en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering.

Elke bestelling wordt correct afgehandeld met goede communicatie omtrent de bestelling én zeer snelle levering.

Super geregeld!

Zeer snel en goed geregeld.

Helemaal Toppie

Helemaal Top perfecto

Geweldig service

X

snelle verzending , een geweldig product :)

snelle verzending , een geweldig product :)

Super snel geleverd. Ik kon nergens anders de directions vinden op vooraad. Gelukkig hadden ze het hier wel en nog goedkoper dan ik normaal heb! En snel geleverd. Ik was in nood met mijn haren en super blij met de levertijd.

Correct

Correct

Goede kwaliteit en snel geleverd

Super goede service en ook nog heel snel!

In een woord gewoon TOP!!

Heel veel kleuren te koop voor een zeer goedkope prijs. Soms wel tot meer als de helft in vergelijken bij andere shops. Ook een hele snelle levering. Dus ik ben fan

Goed producten

Snelle levering, goede prijzen!

Snelle levering, goede kwaliteit/prijsverhouding. 4 sterren de 5e is voor klantvriendelijkheid en service als er iets mis gaat, maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Voor nu ga ik zeker nog eens hier bestellen.

Zeer tevreden snelle bezorging

Snelle bezorgd erg fijn

Vlot en verzorgd!

Vlot en verzorgd!

Snelle levering , ruim assortiment, redelijke prijzen

Snelle levering, ruim assortiment, en redelijke prijzen.

Uitstekend!

Perfect geregeld. Bedankt!

Doen wat ze zeggen!

Doen wat ze zeggen

Over Kappersinventaris

Kappersinventaris is een online groothandel in professionele haar producten. We zijn van mening dat online shoppen eenvoudig moet zijn en hebben daarom in 2016 deze compleet nieuwe webwinkel gelanceerd, die snel en overzichtelijk is in iedere browser, op desktop, tablet en gsm. Een team van enthousiaste mensen voorziet je graag van betaalbare, professionele kappersproducten en materialen. Ben je consument en zoek je een bepaald product, of heb je een kapsalon en koop je graag groter in, we leveren snel uit voorraad vanuit ons centrale magazijn in Groningen. Onze webwinkel word dagelijks gevuld met nieuwe producten en altijd tegen de scherpste prijzen. We nodigen je daarom uit eens door de webwinkel te bladeren en een vergelijk te maken met je huidige leverancier. Al je bestellingen worden verstuurd met onze betrouwbare partner PostNL