Ze hebben geleverd wat ik heb besteld

Ik heb traditionele scheermesjes besteld. Er was een vetraging in het levered van mijn product, maar geloof ik was het niet de schuld van kappersinventaris. Het is een dag later eraangekomen, dus ik heb geen klachten.

Wat wij besteld hadden snel en goed geleverd.

Xxx

Ccc

Altijd uitstekende service. Ik moest laatst iets terugsturen omdat de geur van het product mij niet beviel, verder was er niets mis mee. Ik kreeg zonder problemen het volledige bedrag inclusief 1x verzendkosten geretourneerd, zelfs de verpakking die ik had geopend. Echt top!

Prima, professioneel

De producten die ik bij Kappersinventaris bestel zijn van goede kwaliteit. Een goede extra keuze naast de locale Kapperswinkel.

Correcte firma

Correcte firma en een zeer vlugge levering.

Alles goed behandeld en afgewerkt.

Vlot, product naar verwachting.

Eenvoudig bestellen en correcte afhandeling. Jammer dat het minimumbedrag voor gratis bezorging relatief hoog is.

Prima.

Goedemiddag mevrouw, Prima en correct telefoongesprek gehad en de bestelling werd een dag later al bezorgd door de Post. Met vr. groet Grietje Kuipers-Hadders

Altijd perfect snel bezorgd

Snel verzonden

Snel verzonden, goed verpakt, prijs is ook goed. Bedankt!

Super snel

Rond 1600 besteld en 24 uur later alles in huis.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Redelijk tevreden snelle levering

De producten die ik heb besteld heb ik snel en goed ontvangen. Resultaat viel een klein beetje tegen maar over het algemeen ben ik blij met de producten.

Alles top en vlug geleverd

Correct en snel geleverd

Zeer snelle levering. Uitstekend produkt.

Fijn

Fijne georganiseerde zaak

Ik kan van jullie op aan. De bestellingen zijn optijd en worden netjes afgeleverd.

Makkelijk te bestellen goede omschrijving en een hele snelle service

Professionele producten en Goede prijs

Zeer goed en snel bezorgd

Mijn bestelling is snel en goed geleverd.

Levering

3 tot 4 weken levertijd binnen 2 weken bezorgd

Overzichtelijk, makkelijk

Site overzichtelijk. Snelle verzending

Snelle goede levering, met nog een extraatje erin!

Ik ga hier volgende keer weer bestellen.

Heel tevreden

Over Kappersinventaris

Kappersinventaris is een online groothandel in professionele haar producten. We zijn van mening dat online shoppen eenvoudig moet zijn en hebben daarom in 2016 deze compleet nieuwe webwinkel gelanceerd, die snel en overzichtelijk is in iedere browser, op desktop, tablet en gsm. Een team van enthousiaste mensen voorziet je graag van betaalbare, professionele kappersproducten en materialen. Ben je consument en zoek je een bepaald product, of heb je een kapsalon en koop je graag groter in, we leveren snel uit voorraad vanuit ons centrale magazijn in Groningen. Onze webwinkel word dagelijks gevuld met nieuwe producten en altijd tegen de scherpste prijzen. We nodigen je daarom uit eens door de webwinkel te bladeren en een vergelijk te maken met je huidige leverancier. Al je bestellingen worden verstuurd met onze betrouwbare partner PostNL