Snel

Heel goede service.

Mijn ervaring is heel positieven goede service.

Snelle levering! Aanrader om via deze winkel te bestellen

Snelle levering. Prettig ervaren. Goed ingepakt! Bedankt.

hartstikke goed

heb al vaker iets besteld en iedere keer goed gegaan

Binnen een dag geleverd! Super. En niet te duur😄

snelle service

snelle service

Levering was binnen 1 dag en niet duur. Ook heel fijn is dat een pick-up point gekozen kan worden. Voor herhaling vatbaar!🙂

Super ervaring. Snelle levering en de producten zijn van zeer goede kwaliteit!

Snel, meelevend en snel

Mijn pakketje is 3 maanden zoek geweest en werd uiteindelijk deze week alsnog geretourneerd naar afzender. Ik werd meteen gebeld door een van jullie medewerkers aangezien zij mijn telefoontje nog herinnerde van november vorig jaar. Vandaag heb ik alsnog mijn bestelling ontvangen! Dankjewel Kappersinventaris!

prima service

ga nog bestelllen

prima aankoop, snelle levering

goeie prijs kwaliteit.

super service snel en correct

Snelle levering, telefonische goed bereikbaar goede service blij met mijn producten voor een scherpe prijs

Snel, netjes en goedkoop!

De vloeistoffen waren goed extra dichtgeplakt, zodat de kans op lekken helemaal hèèl klein zou zijn.. Snel geleverd, duidelijk en overzichtelijk site, kortom top!

Betaalbaar, makkelijk en snel

Overzichtelijke site dus snel gevonden wat ik zocht. Makkelijk bestelproces en dus snel besteld en betaald. De haarverf die ik kocht is stukken voordeliger dan ergens anders. Snelle verzending. In 1 woord: TOP!

Bestellen en de volgende dag bij het afhaalpunt 👍

Super goed!

Bestelling snel bezorgt en netjes verpakt. Goede prijzen. Ben erg blij met jullie.

Bezorgen duurde wel wat lang waren geen 3 maar 5 dagen. Maar verder zeer tevreden!!

Goede kwaliteit/ prijs verhouding.

Na het bestellen had ik mijn spullen zeer snel binnen

Zeer goede service

Ik had een stijltang besteld en die zou de volgende dag binnenkomen. Er ging iets fout met de verzending bij postnl waardoor mijn bestelling pas 5 dagen later binnen is gekomen. Na contact op maandag met de klantenservice werd dezelfde dag nogmaals een stijltang verzonden en die kwam gelijktijdig met de 1ste bestelde stijltang binnen. Ik heb gebeld en er werd een retour sticker verzonden zodat ik de 2de tang bij postnl kon afgeven. Ik vind dat ik, ondanks dat ik 5 dagen op mijn stijltang moest wachten, zeer correct en klantvriendelijk ben geholpen.

Topservice !

Mijn bestelling was niet helemaal op voorraad. Werd gebeld om te overleggen hoe ik het geregeld wilde hebben. Geweldig toch ! Kunnen veel bedrijven iets van leren.

Ik ben tevreden met mijn bestelling

Ik ben tevreden met mijn bestelling. Op tijd bezorgd

Snelle en goede service

Levering is snel en bij vragen krijg je direct antwoord.

Ik had een bestelling gedaan en alles netjes op tijd binnen en afgehandeld👍 En de prijs was ook goedkoper dan ergens anders dus helemaal geweldig .

Snel en perfect!