Snelle, correcte levering.

Na telefonische informatie producten besteld. Zeer te vrede

Snelle goeie afhandeling van mijn bestelling

Heel tevreden

Fijne ervaring, vlug geleverd geweest en prijzen vallen ook heel goed mee!

Topper

Super service, zelfs op Pinksterzondag!

Prijs / kwaliteit top.

Snelle levering, goed verpakt, geweldige prijs.

Duidelijk en snel

Snelle levering,scherp geprijsd

Voor de eerste keer een bestelling g geplaatst. Zeer tevreden,snelle levering en scherpe prijzen. Voor herhaling vatbaar.

Wat ze zeggen doen ze.

Binnen aan dag alles geleverd gr Huub

uitstekende servise

snelle verzending , goede kwaliteit , lage prijzen

Super snel geregeld en verstuurd

Ruime keuze en bestellen en verstuurd volgende dag in huis

Commande 100060411

Une catastrophe j ai toujours pas reçu ma commande, hier on me dit que je vais être livré et toujours rien. Ils renvoient les mails et donc ne répondent pas aux clients Surtout ne commander pas chez eux

Gemakkelijk

Een gemakkelijke site bestelling snel binnen

De schaar is niet goed

Ik heb een schaar bestel die ik hard nodig maar tot heden kan ik het helaas niet gebruiken Hij knipt niet goed Ik moet elke keer terug keren naar mijn oude schaar

Zeer slecht!

De levering ging snel, maar….het geleverde product was WAARDELOOS!!! Dus Nooit Meer.

Prijs ok

Levering in orde duurt niet lang. Om 5 sterren te verdienen zouden er staaltjes van producten mogen in de doos zitten.

Snelle levering, prima service

Scherpe prijzen, snel geleverd

Fijne webwinkel, met goede prijzen voor o.a. indola haarverf. Zou wel fijn zijn als gratis verzenden bij een lager bedrag was.

Heel goede kwaliteit.en super snel geleverd.

Snelle correcte levering

Snel en goed.

Bons produits. Et livraison rapide

Je suis très satisfaite

Heel prima!

Heel prettig geholpen via telefoon!

Prima service, snelle levering

Prima service, werd netjes op de hoogte gehouden en het bestelde werd snel geleverd.

Bestelling snel bezorgd

Snel bezorgd

snelle levering.

Eigenlijk alleen maar lof behalve dat ik een mail kreeg met een kortingscode van 5 euro omdat het even geleden was dat ik besteld had die niet kon verzilveren bij de bestelling. Heel raar.

Over Kappersinventaris

Kappersinventaris is een online groothandel in professionele haar producten. We zijn van mening dat online shoppen eenvoudig moet zijn en hebben daarom in 2016 deze compleet nieuwe webwinkel gelanceerd, die snel en overzichtelijk is in iedere browser, op desktop, tablet en gsm. Een team van enthousiaste mensen voorziet je graag van betaalbare, professionele kappersproducten en materialen. Ben je consument en zoek je een bepaald product, of heb je een kapsalon en koop je graag groter in, we leveren snel uit voorraad vanuit ons centrale magazijn in Groningen. Onze webwinkel word dagelijks gevuld met nieuwe producten en altijd tegen de scherpste prijzen. We nodigen je daarom uit eens door de webwinkel te bladeren en een vergelijk te maken met je huidige leverancier. Al je bestellingen worden verstuurd met onze betrouwbare partner PostNL