Snelle levering en kwaliteit spullen.

Super!!!

Klantvriendelijk, nemen de tyd voor je, en geven goed advies!!!!!

Producten snel geleverd en hele goede klantenservice!

Ik heb eerst gebeld voor advies over bepaalde producten. Daar kreeg ik al een vriendelijk persoon aan de lijn die erg behulpzaam was. Één van die producten leek uitverkocht, maar mevrouw aan de telefoon keek het ter plekke na en het bleek net weer binnengekomen te zijn! Ze zette het product ook meteen als beschikbaar in de webshop. Dus ik kon het meteen bestellen. Helaas kreeg ik kort daarna een mailtje dat een ander product niet beschikbaar is op dat moment en dat ze dat zouden opsturen zo gauw het binnen kwam. Vervolgens mailde ik terug met de vraag of ze misschien een vervangend product hadden en dat misschien op konden sturen. Want ik had het twee dagen later eigenlijk wel echt nodig. Meteen kreeg ik een mail terug dat ze een vervangend product hadden. Dat was echter wel iets duurder, maar dat namen zij zelf voor hun rekening! De volgende dag had ik het al in huis! Dat is pas goeie klantenservice! Ik heb dat echt wel anders meegemaakt! En zo'n ervaring zorgt er voor dat ik terug kom. Een volgende keer bestel ik hier weer!

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd

Vanaf moment van bestellen tot aan de levering waren 2 dagen nodig.

topppp

wordt altijd goed geknipt kids ook goede service altijd optijd aan de beurt superrrrr

Product was niet in voorraad en moest bijbesteld worden, ondanks dit euvel, toch nog snel verzonden en goede communicatie

Snelle levering en product doet wat het miet doen

Kleurtjes komen tot zijn recht, gemakkelijk in gebruik, de dochter heel blij met haar gekleurde lokjes.

He e l goed

Hele snelle levering

Snelle levering,top.

Keurig verpakt, netjes op tijd geleverd

geweldig !!

snelle service en prachtige mantels !!!

Ik ben super blij met mijn aankoop

Top producten.snelle levering

Besteld en de andere dag al ontvangen geweldig!!

Positief snel en makkelijk Groot assortiment Overzichtelijk

Snel en betrouwbaar

Snel ...goed en betrouwbaar

Prima ervaring

goede service en snelle levering.

Snelle levering mooi verpakt.

Snelle en correctie levering tegen een scherpe prijs.

Scherp geprijsd en een snelle maar vooral correcte levering.

Snelle bezorging

Het bestellen is eenvoudig en de bestelling werd snel geleverd

Gaat

Op de site bestel je dus ga je ervan uit dat alles op voorraad is en niet dat als je bestelt hebt daarna een email krijg van niet genoeg op voorraad dat is minder maar wel bezorgd een week later dan afgesproken

Ondanks dat ik altijd dezelfde kleur neem, was deze een stuk lichter

De prijs was wel prima

Goed product en snel geleverd !

Vlug in huis

Snelle levering en keurig een mail gekregen na dat ik nog een vraag had over mijn bestelling

Keurig aangegeven of producten op voorraad zijn bij plaatsen van bestelling Snelle levering Keurig in een gepaste doos bezorgd met een attente kaart erbij voor dank bij de bestelling

Over Kappersinventaris

Kappersinventaris is een online groothandel in professionele haar producten. We zijn van mening dat online shoppen eenvoudig moet zijn en hebben daarom in 2016 deze compleet nieuwe webwinkel gelanceerd, die snel en overzichtelijk is in iedere browser, op desktop, tablet en gsm. Een team van enthousiaste mensen voorziet je graag van betaalbare, professionele kappersproducten en materialen. Ben je consument en zoek je een bepaald product, of heb je een kapsalon en koop je graag groter in, we leveren snel uit voorraad vanuit ons centrale magazijn in Groningen. Onze webwinkel word dagelijks gevuld met nieuwe producten en altijd tegen de scherpste prijzen. We nodigen je daarom uit eens door de webwinkel te bladeren en een vergelijk te maken met je huidige leverancier. Al je bestellingen worden verstuurd met onze betrouwbare partner PostNL