Alleen jammer dat de verf die ik besteld heb niet een Nederlandse bijsluiter zit!Ik ben er wel uitgekomen mijn kleindochter heeft het voor mij in het Nederlands op een briefje vertaald en dat bewaar ik nu bij de tubes verf.Wel handig zo’n kleindochter als je al 75 jaar bent en alleen Nederland spreekt en leest. Maar ik ben er wel blij mee en de prijs is super!! Mvg Nelly

top

Veel keus en snel geleverd

snel geleverd en goede prijs.

Prima produkt, op tijd geleverd tegen een goede rpijs.

Alles ok

Goed product redelijke prijs

Duidelijke site, snel geleverd. Blij met producten

Snel

Ruime voorraad, snel en netjes bezorgd

Zeer tevreden over de levering van mijn bestelling

zeer klant vriendelijk en goede service

Alles oké

Alles oké

Goede producten, goede service. En ook snel verzonden.

Ik ben blij werk met jullie. Eerlijk, vriendelijk &sneller .ik wil nog bestellen. Kapsalon Tahira In den haag

Perfecto

Aardig medewerkers ,snelle service,

Snelle levering, helaas bevatten mijn bestelling 2 verkeerde tubes haarverf, na een telefoontje werd dit zeer vriendelijk en snel opgelost en lagen de juiste tubes de volgende al in de bus en kon ik de moeite besparen de verkeerde bestelling terug te sturen. Ook de website werkt vlot en fijn. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Heel te vrede

Snelle levering maar de kwaliteit van producten viel tegen.

Ik heb mijn haren geverfd met een verf van merk fanola, ten eerste was absoluut geen grijs dekkend en ten tweede na twee was beurten kleur was helemaal vervaagd.

Heel vlotte en vriendelijke afhandeling.

De bestellingen worden super snel verzonden. De communicatie verloopt erg vriendelijk en heel vlot. Een echte aanrader !!!

super goed

super goed snel leverring top

Goede kwaliteit en betaalbaar, Super.

Duidelijk website, snelle levering en producten zijn prima geprijsd!

Prima producten en goede communicatie.

Prima producten voor een goede prijs. Er werd na mijn besteling duidelijk gecommuniceerd dat er producten niet direct leverbaar waren, maar dat deze voor mij besteld werden, waardoor de levering vertraagd was. Daarna keurig verzendbevestiging op moment van versturen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ik ben uiterst tevreden.

Super snelle en correcte bezorging. 's middags besteld , de volgende dag al in huis.

Super snelle levering!

Alles perfect geregeld

Prima producten voor mooie prijs

Prima producten voor goede prijs en snel geleverd!

Over Kappersinventaris

Kappersinventaris is een online groothandel in professionele haar producten. We zijn van mening dat online shoppen eenvoudig moet zijn en hebben daarom in 2016 deze compleet nieuwe webwinkel gelanceerd, die snel en overzichtelijk is in iedere browser, op desktop, tablet en gsm. Een team van enthousiaste mensen voorziet je graag van betaalbare, professionele kappersproducten en materialen. Ben je consument en zoek je een bepaald product, of heb je een kapsalon en koop je graag groter in, we leveren snel uit voorraad vanuit ons centrale magazijn in Groningen. Onze webwinkel word dagelijks gevuld met nieuwe producten en altijd tegen de scherpste prijzen. We nodigen je daarom uit eens door de webwinkel te bladeren en een vergelijk te maken met je huidige leverancier. Al je bestellingen worden verstuurd met onze betrouwbare partner PostNL