Ondanks dat ik altijd dezelfde kleur neem, was deze een stuk lichter

De prijs was wel prima

Goed product en snel geleverd !

Vlug in huis

Snelle levering en keurig een mail gekregen na dat ik nog een vraag had over mijn bestelling

Keurig aangegeven of producten op voorraad zijn bij plaatsen van bestelling Snelle levering Keurig in een gepaste doos bezorgd met een attente kaart erbij voor dank bij de bestelling

Makkelijk bestellen. Volgende dag in huis.

Goeie prijzen en enorm snel

Ik had hier besteld omdat de haarverf hier het goedkoopst was. Na de bestelling verstuurd te hebben had ik binnen 5 minuten de factuur en de verzendcode! Spullen werden de volgende dag netjes geleverd in een doos die aansloot op het formaat dat ik besteld had. Dus geen onnodig grote doos met een hoop (vaak plastic) opvulling. Volgende keer koop ik hier weer!

geen kritiek op kappersinventaris maar wel op de firma die levert

kappersinventaris deed alles wat kon maar ik kreeg geen bevestiging dat mijn pakje werd afgeleverd in een leverpunt. Door zelf op speurtocht te gaan gemerkt dat het pakje daar werd geleverd. Jammer !!!

Juiste levering volgens bestelling.

Snelle levering, goed aanbod (Tondeuse en trimmer van JRL verkopen ze bijna nergens). E-mail service ook niet te veel achter elkaar wat irritant wordt na een tijdje. Dan schrijf ik me namelijk altijd uit. Al met al een goede ervaring.

Bestelling is netjes en optijd geleverd

Niet handig

Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn. Wilde eigenlijk het apparaat terug sturen maar vanwege de kosten niet gedaan.

Goede klantenservice

Een kruk verkeerd besteld en retour gedaan, geld snel terug op de rekening en goed geholpen toen ik belde met de klanten service. Direct een nieuwe besteld en die was ook weer snel binnen!

Snel

Vlug en correct geleverd

uitstekende service

Snelle levering en zeer scherp van prijs.

goede snelle levering

goede snelle levering

Goeie ervaring

Goeie en snelle service. Grote keuze in producten.

Prima levering. Mooie spullen

Snel geleverd en aantrekkelijk geprijsd

Altijd snel geleverd tegen een aantrekkelijke prijs

Top..

Zelfde product.. veel betere prijs en thuis geleverd..

Goede afhandeling en snelle levering.

Bestellen is een vouwing afhandeling snel. Levering ook snel.

Goed geholpen

Alles prima in orde

Vlug geleverd en alles oké

Een jaar geleden had ik een trolley besteld maar deze was bij het wieltje na een jaar afgebroken. Ik heb een mail met foto’s verzonden en zonder gedoe een nieuwe ontvangen. Super service!

Goed prijs en snelle levering

De prijs van de artikelen is prima en ook de volgende dag geleverd

Noorderdwarsvaart 31 9203CA Drachten

Over Kappersinventaris

Kappersinventaris is een online groothandel in professionele haar producten. We zijn van mening dat online shoppen eenvoudig moet zijn en hebben daarom in 2016 deze compleet nieuwe webwinkel gelanceerd, die snel en overzichtelijk is in iedere browser, op desktop, tablet en gsm. Een team van enthousiaste mensen voorziet je graag van betaalbare, professionele kappersproducten en materialen. Ben je consument en zoek je een bepaald product, of heb je een kapsalon en koop je graag groter in, we leveren snel uit voorraad vanuit ons centrale magazijn in Groningen. Onze webwinkel word dagelijks gevuld met nieuwe producten en altijd tegen de scherpste prijzen. We nodigen je daarom uit eens door de webwinkel te bladeren en een vergelijk te maken met je huidige leverancier. Al je bestellingen worden verstuurd met onze betrouwbare partner PostNL