Snelle afhandeling

Ben aangenaam verrast over de snelle afhandeling. Levering kwam op de juiste datum aan. Voortaan bestel ik op deze site mijn spullen.

Goede service en snelle levering

Prima prijzen en snelle verzending

Veel keuze goede prijzen en een snelle verzending. Koop hier zeker vaker.

Prima gedaan.

Kon de benodigde kleuring gemakkelijk vinden op de site. Snelle levering en netjes stevig verpakt.

Zeer snelle levering en goede producten gr

Snel geleverd keurig

Hele slechte service

Ik moest L'Oréal verf 8.8 2x hebben, maar er kwam 10.1/2 binnen. Wel een heel verschil toch. Maar ben niet in discussie gegaan, want ik weet het niet. er kan ook een andere fout gemaakt zijn met de website. Maar oke ik wilde ze dus ruilen, dat kon dus niet ik moest ze terugsturen en weer opnieuw bestellen waar ik dus 2x extra verzendkosten betaalde. maar ik had nog iets besteld wat wel tot een bedrag van €20 denk ik. en nu wilde ik alleen 2 tubes hebben en dat maakte dat bedrag niet. De dames konden mij niet helpen. Puntje bij paaltje heeft het mij extra €16,00 gekost. Dat vind ik niet bepaald goede Service.

Snel,correct en veilig

Goede site. En snel geleverd

Goede snelle service

Goede service snelle levering mooie prijs

Ze hebben geleverd wat ik heb besteld

Ik heb traditionele scheermesjes besteld. Er was een vetraging in het levered van mijn product, maar geloof ik was het niet de schuld van kappersinventaris. Het is een dag later eraangekomen, dus ik heb geen klachten.

Wat wij besteld hadden snel en goed geleverd.

Xxx

Ccc

Altijd uitstekende service. Ik moest laatst iets terugsturen omdat de geur van het product mij niet beviel, verder was er niets mis mee. Ik kreeg zonder problemen het volledige bedrag inclusief 1x verzendkosten geretourneerd, zelfs de verpakking die ik had geopend. Echt top!

Prima, professioneel

De producten die ik bij Kappersinventaris bestel zijn van goede kwaliteit. Een goede extra keuze naast de locale Kapperswinkel.

Correcte firma

Correcte firma en een zeer vlugge levering.

Alles goed behandeld en afgewerkt.

Vlot, product naar verwachting.

Eenvoudig bestellen en correcte afhandeling. Jammer dat het minimumbedrag voor gratis bezorging relatief hoog is.

Prima.

Goedemiddag mevrouw, Prima en correct telefoongesprek gehad en de bestelling werd een dag later al bezorgd door de Post. Met vr. groet Grietje Kuipers-Hadders

Altijd perfect snel bezorgd

Snel verzonden

Snel verzonden, goed verpakt, prijs is ook goed. Bedankt!

Super snel

Rond 1600 besteld en 24 uur later alles in huis.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Redelijk tevreden snelle levering

De producten die ik heb besteld heb ik snel en goed ontvangen. Resultaat viel een klein beetje tegen maar over het algemeen ben ik blij met de producten.

Noorderdwarsvaart 31

9203CA Drachten

Over Kappersinventaris

Kappersinventaris is een online groothandel in professionele haar producten. We zijn van mening dat online shoppen eenvoudig moet zijn en hebben daarom in 2016 deze compleet nieuwe webwinkel gelanceerd, die snel en overzichtelijk is in iedere browser, op desktop, tablet en gsm. Een team van enthousiaste mensen voorziet je graag van betaalbare, professionele kappersproducten en materialen. Ben je consument en zoek je een bepaald product, of heb je een kapsalon en koop je graag groter in, we leveren snel uit voorraad vanuit ons centrale magazijn in Groningen. Onze webwinkel word dagelijks gevuld met nieuwe producten en altijd tegen de scherpste prijzen. We nodigen je daarom uit eens door de webwinkel te bladeren en een vergelijk te maken met je huidige leverancier. Al je bestellingen worden verstuurd met onze betrouwbare partner PostNL