Dinsdag avond besteld, vrijdag middag de juiste banden al mogen ontvangen aan een eerlijke kostprijs, waarvoor hartelijk dank.

Zeer goeg

Wij werden heel goed geholpen, ik had vragen en die werden zelfs via whatsapp behandeld, dat vindt ik zeer vertrouwd.

Geweldig en mooi product, snelle levering

Prijzen zijn top en een snelle levering! En het top punt was dat er zelfs een klein potje banden vet bij zat!!!

Heel snelle levering van mijn band voor mijn zitmaaier Scheppach !

Top Service

Perfect geholpen door klantenservice, Hierdoor juiste bestelling kunnen plaatsen, vlotte levering, en alles naar wens

Denken met je mee

Keurig opgelost Stevige steekwagenwielen voor een keurige prijs.

Geweldige service!

Ik stuurde een email of ik de skelterbanden ook in Spanje kon laten bezorgen. Zelfde dag nog Spanje toegevoegd door Caroline. Bestelling gedaan en 1 week later netjes bezorgd te Spanje. Het koste ons wel even wat moeite om de extra stevige banden op de velgen te krijgen, maar met een beetje vaatwasmiddel ging het uiteindelijk snel. De jongens hebben nu weer veel plezier van hun electrisch gemaakte skelter. Top service!

Wooow Wat een supermooie review + de foto van de banden. Dat vind ik echt heel leuk! Deze banden zijn inderdaad heel goed en ik kan me voorstellen dat het een klus was! Vaatwasmiddel helpt goed ja zodat de band wat gemakkelijker op de velg glijdt. En omdat de skelter electrisch is, is dit de beste banden keus. Dankjewel! 😍😍

goede kwaliteit en prijs

producten zoals verwacht

Bedankt voor de mooie review!

Snelle afhandeling

Bedankt voor de mooie review! πŸ˜€

prima product en snel geleverd

wielen voor mijnhand trekker voor karretjes (caravans). Massief daar de originele luchtbanden voor mij niet werken. Na wat zoeken bij Banders terechtgekomen door de juiste prijs en vermoeden dat de wielen passen. Dat bleek ook te zijn

Gelukkig passen de wielen! Bedankt voor de mooie review! πŸ˜€

netjes verzorgd en mooi op tijd gebruik scootmobiele

goed geregeld

Bedankt voor het compliment! En de mooie review! 😁

Goed Volgende bestelling via banders

Ahh dat is mooi dat u de volgende keer weer bij ons komt! Bedankt voor de mooie review! 😁

Goed aanbod en goede informatie

Na zoeken voor nieuwe bandjes op een kinderwagen bij Banders uit gekomen. Was niet helemaal duidelijk wat het aanbod was. Na een telefoontje was het helemaal helder. Meteen besteld, was volgens afspraak geleverd. Helemaal top.

Ja dat was goed dat we even gebeld hebben zodat u in 1 x de goede banden heeft. Bedankt voor de review!

Goede levering

Ik heb ontvangen wat ik besteld heb.

Bedankt voor de review!

Prima .

Snelle levering .binnen en buitenband voor mijn vis trolly besteld ..

Dat ziet er goed uit! Bedankt voor de review en superleuk dat u een foto toevoegt!

prima product en snelle levering zonder probleem

Geen probleem bij bestelling en snelle levering ,grote keuze en goede beschrijving van producten

Bedankt voor deze mooie review!

dat ze een duidelijke site hebben en snel leveren.

Bedankt voor de review!

Geweldige service

Na eerdere vragen over de app - die overigens snel werden behandeld, - stelde Banders voor om te bellen en werd ik gebeld. Daarmee werd ik supergoed geholpen. Hartelijk dank!

Fijn dat u zo tevreden bent. We doen ons best!

De band van de kruiwagen was lek, bij branders kon ik gelijk een nieuwe binnenband bestellen . Op vrijdag besteld en op zaterdag in huis. Fijn ook dat je alles los kunt bestellen en bij dit assortiment zit de goede maat er echt wel tussen. Ik ben blij dat ik deze webshop heb gevonden.

Wat en mooie review en fijn dat u het zo snel en makkelijk kon vinden in de webshop πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ Wij zijn ook blij met u!

Duidelijke overzichtelijke webshop en snelle service

Omdat we een klapband hadden met een van onze modeltrucks schaal 1/4 zocht ik nieuwe extra sterke banden. Deze vond ik op de Banders website. Voor de zekerheid even gevraagd of ze op voorraad waren en kreeg direct antwoord. Besteld en al de volgende dag in huis. Prima service, echte aanrader. Ron Beskers - modeltrucks.nl

Dat was een supermooie modeltruck! En dat zijn goede banden voor dit gebruik. Bedankt voor de mooie review!

goede en snelle levering tegen goede prijs

makkelijk uit te zoeken wat je nodig hebt en een goede prijs en snel in huis

Fijn dat u het zo makkelijk kon vinden! Bedankt voor de mooie review!

Volgende dag in huis en netjes verpakt.

Wat fijn een terugkerende klant. Daar zijn we blij mee! Bedankt voor de review!

Precies wat ik zocht

Heb een steekwagen van 20 jaar bandje verduurd. Precies passend, goedkoop wieltje

Super dat het past! Bedankt voor de review!

Snel, goed en goedkoop

De 4 nieuwe buiten- en binnenbanden voor m'n bergskelter werden snel geleverd. Ze zijn m.i. van goede kwaliteit. Banders was ook de goedkoopste wat ik zo op internet kon vinden. En de levering werd compleet gemaakt met een klein potje bandenvet om de montage te vergemakkelijken.

Fijn dat u tevreden bent. En met het vet is het een beetje handiger om te monteren. Klein kadootje. Bedankt voor de mooie uitgebreide review!

vlotte service

Snelle en juiste levering

Top! Bedankt voor de mooie review!

Over Banders.. net even anders

Voor al je banden en wielen voor skelter, bolderkar, steekwagen en kruigwagen. Banders.. net even anders!