vlotte service

Snelle en juiste levering

perfect

geen probleem

Snelle levering, goede kwaliteit band

Goed, snel, goede prijs, een echte aanrader

Goed en snel geleverd

Om 1500uur besteld en de volgende ochtend al geleverd.

Goed geholpen en snel verzonden

levering snel en volgens afspraak

ik ben tevreden

Goed materiaal prijs ook goed.

In eerste instantie zijn ze door post NL niet geleverd omwille van een vermeend onbestaand adres. De bandjes die ik dringend voor mijn vakantie nodig had voor de scootmobiel van mijn echtgenote zijn terug bezorgd aan Banders. Ik vind het jammer dat zij niet onmiddellijk een telefoontje hebben gedaan om dit te melden , ik ben hier zelf moeten achter vragen waar mijn levering bleef. Spijtig .Ze hebben ze opnieuw verstuurd naar hetzelfde adres , toen waren ze onmiddellijk thuis. Gerard.

Eenvoudig goed

Eenvoudig bestellen via de site skelterbanden.info en in mijn geval afgehaald, dus alles eenvoudig en goed verlopen. Prijstechnisch okay, dus aanrader

Er werd zelfs bandenvet bijgeleverd.

Prima 1e ervaring

Duidelijke omschrijving bij het product zodat je de juiste keuze maakt. Scheelt weer retour zenden.

Ruime keuze. Snelle levering. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Bedankt voor de mooie review! Groet Caroline Lip

Vlekkeloos

Correcte behandeling der zaken, snelle levering, kwaliteitsproducten.

Bedankt voor deze mooie review! Groet Caroline Lip

Snelle levering binnen een dag.

Snelle levering binnen een dag. Keurig verpakt.

Ja goed verpakken vind ik belangrijk! Bedankt voor de mooie review! Groet Caroline Lip

Word snel bezorgd en een goed product.band gekocht voor een viskarretje om vis spullen naar plek te rijden

Top dat de viskar weer kan rijden! Bedankt en wie weet tot ziens :) Groet Caroline

duidelijke webshop en snelle levering

skelterbanden voor een betaalbare prijs! volgende dag was de bestelling al bij ons in België. (eerder dan vooraf aangegeven! TOP!)

Dat is wel heel snel! Mooi om te horen. Bedankt voor de mooie review! Groet Caroline Lip

Goede producten voor een scherpe prijs. Snel en goed geleverd.

Mooi dat het zo snel binnen is gekomen. Bedankt voor de mooie review! Groet Caroline Lip

banden snel geleverd

Vorig jaar hier ook banden besteld, maar deze waren na een jaar gebruik door mijn zoon helemaal glad gereden tot het canvas. Nu betere kwaliteit besteld, hopelijk houden die het langer uit.

Dat hopen wij ook, en anders horen wij het vanzelf wel. Bedankt voor de mooie review! Groet Caroline Lip

binnenband voor een elektrische rolstoel

Top dat u de moeite neemt om een review te schrijven. Bedankt! Groet Caroline Lip

Zoals beloofd

Steekwagenwielen kant en klaar, opgepompt en wel plus binnenland kruiwagenwiel, daar kan ik geen nieuwe steekwagen en nieuw kruiwagenwiel voor kopen!

Mooi dat u zo tevreden bent. We doen ons best. Bedankt voor de review! Groet Caroline Lip

superservice en goede prijzen

netjes op tijd geleverd , goede kwaliteit en lage prijs .Wat wil je nog meer

Ahh ,ooi om te lezen! Bedankt voor het mooie bericht! En de moeite genomen om een review te plaatsen. Top! Groet Caroline Lip

Super service!

Ik had een nieuwe kruiwagen band nodig, maar wist niet precies welke ik nodig had. Na contact en de juiste hulp de juiste band ontvangen! Super vriendelijk personeel en ga zeker hier nog vaker bestellen.

Bedankt voor de positieve review op uw ervaring met de nieuwe webshop! Groet Caroline Lip

Top…

Goede informatie, meedenkend, banden geleverd binnen dag, perfect.

Wij denken graag mee zodat de klant de goede band / wiel ontvangt. Bedankt voor de mooie review! Groet Caroline Lip

Had wat verkeerd besteld Direct mijn geld terug op mn rekening Toopie

Bedankt voor de positieve review! Groet Caroline Lip

Levering niet geslaagd

Mijn ervaring met dit bedrijf is minder. Bij de bestelling vermeld dat de band voor 4.10/3.50-4 moest zijn. Volgende dag keurig een bevestiging hier van. Mijn bestelling is op maandag avond gedaan, op de site staat dat als je voor 17:00 besteld de bestelling dezelfde dag verzonden werd, dus ging ik er van uit dat ik mijn bandje dinsdag werd verzonden. Echter op woensdag geen bandje. Gemaild en gevraagd hoe dit kon, krijg ik als antwoord dat ze wachten op antwoord op de gestuurde mail dat helemaal geen vraag was, en waar ik ook niet op hoefden te reageren. Om 15:00 terug gemaild, en in de veronderstelling dat dan nu het bandje wel verstuurd zou worden, toch ruim voor 17:00, niets is minder waar. Donderdag bleek het bandje nog niet verzonden, aankoop geannuleerd. Inmiddels besteld bij een ander bedrijf.

Hallo, Ik kan mij voorstellen dat de communicatie wat helderder had gekund van onze kant. Toen wij contact opnamen betreffende de maat omschreven bij het artikel (en in de tekst) om de juiste te kunnen versturen gezien de opmerking/notitie die u bij uw bestelling had geplaatst kozen wij voor zekerheid. Dit pakte helaas niet goed uit. Helaas konden wij elkaar niet meer vinden in het contact. Gelukkig bent u in ieder geval goed geholpen alsnog en heeft u de juiste band gevonden.

Na een kapotte band gratis een nieuwe ontvangen

Een binnenband via deze website besteld, nadat de skelter in de zon had gestaan en er een band was geklapt. Band kwam snel aan, na plaatsing kwam de teleurstelling: de nieuwe binnenband was ook lek. Contact opgenomen met de website en zonder moeilijk te doen gelijk (gratis) een nieuwe band toegestuurd. Dan is winkelen via internet fijn! Inmiddels is de 'tweede' band geplaatst en kunnen de zoons weer rond rijden.

Over Banders.. net even anders

Voor al je banden en wielen voor skelter, bolderkar, steekwagen en kruigwagen. Banders.. net even anders!